نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور های سیم کارت در سال جدید امیدوار هستند که نسبت به سال گذشته اتفاقات مثبتی رخ دهد و بتوانند که در سال جدید متفاوت تر از گذشته کار کنند از همین رو اپراتور ها تصمیم دارند که سال جدید بهتر کار کنند. اپراتور ایرانسل تصمیم دارد که در این تعطیلات بعضی از سرویس ها و جشنواره های خود را انجام دهد.اپراتور ایرانسل که یکی از بزرگ ترین اپراتور های سیم کارت های اعتباری در داخل کشور است و همیشه در تلاش بوده است که بتواند رضایت مشتریان خود را بدست آورد. . به همین منظور با شروع تعطیلات نوروز، امکان شرکت در جشنواره " سیم کارت رو روشن کن" برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل فراهم شده است.ایرانسل امیدوار است که بتواند با گذاشتن این نوع جشنواره ها در طول سال رضایت مشتریان خود را بدست آورد و در بازار سیم کارت بتواند یکه تازی کند.

جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل و سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند از تاریخ اول فروردین ماه 1402 تا تاریخ 31 خرداد ماه 1402 ، در جشنواره" سیم کارت رو روشن کن" شرکت نموده و از جوایز ویژه آن بهره مند گردند.

 

جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل چه کسانی است؟

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم می تواند در بازه زمانی اجرای طرح با خرید سیم کارت جدید و یا استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده، یک امیتاز کسب کرده و در این جشنواره شرکت نمایند.

 

جوایز جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

جوایز هیجان انگیز و منحصر بفرد جشنواره سیم کارت رو روشن کن، شامل 10 جایزه 200 میلیون تومانی خرید خودرو می باشد که مشترکین می توانند از طریق روش های زیر نسبت به کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی، اقدام نمایند:

·        خرید سیم کارت جدید، یک امتیاز

·        استفاده مجدد از سیم کارت هایی که بیش از 90 روز غیر فعال بوده اند؛ یک امتیاز

·        تراکنش بالای 1000 تومان، یک امتیاز

 

نحوه شرکت در جشنواره سیم کارت رو روشن کن!

مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و مودم ایرانسل برای شرکت در این جشنواره می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من ( به جز تراکنش های مربوط به استفاده از خدمات دیجیتال غیر ایرانسلی ) # 45 *

·        فروشگاه اینترنتی ایرانسل

·        فروشگاه های مجاز سراسر کشور

·        شماره گیری کدهای دستوری: # 5 *، # 6 *،  # 7 *، # 55 *، # 555 *، # 4444 *

مشترکین توجه داشته باشند؛ برای شرکت در قرعه کشی باید کد دستوری  # 321 * ( ستاره 321 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته در صورت خرید سیم کارت های مودم، نیاز به شماره گیری کد دستوری # 321 * ( ستاره 321 مربع )  نبوده و مشترک به صورت خودکار وارد قرعه کشی خواهد شد.



:: بازدید از این مطلب : 346
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سال 1402 با همه خوبی هاش از راه رسید و همه مردم امیدوارند که امسال سال بسیار متفاوتی در همه زمینه ها برای  خودشان بسازنند. از طرفی هم اپراتور های سیم کارت امیدوارند که در سال جدید متفاوت نسبت به گذشته کار کنند از این جهت اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که مانند سال های گذشته به مشترکان خود عیدی دهند.هر سال اپراتور های سیم کارت  به خاطر عید نوروز دو سرویس بسیار جذاب خود را که بسیار کاربردی برای مشترکان خود بوده است را عیدی می دادند. سرویس بسته مکالمه ویژه و هم چنین بسته اینترنت را به مشترکان عیدی می دادند تا مردم بتوانند به راحتی در عید نوروز به تفریحات بپردازند تا از عید هیجان انگیز خود بسیار استفاده کنند و از این رو اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که سال بسیار متفاوتی را نسبت به سال های  گذشته ایجاد کنند

بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، عیدی رایگان و بی سابقه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری خود در نظر گرفته است که از روز 29 اسفند 1401 قابل دسترسی می باشد. این عیدی هیجان انگیز شامل دو بخش اعتبار هدیه و بسته های رایگان مکالمه و اینترنت – کدهای تخفیف نماوا، فلای تودی، دیجی کالا، جاجیگا و ... می باشد.

 

نحوه فعال سازی عیدانه همراه اول در نوروز 1402:

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول برای دریافت این عیدی می توانند در بازه زمانی 29 اسفند 1401 تا پایان عید سعید فطر، وارد اپلیکیشن همراه من شده و در قسمت طرح های تشویقی، بخش عیدانه 1402 را انتخاب کنند. در این بخش برای هر مشترک دو گردونه" بسته و اعتبار" و " خدمات زندگی دیجیتال" قابل مشاهده می باشد که مشترک باید با انتخاب یکی از گردونه ها و چرخاندن آن بسته عیدی خود را به صورت تصادفی دریافت نماید.

نکات و شرایط مهم:

·        هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تنها یکبار می تواند یکی از گردونه ها را انتخاب و بچرخاند.

·        انتخاب یک گردونه و چرخاندن آن امکان فعال سازی گزینه دیگر را برای مشترک از بین می برد.

·        مهلت استفاده از بسته های گردونه اعتبار و بسته 48 ساعت می باشد.

·        گردونه بسته و اعتبار شامل اعتبار هدیه از 10 تا 100 هزار تومان و بسته های داخل شبکه همراه اول مانند اینترنت و مکالمه می باشد.

·        مهلت فعال سازی بسته های عیدانه همراه اول در نوروز 1402 تا پایان عید سعید فطر می باشد.

·        گردونه خدمات زندگی دیجیتال من شامل کدهای تخفیف کسب و کارهای مختلف مانند: دیجی کالا، فلای تودی، نماوا، آچاره، نت باکس، جاجیگا و ... می باشد.

·        پس از دریافت پیامک فعال سازی، امکان استفاده از آن عیدی برای مشترک فراهم می شود.

با توجه به این که در نوروز 1402 اپراتور همراه اول هیچ درگاه دستوری خاصی برای دریافت هدیه های عیدانه معرفی نکرده است و دریافت این هدیه تنها از طریق اپلیکیشن پرکاربرد همراه من امکان پذیر است، بهتر است؛ پیش از دریافت هدیه نسبت به نصب یا به روز رسانی این اپلیکیشن پرکاربرد اقدام نمایید.

 

بسته تخفیفی عید تا عید ویژه نوروز 1402 در اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، عیدی ویژه تعطیلات نوروز 1402 را به دو بخش  اختصاص داده است:

1.      بسته تخفیفی تماشای محتواهای مختلف در لنز روبیکا و فیلیمو

2.      هدیه مکالمه ویژه ماه مبارک رمضان

 

بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بر اساس گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در فاصله تعطیلات عید نوروز تا عید سعید فطر، از بسته های تخفیفی ین اپراتور که برای تماشای محتواهای موجود در نظر گرفته شده، بهره مند گردند.

 

نحوه دریافت بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در بازه زمانی 29 اسفند ماه 1401 تا 3 اردیبهشت 1402 می توانند؛ از طریق روش های زیر نسبت به دریافت بسته های تخفیفی اینترنت ایرانسل اقدام نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 1402 * ( ستاره 1402 مربع )

 

شرایط بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

بسته های تخفیفی ایرانسل که برای تماشای محتواهای موجود در تلویزیون اینترنتی لنز، روبیکا و سرویس VOD فیلیمو در نظر گرفته شده تا سقف 10 گیگابایت اینترنت قابل خریداری و استفاده می باشد.

برای استفاده از این بسته، نیازی به خرید اشتراک پلتفرم لنز و فیلیمو نیست. به همین خاطر این عیدی برای آن دسته از مشترکین ایرانسلی که  برای تماشای محتواهای پلتفرم لنز و فیلیمو، اشتراکی تهیه نکرده اند و یا تمایل به تماشای فیلم و سریال در روبیکا دارند، بیشتر مناسب می باشد.

 

نحوه تخصیص بسته تخفیفی عید تا عید ایرانسل

طبق گزارش ایرانسل این بسته اینترنت تخفیفی بر اساس میزان مصرف کاربران در لنز، روبیکا و فیلیمو پیشنهاد می شود و تا 30 روز پس از فعال سازی اعتبار دارد. بنابراین بعد از فعال سازی کاربران ایرانسل می توانند تا مدت زمان اعتبار بسته، از لذت تماشای تمام محتواهای موجود در بخش فیلم و سریال روبیکا و محتواهای اشتراکی فیلیمو با اینترنت نیم بها لذت ببرند.

 

هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

علاوه بر بسته های عید تا عید ایرانسل، مشترکین این اپراتور می توانند به مناسبت فرا رسیدن ماه پر خیر و برکت رمضان، از هدایای مکالمه ایرانسل که برای این ماه در نظر گرفته شده، استفاده نمایند.

 

شرایط هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل

در این طرح کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند از تاریخ 3 فروردین ماه 1402 تا اول اردیبهشت 1402 هدیه های ویژه ماه رمضان ایرانسل را دریافت و از آن لذت ببرند.

 این هدیه ها شامل دو بسته به شرح ذیل می باشد:

1.      چهار دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان

2.      بسته سحرگاهی

 

نحوه فعال سازی هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان

*     (4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان )

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند؛ طرح هدیه مکالمه ویژه ماه رمضان ایرانسل که شامل 4 دقیقه مکالمه ایرانسلی و 40 دقیقه بعدی رایگان می باشد را از طریق زیر فعال سازند:

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

*     بسته سحرگاهی

مطابق اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در تمام سحرگاه های ماه رمضان از ساعت 4 تا 6 بامداد، بسته مکالمه ایرانسلی یک ساعته ای را هدیه بگیرند که روش های فعال سازی آن به شرح ذیل می باشد:

·        شماره گیری کد دستوری  # 1 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 1 مربع )

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین توجه داشته باشند؛ فعال سازی و استفاده از هدیه های مکالمه ویژه ماه رمضان، در بازه زمانی اجرای این طرح، هیچ گونه محدودیت مصرف نخواهد داشت.



:: بازدید از این مطلب : 193
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

بسیاری این روز ها لحظه شماری می کنند که سال به پایان برسد و سال جدید و عید نوروز شروع شود. بسیاری از مردم در این چند لحظه شماری می کنند که  عید نوروز بیایید تا بتوانند به دید بازدید بپردازند.از طرفی هم عیدی دادن و گرفتن بسیار برای مردم می تواند هیجان انگیز باشد. از طرفی هم  اپراتور های سیم کارت برای آغاز سال جدید و شروع بهار می خواهند مانند سال های گذشته به مشترکان خود عیدی دهند که بسیار این کار جذاب است.یکی از اپراتور های سیم کارت که می خواهد به مشترکانش عیدی بدهد اپراتور ایرانسل است .ایرانسل که در این سال ها توانسته است بسیار محبوب باشد و سرویس های بسیار جذاب و جالب را به مردم ارائه می دهند.اپراتور ایرانسل در تلاش است که بهترین خدمات  رو به مشترکان خود بدهد تا بتواند که رضایت مشترکان خود را به وجود آورد

تمامی مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت فرارسیدن نوروز 1402 می توانند از تخفیف های ویژه ای که برای این آیین تعیین شده است بهره مند شوند.

 

بسته تخفیفی نوروزی

اپراتور ایرانسل اولین رکورددار سرعت و ارائه دهنده 5G در ایران، می‌توانند یک بسته ترکیبی، شامل دو ساعت مکالمه ایرانسلی (درون شبکه) و دو گیگابایت اینترنت بین‌المللی را تنها با پرداخت ۸۰۰۰ تومان دریافت کنند.

این بسته تخفیفی، در بازه زمانی ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، بدون محدودیت در تعداد دفعات فعال‌سازی، در دسترس است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، ۱۴ روز خواهد بود. فعال‌سازی این بسته هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۱۴۰۲* و یا مراجعه به بخش خرید بسته اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است.

 

۱۴هزار گیگ اینترنت هدیه روزانه

تمام مشترکان اینترنت همراه ایرانسل می‌توانند از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ تا ۱۳ فروردین ۱۴۰۲، با مراجعه به بخش تکان شگفت‌انگیز سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، شانس خود را برای دریافت بسته اینترنت هدیه ۱۴ گیگابایتی امتحان کنند. این بسته، روزانه به ۱۰۰۰ نفر از مشترکان ایرانسل تعلق می‌گیرد و هر مشترک، طی بازه زمانی یاد شده، یک بار امکان دریافت آن را دارد. مهلت استفاده از این بسته هدیه، تا پایان همان روز است.

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

فصل بهار فصلی که همه مردم منتظرش هستند کم کم دارد از راه می رسد و همه منتظر هستند تا در سال جدید بهترین اتفاقات را رقم بزنند. فصل بهار از طرف دیگر هم برای بچه ها فصل بسیار جذاب و جالبی هست علاوه بر دید و بازدید آن هم گرفتن عیدی از بزرگ تر های خانواده است که خود می تواند باعث خوش حالی کودکان شود. امسال هم اپراتور های سیم کارت مانند سال های گذشته تصمیم دارند که  به مشترکان خود عیدی دهند. یمی از این اپراتور ها رایتل است که تصمیم به این گرفته است که مانند سال های گذشته خدماتی را به عنوان هدیه به مشترکان خود بدهد. رایتل که در این سال ها همیشه به عنوان یکی از اپراتور های خوب کشور معرفی شده است بسیار از مردم هم سیم کارت های رایتل را دارند در تلاش است که بهترین خدمات را ارائه کند تا مشترکان سیم کارت از رایتل راضی باشند

هر ساله اپراتور رایتل به مناسبت عید نوروز جوایزی را در قالب بسته های اینترنتی و یا مکالمات رایگان به کاربران خود اعطا می کند.

اپراتور رایتل ضمن تبریک سال 1402 یک بسته اینترنت همراه هدیه تا 100 گیگابایت در نظر گرفته است که مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل مشمول دریافت این هدیه می باشند.

 

مشترکین رایتلی می توانند از تاریخ 27 اسفند الی 5 فروردین با مراجعه به اپلیکیشن یا سامانه رایتل من، منوی " نوروز رایتلی " شانس خود را برای دریافت هدیه امتحان کنید.

 

روش های دریافت هدیه:

1- اپلیکیشن رایتل من

2- سامانه رایتل من

 

به رسم هر سال و فرارسیدن نوروز، رایتل طرح ویژه ای شامل بسته های تخفیفی به مشترکین خود ارائه میدهد.

در روزهای 2،3،12،13 فروردین ماه، می توانید بسته های اینترنت تخفیفی ویژه خود را با کد دستوری #227* خریداری کنید.



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که گوشی های هوشمند به بازار آمده اند تا به امروز زمان زیادی میگذرد و افراد جامعه همگی یک گوشی هوشمند به دست دارند . این روز ها اپراتور های سیم کارت سرویس های جذاب و جالب دارند که بسیار برای مردم جذاب و هیجان انگیز همیشه بوده است  یکی از سرویس های جذاب سرویس آهنگ پیشواز است .اولین بار این سرویس توسط اپراتور ایرانسل  رونمایی شده است و در میان جامعه بسیار فراگیر شد و بعد ها توسط اپراتور های دیگر  نیز مورد استفاده قرار گرفت.سرویس آهنگ پیشواز این روز ها بسیاری از مردم مورد استفاده قرار میگیرد و دیگر خبری از بوق های آزار دهنده ایی که برای منتظر ماندن پشت تلفن خبری نیست بسیاری از اهنگ خاطره انگیزی که مردم باهاشون خاطره دارند توسط اپراتور ها به عنوان اهنگ پیشواز مورد استفاده قرار میگیرد افراد می توانند از آن آنها استفاده می گیرد

ایجاد شرایط حق انتخاب یک آوای دلنشین و مورد پسند به جای صدای بوق انتظار، شور و هیجان خاصی در بین کاربران ایجاد کرده بود و آنها می توانستند بدین وسیله خاص بودن خود را به دیگران نشان دهند. به همین خاطر سرویس آوای انتظار نه تنها برای افرادی که به هر نحوی سعی در متفاوت جلوه دادن خود هستند، جذاب بود؛ بلکه برای کسانی که از شنیدن صدای بوق انتظار خسته شده بودند؛ نیز بسیار خاص و منحصر بفرد به نظر می رسید.

 

سرویس آوای انتظار در اپراتور ایرانسل

استقبال مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از سرویس آوای انتظار، سبب گردید تا این اپراتور تغییرات زیادی در نوع خدمات و نحوه دسترسی آن ایجاد کند. تنوع آواها از نظر نوع محتوا نیز در سطح گسترده ای صورت پذیرفته و لیست های اعلامی از سوی اپراتور ایرانسل تقریبا هر نوع سلیقه ای را خرسند و خشنود می سازد. مثلا در حال حاضر مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل می توانند آهنگ مورد علاقه خود را نام خواننده جستجو کنند و یا 10 آهنگ برتر و پرطرفدار را به راحتی مشاهده نمایند.

 

هزینه خرید آهنگ پیشواز

در حال حاضر هزینه خرید هر آهنگ پیشواز برای هر مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل، در یک بازه زمانی 30 روزه، حداکثر 1500 تومان می باشد. البته امکان فعال سازی این سرویس برای یک هفته با قیمت 4،200 تومان نیز برای مشترکین وجود دارد.

برای مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل این مبلغ زمانی از شارژ ریالی مشترک کسر می گردد که خرید آهنگ با موفقیت انجام شده باشد. برای مشترکین دائمی ایرانسل نیز بعد از اعلام خرید موفقیت آمیز خرید آهنگ پیشواز، این مبلغ به صورت حساب پایان دوره مشترک اضافه می گردد. 

 

روش های فعال سازی

مشترکین ایرانسل برای فعال سازی سرویس آوای انتظار می توانند؛ از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        اپلیکیشن پیشواز هوشمند ایرانسل

·        اپ ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری  # 777 *   (ستاره 777 مربع)

·        ارسال کد آهنگ به صورت پیامک به 7575

·        تماس تلفن گویا با شماره 777

·        استفاده از وب سایت rbt.irancell.ir

 

نحوه حذف آهنگ پیشواز

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل در صورتی تمایل می توانند به صورت دائمی یا موقت، نسبت به انصراف از خدمات آهنگ پیشواز اقدام نمایند.

·        برای حذف کلی آهنگ پیشواز ایرانسل، مشترک باید کد ENS را به شماره 7575 ارسال کند.

·        اگر کاربران تمایل دارند؛ به صورت موقت این سرویس را غیر فعال سازند؛ باید کد GHF را به شماره 7575 ارسال کنند.

 البته اگر مشترک از کد آهنگ آوای انتظار خود اطلاع داشته باشد؛ می تواند عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 ارسال نماید تا این سرویس برای او غیر فعال گردد. برای این کار لازم است؛ ابتدا حروفHZ   را با حروف بزرگ تایپ کرده و سپس در ادامه و بدون فاصله کد آهنگ را را تایپ نمایید. مانند HZ100100

در صورت تمایل، برای آگاهی از کد آهنگ پیشواز مشترکین می توانند؛ کد دستوری # 7 * 777 * ( ستاره 777 ستاره 7 مربع ) را شماره گیری نموده و گزینه سرویس آهنگ پیشواز را انتخاب نمایند و در ادامه سرویس آهنگ پیشواز عادی را انتخاب کنند. در این قسمت کدآهنگ پیشواز مشترک به نمایش در خواهد آمد که کاربر می تواند؛ با انتخاب گزینه حذف و تایید نهایی، آهنگ پیشواز ایرانسل خود را به صورت دائمی حذف نماید.

 

اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل

اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل به عنوان یکی از کاملترین و پر کاربرد ترین اپ ها، با هدف ارائه خدمات اختصاصی در زمینه آوای انتظار طراحی و در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفت تا آنها بتوانند به راحتی آهنگ مورد نظر خود را جستجو نموده و فعال نمایند. به طوری که امروزه برای دریافت این خدمات، هر مشترک می تواند بدون کوچکترین دغدغه از جدید ترین و محبوب ترین آواها آگاهی پیدا کرده و نسبت به انتخاب و فعال سازی آنها اقدام نماید.

 

امکانات پیشواز هوشمند

1.     پیشواز مخاطب خاص

با استفاده از این قابلیت، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند برای هر مخاطب خود به صورت جداگانه آهنگ پیشواز تنظیم نمایند و به نوعی حس خاص بودن را به مخاطب خود القا نمایند.

 

2.     پیشواز شخصی با صدای خود مشترک

این ویژگی که از قابلیت های هیجان انگیز پیشواز هوشمند است؛ به مشترک این امکان را می دهد که از صدای ضبط شده خود که می تواند شامل آواز خواندن، ساز زدن، دکلمه و ... باشد؛ به عنوان آهنگ پیشواز خود استفاده نماید. البته مشترکین می توانند در صورت تمایل این پیشواز های ضبط شده شخصی را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارند.

مشترک می تواند از این قابلیت برای تبلیغ کسب و کار، خواندن یک ترانه مورد علاقه تان و یا دکلمه یک جمله ی پر محتوا استفاده کنید.

 

3.     پیشواز فوری

در این قابلیت، اپراتور ایرانسل تعدادی از پیشواز های پرکاربرد را به صورت پیش فرض به عنوان پیشواز سفارشی در نظر گرفته و مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند؛ با استفاده از این گزینه به صورت در لحظه و با توجه به شرایط و وضعیت خود از پیام های پیش فرض اپلیکیشن مانند در جلسه هستم، در حال رانندگی هستم و ... استفاده نمایند.

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ برای استفاده از این امکان باید از قبل نسبت به تهیه اشتراک اقدام نمایند.

 

کاربردی ترین کدهای مورد نیاز مشترکین ایرانسل

اپراتور ایرانسل خدمات مربوط به آهنگ پیشواز خود را از طریق سرویس آهنگ پیشواز در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار می دهد.

 مشترکین می توانند در صورت تمایل از اطلاعات جدول زیر نیز استفاده نمایند:

 

عملیات

شکل دستور

مثال

حالت های پخش آهنگ

جایگزینی رایگان آهنگ ( در دوره مجاز پس از خرید

کد آهنگ موجود کد آهنگ جایگزین TV

100123 100100 TV

چند آهنگی

مشاهده 10 آهنگ برتر پیشواز

TOP

TOP

-

جستجو بر اساس کد آهنگ پیشواز ( وقتی نام اثر، خواننده و قیمت آن را نمی دانید)

کد مورد نظر JK

JK100123

-

خرید آهنگ

کد آهنگ

100100

-

جستجو بر اساس نام آهنگ ( بین دستور و نام آهنگ باید فاصله باشد )

قسمتی از نام آهنگ JN

صلوات JN

-

خرید دوباره ( تمدید آهنگ)

کد آهنگ T

T100100

-

حذف آهنگ خریداری شده

کد آهنگ HZ

HZ100100

-

غیر فعال سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز

GHF

GHF

-

انصراف از خدمات آهنگ پیشواز

ENS

ENS

-

فعال سازی ( در صورت غیر فعال بودن )

FA

FA

-

حذف تمام تنظیمات شما برای یک آهنگ پیشواز خاص

کد آهنگ ( فاصله ) HT

HT100100

-

مشاهده آلبوم

A

A

-

راهنمایی

R

R

-

 

 

 

خدمات خاص آوای انتظار در نوروز

اپراتور ایرانسل هر ساله به مناسبت سال نو و ایام نوروز، آواهای زیادی که متناسب با حال و هوای فصل بهار و عید نوروز می باشد را انتخاب نموده و در دسترس علاقمندان قرار می دهد. بنابراین کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با مراجعه به وب سایت این اپلیکیشن به مجموعه بزرگی از آهنگ های پیشواز برای خوشایند نمودن زمان انتظار تماس دسترسی پیدا کرده و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

 

نام آهنگ

خواننده

کد آهنگ پیشواز

آهنگ تحویل سال

ماهور

۵۵۱۸۵۸

شب عیدی

محسن چاوشی

۲۲۱۱۶۰۲

بوی عیدی

فرهاد

۵۵۱۳۳۶

بهار بهار

ناصر عبداللهی

۴۴۱۲۰۵

بوی عیدی

بنیامین بهادری

۳۳۱۱۶۴۰

بهاران

احمد آزاد

۳۳۱۱۰۵۷

سرود شادانه

سالار عقیلی

۲۲۱۳۴۷

بهار آمد خوش آمد

جمشید نجفی

۲۲۱۷۸۷

سال تحویل

-

۳۳۱۲۳۰

بهار جاودان

ایرج خواجه امیری

۳۳۱۱۰۰۱

عید

شهرام نیک یار

۳۳۱۱۰۵۹

یا مقلب القلوب

محمدرضا عیوضی

۲۲۱۴۲۸

یا مقلب القلوب

-

۳۳۱۱۰۰۹

بوی عید

علی لهراسبی

۳۳۱۲۴۰۷

عیدی

مازیار عصری

۲۲۱۳۳۹

تو نزدیکی

علی اصحابی

۳۳۱۳۳۷۹

 

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها ارتباطات بسیار متفاوت شده است و مردم به راحتی می توانند با همدیگر ارتباط داشته باشند .اما این روزها به واسطه این که محدودیت هایی برای اپ های ارتباطی گذاشته شده است  از این رو افرادی که آشنایان خودشان اگر در خارج کشور داشته باشند با سختی می توانند با هم دیگر ارتباط برقرار کنند .هزینه های ارتباطی می توانند و برای ارتباط از ایران بسیار سخت است و هزینه های گزاف بسیار زیاد است و برقراری مکالمه بسیار سخت می شود و بسیاری از مردم هزینه گزاف برای ارتباط است. از این رو می توان برای برقراری ارتباطات میتوان که هزینه را بسیار کم کند این است که از بسته های  مکالمه بین الملل بسیار کمتر می تواند باشد و برای مردم هم بسیار عالی است برای کسانی هزینه های کمتری را پرداخت می کنند و به راحتی می توانند که با آشنایان خود ارتباط برقرار کنند.

بسته های ویژه مکالمه بین الملل

به همین خاطر اپراتور همراه اول که از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار می باشد؛ برای نخستین بار بسته های ویژه اقتصادی مکالمه بین الملل را ارائه نموده است.

به نقل از اداره کل ارتباطات سیار ایران، این سرویس با هدف کاهش هزینه های مشترکین و در راستای رفاه حال کاربران تدارک دیده شده است. بسته های ویژه اقتصادی مکالمه بین الملل همراه اول که برای مقاصد عراق، ترکیه، قطر، امارات، امریکا و کانادا در نظر گرفته شده، فرصتی است برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول تا با صرف هزینه ای به مراتب کمتر و اقتصادی تر، تماس های بین المللی خود را برقرار سازند.

بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند؛ با تهیه بسته های اقتصادی مکالمه بین الملل ( تماس از ایران با دو صفر ) از داخل کشور با شماره های ثابت و موبایل کشورهای عراق، ترکیه، قطر، امارات، امریکا و کانادا با قیمت ترجیحی تماس برقرار کنند.

 

انواع بسته های ویژه مکالمه بین الملل:

اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با توجه به نیاز مشترکین همراه اول به تماس با خارج از کشور، بسته هایی را طراحی نمایید؛ که هم مشترکین عادی ( کاربران سیم کارت دائمی و اعتباری ) و هم تجار از آن بهره مند گردند. به همین منظور از سوی این اپراتور دو نوع بسته ویژه مکالمه بین الملل معرفی شده که هر کدام از ویژگی های متفاوتی برخوردار هستند.

 

بسته اول: بسته ویژه تجار

این بسته ویژه که بیشتر برای تجار، مشترکین و شرکت هایی تدارک دیده شده که با کشورهای منطقه در ارتباط هستند؛ از ویژگی های زیر برخوردار است:

·        با اعتبار 70 روزه

·        30 دقیقه مکالمه بین الملل از ایران با شماره تلفن ثابت و همراه کشورهای قطر، امارات، ترکیه و عراق

·        60 دقیقه مکالمه با شماره های همراه و ثابت امریکا و کانادا ( به جز آلاسکا و هاوایی )

·        قیمت: 250 هزار تومان

 

بسته دوم: بسته ویژه امریکا و کانادا

این بسته که برای تماس با کشورهای امریکا و کانادا در نظر گرفته شده است، از ویژگی های ذیل برخوردار می باشد:

·        با اعتبار 30 روزه

·        50 دقیقه مکالمه بین الملل با شماره های همراه اول ثابت کشورهایی آمریکا و کانادا

·        قیمت 350 هزار تومان

 

نحوه خرید بسته های ویژه مکالمه بین الملل

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که تمایل به خرید بسته های ویژه مکالمه بین الملل را دارند؛ می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     مراجعه فروشگاه آنلاین همراه اول

2.     استفاده از اپلیکیشن همراه من

3.     شماره گیری کد دستوری # 2923 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2923 مربع )

 

شرایط و نکات مهم:

·        سرویس مکالمه بین الملل ( امکان تماس از داخل ایران با شماره های ثابت و همراه خارج از کشور)، برای کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول وجود دارد.

·        شرکت ها در صورت خرید بسته های ویژه مکالمه از فروشگاه آنلاین همراه اول و یا اپ همراه من، امکان دریافت فاکتور را خواهند داشت.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به صفحه مکالمات و پیامک بین الملل در سایت همراه اول با آدرس: mci.ir//international-call#buyPackage مراجعه نمایند.

 

کمپین نوروزی همراه اول

علاوه بر این، اگر با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع تعطیلات نوروز، از آن دست خانواده هایی هستید که قصد سفر به کشورهای خارجی را دارید؛ می توانید در کمپین نوروزی همراه اول شرکت کرده و از بسته های ویژه رومینگ بین الملل در این ایام استفاده نمایید.

این بسته ها که به صورت ویژه و جداگانه برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی همراه اول که قصد سفر به کشورهای امارات، قطر، عراق و ترکیه را دارند، ارائه گردیده، شامل شرایط خاص و مقرون به صرفه ای می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه بسته های ویژه رومینگ کشورهای منطقه می توانید به وب سایت همراه اول مراجعه فرمایید.

 

بسته رومینگ ویژه دور دنیا

البته در این بین، همراه اول بسته های ویژه ای تحت عنوان دور دنیا ارائه نموده که همه مشترکین جهانگردی که قصد سفر به چند کشور متفاوت اروپایی و آسیایی را دارند؛ می توانند از آن استفاده نمایند.

این بسته ها که تا پایان تعطیلات نوروز 1402 اعتبار دارند، این امکان را به مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می دهد تا بدون دردسرهای خرید سیم کارت در هر کشور، به راحتی بتوانند از بسته های مقرون به صرفه اینترنت یا مکالمه استفاده نمایند. در بسته های دور دنیا، با تغییر اپراتورها و کشور، هم چنان امکان استفاده از حجم باقی مانده بسته ها در اپراتورهای طرف قرارداد، وجود دارد.

بسته های اینترنت بین الملل دور دنیای همراه اول از ویژگی های زیر برخوردار است:

 

نام بسته

اینترنت

مدت زمان اعتبار

قیمت

دور دنیا

یک گیگابایت

14 روزه

450 هزار تومان

دور دنیا

300 مگابایت

14 روزه

180 هزار تومان

دور دنیا

15 گیگابایت

30 روزه

3 میلیون و 450 هزار تومان

دور دنیا

3 گیگابایت

14 روزه

950 هزار تومان

 

علاوه بر این، همراه اول برای جهانگردان و مسافران دور دنیا، بسته های ویژه مکالمه نیز در نظر گرفته است که در کشورهای منطقه مانند عراق، قطر، ترکیه و امارات نیز قابل استفاده می باشد.

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

مکالمه

پیامک

قیمت

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

25 دقیقه

25 پیامک هدیه

220 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

60 دقیقه

60 پیامک هدیه

440 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

180 دقیقه

180 پیامک هدیه

990 هزار تومان

 

در هر صورت اگر در ایام نوروز قصد سفر به خارج از کشور را دارید و با این قیمت های نامتعارف ارز، نمی خواهید سیم کارت کشور مقصد را بخرید، بهترین روش، فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل و استفاده از بسته های دور دنیای همراه اول مخصوص سیم کارت دائمی و اعتباری می باشد.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده لیست کامل کشورهای طرف قرارداد بسته های اینترنت و مکالمه دور دنیا، به وب سایت همراه اول به آدرس mci.ir مراجعه نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید کرونا برای همه بد بود بسیاری از مردم  عزیزان خود را از دست دادند اما از طرفی هم خوب بود وان استفاده از اینترنت بود بسیاری به خاطر کار ها مجبور به یادگیری اینترنت بودند. از طرفی هم  اپراتور ها تصمیم  گرفتند که خدمات خود را به نحو دیگری ارائه دهند.یکی از این اپراتور ها اپراتور همراه اول که خدمات خود را برای کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند ارائه میدهند.اپ همراه من  مرجع کلیه خدمات غیر حضوری برای کسانی است که همراه اول را دارند.یکی از قابلیت های خوبی که این دارند که دیگر لازم به  حافظ شماره شارژ نیست و بسیار این کار برای کسانی که شارژ می خواهند خریداری کنند بسیار کاربردی می تواند باشد. اپ همراه من یکی از کاربردی ترین  چیز هایی است که همراه اول در این سال ها برای مشترکان خود رونمایی کرده اند.

چرا نسخه جدید اپلیکیشن همراه من بهتر است؟

نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، در راستای بهره مندی از تمامی خدمات و اطلاع از طرح های تشویقی و کاربردی همراه اول، در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول قرار گرفته و تلاش کرده تا با یک محیط کاربری ساده اما پیشرفته، به راحتی پاسخگوی کلیه نیازهای مشترکین همراه اول باشد. در این نسخه، کاربران به راحتی می توانند خدمات و سرویس های متنوعی را دریافت کرده و با استفاده از کیف پول، عملیات پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بسته های مختلف اینترنت و ترکیبی را انجام دهند.

بنابراین کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که دارای گوشی هوشمند می باشند، می توانند با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، نه تنها به بهترین و کامل ترین قابلیت ها و امکانات این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنند؛ بلکه یک بسته اینترنت 10 گیگابایت سه روزه هدیه بگیرند.

 

ویژگی های نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

در اپلیکیشن همراه من امکانات به دو دسته تقسیم می شوند، دسته اول امکاناتی که پس از ثبت نام در دسترس کاربر قرار می گیرد و دسته دوم امکاناتی هستند که دسترسی به آنها به رمز دوم نیاز دارد.

برخی از امکانات کلی اپلیکیشن همراه من که بلافاصله بعد از نصب، قابل اجرا می باشد؛ به شرح ذیل است:

·        وصول آنی قبض همراه اول برای مشترکین دائمی

·        کیف پول یکپارچه با اپلیکیشن آوانو

·        انتقال اعتبار به دوستان

·        امکان تقسیط بدهی

·        ثبت درخواست ردیابی گوشی هوشمند

·        دسترسی به باشگاه فیروزه ای مشتریان همراه اول

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

·        دریافت خلاصه کارکرد خطوط

·        انتقال اعتبار از خطوط دائمی و اعتباری به خطوط اعتباری

·        جامع ترین سامانه فروش بسته های اینترنت همراه اول

·        قطع و وصل مصرف اینترنت تعرفه آزاد

·        امکان قطع و وصل خط و سلب مالکیت سیم کارت

·        5% اعتبار بیشتر در خرید شارژ برای خطوط اعتباری

 

برای دریافت رمز دوم نیز می توانید در صفحه اصلی از منوی موجود در بالا، سمت چپ گزینه رمز دوم را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، امکان فعال سازی رمز دوم وجود دارد. خدماتی که پس از دریافت رمز دوم می توان به آنها دسترسی داشت؛ به شرح ذیل هستند:

·        انتقال اعتبار

·        مشاهده مشخصات مشترک

·        مشاهده کامل ریز مکالمات

·        مشاهده مشخصات کاربر

·        قطع و وصل خط تلفن همراه

·        مشاهده پین کد و PUK

 

نحوه دریافت هدیه خوش آمد همراه من

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند؛ با نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، با انتخاب حالت پیشرفته اپلیکیشن، در صفحه اصلی گزینه طرح های تشویقی را انتخاب نمایند. سپس در این قسمت تب هدیه همراهی را کلیک کرده و هدیه 10 گیگابایت اینترنت رایگان را دریافت نمایند. البته در صورتی که مشترک قبلا این هدیه را دریافت نکرده باشد، تب هدیه برای او به نمایش در خواهد آمد.

مشترکین توجه داشته باشند؛ لازم نیست تب هدیه خوشامد همراه من را بلافاصله بعد از نصب نسخه جدید اپلیکیشن، فعال نمایند. زیرا در حال حاضر این امکان برای مشترک وجود دارد که در زمان دلخواه به این قسمت مراجعه نموده و آن را فعال نماید. حتی امکان اشتراک گذاری این بسته هدیه با دیگران نیز برای مشترک وجود دارد که کاربر می تواند در صورت تمایل از آن استفاده نماید.

 

شرایط و قوانین مهم:

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت، از زمان فعال سازی تنها به مدت 72 ساعت قابل استفاده می باشد و بعد از پایان یافتن اعتبار زمانی ملغی خواهد شد.

·        بسته هدیه 10 گیگابایت اینترنت قابلیت تمدید خودکار ندارد.

·        هر مشترک دائمی و اعتباری همراه اول تنها یک بار امکان استفاده از این هدیه را خواهد داشت.

·        امکان خرید و فعال سازی بسته های دیگر اعم از اینترنت، مکالمه و ترکیبی به صورت همزمان با بسته هدیه خوشامد همراه من وجود دارد.

·        استعلام بسته از طریق درگاه  # 10 * 100 *  ( ستاره  100 ستاره 10 مربع ) و نسخه جدید اپلیکیشن همراه من امکان پذیر است.

 

نحوه نصب نسخه جدید همراه من

اپراتور همراه اول، اپلیکیشن همراه من را برای دو سیستم عامل اندروید و  ios عرضه کرده است و مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند؛ برای نصب جدید ترین نسخه آن از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     شماره گیری کد دستوری # 1111 *  ( ستاره 1111 مربع )

2.     مراجعه به صفحه اختصاصی اپلیکیشن همراه من

به طور کلی اپلیکیشن همراه من که برای سیستم عامل های اندروید و ios  عرضه شد، امکانات بی نظیر و خدمات متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می دهد که علاوه بر دسترسی آسان و سریع، در وقت و هزینه مشترکین نیز صرفه جویی خواهد کرد. به همین خاطر اگر به دنبال دریافت خدمات در کوتاه ترین زمان ممکن هستید و دلتان می خواهد بدون فوت وقت و صرف زمان در صف های انتظار، خدمات مختلفی مانند تعویض سیم کارت، ردیابی گوشی هوشمند، قطع و وصل کردن خط، آوای انتظار و ..... را دریافت کنید؛ فقط کافی است اپلیکیشن پرکاربرد همراه من را نصب کنید و از اجرای خدمات آن لذت ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها همه  مردم خواهان سیم کارت های دائمی همراه اول هستند و بسیاری از افراد جامعه به خاطر این که هزینه سیم کارت های  دائمی همراه اول بالا هست از خرید صرف نظر میکنند اما این روز ها همراه اول به خاطر می خواهد سیم کارت های دائمی خود را در بازار افزایش دهد و طرحی را گذاشته است که می تواند باعث خوش حالی افراد جامعه شود. بسیاری از افرادی که سیم کارت های اعتباری دارند به خاطر این که شارژ سیم کارت های خود زود به پایان می رسد بسیار ناراحت می شوند از این رو همراه اول برای کسانی که سیم کارت اعتباری همراه اول را دارند طرح سیم کارت دائمی را گذاشته است. در این طرح که بسیار جذاب و جالب است فرد بدون این که نیازی به تغییر شماره باشد  می تواند سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کند و حتی لازم نباشد که سیم کارت تازه ایی را خریداری کند

از آنجا که خدمات ارائه شده از سوی اپراتور همراه اول، از بهترین و با کیفیت ترین خدمات برای سیم کارت های موجود در ایران می باشد، این اپراتور دارای بیشترین مشترک سیم کارت دائمی می باشد. علاوه بر این، از همان روزهای نخست عرضه سیم کارت دائمی همراه اول، این سیم کارت ها به عنوان معتبرترین سیم کارت ها در بازار از ارزش ریالی بالایی برخوردار بودند که این روند تا به امروز ادامه داشته است. به طوری که اگر در حال حاضر به جای تبدیل سیم کارت اعتباری خود، تصمیم به خرید سیم کارت دست دوم همراه اول بگیرید، باید هزینه ای به مراتب بیشتر بپردازید.

ضمن این که تبدیل شماره سیم کارت اعتباری همراه اول به یک شماره دائمی، دردسرهای خرید یک شماره جدید و اعلام آن به همه دوستان و آشنایان را نداشته و خیلی راحت و سریع شما را از مشکلات سیم کارت اعتباری نجات می دهد.

 

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی:

براساس اعلام روابط عمومی شرکت ارتباطات سیار ایران، هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتباری به دائمی مطابق رفتار مصرفی کاربر تعیین می شود که حداکثر مبلغ 1،000،000 ریال معادل صد هزار تومان می باشد. البته از این مقدار، مبلغ 360،000 ریال ( سی و شش هزار تومان ) بابت تضمین پرداخت منظور می گردد.

هزینه تبدیل شماره تلفن همراه از اعتبار مشترک کسر می گردد و می بایست به صورت اعتبار اصلی در حساب مشترک باشد. البته در صورت داشتن اعتبار بیش از هزینه تبدیل شماره تلفن همراه، مبلغ مذکور در اولین دوره صورتحساب بستانکاری مشترک انتقال خواهد یافت.

 

بسته خوش آمد سیم کارت دائمی همراه اول

علاوه بر ایجاد شرایط آسان برای تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی، مشترکین می توانند از بسته خوشامد همراه اول که شامل 30 گیگابایت اینترنت رایگان به مدت یک ماه از زمان فعال سازی میباشد، بهره مند گردند.

شرایط و قوانین مهم :

*    مشترکین اعتباری همراه اول که از سیم کارت های دیتا، درسا، انارستان، سازمانی، گردشگری، زائر، حقوقی، همگانی و روستایی استفاده می کنند، امکان تبدیل سیم کارت خود به دائمی را ندارند.

*    فقط امکان تبدیل شماره اعتباری فعال وجود دارد و سیم کارت هایی که هنوز فعال نشده اند یا دچار قطعی و مشکلاتی از این قبیل هستند را نمی توان به شماره دائم تبدیل کرد.

*    فقط صاحب امتیاز تلفن همراه که نام او در سیستم اطلاعات مشترکین ثبت شده باشد، مجاز به تبدیل شماره همراه از اعتباری به دائمی می باشد. در صورتی که شخصی غیر از مشترک نسبت به این امر اقدام نماید، شرکت ارتباطات سیار ایران موظف به بازگرداندن شماره به حالت اعتباری ( بدون پرداخت هزینه های تبدیل) بوده و شخص متخلف مسئولیت حقوقی و کیفری در خصوص تلفن همراهی که به طور غیر مجاز تبدیل وضعیت شده را خواهد داشت. بنابراین فرد خاطی باید ضمن جبران خسارت های مالی وارده به مشترک و همراه اول، در برابر شرکت ارتباطات سیار ایران، مراجع قانونی و به ویژه مشترک تلفن همراه راسا مسئول و پاسخگو باشد.

*    فقط سیم کارت هایی را می توان به سیم کارت دائم تبدیل کرد که حداقل 6 ماه از زمان فعال سازی آنها گذشته باشد.

*    پس از تبدیل سیم کارت اعتباری، مشترک تا 6 ماه امکان فروش و یا نقل و انتقال سیم کارت دائم خود را نخواهد داشت.

*    پس از تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی، امکان تبدیل مجدد سیم کارت به حالت اعتباری وجود ندارد.

*    در صورتی که در زمان تبدیل، بسته مصرفی فعال با مدت زمان و حجم باقی مانده در سیم کارت اعتباری وجود داشته باشد و امکان ارائه بسته به شماره تلفن همراه دائمی مشترک وجود داشته باشد، انتقال بسته صورت می پذیرد. اعتبار هدیه انواع شارژ مانند شارژ جوانان، بانوان، شارژ فوق العاده و همچنین سرویس چتر اضطراری، جمعه های رویایی، بسته های دلخواه شامل این بخش نمی شود.

*    پس از تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی کلیه قوانین حاکم بر سیم کارت دائمی همراه اول مانند چرخه عمر سیم کارت ( سلب امتیاز، استرداد، ودیعه، قطع و ... ) برای این دسته از مشترکین نیز اجرایی می شود.

*    فرآیند تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی، نیازمند زمان است و پایان یافتن این روند از طریق پیامک به اطلاع مشترک خواهد رسید. به همین خاطر در طول این دوره به دلیل عدم اتمام فرآیند تبدیل، هزینه های اینترنت مشترک به صورت آزاد حساب می شود. پس لازم است؛ تا زمان دریافت پیامک همراه اول، مشترک هزینه های خود را به درستی مدیریت نماید.

 

روش های تبدیل سیم کارت اعتباری همراه اول به دائمی:

1.     فروشگاه آنلاین همراه اول

یکی از راحت ترین و بی دردسر ترین روش های تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی همراه اول، از طریق فروشگاه آنلاین همراه اول می باشد که مراحل اجرای آن به شرح ذیل است:

*    ورود به فروشگاه آنلاین

*    انتخاب منوی تبدیل اعتباری به دائمی

*    وارد نمودن شماره تلفن اعتباری

*    ارسال رمز یکبار مصرف

*    مطالعه و تایید قوانین و شرایط

*    ارسال تاییدیه جهت کسر هزینه تبدیل از مبلغ اعتبار

 

2.     جدیدترین نسخه اپلیکیشن همراه من

برای این کار لازم است؛ مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول، ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن" همراه من "را بر روی گوشی خود نصب کند. سپس با ورود در اپلیکیشن همراه من، در بخش" خدمات" قسمت " سیم کارت" را انتخاب نماید. سپس در این قسمت، گزینه " تبدیل به دائمی " را انتخاب کرده و با انجام مراحل بعد سیم کارت اعتباری خود را به سیم کارت دائم تبدیل کند. ( توجه داشته باشید در حال حاضر این برنامه تنها بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید قابل اجرا می باشد.)

 

3.     مراجعه به مراکز فروش و خدمات حضوری:

این روش که نیازمند صرف وقت و هزینه می باشد، به هیچ وجه توصیه نمی شود؛ ولی در صورت تمایل، لازم است مالک سیم کارت اعتباری همراه اول با به همراه داشتن کارت ملی و سیم کارت فعال به مراکز فروش و خدمات همراه اول مراجعه نموده و نسبت به تکمیل و امضای فرم های مربوط اقدام نماید.

با توجه به این که بعد از امضای فرم، کلیه مفاد قرارداد اشتراک تلفن های همراه دائمی دارای مبلغ سپرده یا تضمین پرداخت بر روابط فی مابین شرکت و مشترک حاکم خواهد شد، توصیه می شود؛ مشترک چه به صورت مراجعه حضوری و چه در سایت همراه اول قبل از امضای این فرم نسبت به مطالعه کامل و دقیق مفاد قرارداد اشتراک اقدام نماید. زیرا امضای این فرم به منزله پذیرش مفاد قرارداد مزبور و اصلاحات بعدی آن است.

بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، مشترک می تواند از کلیه امکانات مشترکین سیم کارت دائمی مانند کدهای دستوری، سامانه ها و سرویس های مختلف و ویژه سیم کارت دائمی بهره مند گردد. امکان مشاهده و یا پرداخت صورت حساب و یا فعال سازی سرویس های مختلف نیز از طریق درگاه هایی مانند # 10 * ( ستاره 10 مربع ) و # 1 * ( ستاره 1 مربع ) امکان پذیر است. سامانه 9990 به عنوان مرکز تماس همراه اول نیز به صورت 24 ساعته در اختیار این مشترکین قرار خواهد گرفت.

 



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز های بسیاری از افراد جامعه می خواهند که برای گوشی های خود سیم کارت جدید بخرند. در کل سیم کارت ها به دو دسته تقسیم می شوند اعتباری و دائمی. سیم کارت های اعتباری که این روز ها در جامعه طرفداران بسیاری دارد اما خیلی ها نمی دانند که سیم کارت های اعتباری یعنی چه.سیم کارت اعتباری به سیم کارت هایی گفته می شود که انجام خدمات از قبیل تماس و پیامک نیاز به اعتبار دارند و باید سیم کارت ها اعتبار داشته باشند. این نوع سیم کارت ها که بسیار خوب برای افراد هستند باید برای استفاده از این سیم کارت ها نیاز به شارژ دارند که  و باید ابتدا برای استفاده از سیم کارت های اعتباری متناسب با استفاده خود برای آنها شارژ تهییه کرد  تا بتوانند که از سیم کارت  اعتباری برای انجام امور مختلفی از قبیل استفاده اینترنت و تماس و پیامک بتوانند که استفاده کنند.

نخستین سیم کارت اعتباری در کشور توسط اپراتور ایرانسل عرضه شد، خیلی زود قیمت ارزان، کیفیت بالای خدمات، پوشش خوب شبکه و طرح ها و سرویس های فوق العاده این سیم کارت را محبوب و پرطرفدار ساخت. به طوری که در حال حاضر اپراتور همراه اول و رایتل نیز سیم کارت اعتباری خود را با کیفیتی بسیار بالا و خدماتی ویژه در اختیار مشترکین قرار می دهند.

 

هدیه معرفی سیم کارت اعتباری همراه اول

اپراتور همراه اول، به عنوان پرطرفدارترین اپراتور در کشور نه تنها خدمات خاص و منحصر بفردی برای مشترکین سیم کارت دائمی خود در نظر میگیرد، بلکه مشترکین سیم کارت اعتباری این اپراتور نیز، امکانات و سرویس های فوق العاده ای را تحت عناوین مختلف در اختیار خواهند داشت که شرایط استفاده از این سیم کارت را لذت بخش تر می سازد.

در همین راستا اپراتور همراه اول با هدف گسترش شبکه ارتباطی و جذب مشترک جدید، در طرحی جدید، هدیه ای متفاوت و هیجان انگیز برای مشترکینی که سیم کارت اعتباری همراه اول را به دوستان و آشنایان خود معرفی نمایند؛ در نظر گرفته است.

 

شارژی وقتی دوستت شارژه!

این طرح که تحت عنوان" شارژی وقتی دوستت شارژه " اجرا می شود؛ مشترکین جدید سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند شماره یک مشترک اعتباری دیگر اپراتور همراه اول را به عنوان کسی که به آنها پیشنهاد همراه اولی شدن را داده است، در سیستم ثبت نمایند.

 

هدیه طرح معرفی دوستان

بر اساس اعلام همراه اول، مشترک اعتباری همراه اول که به عنوان معرف در سیستم ثبت شده باشد، می تواند تا یک سال پس از هر اعمال شارژ توسط مشترک جدید، به میزان مبلغ 10% شارژ به عنوان معرف، هدیه بگیرد.

 

درگاه های ارتباطی طرح معرفی دوستان

مشترکین اعتباری همراه اول برای ثبت معرف تنها 30 روز پس از فعال سازی یا ترابرد به اپراتور همراه اول فرصت دارند، و برای این کار می توانند از درگاه های ارتباطی زیر استفاده نمایند:

نوع درخواست

کد دستوری

ثبت معرف

# 3411 * 10 *

حذف معرف

# 3415 * 10 *

استعلام

# 3410 * 10 *

راهنما

# 3419 * 10 *

 

شرایط و قوانین طرح

·        هر مشترک سیم کارت اعتباری همراه اول، تنها یک نفر را می تواند به عنوان معرف، اعلام نماید.

·        بعد از ثبت یک شماره به عنوان معرف، امکان تغییر و اعلام معرف جدید وجود ندارد. تنها امکان حذف معرف برای مشترک وجود دارد.

·        در صورت حذف دستی شماره معرفی شونده توسط مشترک اعتباری معرفی کننده، رابطه بین معرفی شونده و معرفی کننده تمام می شود.

·        مدت زمان استفاده از شارژ هدیه تنها یک ماه می باشد و در صورت عدم استفاده از این اعتبار، شارژ هدیه قابل استفاده نمی باشد.

·        اعتبار هدیه در این طرح، مخصوص مکالمه داخل شبکه همراه اول، پیامک، دیتا و خرید بسته های داخل شبکه و دیتا می باشد. خدمات خارج شبکه، رومینگ، ارزش افزوده بین الملل و ... شامل این اعتبار نمی شود.

·        امکان انتقال اعتبار هدیه این طرح به دیگران وجود ندارد.

·        در این طرح تا یک سال، هر افزایش اعتبار مشترک جدید، 10% اعتبار به معرف هدیه داده خواهد شد که این افزایش اعتبار از طریق پیامکی از سوی همراه اول، به اطلاع مشترک معرف می رسد.

·        در صورتی که هر کدام از شماره های معرفی شونده یا معرفی کننده، تغییر نام، تخلیه سیم کارت و یا ترابرد به سایر اپراتورها داشته باشند، رابطه بین این دو مشترک (معرفی شونده و معرفی کننده ) تمام شده و دیگر هدیه ای تعلق نمی گیرد.

·        بعد از گذشت یک سال از فعال سازی طرح معرف، اعتبار زمانی طرح برای هر دو شماره خاتمه یافته و رابطه بین معرفی شونده و معرفی کننده تمام می شود.

 

نحوه خرید سیم کارت اعتباری همراه اول

بر اساس اعلام شرکت همراه اول، تعداد ثبت نام سیم کارت اعتباری برای هر متقاضی نامحدود و واگذاری به روز و بر اساس ظرفیت شبکه و امکانات فنی در هر استان به صورت مجزا صورت می پذیرد، ولی مطابق ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، هر مشترک حداکثر می تواند 10 سیم کارت فعال داشته باشد؛ به همین خاطر بهتر است، مشترکین قبل از ثبت مالکیت سیم کارت به این موضوع توجه خاص داشته باشند.

به هر حال علاقمندان به این طرح می توانند در بازه زمانی اجرای طرح با استفاده از روش های زیر برای خرید سیم کارت اعتباری همراه اول اقدام نمایند:

1.     مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات همراه اول

2.     خرید غیر حضوری از فروشگاه آنلاین همراه اول

مشترکین توجه داشته باشند در صورت خرید سیم کارت اعتباری همراه اول به صورت غیر حضوری و آنلاین می توانند سیم کارت خود را با ارسال رایگان در درب منزل تحویل بگیرند.

مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با برقراری تماس با مرکز 9990 نسبت به دریافت خدماتی مانند: خدمات سیم کارت اعتباری، راهنمای مشترکین، نحوه ثبت نام، نحوه نقل و انتقال، نحوه اطلاع از میزان اعتبار، خروج از لیست سیاه، سرویس های ویژه و توضیحات لازم و مسائل حقوقی اقدام نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید از زمانی که اینترنت وارد جامعه شد و گوشی های هوشمند هم جایگزین بسیاری از وسایل شدند تبلیغات هم به صورت گسترده ایی تغییر پیدا کرد و افراد  جامعه هر روز با پیامک های تبلیغاتی روبرو شده اند. این روز ها معاون پلیس فتا با مصاحبه با رادیویی بیان کرده است که به سازمان ها و دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است که برای تبلیغات  از شماره های شخصی استفاده نکنند که بعضی از شرکت های زیر بار نرفته اند. استفاده  از شماره های شخصی برای استفاده از پیامک های تبلیغاتی کاملا جرم بوده  است و ارسال کننده هم مجرم است. سازمان تنظیم و مقررات هم اعلام کرده است که در صورتی که شرکت های تبلیغاتی از شماره شخصی استفاده کنند  تنها راهی که برای نوع شرکت ها می ماند  آخرین راه حل مسدود سازی شماره های شخصی ارسال کننده پیامک های تبلیغاتی است.

البته مساله استفاده تبلیغاتی از سیم کارت های شخصی، موضوع بسیار پیچیده ایست که با وجود نارضایتی مشترکین، هشدارهای پلیس فتا و سازمان تنظیم مقررات ارتباطات رادیویی همچنان پابرجاست و هر چند وقت یکبار خبرساز می شود.

 

سرهنگ پاشایی ضمن اشاره به کلاهبرداری های پیامکی انجام شده، اظهار داشتند:" دو نهاد وزارت ارشاد و وزارت ارتباطات باید روی این شماره های انبوه نظارت داشته باشند."

ایشان با اشاره به برخی شماره های باور پذیر برای مردم که کلاهبرداری می کنند، بیان داشتند: " از شماره تلفن ها سوء استفاده می شود که به دلیل سهل انگاری و عدم مدیریت صحیح از جانب مدیران صورت می گیرد. " معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فتا با بیان این که برای مرتکبین این نوع جرایم، پرونده قضایی تشکیل شده، اظهار کردند: " مرتکبین باید جوابگو باشند."

در ادامه ایشان افزودند:" مردم باید بدانند؛ پیامک از شماره های شخصی، آلوده است و نباید آن را باز کنند. پیامک هایی که به جای شماره، عبارت دارند؛ قابل اعتماد است و همچنین به شماره هایی که شخصی نیست؛ نیز توجه نکنید، تا متن شماره خود را فعال کنند. لذا لینک پیامک های تبلیغاتی را کلیک نکنید تا متن خود را فعال کنند. همچنین در صورت ابهام در مورد شماره ای مردم می توانند با شماره 096380 تماس گرفته و با اتصال به نزدیک ترین اپراتور، مشکل خود را در میان بگذارند. "

 

فروش سیم کارت زندانیان حبس ابد

سرهنگ پاشایی در خصوص فروش سیم کارت های زندانیان حبس ابد، اظهار کردند: "شبکه های اجتماعی محفل مناسبی برای این گونه دروغ هاست و تبلیغات این شبکه ها به جز سایت ها، تا 50 درصد کلاهبرداری است."

ایشان ضمن تاکید بر ضابطه مند بودن کسب و کارها برای حفظ امنیت بهتر هموطنان، بیان داشتند: " با همکاری دستگاه های مربوطه حجم سیم کارت های بی نام ونشان پایین آمد و بسیاری از آنها باطل شد. "

در پایان ایشان تصریح کردند:" گاهی اوقات مجرمان، سیم کارت های اشخاص را می گیرند و به نام آنها کلاهبرداری می کنند. بیش از 10 روش علمی و فنی وجود دارد که این کلاهبرداری شناسایی می شوند."

به موجب قانون، مالک سیم کارت موظف است از سیم کارت اعتباری یا سیم کارت دائمی خود به خوبی مراقبت نماید و در این مورد هیچ گونه سهل انگاری مورد قبول نمی باشد. زیرا در صورت سوء استفاده از سیم کارت و بروز هرگونه جرم یا تخلف، تنها مالک سیم کارت مسئول قانونی بوده و باید در محاکم قضایی حضور پیدا کرده و پاسخگو باشد. به همین خاطر اگر سیم کارتی دارید که از سرنوشت آن بی اطلاعید، بهتر است؛ هر چه سریعتر با مراجعه به دفاتر امور مشترکین نسبت به استعلام تعداد خطوطی که به نامتان است؛ اقدام کرده و در صورت لزوم، نسبت به غیر فعال سازی یا مسدود کردن خطوطی که از آنها استفاده نمی کنند، اقدام نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

خرید و فروش از گذشته تا امروز بوده است این روز ها افراد جامعه به خاطر مشکلات اقتصادی  بعضی از وسایل را به صورت دست دوم خریداری می کنند. این نوع خرید و فروش فقط برای وسایل خانه نیست و برای وسایل تکنولوژی هم بعضی از افراد جامعه  به صورت دست دوم خریداری می کنند . در بازار سیم کارت هم این روزها  بسیاری خواهان سیم کارت های دست دوم هستند. بزرگ ترین خواهان سیم کارت های دست دوم برای اپراتور همراه اول هست و بسیاری در جامعه خواهان سیم کارت های همراه هستند.خرید و فروش سیم کارت یکی از روش های اقتصادی هست که  بسیار در جامعه طرفدار و بسیاری از مردم به این نوع روش خرید و فروش می کنند.ثبت مالکیت سیم کارت بلافاصله بعد از تکمیل شدن مراحل خرید یک از مهم ترین و هوشمندانه ترین اقداماتی است که به هیچ وجه نباید از سوی خریداران به آن بی توجهی شود.

اطلاعیه مهم:

بر اساس ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر 10 سیم کارت فعال برای هر مشترک، الزامی است و شرکت ارتباطات سیار در صورتی که انتقال گیرنده، دارای بیش از 10 سیم کارت فعال باشد، پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه مشترک را تا زمان تعیین تکلیف خط به صورت غیر فعال در خواهد آورد.

در گذشته هر فرد مجاز بود که از هر اپراتور 10 سیم کارت به نام خودش و با کد ملی خود ثبت نماید، ولی در سال های گذشته این قانون تغییر کرده و بر اساس آخرین اعلام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی؛ هر فرد ایرانی می تواند تنها 10 سیم کارت را با کد ملی خود ثبت نماید. این قانون بدین معناست که افراد می توانند در مجموع از هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل، 10 سیم کارت تحت مالکیت خود داشته باشند.

 

نحوه نقل و انتقال سیم کارت در اپراتور همراه اول

با توجه به ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حداکثر سقف سیم کارت های تحت مالکیت مشترکین حقیقی همراه اول 10 سیم کارت فعال می باشد که اپراتور همراه اول نیز در زمان انتقال مالکیت به این موضوع؛ توجه خاص خواهد داشت. به همین خاطر لازم است مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول نیز در زمان حضور در مراکز معتبر نسبت به این امر دقت و توجه داشته باشند.

 

روش های نقل و انتقال سیم کارت

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول برای انجام این کار می توانند؛ از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     مراجعه حضوری به دفاتر خدمات مشترکین تلفن همراه و ثابت

2.     همراه یار( سرویس خدمات در محل همراه اول )

 

مدارک لازم برای نقل و انتقال سیم کارت

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول در صورت عدم منع قانونی برای انتقال مالکیت سیم کارت خود می توانند با در دست داشتن مدارکی که در ادامه ذکر خواهد شد، به دفاتر امور مشترکین؛ مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند:

·        اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        حضور هم زمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی آنها ( در صورت حضور وکیل، اصل و تصویر وکالت نامه قانونی ضروری است)

·        ارائه گذرنامه برای اتباع خارجی به جای کارت ملی

·        سیم کارت فعال

·        ارائه کد پستی ده رقمی انتقال گیرنده

·        ارائه صورت حساب میان دوره برای سیم کارت دائمی و تایید وصولی صورتحساب توسط دفتر خدمات ارتباطی

·        ثبت اثر انگشت و امضای انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        تکمیل و تنظیم سند نقل و انتقال

·        تکمیل فرم تعهدات از سوی انتقال گیرنده یا وکیل قانونی

 

نکات و شرایط مهم:

·        بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها مجاز به فروش هر گونه سیم کارت تلفن همراه به افراد زیر 18 سال نمی باشند.

·        در صورتی که انتقال دهنده یا انتقال گیرنده سیم کارت به سن قانونی ( 18 سال ) نرسیده باشند، حضور ولی قهری ( پدر یا جد پدری) با ارائه اصل و تصویر کارت ملی ولی؛ به همراه تصویر شناسنامه مالک الزامی می باشد .

·        در صورتی که انتقال دهنده یا انتقال گیرنده به سن قانونی ( 18 سال ) نرسیده باشند؛ ولی از سوی دادگاه دارای حکم رشد باشند، ارائه حکم رشد نیز به همراه مدارک مورد نیاز جهت نقل و انتقال الزامی می باشد.

·        در صورت محجور یا غیر رشید بودن انتقال دهنده سیم کارت، ارائه قیم نامه ضروری است. اگر در قیم نامه نقل و انتقال اموال منوط به اجازه از اداره سرپرستی باشد، اخذ اجازه نامه و ارائه آن در زمان نقل و انتقال نیز ضروری می باشد.

·        در صورت تعویض سیم کارت، مشترک باید بعد از گذشت بیست روز نسبت به نقل و انتقال مالکیت اقدام نماید.

 

نحوه استعلام تعداد سیم کارت

ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به علت فراوانی تخلفات انجام شده با سیم کارت های بدون هویت صورت گرفت و تحت عنوان  "طرح ساماندهی سیم کارت ها "  راه اندازی شد. از آن زمان تا کنون این طرح توانسته با ایجاد ساز و کار آسانتر، امکان دسترسی افراد به برخی اطلاعات مانند تعداد و شماره سیم کارت های ثبت شده به نام اشخاص را فراهم کرده و از سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری نماید.

به همین منظور افراد می توانند؛ با مراجعه به منوی "حقوق کاربران " در وب سایت سازمان تنظیم و مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir در بخش  "گزینه استعلام مشترکین" تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شده است را استعلام نمایند. این سامانه که کمک می کند تا افراد از تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شده، آگاهی پیدا کنند، امکان مشخص نمودن شماره های ثبت شده را نخواهد داشت و لازم است برای مشخص شدن شماره های، مشترک به دفاتر امور مشترکین مراجعه نمایند. 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

فصل بهار با همه خوبی هایش از راه رسیده است و طبیعت بعد از خواب زمستانی دوباره جان گرفته است .فصل بهار از طرف دیگر هم برای ایرانیان جایگاه ویژه و مهمی دارد که حال و هوای بسیار خوب و جذابی را دارد. عید نوروز که تعطیلات را به همراه خود دارد برای کسانی که در طول یک سال به مسافرت نپرداخته اند زمان بسیار خوبی است تا از تعطیلات بهره لازم را برده به مسافرت روند . برای همین در این این تعطیلات ارتباطات از هم چیز مهم تر است و افراد برای این که با دوستان و خویشان خود ارتباط برقرار کنند  نیاز به  بسته های ارتباطی دارند. از طرفی هم کاهش هزینه ها برای کسانی که می خواهند به مسافرت های خارجی روند بسیار مهم می شود برای همین اپراتورها طرح های متنوع برای  عید نوروز  دارند که برای مسافرین  بسیار میتواند جذاب باشد.

بسته های نوروزی اپراتور همراه اول

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور کشور، اولین اپراتوری است که کمپین نوروزی 1402 را برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است. این بسته ها که در راستای کاهش هزینه های مشترکین و با در نظر گرفتن دغدغه های ارتباطی مسافران طراحی شده، امکانات و خدمات خاصی را در اختیار مشترکین همراه اول قرار می دهد.

بسته های ویژه رومینگ بین الملل همراه اول که برای استفاده مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری این اپراتور برای سفرهای خارجی در نظر گرفته شده است، تلاش می کند؛ علاوه بر کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین، امکان برقراری ارتباط از طریق شبکه های اجتماعی را نیز برای آنها فراهم سازد.

 

چرا استفاده از سرویس رومینگ بین الملل بهتر است؟

خرید سیم کارت در کشور مقصد و فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، دو روشی است که مسافران سفرهای خارجی می توانند از آن استفاده نمایند، ولی در سفرهای نوروزی امسال قطعا فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل مقرون به صرفه تر و راحت تر می باشد.

فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل یک پیشنهاد کاربردی و کم دردسرترین نسبت به خرید سیم کارت کشور مقصد، می باشد؛ زیرا مشترکین با فعال سازی این سرویس از مزایای زیر بهره مند گردند:

·        با این شرایط ارز، خرید سیم کارت در هر کشور خارجی و هزینه های ارتباطی دیگر مانند خرید بسته های مکالمه، اینترنت و .... بسیار گران خواهد بود.

·        لازم نیست؛ شماره جدید سیم کارت کشور مقصد را برای دوستان و عزیزان خود بفرستند و به راحتی می توانند با شماره خود با همه در ارتباط باشند.

·        مشترکین می توانند به صورت رایگان به پرتال، فروشگاه ها و اپلیکیشن همراه من دسترسی داشته باشند.

·        امکان دسترسی به پورتال های بانکی، وب سایت ها، اپ های ایرانی بدون نیاز به فیلتر شکن وجود دارد.

به همین خاطر توصیه می شود؛ حتما قبل از شروع سفر نسبت به انتخاب روش ارتباطی مناسب اقدام نمایید.

 

کمپین نوروزی همراه اول

اپراتور همراه اول با در نظر گرفتن دغدغه های مالی مشترکین و شناسایی مقاصد پرتردد ایرانیان، بسته های رومینگ نوروزی خود را در قالب دو نوع بسته " اینترنت بین المللی و بسته مکالمه" ایجاد نموده است که برای مسافرانی که قصد سفر به کشور های امارات، عراق، ترکیه و دور دنیا را دارند؛ قابل استفاده می باشد.

شرایط و ویژگی های این بسته های نوروزی به شرح ذیل است:

 

بسته رومینگ بین الملل ویژه کشور امارات

برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور امارات متحده عربی را دارند، بسته های متنوعی با ویژگی های زیر تدارک دیده شده است:

نام بسته

اینترنت

مکالمه

مدت زمان اعتبار

قیمت

رومینگ ویژه امارات

اینترنت نامحدود

15 دقیقه

7 روزه

450 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

400 مگابایت

-

7 روزه

180 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

1.1 گیگابایت

10 دقیقه مکالمه هدیه

7 روزه

390 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

2.2 گیگابایت

15 دقیقه مکالمه هدیه

7 روزه

590 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

3.3 گیگابایت

30 دقیقه مکالمه هدیه

7 روزه

790 هزار تومان

رومینگ ویژه امارات

اینترنت نامحدود

30 دقیقه مکالمه هدیه

30 روزه

990 هزار تومان

 

بسته های اینترنت نامحدود از شرایط مصرف منصفانه برخوردار می باشد و سقف مصرف بعد از مقدار مصرف مشخص به یک مگابیت در ثانیه می رسد.

البته مسافران و تاجرانی که قصد سفر به کشور امارات را دارند؛ در صورت تمایل می توانند از بسته های مکالمه دور دنیا نیز استفاده نمایند.

 

بسته های رومینگ بین الملل ویژه کشور عراق

مسافران و زائرانی که قصد سفر به کشور عراق را در ایام نوروز دارند، می توانند از بسته های ویژه زائران عتبات و عالیات در عراق استفاده نمایند:

نام بسته

اینترنت

مکالمه

پیامک

مدت زمان اعتبار

قیمت

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

اینترنت یک گیگابایت

5 دقیقه

-

یک روزه

30 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

اینترنت نامحدود

10 دقیقه

-

7 روزه

150 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

300 مگابایت

-

-

7 روزه

90 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

1 گیگابایت

-

-

7 روزه

190 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

5 گیگابایت

-

-

14 روزه

390 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

اینترنت نامحدود

-

-

30 روزه

990 هزار تومان

رومینگ ویژه زائران عتبات عالیات

-

45 دقیقه

45 پیامک

7 روزه

230 هزار تومان

 

 

زائران توجه داشته باشند؛ بسته اینترنت نامحدود 30 روزه بعد از مقدار مصرف منصفانه 20 گیگابایت سرعت مصرف به یک مگابایت در ثانیه می رسد.

 

بسته های رومینگ بین الملل ویژه کشور ترکیه

مسافران نوروزی کشور ترکیه می توانند در سفر خود از دو بسته ویژه که از سوی اپراتور همراه اول برای آنها در نظر گرفته شده، استفاده نمایند:

 

نام بسته

اینترنت

پیامک

مکالمه

مدت زمان اعتبار

قیمت

رومینگ بین الملل ترکیه

اینترنت نامحدود

20 پیامک

20 دقیقه

7 روزه

350 هزار تومان

رومینگ بین الملل ترکیه

اینترنت نامحدود

45 پیامک

45 دقیقه

30 روزه

یک میلیون و 350 هزار تومان

رومینگ مکالمه بین الملل ترکیه

-

80 پیامک هدیه

80 دقیقه

7 روزه

490 هزار تومان

 

علاوه بر بسته های رومینگ بین الملل سفر به ترکیه، اپراتور همراه اول برای نخستین بار، برای مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود که قصد سفر به ترکیه را دارند، سه بسته ویژه مقصد ترکیه در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد:

 

نام بسته

اینترنت

مکالمه رومینگی

پیامک رومینگی

مدت زمان اعتبار

قیمت

رومینگ ویژه ترکیه

یک گیگابایت

10 دقیقه مکالمه هدیه

10 پیامک هدیه

7 روزه

190 هزار تومان

رومینگ ویژه ترکیه

3 گیگابایت

20 دقیقه مکالمه هدیه

20 پیامک هدیه

7 روزه

390 هزار تومان

رومینگ ویژه ترکیه

10 گیگابایت

45 دقیقه مکالمه هدیه

45 پیامک هدیه

14 روزه

790 هزار تومان

 

بسته رومینگ بین الملل قطر

مشترکین سیم کارت دائمی واعتباری همراه اول که قصد سفر به کشور قطر ردا دارند می توانند از بسته های رومینگ ویژه این سفر استفاده نمی آید:

 

نام بسته

اینترنت

مکالمه رومینگی

پیامک رومینگی

مدت زمان اعتبار

قیمت

رومینگ ویژه قطر

دو گیگابایت

-

-

7 روزه

390 هزار تومان

رومینگ ویژه قطر

5 گیگابایت

20 دقیقه مکالمه هدیه

20 پیامک هدیه

7 روزه

990 هزار تومان

رومینگ ویژه قطر

20 گیگابایت

50 دقیقه مکالمه هدیه

50 پیامک هدیه

30 روزه

دو میلیون و 990 هزار تومان

رومینگ ویژه قطر

-

90 دقیقه

90 پیامک هدیه

7 روزه

490 هزار تومان

 

 

بسته های دور دنیا

سفر به دور دنیا به عنوان یک سفر متفاوت و بی نظیر، قطعا از آرزوهای بسیاری از افراد می باشد، زیرا جذابیت های این سفر هیجان انگیز به قدری زیاد است که تقریبا همه را شیفته خود می سازد. صرفنظر از هزینه های بالای این سفر، معمولا سفر به چند قاره، زمان طولانی تری را نسبت به سفرهای معمول می طلبد که ایام نوروز می تواند زمان مناسبی برای انجام آن باشد.

به همین خاطر همراه اول برای مشترکین جهانگردی که قصد سفر به چند کشور متفاوت اروپایی و آسیایی داشته، بسته ویژه رومینگ بین الملل دور دنیا را در نظر گرفته است؛ تا آنها بدون دردسرهای خرید سیم کارت در هر کشور، به راحتی بتوانند از بسته های مقرون به صرفه اینترنت یا مکالمه استفاده نمایند. 

بسته های اینترنت بین الملل دور دنیای همراه اول از ویژگی های زیر برخوردار است:

 

نام بسته

اینترنت

مدت زمان اعتبار

قیمت

دور دنیا

یک گیگابایت

14 روزه

450 هزار تومان

دور دنیا

300 مگابایت

14 روزه

180 هزار تومان

قطر

15 گیگابایت

30 روزه

3 میلیون و 450 هزار تومان

دور دنیا

3 گیگابایت

14 روزه

950 هزار تومان

 

علاوه بر این، همراه اول برای جهانگردان و مسافران دور دنیا، بسته های ویژه مکالمه نیز در نظر گرفته است که در کشورهای مختلف حتی در عراق، قطر، ترکیه و امارات نیز قابل استفاده می باشد.

 

نام بسته

مدت زمان اعتبار

مکالمه

پیامک

قیمت

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

25 دقیقه

25 پیامک هدیه

220 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

60 دقیقه

60 پیامک هدیه

440 هزار تومان

بسته ویژه مکالمه

14 روزه

180 دقیقه

180 پیامک هدیه

990 هزار تومان

 

در بسته های دور دنیا، با تغییر اپراتورها و کشور، هم چنان امکان استفاده از حجم باقی مانده بسته ها در اپراتورهای طرف قرارداد، وجود دارد.

 

نحوه فعال سازی بسته ها

این بسته های ویژه که از هم اکنون تا پایان نیمه فروردین ماه 1402 در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول قرار دارد، از طریق روش های زیر قابل فعال سازی می باشد:

·        اپلیکیشن همراه من

·        فروشگاه آنلاین همراه من

·        شماره گیری کد دستوری # 2913 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2913 مربع )

 

نکات مهم :

پیشنهاد می شود؛ مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول قبل از اقدام به خرید بسته های رومینگ، نسبت به شرایط خاص این بسته ها آگاهی داشته باشند، سپس نسبت به انتخاب بهترین بسته و فعال سازی آن اقدام نمایند.

 

شرایط مهم :

·        بسته های ویژه مکالمه دور دنیای همراه اول، برای کلیه سفرهای خارجی قابل استفاده می باشد و مسافران همه کشورها می توانند در صورت تمایل آن را خریداری نمایند.

·        بسته های نامحدود دیتا، شامل شرایط مصرف منصفانه می باشد. یعنی سقف سرعت بعد از مقدار مشخص، به یک مگابیت در ثانیه می رسد که تا پایان مدت زمان اعتبار، ارتباط مشترک با شبکه دیتا ( اینترنت بین الملل) برقرار خواهد بود.

·        بسته های رومینگ قابلیت تبدیل خودکار ندارند.

·        امکان فعال سازی سایر بسته های رومینگ با بسته های نامحدود وجود ندارد.

·        امکان خریداری چند بسته رومینگ به صورت همزمان وجود دارد.

·        به قیمت اعلامی بسته ها، مالیات و ارزش افزوده، اضافه خواهد شد.

·        در صورت اتمام بسته رومینگ، هدیه مکالمه و پیامک قابل استفاده می باشد.

·        بسته های اینترنت داخلی در زمان رومینگ قابل استفاده نمی باشد.

·        تمامی مشترکین حقیقی و حقوقی همراه اول با سیم کارت دائمی و اعتباری خود می توانند؛ در صورت تمایل بسته های رومینگ را برای مسافرانشان تهیه نمایند.

·        مشتریان سازمانی می توانند بسته های رومینگ را برای دیگران با دریافت فاکتور رسمی از فروشگاه یا اپلیکیشن همراه من، تهیه نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که گوشی های هوشمند آمده اند تا به امروز همه چیز را تغییر داده اند توانسته اند جایگزین بسیاری از وسایلی شوند که در گذشته مردم از آنها استفاده می کردند. این روز ها گوشی ها به وسیله جدا ناپذیر از زندگی مردم شده اند و مردم هم به راحتی از این گوشیها دل نمی کنند. این روز ها ایرانسل از طریق اپ ایرانسل من که بسیار برای کسانی که سیم کارت های ایرانسل را دارند دسترسی را اسان تر کرده است به طوری که  محصولات متنوع ایرانسل را به راحتی میتوان خریداری کرد و به راحتی از آنها استفاده کرد.این اپ ایرانسل من بسیار کارها راحت تر کرده است و همین طور جشنواره و طرح هایی که ایرانسل برگزار میکند از طریق این اپ انجام میشود و از طریق همین اپ  هدایای  ویژه ایی را تحت عناوین مختلفی در اختیار آنها قرار می دهد که بسیار برای مردم جذاب است.

جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، جدیدترین جشنواره این اپ همه کاره می باشد که مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در صورت تمایل در آن شرکت نمایند.

 

جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من چیست؟

در این جشنواره که از تاریخ 1 دی ماه 1401 تا  تاریخ 31 فروردین ماه 1402 برگزار می شود، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با خرید و استفاده از هر یک از خدمات طلایی ایرانسل از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، در این جشنواره شرکت نموده و یکی از برندگان خوش شانس 3 دستگاه گوشی هوشمند آیفون 13 باشند.

با توجه به این که به ازای استفاده از هر یک از خدمات طلایی، مشترک یک امتیاز دریافت می کند، طبیعی است؛ هر چه امتیاز مشترک بیشتر باشد، شانس برنده شدن نیز بیشتر خواهد شد.

 

نحوه کسب امتیاز در جشنواره آیفون 13 سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

برای کسب امتیاز و شرکت در قرعه کشی هیجان انگیز جشنواره آیفون 13، مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید از طریق بخش خدمات طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، خدمات مختلف مانند اسنپ، اسنپ فود، پیشواز، اعتبار بانکی، بیمه بازار و اسنپ اکسپرس را استفاده نماید تا در قرعه کشی شرکت داده شود.

علاوه بر این روش، مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 210*  ( ستاره 210 مربع ) به صورت میانبر به بخش خدمات طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، دسترسی پیدا کرده و از این خدمات بهره مند گردند.

البته اپراتور ایرانسل، برای تشویق بیشتر مشترکین برای استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکانات و هدایای ویژه دیگری نیز تدارک دیده که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد:  

 

*    هدیه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اگر تا به حال سوپر اپلیکیشن قدرتمند ایرانسل من را بر روی گوشی هوشمند خود نصب ننموده اید، با اولین نصب و ورود به نسل جدید این اپ، علاوه بر شانس شرکت در قرعه کشی، یک بسته اینترنت 50 گیگابایتی با اعتبار همان روز به عنوان هدیه دریافت خواهید کرد.

البته اگر قبلا هدیه اولین ورود را با نصب نسخه های قدیمی تر اپلیکیشن ایرانسل من دریافت کرده بودید، هدیه بسته اینترنت 50 گیگابایتی در ورود به نسل جدید اپلیکیشن، به شما تعلق نمی گیرد.  

 

*    هدیه دعوت از دوستان

در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، امکان دعوت از دوستان برای نصب و استفاده از این اپ کاربردی وجود دارد که مشترک می تواند با استفاده از گزینه دعوت از دوستان آنها را به این کار تشویق نماید.

بعد از نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و اولین ورود دوست دعوت شده، یک گیگابایت اینترنت هدیه به شما ( با اعتبار همان روز ورود ) و 50 گیگابایت اینترنت هدیه به آنها ( با اعتبار همان روز ورود) تعلق می گیرد.

 

*    هدیه استقبال از بازگشت

اگر در 30 تا 90 روز گذشته، به اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه نکرده اید، اپراتور ایرانسل برای بازگشت دوباره شما، یک گیگابایت اینترنت و 100 دقیقه مکالمه ایرانسلی رایگان به اعتبار همان روز و به مناسبت ورود مجدد به شما هدیه می دهد. البته اگر این فاصله بیشتر از 90 روز باشد، با اولین ورود مجدد به ایرانسل من، تنها یک گیگابایت اینترنت با اعتبار همان روز، هدیه خواهید گرفت.

توجه داشته باشید؛ این هدیه ها به افرادی تعلق می گیرد که از نسخه های اندروید یا وب اپلیکیشن پیشرفته ایرانسل من (برای کاربران ios) استفاده نمایند و به مشترکینی که از نسخه تحت وب ایرانسل من استفاده می کنند؛ تعلق نمی گیرد.

 

نحوه نصب سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

برای نصب این سوپر اپلیکیشن کاربردی، مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل باید با توجه به نوع سیستم عامل گوشی هوشمند خود اقدام نمایند.

*    کاربرانی که از گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید استفاده می کنند؛ می توانند سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را از  گوگل پلی، اپ گالری، مایکت و یا چارخونه دانلود کنند.

*    کاربران گوشی های هوشمند آیفون نیز که از سیستم عامل ios استفاده می کنند؛ می توانند از نسخه تحت وب بهره مند گردند.

 

امکانات سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من به عنوان یک سوپر اپ، امکانات و خدمات گسترده ای را در اختیار کاربران ایرانسل قرار می دهد که نه تنها انجام امور را برای آنها تسهیل و تسریع می بخشد، بلکه آنها را از نصب اپلیکیشن های مختلف دیگر بی نیاز می سازد.

امکانات مختلف سوپر اپلیکیشن ایرانسل من به چند دسته کلی تقسیم می شود:

 

1.     خرید و پرداخت

·        خرید بسته های اینترنت و مکالمه

·        خرید شارژ و شارژ شگفت انگیز از طریق درگاه های بانکی

·        پرداخت قبض

·        خرید انواع مودم های ثابت و همراه

·        اهدای بسته های اینترنت

·        ساخت و خرید بسته های چند کاربره و به اشتراک گذاری اینترنت با دوستان و آشنایان

·        پرداخت امن و آسان هزینه های ایرانسلی با کیف پول جیب جت ( بدون نیاز به رمز دوم پویا )

 

2.     مدیریت حساب ایرانسلی

·        نمایش اطلاعات حساب، باقیمانده حد مجاز مصرف، موجودی بدهی، کارکرد و مبلغ قابل پرداخت

·        نمایش باقی مانده بسته اینترنت

·        تمدید خودکار بسته های اینترنت در صورت پایان حجم یا انقضای اعتبار زمانی بسته

·        افزودن و مدیریت شماره های ایرانسلی با مودم همراه و TD- LTE بدون محدودیت در تعداد

·        مدیریت حساب چند کاربره ( فعال سازی، خرید بسته، افزودن یا حذف کاربران)

·        مشاهده فهرست خدمات ارزش افزوده، فعال و امکان لغو عضویت در آن

·        ویرایش مشخصات کاربری ( نشانی، آدرس ایمیل و .. )

·        مدیریت روش دریافت پیام های سیستم درباره مانده بسته های اینترنت و ...

·        نمایش و فعال سازی طرح های تشویقی بر اساس میزان مصرف شما در قسمت پیشنهادها

·        دسترسی به حساب کاربری TD- LTE

 

3.     راهنمایی و پشتیبانی

·        تعیین وقت مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل

·        طرح و پیگیری شکایات

·        ارجاع و پیگیری درخواست ها و بازبینی آنها

·        تماس با مرکز تماس

·        دسترسی آسان به شبکه های اجتماعی ایرانسل

با توجه به این که امکانات و خدمات این سوپر اپلیکیشن روز به روز پیشرفته تر و کاربردی تر خواهد شد، خدمات این اپ به مواردی که در بالا بیان شد، محدود نبوده و کاربران ایرانسل می توانند با نصب آن، فرصت بهره مندی از خدمات بی نظیر و فوق العاده ای را در شرایط ایده آل و آسان تجربه کنند.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

گوشی های هوشمند بسیار این روز ها کاربردی هستند و هر کس این روز ها گوشی های هوشمند در دست دارند.این روز ها بسیاری از افراد که گوشی های هوشمند در دست دارند نیاز هم به سیم کارت های دائمی یا اعتباری نیاز دارند. این روز ها  اپراتور های سیم کارت طرح  و سرویس های بسیار جذابی برای کسانی که سیم کارت دائمی دارند در دست اجرا دارند. یکی از این اپراتور ها که در تلاش است بتواند رضایت مشتریان خود را داشته باشد اپراتور ایرانسل است. این طرح برای تشویق کسانی است که پرداخت حساب های میا دوره ایی و پایان دوره ایی و بسیار برای آن ها می تواند جذاب باشد.این طرح ها بیش تر در جشنواره ها و قرعه کشی ها برای مشترکین  سیم کارت های دائمی برگزار می کنند.این جشنواره همیشه جایزه های دارد که مخاطبان خود را به دادن پرداخت قبض های  تشویق شوند.

شاید به همین خاطر است که اپراتور ایرانسل در جشنواره ای هیجان انگیز، امکانات خاص و بی نظیری را برای مشترکین خوش حساب سیم کارت دائمی خود در نظر گرفته است و آن را تحت عنوان"  جشنواره یکسال مهمان ما باشید" اجرا می کند.

 

جشنواره یکسال مهمان ما باشید؛ چیست؟

اپراتور ایرانسل برای مشترکین سیم کارت دائمی خود که قبض تلفن همراهشان را به موقع پرداخت نمایند، جشنواره ای در نظر گرفته است که بر اساس آن هر مشترک، شانس یک سال استفاده از خدمات رایگان سیم کارت ایرانسل را خواهد داشت، به شرطی که در جشنواره برنده شود.

 

چه کسانی در جشنواره شرکت داده خواهند داشت؟

به طور کلی این جشنواره مخصوص مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل می باشد، ولی معیارهایی برای انتخاب مشترکین وجود دارد که به شرح ذیل می باشد:

·        مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که تا پیش از روز ششم هر ماه قبض میان دوره خود را پرداخت نمایند.

·        مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که تا پیش از روز دهم هر ماه قبض پایان دوره خود را پرداخت نمایند.

 

نحوه شرکت در جشنواره

برای شرکت در این طرح باید ابتدا مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل، قبض میان دوره یا پایان دوره خود را به موقع ( بر اساس تاریخ اعلامی ایرانسل ) با استفاده از روش های اعلامی پرداخت نماید، سپس عدد 1 را به صورت رایگان به سرشماره 2121 بفرستد تا در قرعه کشی شرکت داده شود.

 

روش های پرداخت قبض ایرانسل

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل می توانند بدون محدودیت زمانی و مکانی با استفاده از روش های ذیل نسبت به پرداخت قبض میان دوره یا پایان دوره خود اقدام نمایند:

·        سامانه پرداخت قبض ایرانسل

·        شماره گیری کد دستوری  # 7 * ( ستاره 7 مربع )

·        اپلیکیشن پرکاربرد ایرانسل من

·        مراجعه حضوری به بانک ها

·        پرداخت خودکار

·        پرداخت به صورت آنلاین و از طریق کارت های عضو شبکه شتاب

 

جایزه جشنواره چیست؟

بر اساس اعلام روابط عمومی اپراتور ایرانسل، هر ماه 100 نفر از مشترکین دائمی ایرانسل که قبض میان دوره خود را تا پیش از روز ششم ماه پرداخت نمایند و 200 نفر از مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که قبض پایان دوره خود را تا پیش از روز دهم ماه پرداخت نمایند، به مدت یکسال معاف از پرداخت قبض سیم کارت دائمی خود خواهند شد. البته مشترکین برنده توجه داشته باشند که مجموع مبلغ قبض تا سقف 5،000،000 ریال ( 500 هزار تومان ) شامل این معافیت می گردد.

نکات مهم:

·        بدهی قبض مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که در جشنواره برنده شده باشند، به صورت خودکار تا روز هفتم هر ماه تسویه می شود. 

·        علاوه بر مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل، کلیه مشترکین دائمی که به اپراتور ایرانسل ترابرد داشته اند در صورتی که در بازه زمانی مشخص شده، قبض میان دوره یا پایان دوره خود را تسویه کرده باشند، در این قرعه کشی شرکت داده خواهند شد.

·        مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل که سیم کارت خود را به دائمی تبدیل کرده اند نیز در صورتی که از شرایط شرکت در قرعه کشی برخوردار باشند؛ در این جشنواره شرکت داده خواهند شد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل که به سایر اپراتورها ترابرد کرده اند؛ مشمول این طرح نمی شوند. حتی اگر مشترک پس از ترابرد دوباره به شبکه ایرانسل بازگشته باشد؛ باز هم امکان بهره مندی از این طرح را از دست خواهد داد.

 



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

ارتباطات بسیار در این زمانه مهم شده است و بسیاری از افراد جامعه با هم دیگر ارتباط دارند همین مسئله باعث شده است که این روز ها اینترنت  بسیار برای جامعه مهم باشد.شاید اگر تکنولوژی به اینجا نمی رسید و اینترنت وجود نداشت شاید ارتباطات به این صورت شکل نمی گرفت . این روز ها اینترنت بسیار کمک کرده که آدم ها بتوانند با هم دیگر ارتباط داشته باشند و این دهکده جهانی را بهم دیگر متصل کرده است. این روز ها  اینترنت در ایران بسیار متفاوت شده است و کشتی اینترنت در طوفان های سخت می گذرد. طرحی که از ایده گذشته و همین مسئله باعث نگرانی مردم شده اما این هم مزیت هایی دارد و هم معایبی که می تواند برای مردم جالب باشد. این طرح که به نام اینترنت طبقاتی معروف است و بسیاری از مردم در مورد اینترنت طبقاتی اطلاعاتی در دست ندارند

طرح طبقاتی اینترنت از کجا شروع شد؟

اصطلاح اینترنت طبقاتی نخستین بار توسط آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت دوازدهم، در سال 98 رسانه ای شد. ایشان با اظهاراتی مانند: "بدون ساماندهی نمی شود موضوع فیلتر شکن را بررسی کرد. نمی شود سطح دسترسی برای پزشک، برای استاد دانشگاه یا برای خبرنگار با یک کودک هشت ساله، نه ساله برابر باشد؛" خواستار اجرای فیلترینگ غیر همسان شدند. سپس در سال 1400 دادستان کل کشور، محمد جعفر منتظری، خبر تصویب رفع فیلتر برای دستگاه ها را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه تایید نمود.

این روند ادامه داشت تا زمانی که ناآرامی های اخیر، موضع اینترنت طبقاتی را وارد فاز جدی تری کرد. زبرا گزارش های رسیده نشان می دهد که قرار است؛ با استفاده از این طرح بسیاری از سایت ها و پلتفرم ها را از دسترس عموم مردم خارج سازند.

هر چند که زارع پور، وزیر ارتباطات، بارها تاکید کرده که این نام گذاری درست نیست و این وزارتخانه، تنها کاری می کند تا اقشار مختلف بتوانند بنا به نیاز خود، از اینترنت استفاده بهتری داشته باشند؛ ولی شاید لازم است مردم دیگر به طبقاتی شدن خیلی چیزها عادت کنند،

 

زیرا به نظر می رسد طرح اینترنت طبقاتی به مرور و در سایه در حال اجرایی شدن می باشد. البته شواهد و قرائن فراوانی نیز برای اثبات این موضوع وجود دارد؛ مانند:

·        در نامه رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی خطاب به احسان خرامید، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان شد که" این مرکز نیاز دارد در راستای عمل به رسالت های خبری خود از اینترنت رایگان و بدون فیلتر و پرسرعت بهره مند شود" و لیستی از کارکنان این وزارتخانه را هم برای دریافت اینترنت بدون فیلتر ارائه کرد.

·        مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال، در 9 مهر ماه 1401 در نامه ای به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات درخواست کرد که" با توجه به استقرار کارلوس کی روش در کمپ تیم ملی فدراسیون فوتبال و گستره ارتباطات تیم ملی در سطح بین المللی از تعدادی از آی پی های این فدراسیون رفع فیلتر شود."

·        خبرگزاری تسنیم نیز از وزیر ارتباطات خواسته بود "تا با توجه به نیاز این خبرگزاری به استفاده دائمی از اینترنت بدون فیلتر در ارتباط با امور خبری و اطلاع رسانی و رصد رسانه های خارجی، مشمول دریافت اینترنت بدون فیلتر شود." نامه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات خطاب به جانشین ستاد رسانه مرکز ملی فضای مجازی نیز نشان دهنده اختصاص اینترنت خبرنگاری ( بدون فیلتر ) به لیست ارائه شده از سوی رسانه های متقاضی به قید فوریت می باشد.

·        امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت نیز خطاب به مصطفی اشرف، مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ارتباطات، با ارائه کد ملی و شماره تلفن خود خواستار دریافت اینترنت بدون فیلتر شد.

·        اتاق بازرگانی نیز برای اعضای خود اینترنت بدون فیلتر دریافت کرده بود.

·        اتحادیه فناوران یارانه تهران نیز در ابتدای دی ماه 1400، از دارندگان پروانه کسب این اتحادیه خواست تا آی پی های خود را اعلام کنند تا اینترنت بدون فیلتر دریافت کنند.

·        چندی پیش نیز اعلام نمودند؛ اینترنت بدون فیلتر برای اساتید دانشگاه ها ارائه خواهد شد.

آنچه که از این نامه ها و خبرهایی که از سوی مجموعه های دولتی و برخی افراد به بیرون درز کرده، می توان می فهمید؛ این است که حتی اگر بنا به نظر وزیر ارتباطات نام گذاری این تبعیض دسترسی را اینترنت طبقاتی نگذاریم، طرح اینترنت طبقاتی در کشور در حال اجراست.

 

دلایل ضرورت طراحی سیم کارت گردشگری بدون فیلتر

بعد از اتفاقات شهریور 1401 در کشور و اعمال محدودیت ها و فیلترینگ شبکه های اجتماعی، بسیاری از مشاغل و صنایع دچار ضررهای جبران ناپذیری شدند. یکی از این صنایع، صنعت توریست در ایران است که بنا به گفته جمشید حمزه زاده، رئیس جامعه هتلداران، 85 درصد مسافران خارجی از سفر به ایران انصراف دادند.

هر چند که تنها دلیل این انصراف وضعیت اینترنت نبوده و شرایط سیاسی کشور نیز در این تصمیم گیریها موثر است؛ ولی باید بپذیریم که مسافران خارجی به هیچ وجه با واژه ای به نام فیلترینگ و سرعت لاک پشتی اینترنت آشنایی نداشته و برای آنها سفر به کشوری که حتی از تامین حداقل های شرایط ارتباطی محروم می باشد، معقول و منطقی نیست.

به همین خاطر عیسی زارع پور به عنوان وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص برنامه های این وزارت خانه برای طراحی سیم کارت مخصوص گردشگران خارجی در مصاحبه با خبرگزاری میراث آریا ( میراث فرهنگی ) چنین گفت:"  شنیده شده است که توریست ها و گردشگران خارجی در کشور به دلیل فیلترینگ دو پلتفرم واتس اپ و اینستاگرام کمی دچار مشکل شده اند. در نظر داریم با توجه به محدودیت استفاده از این دو پلتفرم، برای گردشگران خارجی که به کشورمان سفر کرده اند، سیم کارت خاصی را طراحی کنیم که این افراد بتوانند در مدت حضور خود در ایران راحت تر و بهتر از فضای مجازی استفاده کنند."

 

پیامدهای طراحی سیم کارت گردشگری بدون فیلتر

تجربه ثابت کرده، عملکردهای شتابزده و بدون بررسی دقیق، معمولا پیامدهای زیادی را به همراه خواهد داشت که حتی در کوتاه مدت نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر بازار خرید سیم کارت و فروش سیم کارت داشته باشد. پاک کردن صورت مسئله به جای حل درست و گام به گام آن، قطعا نه تنها مشکل صنعت گردشگری کشور را حل نخواهد کرد؛ بلکه یک معضل به مشکلات کشور اضافه خواهد کرد.

کارشناسان و فعالان بازار خرید فروش سیم کارت معتقدند؛ عرضه سیم کارت های گردشگری بدون فیلتر خیلی زود بازار سیاهی را ایجاد خواهد کرد که کنترل آن به راحتی امکان پذیر نخواهد بود. زیرا با وجود شرایط فیلترینگ در کشور، احتمالا کاربران داخلی حاضر به پرداخت هزینه های هنگفت برای دسترسی به اینترنت بدون فیلتر خواهند بود که همین امر حضور دلالان و کلاهبرداران را پر رنگ تر از همیشه خواهد کرد و منبع درآمد جدیدی را برای آنها به ارمغان خواهد آورد.

به طور کلی اجرای شتابزده طرح اینترنت طبقاتی بدون بررسی دقیق پیامدهای آن، می تواند از یک طرف آسیب های جدی برای جامعه به همراه داشته باشد و از طرف دیگر ماهیت کلی طرح را زیر سوال ببرد. به همین خاطر لازم است، در همین مراحل ابتدایی اجرای طرح، به صورت تخصصی و حرفه ای به این موضوع پرداخته شده و بهترین روش برای اجرای آن انتخاب گردد.

 

سالانه 16 هزار میلیارد تومان صرف خرید فیلتر شکن می شود!!!!

شاید برای شما هم این رقم کمی عجیب و دور از ذهن باشد. ولی  با یک حساب سرانگشتی رقمی که کاربران عادی داخلی برای دسترسی به اینترنت بین الملل می پردازند اگر از این رقم بیشتر نباشد؛ کمتر نیست.

در حالی که وزارت ارتباطات درگیر طراحی سیم کارت گردشگری و اختصاص اینترنت بدون فیلتر است، کاربران عادی ایرانی از فیلتر شکن پولی استفاده می کنند تا بتوانند ارتباط خود را با دنیا حفظ نمایند.

چندی پیش، آذری جهرمی، وزیر پیشین ارتباطات، در کانال تلگرامی خود نوشت:

" روزنامه فرهیختگان با انتشار نتایج یک پیمایش به گرایش های مردم به شبکه های اجتماعی داخلی و خارجی پرداخته است. البته درباره مجری این پیمایش و شیوه انجام آن توضیحی ارائه نشده است. اما در بخشی از این گزارش آمده است؛ که تنها 30 درصد کاربران گفته اند که پیش از ناآرامی های اخیر از فیلتر شکن و پروکسی استفاده می کرده اند، اما در حال حاضر بیش از 60 درصد کاربران از فیلتر شکن استفاده می کنند. از این تعداد حدود سی درصد از فیلتر شکن های پولی که حدود 70 درصد آنها ماهانه بین 50 تا 200 هزار تومان هزینه می کنند و 70 درصد از پروکسی ها و فیلتر شکن های رایگان خارجی استفاده می کنند.

معنای یافته این است که 18 درصد کاربران ایرانی از فیلتر شکن های پولی استفاده می کنند؛ اگر 60 میلیون کاربر مفروض باشند و میانگین ماهانه 120 هزار تومان هزینه کنند؛ به عدد تقریبی 16 هزار میلیارد تومان در سال می رسیم !!!!"

 

استفاده ایرانی های از فیلتر شکن!! واقعیت یا توهم

داده های رادار کلودفلر نشان می دهد که در حال حاضر بیش از 93 درصد کاربران ایرانی با استفاده از فیلتر شکن به اینترنت بین الملل دسترسی دارند. شرکت متا هم به تازگی اعلام نموده که با وجود محدودیت هایی که در ایران بر اینترنت بین الملل و پلتفرم های شبکه های اجتماعی اعمال شده، هم چنان ده ها میلیون ایرانی از اینستاگرام استفاده می کنند.

با این حال وزیر ارتباطات در چهارشنبه گذشته در حاشیه جلسه هیات دولت و در جمع خبرنگاران اعلام نمود که " بیش از 35 میلیون ایرانی از پلتفرم های داخلی استفاده می کنند و آمارهای منتشر شده غیر کارشناسانه بوده و استفاده از پلتفرم های داخلی در حال افزایش است. "

 

در دنیای واقعیت چه می گذرد؟

در حالی که کاربران ایرانی برای دسترسی به اینترنت آزاد، ناچار به پرداخت مبالغ هنگفتی برای خرید فیلتر شکن و پروکسی هستند، وزارت ارتباطات به دنبال طراحی سیم کارت خاص گردشگری برای توریست های خارجی است تا هنگام سفر به کشور بتوانند از پلتفرم های اینستاگرام و واتس اپ که دسترسی آن برای ایرانیان فیلتر می باشد، استفاده کنند.

علاوه بر این، از یک طرف مجموعه های دولتی و افراد سرشناس تلاش می کنند تا با استفاده از اینترنت طبقاتی شرایط دسترسی آسان و بدون دردسر افراد خاص را به اینترنت بدون فیلتر فراهم کنند. از طرف دیگر وزیر ارتباطات به طور مداوم تاکید می کند که اینترنت طبقاتی وجود ندارد و همه مردم برای ما خاص هستند.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که  تکنولوژی  پیشرفت کرد و توانست که بسیاری از مشکلات را در هر زمینه برطرف کند و به کمک علم هم بیاید. این روز ها تکنولوژی هم در ارتباطات مردم تاثیر گذاشته و توانسته است از طریق گوشی های هوشمند ادم ها را به هم دیگر نزدیک تر کند. شاید پیشرفت تکنولوژی باعث شده است که هم افراد صاحب گوشی های هوشمند شوند همین موضوع باعث نزدیکی افراد از طریق گوشی های هوشمند شده است. این روز ها سیم کارت های جدیدی آمده است که بسیار برای گوشیها می تواند خوب باشد و بسیار هم عالی است و این روز ها بسیاری از مردم می خواهند که ارتباط ها سرعت بیشتری بگیرد. ولی ظهور سیم کارت های یوسیم (USIM) که امکانات بهتری را در اختیار کاربران قرار می دهند، یک فرصت بالقوه است که مشترکین می توانند از آن استفاده نموده و روند اجرای کارها را آسان تر و راحت تر سازند.

به طور کلی تعویض سیم کارت های قدیمی به سیم کارت یوسیم (USIM) یک اقدام هوشمندانه برای کاربران است تا بتوانند از اینترنت پر سرعت 4G و 4.5G بهره مند گردند. از آنجا که این سرویس هیچ نوع محدودیت اجرایی ندارد، مشترکین همه اپراتورها اعم از دارندگان سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

 

سیم کارت یوسیم (USIM) چیست؟

از لحاظ عملکرد سیم کارت های یوسیم به عنوان جدید ترین تکنولوژی روز دنیا، از ویژگی ها و قابلیت های منحصر بفردی برخوردار هستند که می توانند یک جایگزین مناسب برای سیم کارت های سنتی محسوب گردند. اگر همچنان از سیم کارت های قدیمی استفاده می کنید؛ بهتر است؛ برای بهره مندی از خدمات بهتر و بیشتر، سیم کارت خود را در اسرع وقت به سیم کارت یوسیم تبدیل کنید. در حال حاضر شرایط برخورداری و نحوه تعویض سیم کارت در اپراتورها به صورت متفاوتی اجرا می شود که لازم است مشترک بر اساس نوع سیم کارت و اپراتور مربوطه، اقدامات لازم را انجام دهد.

 

سیم کارت یوسیم (USIM) در اپراتور همراه اول

اگر مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول هستید، ما را همراهی کنید تا بتوانید به راحتی سیم کارت خود را تعویض نمایید:

 

روش تعویض سیم کارت به یوسیم USIM

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند به دو روش سیم کارت خود را تعویض نمایند:

 

حضوری:

مراجعه به مراکز فروش و خدمات حضوری همراه اول در سراسر کشور

 

غیر حضوری:

همراه یار ( سرویس خدمات در محل همراه اول)

مراحل فعال سازی یوسیم USIM :

مشترکین همراه اول به راحتی می توانند با شماره گیری کد دستوری سیم کارت یوسیم خود را فعال سازند. برای این کار لازم است مراحل ذیل را طی نمایند:

تهیه نسخه پشتیبان از شماره مخاطبین سیم کارت پیش از تعویض سیم کارت

ارسال شماره 19 رقمی توسط سیم کارت فعلی به صورت شماره گیری کد  # سریال * 45 * 10 *

وارد نمودن  PIN1 یوسیم 

تعویض سیم کارت فعلی با یوسیم USIM

البته تمامی مشترکین میتوانند با شماره گیری کد دستوری # 0 * 6 * 10 *   ( ستاره 10 ستاره 6 ستاره 0 مربع ) نسبت به استعلام نسل سیم کارت خود اقدام نمایند.

 

خدمات سیم کارت یوسیم  USIM

سیم کارت های یوسیم به عنوان نسل جدید سیم کارت در ایران، امکان بهره مندی از اینترنت 4.5G  و  4G را برای مشترک فراهم می آورند؛ علاوه بر این اپراتور همراه اول برای مشترکینی که سیم کارت خود را به یوسیم تبدیل کنند؛ بسته هدیه اینترنت در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد:

20 گیگابایت اینترنت سی روزه برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول

15 گیگابایت اینترنت سی روزه برای مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول

 

هزینه تعویض سیم کارت  USIM

مشترکین سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول که برای اولین بار اقدام به تعویض سیم کارت می نمایند، می توانند این خدمت را به صورت کاملا رایگان دریافت نمایند.

نکات مهم:

بهتر است قبل از تعویض سیم کارت قدیمی، یک نسخه پشتیبان از شماره مخاطبین خود تهیه کنید.

در صورت تعویض سیم کارت فعلی به سیم کارت یوسیم شماره مشترک تغییر نخواهد کرد و تنها فناوری سیم کارت تغییر می کند.

در صورت تعویض سیم کارت، بسته اینترنت مشترک از بین نخواهد رفت.

در صورتی که مشترک بسته اینترنت داشته باشد، بسته هدیه تعویض یوسیم برای مشترک به صورت رزرو درخواهد آمد.

حداکثر یک هفته پس از تعویض سیم کارت، بسته هدیه یوسیم با اعتبار سی روزه به صورت رایگان برای مشترکین فعال خواهد شد. البته اگر مشترک بسته فعال داشته باشد، این هدیه رزرو می شود، در غیر این صورت بلافاصله فعال می گردد.

 

شرایط برخورداری از یوسیم USIM

بعد از این که مشترک سیم کارت دائمی یا اعتباری همراه اول، نسبت به تعویض سیم کارت خود اقدام نمود؛ تنها در صورت آماده بودن شرایط زیر می تواند از این قابلیت بهره مند گردد:

داشتن گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G یا همان LTE

قرار گرفتن در محدوده پوشش شبکه 4G و  4.5G

انجام تنظیمات گوشی و قرار دادن حالت شبکه در وضعیت 4G یا همان LTE

نحوه فعال سازی تنظیمات اینترنت نسل 4 در سیستم عامل گوشی های هوشمند

گوشی های هوشمند جدید که از فناوری های بسیار خوبی برخوردارند، معمولا برای فعال سازی اینترنت نسل 4 ، نیاز به تنظیمات خاصی ندارند. ولی اگر گوشی هوشمندتان از این قابلیت پشتیبانی نمی کرد؛ می توانید تنظیمات ذیل را انجام دهید.

نحوه فعال سازی اینترنت 4G  در گوشی های هوشمند اندروید

ابتدا وارد منوی Settings  گوشی هوشمند شده و در بخش  connections  تلفن همراه mobile network  را انتخاب کنید. سپس در قسمت network type  یا network mode  ( بسته به مدل گوشی هوشمند ) گزینه LTE/WCDMA/GSM auto  یا LTE/ 3G/ 2G auto connect را انتخاب کنید.

نحوه فعال سازی اینترنت 4G  در گوشی های هوشمند با سیستم عامل ios

ابتدا در منوی Settings  گوشی هوشمند، گزینه Cellular را انتخاب کنید. سپس در بخش Cellular Data option، وارد قسمت voice & data شده و گزینه LTE را انتخاب کنید.

البته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل نحوه فعال سازی اینترنت را در سایت همراه اول به آدرس mci.ir مشاهده نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید مهم ترین ماه هایی که برای مسلمانان شیعه وجود دارد ماه رمضان و ماه محرم و ماه صفر و ماه شعبان باشد. ماه شعبان یکی از مهم ترین ماه های قمری برای مردم شیعه در سراسر جهان می باشد و آن هم به خاطر اعیاد شعبانیه ایی است که در این ماه وجود دارد و مهم ترین عید و شادی در این ماه برای امام زمان {عج} هست . در این ماه مردم به هم دیگر عیدی می دهند و با شیرینی و شربت از هم دیگر پذیرایی می کنند. در این ماه علاوه بر اینکه مردم از هم دیگر پذیرایی می کنند اپراتور های سیم کارت هم  به کسانی که سیم کارت های اپراتور ها را دارند عیدی بزرگی می دهند. شاید بهترین طرح ها و جذاب ترین هدایایی که وجود دارد را اپراتور های سیم کارت در ماه شعبان به اجرا درمی آورند تا مردم در کنار هم از این اعیاد بزرگی که در ماه شعبان وجود دارد نهایت لذت را ببرند

هدیه ایرانسل به مناسبت اعیاد شعبانیه:

 اپراتور ایرانسل به عنوان اولین اپراتور دیجیتال در کشور،a اولین اپراتوری است که امسال هدایای ویژه خود به مناسبت اعیاد شعبانیه را اعلام نموده است.

بنا به گزارش روابط عمومی ایرانسل، این اپراتور به مناسبت گرامیداشت اعیاد شعبانیه، ولادت حضرت امام حسین ( ع )، حضرت ابوالفضل ( ع )، حضرت امام سجاد ( ع ) و سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی ( عج ) بسته مکالمه ایرانسلی با تخفیف ویژه در نظر گرفته است که در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل قرار می گیرد.

 

زمان اجرای طرح:

این بسته تخفیفی که از روز جمعه 5 اسفند ماه 1401 تا روز چهارشنبه 17 اسفند ماه ( مصادف با نیمه شعبان ) در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل قرار دارد؛ شامل پنج ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی می باشد.

 

قیمت هدیه ویژه ایرانسل:

بسته مکالمه درون شبکه ایرانسل تنها با قیمت 50،000 ریال ( 5 هزار تومان ) قابل دریافت بوده و تا پایان روز چهارشنبه 17 اسفند ماه 1401 اعتبار خواهد داشت.

 

نحوه فعال سازی:

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل که تمایل دارند از این بسته مکالمه درون شبکه استفاده نمایند؛ می توانند در بازه زمانی اجرای این طرح با شماره گیری کد دستوری # 5 * ( ستاره 5 مربع) و یا با مراجعه به " سوپر اپلیکیشن ایرانسل من"  نسبت به فعال سازی این بسته تخفیفی اقدام نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

برای همه افرادی که در این دنیا هستند یک روزی برایشان خاص است برای یکی روز عروسی اش و برای یک هم روز تولدش خاص است. برای کسی هم که روز تولدش خاص است و هم برای خودش مهم است و هم برای اطرافیانش و هم تلاش می کنند که در این روز بهترین خاطره را برای آن فرد ه وجو آورد و هر سال نسبت به سال گذشت  خاص تر و جذاب تر باشد برای آن فرد. این روز ها اپراتور همراه اول  که همیشه طرح های نو هدایای بسیار جالب و جذابی را  برای مشترکان خود دارد که در تلاش است که همه آنها را به اجرا درآورد .اپراتور همراه اول نیز که از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورهای کشور برخوردار است، طرح هدیه تولد خود را در همین راستا تدارک دیده و هدیه ویژه ای برای روز تولد همه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری خود در نظر گرفته است.

طرح هدیه روز تولد همراه اول

با توجه به این که امکان استفاده از این طرح تنها در روز تولد مشترک وجود دارد، مالکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل در روز تولدشان از هدایای ویژه و هیجان انگیز این طرح استفاده نمایند.

هدایای اپراتور همراه اول به مناسبت روز تولد مشترکین به شرح ذیل می باشد:

·        24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه

·        بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه

·        120 امتیاز باشگاه فیروزه ای ( معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + 200 مگابایت اینترنت )

مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می تواند با توجه به نیاز خود یکی از موارد فوق را به عنوان هدیه روز تولد انتخاب نماید.

 

نحوه دریافت هدیه روز تولد همراه اول

بعد از انتخاب نوع هدیه، مشترک سیم کارت دائمی و اعتباری همراه اول می تواند از روش های زیر برای فعال سازی هدیه روز تولد استفاده نماید:

1.     اپلیکیشن پرکاربرد همراه من / منوی خدمات من / بخش طرح های تشویقی

2.     سایت همراه من / منوی خدمات من / بخش طرح های تشویقی

3.     کد دستوری  # 10 * ( ستاره 10 مربع )

 

نحوه فعال سازی موارد مختلف هدیه روز تولد با کد دستوری

درخواست

کد دستوری  # 10 *

فعال سازی هدیه تولد/ 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه

# 411 * 10 *

فعال سازی هدیه تولد/ بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه

# 4121 * 10 *

فعال سازی هدیه تولد/ 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای

# 413 * 10 *

دریافت راهنما

# 419 * 10 *

 

قوانین و شرایط طرح روز تولد:

·        بسته هدیه تولد همراه اول تنها به مالکین سیم کارت دائمی ( به جز مشترکین دارای شرایط خاص و بدهی معوقه ) و مشترکین سیم کارت اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه، دو طرفه و سلب امتیاز) تعلق می گیرد.

·        بسته هدیه تولد همراه اول، شامل مشترکین حقوقی این اپراتور نمی گردد.

·        مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول، تنها در روز تولد خود امکان دریافت یکی از هدایای 24 ساعت مکالمه درون شبکه یا بسته اینترنت 2 گیگابایت یک روزه یا 120 امتیاز باشگاه فیروزه ای را خواهند داشت که بعد از انتخاب هدیه مورد نظر، می توانند آن را از طریق روش های معرفی شده، فعال نمایند.

·        بسته هدیه مکالمه درون شبکه یا اینترنت تا 24 ساعت پس از فعال سازی توسط مشترک اعتبار خواهد داشت.

·        مشترک می تواند بسته هدیه اینترنت 2 گیگابایتی روز تولد را همزمان با سایر بسته های اینترنت فعال کند. البته  این بسته ی هدیه، نسبت به سایر بسته های اینترنت مشترک، دارای اولویت مصرف می باشد.

·        مشترکین سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول می توانند از کد دستوری # 4120* 10 *  ( ستاره 10 ستاره 4120 مربع ) برای استعلام از وضعیت بسته اینترنت 2 گیگابایتی هدیه خود استفاده نمایند.

·        با استفاده از امتیاز باشگاه فیروزه ای، امکان دریافت تمامی بسته های موجود در باشگاه فراهم می باشد. علاوه بر این امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تنها تا پایان سال بعد از آن قابل استفاده می باشد و پس از آن منقضی می شود.



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 فروردين 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید کسی فکر نمی کرد در صد سال پیش این تکنولوژی های امروزی وجود داشته باشند و آدم ها به راحتی به همه چیز با کلیک برسند.شاید نقطه عطف این تکنولوژی گوشی های هوشمندی  هستند که امروز در دست همه مردم هست و به راحتی می توان به همه مردم در جهان وصل شد. اما داشتن سیم کارت برای ارتباط با مردم هم بسیار مهم است . وسیله بسیار کوچکی که با ایمن می شود که می توان به هر کس زنگ بزنیم یا پیامک بدهیم. این روز ها اپراتور های سیم کارت در فکر چالش جدیدی برای خود هستند که می توان بسیار جذاب باشد . این طرح برای کسانی است که سیم کارت به نام خود دارند و می توان طرح جالب و خوبی  برای مردمی باشد که نیاز به این پول دارند.به طوری که در حال حاضر بعضی از افراد می توانند تنها با گرو گذاشتن سیم کارت خود، بدون هیچ دردسری وام فوری سیم کارت بگیرند.

وام سیم کارت چیست؟

همان طور که از نامش پیداست، وامی که به یک سیم کارت فعال تعلق بگیرد، وام سیم کارت نامیده می شود. ولی نکته اینجاست که آیا همه سیم کارت ها مشمول این وام می شوند؟ مبلغ وام چقدر است و یا شرایط پرداخت چگونه می باشد؟

 

به چه سیم کارت هایی وام تعلق می گیرد؟

در کشور ما به لطف سیاست گذاری های غلط دولتمردان، بعضی از سیم کارت ها به عنوان سیم کارت های سرمایه ای از قیمت بسیار بالایی برخوردارند که می توانند از بعضی شرایط و تسهیلات خاص بهره مند گردند.

از بین شماره های موجود در کشور، سیم کارت دائمی 0912 به عنوان یک کالای سرمایه ای از همان روزهای اولیه عرضه، قیمت بسیار بالایی داشتند که این ارزش روز به روز هم بیشتر شده است. از بین پیش شماره های 0912 نیز کدهای یک، دو و سه مشمول دریافت وام فوری سیم کارت می شوند.

 

شرایط گرفتن وام به چه صورت می باشد؟

اگر مالک یک سیم کارت دائمی 0912 با کد یک، دو و سه هستید و تمایل دارید؛ خیلی راحت و سریع وام بگیرید، می توانید تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت با ارزشتان، وام فوری سیم کارت بگیرید. البته گرفتن این وام شرایط ویژه ای دارد که بهتر است؛ پیش از اقدام به درخواست وام به آن توجه کنید. شرایطی مانند:

·        سیم کارت مورد نظر نباید در بیست روز گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام ) تعویض شده باشد.

·        سیم کارت نباید در یک ماه گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام )  تغییر مالک داشته باشد.

·        سیم کارت نباید قطع باشد.

·        سیم کارت نباید در حالت تقسیط باشد.

در صورتی که همه شرایط لازم را دارید؛ تنها با در دست داشتن مدارک شناسایی معتبر و سیم کارت فعال به یکی از شرکت هایی که وام سیم کارت می دهند؛ مراجعه نموده و به راحتی بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته تنها با گرو گذاشتن سند خط موبایل 0912 وام خود را خیلی فوری دریافت نمایید. ( حضور مالک سیم کارت در زمان گرفتن وام الزامی است. )

 

مقدار وام سیم کارت چقدر است؟

با توجه به این که قیمت سیم کارت دائمی 0912 در بازار هیچ وقت ثابت نمی باشد، مبلغ وام نیز برای این سیم کارت ها قابل پیش بینی نیست. البته یک قانون کلی در این زمینه وجود دارد که 90 درصد ارزش سیم کارت دائمی 0912، به عنوان وام به مالک تقدیم می شود.

 

نحوه تعیین قیمت سیم کارت دائمی 0912 برای تخصیص وام چگونه است؟

بازار خرید و فروش سیم کارت در ایران از پیچیدگی های فراوانی برخوردار است. زیرا علاوه بر نوسانات قیمت ارز و میزان عرضه و تقاضا، مسائل دیگری نیز بر تعیین قیمت نهایی سیم کارت تاثیرگذار هستند. به طور کلی سیم کارت دائمی 0912 با کدهای یک، دو و سه از گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که بر اساس میزان رندی شماره میتوانند قیمت متفاوتی داشته باشند.

شرکت هایی که به این کار مشغولند، معمولا نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت دارند که قیمت سیم کارت را مشخص می کند. البته توصیه می شود قبل از حضور در این مراکز، نسبت به قیمت حدودی سیم کارت خود آگاهی داشته باشید.

 

نحوه باز پرداخت اقساط چگونه است؟

به طور کلی زمان باز پرداخت وام سیم کارت حدود 4 الی 8 ماه می باشد که بسته به مقدار وام دریافتی و توافق انجام شده فی مابین مالک سیم کارت و وام دهنده، متغیر می باشد.

 

مزایای دریافت وام سیم کارت

وام سیم کارت که تنها به سیم کارت دائمی 0912 تعلق می گیرد؛ مزایای فراوانی دارد که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

·        مهم ترین مزیت این وام، سرعت در دریافت وام می باشد. چرا که بلافاصله بعد از ارائه مدارک لازم، وام در عرض یک یا دو ساعت به حساب شما واریز می گردد.

·        وام سیم کارت پیچیدگی های دریافت وام های رایج را نداشته و مالک سیم کارت دائمی 0912، بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته می تواند تا 90 درصد ارزش سیم کارت را وام بگیرد.

·        سیم کارتی که با ارائه آن وام دریافت کردید، نه تنها از دسترس خارج نشده بلکه نزد شما می ماند و شما می توانید هم چنان از سیم کارت خود استفاده نمایید.

·        شرایط بازپرداخت وام منعطف بوده و بسته به توافق بین وام گیرنده و وام دهنده می تواند بین 4 تا 8 ماه باشد.

·        سود بازپرداخت وام به صورت ماهانه و تنها 3  درصد می باشد.

 

وام خرید سیم کارت چیست؟

در حال حاضر علاوه بر ارائه تسهیلات وام به مالکان سیم کارت دائمی 0912 با کد یک، دو و سه، شرکت هایی وجود دارند که سیم کارت های خود را نیز به صورت اقساطی می فروشند. البته در این مراکز، وام خرید اقساطی سیم کارت به همه شماره ها تعلق نمی گیرد و این شرایط خاص تنها برای سیم کارت های با ارزش و دائمی 0912 می باشد.

بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت را دارید، می توانید با استفاده از این شرایط خاص یک سیم کارت دائمی 0912 با ارزش بخرید.

 

کد سیم کارت

مبلغ وام

خط موبایل با کد یک

از 15 میلیون به بالا

خط موبایل با کد دو

از 10 میلیون به بالا

خط موبایل با کد سه

از 5 میلیون به بالا

خط موبایل با کد چهار

از 3 میلیون به بالا

 

البته قیمت های جدول فوق حدودی بوده و میتواند نسبت به مبلغ سیم کارت مورد نظر شما تغییر کند.

هشدار:

عنوان خاص و هیجان انگیز وام فوری تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت، نه تنها برای مالکان سیم کارت ها بلکه برای کلاهبرداران نیز جذاب می باشد. به همین خاطر اگر به دنبال دریافت وام فوری سیم کارت هستید، دقت داشته باشید که ضمانت این وام، سیم کارت دائمی با ارزش 0912 شما می باشد که اگر حواستان را جمع نکنید، امکان دارد برای همیشه آن را از دست بدهید.

با توجه به این که کلاهبرداران معمولا از بی دقتی افراد سوء استفاده کرده و با ترفندهای خاص تلاش می کنند تا اعتماد شما را جلب کنند، اکیدا توصیه می گردد؛ حتما ابتدا با دقت و بررسی فراوان یک مرکز معتبر و شناخته شده را برای این کار انتخاب نموده؛ سپس برای درخواست وام اقدام نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1402 | نظرات ()