نوشته شده توسط : rondbaz

شاید مهمترین عنصری که  باعث این میشود  یک کالا معروف و محبوب شود این است که تبلیغات خوبی برایش صورت گرفته است و جنس آن نسبت به سایر رقبا بسیار به تر بوده است . تبلیغات در این دهه های بسیار مهم بوده است و بسیاری از شرکت ها برای اینکه یک کالا را بفروشند یا برند خود را محبوب کنند هزینه های بسیاری کرده اند و از افراد مشهور در تبلیغات خود استفاده کرده اند تا بتوانند بیشترین سود را بدست آورند. هزینه های تبلیغات بسیار بالا بوده است و همیشه برند ها دنبال این بوده اند که به هر نحوی شده است هزینه تبلیغات را بسیار کم کند و نسبت به سایر رقبا نیز تبلیغات منحصر به فرد و جذاب بسازنند که  بسیار برای آن ها سود آور باشد در دنیا امروزی بسیاری از کالا ها با تبلیغات بسیار جالب می توانند محبوب شوند و به موفقیت های بسیار جالبی برسند.

از آنجا که نوشیدن چای به عنوان بخش مهمی از زندگی روزمره ایرانیان در کلیه مجالس و میهمانی های رسمی و غیر رسمی از اهعمیت ویژه ای برخوردار است، لیوان یکبار مصرف کاغذی به عنوان یکی از پر مصرف ترین ظروف مورد استفاده در این مهمانی ها و مجالس، از سوی فعالان این حوزه برای تبلیغات مفید و اقتصادی معرفی می گردد. زیرا از نظر کارشناسان، علاقه وافر ایرانیان به نوشیدن چای، یک پتانسیل بالقوه است که با استفاده از آن می توان تاثیر فوق العاده ای بر مخاطبان گذاشت. علاوه بر این، محبوبیت این لیوان ها به عنوان دوستداران محیط زیست که در بازه زمانی کوتاه به چرخه طبیعت باز می گردند و برای سلامت انسان ها نیز مضر نمی باشند، سبب می گردد تا این شیوه تبلیغاتی در بین مخاطبین موثر و جذاب باشد.

چاپ تبلیغات یا حک کردن لوگوی سازمانی بر روی لیوان کاغذی یکبار مصرف که نوشیدنی در آن سرو می گردد، یک حرکت هوشمندانه است که می تواند مورد استفاده مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته و در معرفی  بهتر آنها بسیار موثر عمل کند. البته قطعا نمی توان تضمین کرد که همه افرادی که از این لیوان های کاغذی استفاده می کنند به تبلیغات روی آن توجه خواهند داشت؛ ولی در معرض دید قرار دادن این اطلاعات حتی برای چند ثانیه می تواند این شانس را برای شما ایجاد کند که در ناخودآگاه مخاطب باقی بمانید.

توجه به این نکته هم الزامی است که تبلیغات به معنی تاثیر گذاری فوری در ذهن مخاطب نیست، بلکه در گام اول فقط کافی است که تلنگری در ذهن ایجاد کنید و در ادامه سعی کنید با تکرار این اتفاق، در یاد و خاطره مخاطب برای همیشه حک شوید.

قطعا مزایای تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی بسیار بیشتر از یک تبلیغ ساده است و صاحبان برندها می دانند با قرار دادن مهم ترین پیام ها خود در لابلای انگشتان مخاطبینی که در حال نوشیدن چای یا قهوه هستند، می توانند آنها را به مشتریانی بالفعل تبدیل کنند.

 ارزان بودن این روش می تواند در نگاه اول یک طرح توجیهی برای کسب و کارهای استارتاپی باشد، ولی اگر شما یک مدیر هوشمند باشید به راحتی می توانید از یک تبلیغ ساده و ارزان، بیشترین استفاده را ببرید و شرایط را به گونه ای بچینید که تبلیغات ارزان شما، موثر تر از گران ترین تبلیغات روز دنیا عمل کند، البته به شرطی که بدانید چه پیامی را  کجا و به چه طریقی باید منتقل کنید.

درست است که لیوان های یکبار مصرف کاغذی امروزه به عنوان یک روش تبلیغاتی تقریبا توسط اکثر صاحبان مشاغل و برندها مورد استفاده قرار می گیرد، ولی کسانی در این زمینه موفق ترند که تبلیغات جذاب تر و مدرن تری را عرضه کنند.

 ارتباط طرح با کسب و کار

 استفاده از خلاقیت در ارائه مطالبی که می خواهید بر روی لیوان ها تبلیغ کنید، بسیار مهم است. مثلا اگر صاحب یک فروشگاه خشکبار هستید، می توانید برای پر کردن بعضی از محصولات خود از لیوان های کاغذی در اندازه های متفاوت، با نام و لوگوی خود استفاده کنید که از طراحی و رنگ خاصی نیز برخوردار باشند. این کار علاوه بر تبلیغات به نوعی برندسازی هم می باشد، زیرا این نوع لیوان، منحصر به فروشگاه شما بوده و در هر کجا که دیده شود، نه تنها برند شما را تبلیغ می کند، بلکه شما را از سایر رقبا جدا می سازد.

 چاپ لوگو و شعار

 چاپ لوگو و برند یک شرکت بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف و استفاده از آنها در مراسم های رسمی و غیر رسمی، به بهتر دیده شدن آن شرکت کمک کرده و می تواند بسیار جلب توجه کند. حتی می توان مثلا بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی سرد اسم شرکت، آدرس سایت و … را چاپ کرد و بر روی لیوان های مخصوص نوشیدنی داغ، یک شعار یا یک خوش آمد گویی به مشتری را چاپ نمود که متفاوت بودن شرکت شما را به خوبی نشان دهد.

 چاپ تخفیفات و کمپین های تبلیغاتی

 بسیاری از شرکت ها به بهانه های مختلفی همچون تغییر فصل و یا مناسبت های مختلف تخفیفات متنوعی را برای محصولات یا خدمات خود ارائه می کنند،تخفیفاتی که اگر استقبال خوبی را به دنبال داشته باشد سوددهی مناسبی را پدید میاورد.

کمپین ها برای موفق شدن نیاز به دیده شدن دارند،و با چاپ کردن این تخفیفات بر روی کاغذ لیوان کاغذی میتوان با کمترین هزینه تبلیغات موثری را انجام داد.

بررسی ها نشان می دهد که لیوان های یکبار مصرف در وهله اول توجه مصرف کننده را جلب می کنند، ولی احتمال دارد که دقت و تمرکز کافی نداشته باشند و این کار را از سر عادت انجام دهند که تاثیر گذاری مد نظر ما را ایجاد نکند. به همین خاطر لازم است لیوان ها به سبکی خاص و منحصر بفرد طراحی شده باشند و نقش ها یا نوشته های روی آن به قدری جذاب و تاثیر گذار باشد که در حین نوشیدن قهوه یا چای، توجه دوباره مخاطب را جلب کنند.

علاوه بر این پیشنهاد می شود از تنوع و خلاقیت غافل نشوید و در چاپ لیوان های کاغذی در مناسبت های مختلف، به دنبال ایجاد جذابیت های شخصی برای مخاطبان باشید. مثلا سالگرد تاسیس شرکت و یا مناسبت های ملی و جهانی که نشان از اهمیت دادن شما به مخاطبین و سلیقه های آنها می باشد. این کار سبب می گردد تا شما حس خوب نوشیدن چای یا قهوه را با برند سازمانی و اهداف خود پیوند بزنید و برای همیشه در ذهن آنها ماندگار شوید.

در هر صورت در چاپ تبلیغات بر روی لیوان های کاغذی به دنبال ایجاد جذابیت باشید و از طرح های جالب و رنگ های منحصر بفرد استقبال کنید تا با تاثیر گذاری فوق العاده بر مخاطب تا همیشه در ذهن و یاد آنها حک گردید.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

بازار خرید و فروش سیم کارت های 0912 که تنها سیم کارت دائمی همراه اول می باشد که شماره اعتباری ندارد از داغ ترین و جنجال برانگیزترین بازارهای فعال در این حوزه می باشد که هر چند وقت یکبار، خرید یا فروش یکی از پیش شماره هایش تیتر اول خبرهای داغ رسانه ها می شود.

پرداخت قیمت های میلیاردی یا تعویض یک شماره رند 0912 با یک واحد آپارتمان یا یک ماشین لوکس، از جمله خبرهای داغی است که تقریبا برای همه تعجب برانگیز بود. ولی نکته ای که در این معاملات بسیار حائز اهمیت می باشد، چرا یک سیم کارت تا این اندازه ارزش دارد و آیا واقعا چنین معامله ای برای خریدار سودآور خواهد بود؟

قبل از هر چیز باید بپذیریم که بازار خرید و فروش سیم کارت ایران نیز به دور از جنجال های دلالی و مافیایی نخواهد بود، ولی قطعا تاثیرگذاری حضور چنین افرادی تا این اندازه بازار سیم خرید و فروش سیم کارت های 0912 را ملتهب نخواهد ساخت. آنچه که مسلم است؛ اعتبار سیم کارت دائمی 0912، به عنوان یکی از قدیمی ترین سیم کارت های عرضه شده، در بین همه اقشار جامعه بالا می باشد و افرادی که از این شماره ها استفاده می کنند، به صورت غیر مستقیم افراد قابل اعتماد و معتبر ترین در بین مردم شناخته می شوند. البته این ارزش ریالی و اعتبار در مورد همه سیم کارت های 0912 به یک اندازه نیست و هر چه کد پیش شماره کمتر باشد، قیمت سیم کارت نجومی تر و بیشتر خواهد بود.

تقریبا جنجال هایی که در مورد شماره های رند 0912 همراه اول از گوشه و کنار شنیده می شود، مربوط به شماره هایی با کد 1 تا 3 این پیش شماره می باشد که از محبوب ترین و پرطرفدارترین پیش شماره های موجود در بازار به شمار می باشند.
این کدهای لاکچری که مورد توجه مدیران، صاحبان برندها، پزشکان، وکلا و افرادی با سطح مالی بسیار بالا می باشند، از جمله شماره هایی هستند که به محض عرضه، هزاران خاطر خواه پیدا می کنند و در یک فضای رقابتی معمولا با یک قیمت نجومی به فروش می رسند.
قطعا یکی از دلایل قیمت بسیار بالای این سیم کارت ها، تعداد محدود و عرضه گاه به گاه این شماره ها می باشد، ولی دلیل استقبال بالای افراد و پرداخت هزینه های گزاف برای داشتن یک سیم کارت، قطعا چیزی فراتر از محدودیت های ایجاد شده؛ می باشد.
آنچه که سیم کارت های رند 0912 را از سایر شماره ها خاص و متمایز می کند را می توان به موارد زیر ربط داد:

· ایجاد حس اعتماد
با توجه به این که سیم کارت 0912 متعلق به شهر تهران می باشند، در کل کشور خیلی از صاحبان برندها و مشاغل خاص؛ برای جلب اعتماد از این شماره ها استفاده می کنند. زیرا به علت قیمت بالای این سیم کارت ها، کسی با این شماره اقدام به کلاهبرداری یا تخلف نخواهد کرد و صرف ارائه این شماره، صاحب آن در بین مردم و کسبه معتبر می گردد.
علاوه بر این کسی که برای کار یا حرفه اش از شماره ای استفاده می کند که قیمت نجومی دارد، ناخودآگاه در جایگاه بالاتری نسبت به سایر رقبا قرار می گیرد و در بین افراد معتبر تر خواهد بود. زیرا در نظر مردم کسی که برای معرفی برند از یک شماره میلیاردی استفاده می کند، حتما شماره حسابش نیز پر و پیمان خواهد بود.

· ایجاد حس نکته سنجی و دقت نظر
استفاده از این شماره های خاص برای تبلیغات یا شروع یک حرفه، نشان دهنده دقت نظر و توجه مدیر آن برند به جزئیات است که سبب می شود در ذهن مخاطبان به عنوان یک انسان دقیق و نکته سنج ثبت گردد.

· ایجاد حس متفاوت بودن
مدیر یا شخصی که از یک شماره خاص مانند یک شماره رند 912 برای کسب و کارش استفاده می کند، از همان ابتدای کار؛ خود و برندش را به عنوان یک برند منحصر بفرد و لاکچری معرفی می کند که از همان روزهای آغازین یک سر و گردن از سایر رقبا بالاتر می ایستد.

· اعتبار بخشی به کسب و کار
در دنیای تجارت کنونی که سرعت و دقت حرف اول را می زند، انتخاب یک شماره های رند که معمولا از تکرار یک یا چند عدد برخوردار است و به راحتی در یاد و خاطره جامعه هدف نقش می بندند، می تواند کمک کند تا شما در همان گام نخست حضور، آن چنان کسب اعتبار کنید که به عنوان یک رقیب سرسخت، غیر قابل دستیابی باشید.

· بالا بردن پرستیژ شخصی
البته در بین طرفداران پروپاقرص سیم کارت های رند 0912، افرادی هستند که از این شماره ها برای بالا بردن پرستیژ شخصی استفاده می کنند و اصلا به دنبال استفاده تجاری نیستند. این افراد که معمولا سبک زندگی خاصی دارند، از این شماره های لوکس برای استفاده های شخصی و یا دادن یک کادوی خاص و لاکچری به اطرافیان خود استفاده می کنند و تلاش میکنند تا خود را شخصی لاکچری با پرستیژ منحصر بفرد نشان دهند.

· بالا بردن حس اعتماد به نفس
شماره رند 0912 همراه اول، در بین مردم به عنوان یک شماره گران و معتبر شناخته می شوند که همین امر باعث می شود تا مالک آن نیز حس اعتماد به نفس بهتری داشته و با این حس اعتماد در مصاحبه ها و کنفرانس ها بهتر از دیگران بدرخشد.
در هر صورت به نظر می رسد؛ شماره رند 0912 برای صاحبان کسب و کارها، همچون نردبانی است که باعث پیشرفت و ترقی آنها می شود و به انها کمک می کند تا مسیر طولانی و پر فراز و نشیب پیشرفت را سریعتر و آسان تر طی کنند، به همین خاطر شاید خرید چنین شماره هایی در بعضی شرایط لازم و ضروری باشد. زیرا در بحث تبلیغات، هزینه برای چنین مواردی درآمد را به میزان قابل توجهی بالا می برد و بازگشت سرمایه را سریعتر می سازد.
با این شرایط؛ شاید در مورد سیم کارت های رند 0912، نباید گفت که سیم کارت گران نخرید!!! زیرا این سیم کارت ها با کارکرد چند منظوره خود، چیزی فراتر از یک سیم کارت ساده بوده و می توانند در آن واحد در چند جبهه عمل کنند و مسیر موفقیت را هموار تر از همیشه سازند. علاوه بر این سیم کارت های رند 0912 ، به عنوان سرمایه شرکت یا مجموعه؛ در هر شرایطی بسیار آسان و با قیمتی به مراتب بالاتر از زمان خرید، به فروش می رسند.
قیمت بالای این سیم کارت ها باعث شد که در حال حاضر، وب سایت هایی که برای سال های طولانی به کار خرید و فروش سیم کارت مشغول هستند، شرایط خرید قسطی سیم کارت را برای افراد ایجاد کنند.

رندباز به عنوان یکی از قدیمی ترین وب سایت های فعال در حوزه خرید و فروش سیم کارت که در بین حرفه ای های این بازار به عنوان مرجع معتبر قیمت گذاری نیز شناخته می شود، شرایط قسطی خرید یا فروش را برای کلیه سیم کارت های فعال در کشور، خصوصا سیم کارت های رند 0912 ایجاد نموده و به صاحبان کسب و کارها این فرصت را داده است تا با پرداخت تنها یک سوم مبلغ سیم کارت و تضمین پرداخت مابقی به صورت اقساط، صاحب سیم کارت مورد نظر خود شده و از مزایای فوق العاده آن بهره مند گردند.



:: برچسب‌ها: شماره رند 0912 ، سیم کارت دائمی همراه اول ، شماره های رند 0912 همراه اول ، خرید قسطی سیم کارت ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاتل موبایل به عنوان اولین عرضه کننده سیم کارت هوشمند نه تنها هزینه های ارتباطی را به میزان قابل توجهی کاهش داده است بلکه سرعت و خدمات منحصر بفردی را در اختیار مشترکین خود قرار داده است در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

 

 

شاید خیلی از افراد شاتل موبایل را به عنوان عرضه کننده سیم کارت های هوشمند بشناسند. زیرا سیم کارت های هوشمند شاتل موبایل همواره با انتخاب و اتصال به بهترین شبکه و فناوری، خدمتی منحصر بفردی را در اختیار مشترکین قرار می دهد که نه تنها هزینه های ارتباطی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد؛  بلکه تجربه بهتری از سرعت و خدمات را نیز برای آنها رقم می زند.

در حال حاضر شاتل موبایل، تنها اپراتور تلفن همراه در کشور است که برای مشترکین خود امکان اتصال خودکار به هر سه شبکه اپراتور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل ) دارای شبکه رادیویی را فراهم نموده است. این سرویس با تحلیل مداوم و دقیق شبکه های موجود در موقعیت جغرافیایی مشترکین رایتل، با کیفیت ترین و پایدارترین شبکه رادیویی در هر منطقه را شناسایی نموده و به صورت کاملا هوشمند و اتوماتیک در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

سیم کارت هوشمند توریست

علاوه بر خدمات فوق، این بار شاتل موبایل با ارائه سیم کارت هوشمند توریست، خدمات با کیفیت و مقرون به صرفه خود را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این خدمات که به صورت ترکیبی شامل مکالمه، اینترنت و پیامک می شود با توجه به نیازهای گردشگران در قالب بسته های مختلفی ارائه می گردد که از مزایای فوق العاده ای هم برخوردار می باشد.

به طور کلی سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل به همراه 4 بسته متفاوت شامل موارد ذیل می گردد:

 

نام بسته

اینترنت همراه

مکالمه درون شبکه

اعتبار اولیه

قیمت

بسته پایه

5/1 گیگابایت

1000 دقیقه

2،000 تومان

40،000 تومان

بسته  اول

5/2 گیگابایت

1000 دقیقه

5،000 تومان

50،000 تومان

بسته دوم

5/4 گیگابایت

1000 دقیقه

10،000 تومان

57،000 تومان

بسته سوم

10 گیگابایت

1000 دقیقه

20،000 تومان

86،000 تومان

بسته چهارم

20 گیگابایت

2000 دقیقه

25،000 تومان

104،000 تومان

 

 

 

سیم کارت های هوشمند توریست شاتل موبایل به مدت سی روز پس از ثبت نام قابل استفاده می باشد و گردشگران می توانند با مراجعه به نمایندگی های شاتل موبایل در سراسر کشور یا غرفه های شاتل موبایل در فرودگاه ها و مبادی ورودی کشور با ارائه پاسپورت نسبت به خرید، ثبت نام و فعال سازی آن اقدام نمایند.

بنابراین گردشگرانی که ایران را به عنوان مقصد سفر تفریحی و زیارتی خود انتخاب می کنند، می توانند خرید سیم کارت های توریستی هوشمند شاتل موبایل را از بین سیم کارت های عرضه شده از سوی سایر اپراتور ها انتخاب کرده و علاوه بر بهره مندی از امکانات فوق العاده از مزایای بی نظیرش هم لذت ببرند.

 

مزایای خاص و منحصر بفرد سیم کارت های توریستی شاتل موبایل به شرح ذیل می باشند:

·        آنتن دهی هوشمند با پوشش سراسری 4G

·        کد دستوری به زبان انگلیسی و عربی

·        امکان مدیریت و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان

·        مقرون به صرفه ترین بسته های اینترنت و مکالمه

·        بیش از 4000 نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور

 

تماس بین الملل در شاتل موبایل

پیشرفت علم و تکنولوژی سبب گردیده که در حال حاضر فاصله ها به نوعی مفهوم گذشته را نداشته باشند و جهان به دهکده ای تبدیل گردد که ارتباط در آن بسیار ارزان تر و آسان تر از قبل باشد. در جهان کنونی ارتباطات معمولا بر پایه تلفن های همراه بوده و همین امر برقراری ارتباط در هر ساعت یا مکانی را به راحتی مقدور می سازد.

اگر مشترک شاتل موبایل هستید و اعضای خانواده یا دوستانتان در کشور دیگری اقامت دارند  و یا مجبور به برقراری ارتباط های کاری با کشورهای دیگر هستید، شاتل موبایل ارزان ترین و آسان ترین روش را برای شما در نظر گرفته است. سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل این امکان را به کاربران می دهد تا به سادگی با تمام نقاط دنیا متصل شده و با تعرفه ای کاملا اقتصادی از برقراری یک ارتباط پایدار لذت ببرند. تعرفه تماس در سیم کارت های پیش پرداخت شاتل موبایل بر اساس دقیقه بوده و برای آگاهی مشترکین به تفکیک کشورها در وب سایت این اپراتور موجود می باشد.

 

برای آگاهی از این تعرفه ها مشترکین باید بعد از ورود به وب سایت شاتل موبایل در بخش " محصولات و خدمات، " گزینه " تعرفه تماس بین الملل شاتل موبایل " را انتخاب نموده و در قسمت جستجو با انتخاب نام کشور مورد نظر، از تعرفه تماس که به ازاء هر دقیقه اعلام شده، مطلع گردند.

علاوه بر این ؛ علاقمندان به این خدمات  می توانند در وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir  اطلاعات مورد نیاز خود را در این خصوص کسب کرده و در صورت نیاز به راهنمایی و مشاوره، در هر ساعت از شبانه روز با شماره تلفن 09981000000 تماس حاصل کرده و از مشاوره 24 ساعته مشاوران شاتل موبایل بهره مند گردند.

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت هوشمند توریست ، سیم کارت هوشمند توریست شاتل موبایل ، سیم کارت توریستی ، شاتل موبایل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

 

 

روز سه شنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۱، «هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی» و «نوزدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی ایران» با حضور علی سلاجقه، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست و جمعی از مدیران، کارشناسان و استادان روابط عمومی داخلی و حضور آنلاین متخصصان بین المللی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

 

این مراسم که با پیام ویدئویی" خانم اتسوکو سوفی هارا رئیس و آقای فیلیپ سفر، دبیر کل انجمن بین المللی روابط عمومی،" ( IPRA ) آغاز شد و با سخنرانی دکتر علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و دکتر مریم جلالی معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی ادامه داشت، با حضور و سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی و با موضوع قدرت و مدیریت شبکه ای در روابط عمومی در عصر روز سه شنبه ادامه داشت.

 

این سمپوزیوم بین المللی با حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی ( IPRA ) برگزار شد و رئیس این انجمن در یک پیام ویدئویی ابراز امیدواری کرد تا سند نهایی این رویداد که حاوی خطوط اصلی در شکل دهی و توسعه روابط عمومی شبکه ای خواهد بود، در اختیار دست اندرکاران روابط عمومی جهان قرار گیرد و افق جدیدی فراروی روابط عمومی جهانی بگشاید.

 

فیلیپ شپرد ، دبیر کل انجمن بین المللی روابط عمومی، نیز در بخشی از پیام ویدئویی خود با تعریف مقوله ارتباطات پایدار گفت: "روابط عمومی یعنی مدیریت تصمیم گذاری بر اساس علایق بین سازمان ها و ارگان ها که درباره چیستی، چرایی و چگونگی صحبت می کند."

 

در این مراسم علی سلاجقه، معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، ضمن استقبال از برگزاری چنین رویدادهایی، خواستار توجه هر چه بیشتر سازمان ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی به نقش روابط عمومی در زمینه ارتباط با افکار عمومی شد. ایشان فضای بین المللی رسانه ای را معادل جنگ تلقی کرد و بیان داشت: "به عبارتی وسط میدان جنگ روابط عمومی ها هستیم و در میدان رسانه با فکر و اندیشه طرف هستیم. "

 

مریم جلالی نیز با تاکید بر اهمیت نقش روابط عمومی در توسعه صنعت گردشگری، گزارشی از وضعیت اقدامات انجام شده در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در اختیار حاضران قرار داد و خواستار توجه به دستاوردهای نشست علمی در این حوزه در جهت نقش آفرینی روابط عمومی در سازمان ها شد.

در بخش معرفی برترین های این رویداد، عنوان برترین ها به دو اپراتور بزرگ کشور، اپراتور همراه اول و ایرانسل تعلق گرفت:

 

اپراتور همراه اول

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات، روابط عمومی اپراتور همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت "نشان ویژه روابط عمومی شبکه ای" شد. این نشان به دلیل اتخاذ رویکرد شبکه ای در حوزه ارتباطات و روابط عمومی استفاده بهینه از تکنیک های شبکه بندی، شبکه سازی و حرکت به سمت استقرار مدل روابط عمومی شبکه ای ( روابط عمومی هوشمند، دیجیتال و قدرت ارتباطی بر اساس سازماندهی شبکه ذینفعان و مخاطبان ) به همراه اول اعطا شد.

هم چنین این اپراتور بعد از جمع بندی و تصمیم هیات داوران، به عنوان "روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای" نیز معرفی گردید و لوح و تندیس این جشنواره تقدیم بزرگترین اپراتور فعال در کشور گردید.

 

اپراتور ایرانسل:

بر اساس اعلام اپراتور ایرانسل نیز، این اپراتور به دلیل کاربرد سیستم ها و رسانه های دیجیتال در ارتباط با جامعه، توجه به روابط عمومی آنلاین و استفاده از شبکه های اجتماعی در امور ارتباطی برای چندمین بار شایسته دریافت لوح تندیس نشان ویژه روابط عمومی دیجیتال گردید.

علاوه بر این به دلیل رعایت استانداردهای حرفه ای ( علمی- صنفی) و مدیریت راهبردی روابط عمومی، خلاقیت در کار و داشتن کیفیت و کمیت مناسب فعالیت ها در موضوع ارتباطات الکترونیکی و مجازی، تندیس و لوح " جایزه ملی روابط عمومی برتر" نیز نصیب این اپراتور گردید.

 

موضوع  روابط عمومی شبکه ای که در این رویداد بین المللی مورد بررسی قرار گرفت و تلاش کرد تا با روش علمی- پژوهشی و مشارکت استادان ایرانی و خارجی و حمایت انجمن بین المللی روابط عمومی به یک جمع بندی علمی به عنوان یک رویکرد جدید در روابط عمومی دست پیدا کند؛ در شرایطی برگزار شد که دنیا با مفاهیمی مانند شبکه های اجتماعی و حوزه عمومی شبکه ای سروکار دارد. در این رویداد متخصصان رشته ارتباطات و روابط عمومی طی سخنرانی ها و کارگاه های تخصصی، آخرین یافته ها و دیدگاه ها های خود را در خصوص موضوع روابط عمومی در جهان شبکه ای برای حاضران در جلسه تشریح کردند.

هجدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین"  راهبردها و تکنیک های روابط عمومی شبکه ای " و " مدیریت و ساختار شبکه ای در روابط عمومی"  عصر روز سه شنبه به کار خود پایان داد.

 

 



:: برچسب‌ها: نشان ویژه روابط عمومی شبکه ای ، روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای ، راهبردها و تکنیک های روابط عمومی شبکه ای ، مدیریت و ساختار شبکه ای در روابط عمومی ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول در مناسبت‌های مختلف مذهبی و ملی، بسته‌های مکالمه به کاربران هدیه میدهد و هزینه کمتری نسبت به حالت عادی دریافت می‌کند به همین دلیل این نوع بسته‌ها رایگان نیستند اما کاملا به صرفه به نظر می‌آیند.

یکی از آسان‌ترین راه‌های فعال سازی بسته مکالمه، گرفتن کد دستوری هست که در این مناسبت‌ها می‌توانید از طریق پیج رسمی اینستاگرام و سایت همراه اول پیگیری کنید.

 

·        مکالمه همراهی

در این طرح، همراه اول متناسب با الگوی مصرف هر یک از مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود، بسته یک ماهه مکالمه به آنها پیشنهاد می کند که این بسته پیشنهادی شامل دقایق مشخصی از مکالمه درون شبکه با قیمت دقیقه ای 15 تا 16 تومان می باشد.

تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خدمات

سیم کارت دائمی

سیم کارت اعتباری

مکالمه داخل شبکه ( از همراه اول به همراه اول و تلفن ثابت )

هر دقیقه 599 ریال

هر دقیقه 899 ریال

مکالمه برون شبکه ( از همراه اول به سایر اپراتورها)

هر دقیقه 599 ریال

هر دقیقه 899 ریال

 

با توجه به این که در حال حاضر تعرفه پایه سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول بسیار بیشتر از مبلغ بیان شده در این سرویس می باشد، اپراتور همراه اول این طرح را با توجه به نیاز کاربران، در راستای کاهش هزینه های ارتباطی مشترکین طراحی نموده است. بنابراین مشترکین همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 1000 *  (  ستاره 1000 ستاره 1 مربع ) بسته مکالمه پیشنهادی همراه اول مربوط به خود را مشاهده نموده و پس از تایید و فعال سازی از تخفیف بیش از 70% در مکالمات خود بهره مند گردند. البته مشترکین توجه داشته باشند این بسته قابلیت رزرو ندارد و در صورت تایید، فعال می گردد.

 

·        سیم کارت های دائمی 1000 تومانی

همه ما میدانیم که سیم کارت دائمی همراه اول با ارزش ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار هستند که هر چه از قدمت بیشتری برخوردار باشند، اعتبار بیشتری هم خواهند داشت.

البته از آنجا که نحوه ارائه خدمات همراه اول، به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین پوشش شبکه و بهترین آنتن دهی برخوردار می باشد؛ به هیچ کدام از سیم کارت ها متفاوت نمی باشد، سیم کارت های جدیدی که از سوی این اپراتور ارائه می گردند، از نظر سرویس دهی و دسترسی به خدمات، کاملا مناسب و مطلوب می باشند. زیرا صرفنظر از قیمت مناسب، این سیم کارت ها از کلیه امکانات و خدمات همراه اول پشتیبانی کرده و شما به عنوان دارنده آن، امکان بهره مندی از کلیه مزایای این سیم کارت های دائمی را خواهید داشت.

 

بر اساس این طرح علاقمندان می توانند با مراجعه به دفاتر و فروشگاه های زنجیره ای همراه اول، ضمن تهیه کارت خرید سیم کارت دائمی همراه اول به قیمت 1،000 تومان نسبت به فعال سازی آن هم اقدام نمایند. با توجه به این که قیمت مصوب این سیم کارت ها 165،800 تومان و 129،800 تومان ( برای دو نوع سیم کارت دائمی همراه اول با ودایع متفاوت ) می باشد، پس از پرداخت مابقی مبلغ تا قیمت مصوب، متقاضی می تواند از بین سه شماره اعلامی، شماره مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید.

در این طرح امکان خرید اقساطی سیم کارت به صورت 6 ماهه و 36 ماهه نیز وجود دارد که مشترکین می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

این سیم کارت های دائمی جدید علاوه بر قیمت مناسب 1،000 تومانی، شامل یک بسته خوش آمد به شرح ذیل می باشد:

·        1،000 پیامک داخل شبکه به مدت یک هفته

·        1،000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت یک هفته

·        اینترنت نامحدود به مدت 7 روز

·        هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز

البته پس از پایان یافتن بسته خوشامد سیم کارت 1،000 تومانی، به صورت خودکار هزینه مکالمه 299 ریالی به مدت 90 روز فعال و قابل استفاده خواهد بود. مشترکین اپراتور همراه اول توجه داشته باشند که در حال حاضر تعرفه هزینه های مکالمه درون شبکه و برون شبکه همراه اول برای سیم کارت های دائمی برابر با 599 ریال می باشد.

 

نکات و شرایط مهم:

·        این بسته خوش آمد به صورت خودکار بعد از اولین تراکنش مشترک دائمی جدید فعال می گردد.

·        مشترک دائمی حداکثر یک ماه فرصت دارد تا سیم کارت فعال شده را در گوشی هوشمند خود قرار داده و اولین تراکنش را انجام دهد.

·        بسته خوش آمد 1،000 تنها به مشترکین حقیقی همراه اول تعلق می گیرد.

·        هر مشترک همراه اول با کد ملی خود تنها یک بار می تواند برای سیم کارت جدیدش از بسته خوش آمد 1،000 استفاده نماید.

·        حد مصرف منصفانه دیتا در مدت زمان یک هفته بسته، تا 1،000 گیگابایت تعیین شده است.

·        فعال سازی بسته خوش آمد برای مشترکین دائمی به صورت خودکار بوده و نیاز به ثبت نام ندارد.

·        کد دستوری # 3 * 1000 *  ( ستاره 1000 ستاره 3 مربع ) برای استعلام از وضعیت در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی همراه اول می باشد.

با توجه به شرایط بیان شده، افرادی که قصد خرید سیم کارت دائمی همراه اول را دارند، به راحتی می توانند با استفاده از این طرح هم صاحب یک سیم کارت دائمی همراه اول شده و هم از شرایط فوق العاده بسته خوش آمد آن بهره مند گردند.

مشترکین همراه اول می توانند در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همراه اول به آدرس www.mci.ir مراجعه نموده و یا از طریق تلفن مرکز تماس مشتریان همراه اول ( از طریق خط همراه اول 9990 – از طریق تلفن ثابت 09129990 ) پاسخ های لازم را دریافت نمایند.

 

 



:: برچسب‌ها: مکالمه همراهی ، مکالمه همراهی همراه اول ، سیم کارت های دائمی 1000 تومانی ، خرید اقساطی سیم کارت ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در حال حاضر شاتل موبایل تنها اپراتور حقیقی موفق در ایران است که در زمینه ارائه خدمات دسترسی به اینترنت پر سرعت و روش های ارتباطی اینترنتی فعالیت می کند و به هیچ وجه اینترنت نسل دو در این شبکه عرضه نمی شود.

این شرکت با ارائه خدمات متنوع و طراحی جشنواره های گوناگون تلاش می کند تا علاوه بر حضور مستمر در عرصه رقابت تنگاتنگ بین اپراتورها، سهم مهمی از بازار سیم کارت ایران را نیز نصیب خود کند. برگزاری جشنواره های مختلف و تخفیف های ویژه را می توان یکی از دهها سرویس منحصر بفرد شاتل موبایل برشمرد که در راستای جلب رضایت بیشتر مشترکان صورت می پذیرد و هزینه های ارتباطی آنها را نیز کاهش می دهد.

 

بنابراین مشترکین می توانند با شرکت در جشنواره های مختلف شاتل موبایلی از جایزه های ویژه و منحصر بفردی همچون اینترنت رایگان، مکالمه و شارژ رایگان بهره مند گردند و یا با شرکت در قرعه کشی ها یکی از برندگان جوایز ارزشمند این اپراتور مانند گوشی هوشمند، پلی استیشن و... باشند.

جدیدترین و هیجان انگیزترین جشنواره های شاتل موبایلی که در حال برگزاری می باشد و مشترکین این اپراتور در صورت تمایل می توانند از آن بهره مند گردند، تحت عناوین ذیل در حال اجرا می باشد:

 

فقط با 1،000 تومان، آیفون 14 ببر!

این جشنواره که مخصوص تمامی مشترکین فعلی و جدید شاتل موبایل می باشد تا پایان پاییز 1401 ادامه دارد و کلیه این کاربران می توانند برای فعالیت های مختلف خود در شبکه شاتل موبایل؛ به ازاء هر 1،000 تومان یک امتیاز در قرعه کشی هیجان انگیز آیفون 14 کسب کنند و با بالا بردن امتیاز؛ احتمال برنده شدن خود را در قرعه کشی افزایش دهند.

روش های کسب امتیاز در این قرعه کشی که در پایان هر ماه پاییز ( مهر، آبان و آذر ) برگزار خواهد شد، به شرح ذیل می باشد:

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید شارژ = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید  بسته اینترنت = یک امتیاز

  • هر 1،000 تومان تراکنش بابت خرید و فعال سازی سیم کارت = یک امتیاز

  • خرید مودم = 300 امتیاز

  • دعوت از دوستان = 20 امتیاز

البته مشترکین توجه داشته باشند در صورتی که قبلا سیم کارت شاتل موبایل را خریداری کرده اند و هنوز اقدام به فعال سازی آن ننموده اند، با فعال سازی سیم کارت  درباره اجرای جشنواره متناسب با مبلغ پرداختی، امتیاز دریافت خواهند کرد. مجموع امتیاز های هر مشترک هر هفته از طریق پیامک به اطلاع مشترک خواهد رسید.

در تمامی قرعه کشی های جشنواره پاییز، مجموع امتیاز های مشتریان از روز اول کمپین محاسبه خواهد شد.

 

یه دوستی خوب، یه پیشنهاد هوشمندانه 

بر اساس این جشنواره، مشترکین شاتل موبایلی که دوستان خود را برای پیوستن به خانواده بزرگ شاتل موبایل دعوت کنند، 20 هزار تومان اعتبار از شاتل موبایل هدیه خواهند گرفت و 20 هزار تومان نیز به دوستانشان هدیه داده خواهد شد. علاوه بر این به ازاء هر خرید یا فعال سازی سیم کارت، توسط لینک دعوت اختصاصی شما، 20 امتیاز برای قرعه کشی ماهانه آیفون 14 برای مشترک ذخیره می شود.

مشترکین شاتل موبایل برای شرکت در این جشنواره جذاب می توانند با استفاده از یکی از روش های ذیل، لینک دعوت نامه اختصاصی خودشان را برای دوستانشان ارسال نمایند:

  1. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در اپلیکیشن شاتل موبایل من

  2. مراجعه به بخش دعوت از دوستان در مدیریت حساب اینترنتی

  3. شماره گیری کد دستوری  # 1 * 7 * 1 * ( ستاره 1 ستاره 7 ستاره 1 مربع ) از سیم کارت شاتل موبایل و دریافت لینک دعوت نامه اختصاصی به صورت خودکار از طریق پیامک

البته اگر مشترک دعوت کننده، مشترک اینترنت ADSL شاتل می باشد، در صورت دعوت از دوستان 20 گیگابایت اینترنت ADSL  هدیه دریافت خواهد کرد.

 

هر هفته، بزن به هدف و جایزه بگیر!

در این جشنواره شاتل موبایل، مشترکینی شرکت داده خواهند شد که میزان مصرف مکالمه و اینترنت آنها در طول هفته به حد نصاب تعیین شده برسد. مشترکینی که حد نصاب مشخص شده را کسب کرده باشند، بدون قرعه کشی از شاتل موبایل مکالمه، اینترنت همراه و اینترنت ADSL هدیه می گیرند.

 

شرایط و نکات مهم:

  • روش دریافت هدیه های جشنواره برای هر مشترک متفاوت بوده و از طریق پیامک به اطلاع کاربر خواهد رسید.

  • اگر مشترک ADSL   شاتل موبایل هستید، برای دریافت اینترنت ثابت خود، پیامک حاوی کد تخفیف با مهلت فعال سازی 7  روزه دریافت می کنید که کافی است کد را در صفحه " مدیریت حساب اینترنت   ADSL " خود از طریق منوی " خدمات شاتل"  گزینه"  کد تخفیف"  وارد کنید و از هدیه خود لذت ببرید.

  • استفاده از بسته های هدیه سیم کارت در میزان مصرف هفتگی برای شرکت در قرعه کشی محاسبه نمی گردد.

  • با رسیدن مشترک به حد نصاب مشخص شده، بسته اینترنت یا مکالمه هدیه در روز سه شنبه هفته بعد برای مشترک، به صورت خودکار فعال می گردد.

علاقمندان به این جشنواره ها  برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این اپراتور به آدرس www. Shatelmobile.ir مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09981000000 در هر ساعت از شبانه روز به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 



:: برچسب‌ها: شاتل موبایل ، سیم کارت هوشمند شاتل موبایل ، سیم کارت شاتل موبایل ، موبایل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها دیگر بعضی از مردم از برند های خاص استفاده می کنند که بسیار جالب و جذاب می تواند باشد برای مردم.باشد. برای همین در این عصر تبلیغات هم برای همه برند ها و شرکت ها بسیار مهم است تا بتوانند که با تبلیغات گسترده ایی مردم را به سمت خود بکشاند .حتی تبلیغات برای شرکت های لیوان کاغذی بسیار مهم است تا بتوانند که به بهترین نحو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.لیوان کاغذی یکبار مصرف شاید مهم ترین مصرف آن که کمتر کسی بداند برای تبلیغات استفاده می شود که خیلی خوب است  برای همین اهمیت  است که بیش تر این لیوان های کاغذی بسیار خاص و منحصر به فرد هستند و به راحتی در اکثر تبلیغات حضور دارند. در کل تبلیغات این روز ها بسیار مهم است و شاید لیوان های کاغذی در این روز ها با این نوع لیوان های تبلیغات بسیار جذابی گرفته می شود.

مطالعات نشان می دهد که تبلیغات به صورت بروشور که معمولا به دور انداخته می شوند؛ در دنیای تجارت امروز مردود و کم اهمیت بوده و صاحبان شرکت ها و برندها به دنبال روش های نوین اقتصادی اما تاثیر گذار تبلیغاتی هستند که کاملا با روش های کلیشه ای و سنتی، فرق داشته باشند. برای نمونه تصور کنید در یک سمینار آموزشی یا بهداشتی، نوشیدنی های خوشمزه و رنگارنگ گرم یا سرد را در لیوان های کاغذی جذابی سرو کنید که با یک طراحی زیبا و خاص از نام یا لوگوی شرکت، معرف برند شما باشد. نتیجه کار متحیر کننده خواهد بود. زیرا اگر به طور متوسط هر نفر سه دقیقه برای صرف نوشیدنی وقت صرف کند، در این فرصت کم و محدود شما به اندازه یک برنامه پر مخاطب تلویزیونی تبلیغات موثر داشته اید. درست است که صنعت تبلیغات پیچیدگی های مخصوص به خودش را داشته و این هنر در حال حاضر کاملا با زمان های گذشته فرق کرده است، ولی هم چنان بحث تاثیرگذاری و جذاب بودن تبلیغات یکی از مهم ترین آیتم های این صنعت به شمار می آید. تبلیغات به شیوه نوین و جذاب که هم ماندگاری بالایی در ذهن و یاد مخاطبین داشته باشند و هم بسیار تاثیر گذار و کاربردی باشند، در دنیای تجارت مدرن بسیار مهم و ضروری می باشد. به همین خاطر فعالان اقتصادی همواره به دنبال شیوه های مدرن برای تبلیغات هستند. یکی از این روش های مدرن و جذاب، استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف برای این کار می باشد. این کار خلاقانه نسبت به روش های دیگر مزیت های فراوانی دارد که در اینجا به آن اشاره می کنیم:  

 قیمت مناسب تر نسبت به روش های دیگر تبلیغاتی

  بازاریابی و جذب مشتری همیشه به عنوان یکی از چالش های مهم پیش روی شرکت های تازه تاسیس، سبب می شود تا آنها به دنبال راه های ارزانتر و تاثیر گذارتر برای تبلیغات برند خود باشند. یکی از بهترین روش های مدرن که بسیار کم هزینه تر از تبلیغات متفاوت مانند پخش تراکت می باشد، چاپ لیوان های کاغذی یک بار مصرف تبلیغاتی است. در این روش شرکت ها می توانند با هزینه ای بسیار اندک و ناچیز، تیلیغاتی به مراتب تاثیر گذارتر و چشمگیرتر داشته باشند.  

 

 قابلیت استفاده برای مراسم های رسمی و غیر رسمی

 پیشرفت فوق العاده این صنعت در سال های اخیر، امکان چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در ابعاد، رنگ ها، مدل ها و سایز های مختلف برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم را به وجود آورده که در مراسمات رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. همین تنوع فرصتی در اختیار شرکت ها و برندها قرار داده و آنها تلاش می کنند با استفاده از لیوان های کاغذی با کیفیت، طرح های خلاقانه ای از لوگو، شعار و … نکات مهم مد نظر خود را تبلیغ نمایند.  

 قابلیت استفاده انبوه برای شرکت ها و اماکن پر تردد

  شرکت ها و برندهایی که به دنبال یک روش جذاب و تاثیر گذار برای تبلیغات می گردند، به راحتی می توانند با بهره مندی از این قابلیت، نسبت به چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف در تعداد انبوه با نام یا لوگوی شرکت اقدام نموده و در مکان های پرتردد توجه مخاطبان را جلب نمایند. این روش خلاقانه به نوعی بیانگر احترام شرکت یا برند شما به سلامت مخاطبان و حفظ محیط زیست هم می باشد. زیرا شما به عنوان یک برند، تبلیغ کننده استفاده از لیوان های کاغذی یکبار مصرف به جای لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی مضر هستید و این موضوع علاوه بر ثبت کردن نام شما در حافظه مخاطب، اعتماد سازی کرده و شما را به عنوان یک برند قابل اعتماد و متعهد در یادها حک خواهد کرد.  

 

تنوع چاپ و طراحی

با پیشرفت علم و تکنولوژی، صنعت طراحی و چاپ لیوان های کاغذی تبلیغاتی وارد عرصه جدیدی شد و در حال حاضر امکان چاپ انواع نوشته ها، طرح ها، متن ها و عکس ها بر روی لیوان های کاغذی یکبار مصرف وجود دارد و شرکت ها و برند ها می توانند حتی کارت ویزیت خود را نیز به این صورت تبلیغ نمایند. البته درست است که این گونه تبلیغات بسیار ارزان تر و تاثیر گذار تر از روش های سنتی و قدیمی می باشد، ولی لازم است شرکت ها برای تاثیر گذاری بیشتر، نکاتی را رعایت کنند. یکی از این آیتم های مهم، استفاده از نکات خلاقانه ای که در برند سازی بسیار مهم می باشند و می توانند تاثیر گذاری و ماندگاری تبلیغات را بیشتر کنند. طراحی زیبا و خاصی که تکراری نباشد و به گونه ای متفاوت عرضه گردد، می تواند بسیار خلاقانه باشد و کمک می کند تا نام شرکت شما برای همیشه در ذهن و یاد مخاطب باقی بماند. علاوه بر این شرکت ها و برندها باید تلاش کنند تا از تم و طراحی متفاوتی استفاده کنند که انقدر با ارزش و جذاب باشد که مخاطب را وادار کند تا لیوان یکبار مصرف را به عنوان یک الگو یا یک طراحی خارق العاده در پیش خود نگه دارد و یا حتی آن را به دوستان و آشنایانش معرفی کند. در سال های اخیر، صنعت چاپ لیوان های کاغذی یکبار مصرف به عنوان یک صنعت پرطرفدار و مدرن پیشرفت های بسیار زیادی داشته و آمار مصرف کنندگان در تمام دنیا خصوصا در ایران افزایش چشمگیری داشته است. به همین خاطر استفاده از این شیوه نوین برای تبلیغات به عنوان بهترین روش تبلیغات در مراسمات خصوصا همایش ها بسیار مورد توجه برندها و شرکت ها می باشد. با وجود آن که لیوان های کاغذی یکبار مصرف به علت بازیافتی بودن و مقاوم بودن در برابر گرما در بین مردم بسیار محبوب و پرطرفدار می باشند، شما می توانید با جایگزینی لیوان های گیاهی مرغوب به جای  لیوان های کاغذی یکبار مصرف؛ پیام آور محیط زیستی سالم تر و زیباتر باشید و خود را به عنوان یکی از بهترین محصولات دوستدار طبیعت؛ معرفی کنید. زیرا با استفاده از لیوان های گیاهی با کیفیت که دوره تجزیه پذیری کمتر از یک سال دارند، نقش اساسی و مفیدی در حفظ محیط زیست ایفا نموده اید.

 



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

پیتزا خوش مزه ترین فست فودی که در جهان وجود دارد و شاید بهترین نوع آن در کشور ایتالیا باشد.بیش تر مردم جهان ایتالیا را با مناطق گردشگری میشناسند ولی کسانی که غذا را را دوست دارند این کشور را با پیتزا می شناسند و هر کسی که به ایتالیا می رود علاوه بر دیدن تاریخ آن کشور پیتزا های خوش مزه و جالبی را می خورد. اغما در این سال ها پیتزا در کشور های مختلف هم محبوب شده است توانسته به یکی از خوش مزه ترین غذاهای دنیا تبدیل شود.بیشتر اشپزان در تلاش هستند که پیتزا ها را با ذائقه مردم خود تطبیق بدهند. پیتزا اینقدر محبوب است و پخت آن آسان که مردم به راحتی در خانه هایشان به راحتی می پزند. شاید این روز ها مردم با غذا های فست فودی کنار می آیند و خود را کمتر به زحمت می اندازند تا اشپزی کنند و بهترین غذایی که در فست و فود است پیتزا است.

به طور کلی پیتزا به دو دسته پیتزا آمریکایی و ایتالیایی تقسیم می شود که در هر کدام از این کشورها، پیتزا به شیوه های متفاوتی تهیه و سرو می شود. از نظر حرفه ای های این حوزه، پیتزا در جهان به عنوان یک غذای ایتالیایی شناخته می شود، ولی این فست فود خوشمزه در امریکا به نقطه تکامل و تنوع خود دست پیدا کرد. زیرا امریکایی ها بر خلاف ایتالیایی ها خیلی نسبت به مواد روی پیتزا حساس نبوده و از ایجاد مزه های ناهماهنگ با قرار دادن موادی مانند آناناس و انجیر هم لذت می برند.

حال آن که برای ایتالیایی ها پیتزا تنها یک غذا نیست، یک اثر هنری است که باید به آن حرفه ای نگاه کرد؛ به همین خاطر هر چیزی که مربوط به پیتزا می شود، برای آنها از قداست خاصی برخوردار است. ایتالیایی ها برای همه بخش های این غذا برنامه دارند، از رسپی پیتزا گرفته تا نحوه سرو آن، دستورالعمل های مشخصی دارد که از نظر آنها باید کاملا رعایت شود.

 سس های متفاوت پیتزا ایتالیایی

مهم ترین و اصلی ترین نکته پیتزاهای ایتالیایی نوع سس مورد استفاده در آنهاست. در پیتزاهای ایتالیایی به جای سس گوجه فرنگی یا کچاپ، از روغن زیتون، گوجه فرنگی تازه، سیر و پونه کوهی استفاده می شود که به پیتزا طعمی تازه و گیاهی می دهد که به پوسته زیرین یعنی خمیر پیتزا هم نفوذ می کند. در ایتالیا رسپی اصلی پیتزا بسیار مهم و حساس است و آنها سعی میکنند با وفاداری به رسپی اولیه، پیتزایی کاملا ایتالیایی درست کنند. البته در بعضی شرایط امکان دارد آنها به بعضی از تغییرات ضروری رضایت دهند؛ ولی در این زمینه اصلا سلیقه ای عمل نمی کنند و تغییرات ایجاد شده، تنها در صورت ضرورت؛ پذیرفته خواهد بود.

استفاده از انواع سس ها و مخلوطی از گوشت های مختلف به هیچ وجه در ایتالیا مرسوم نبوده و آنها سعی می کنند تا به طور اختصاصی از طعم هر نوع گوشت لذت ببرند. مثلا شما نمی توانید از پیتزاهای ایتالیایی، توقع ترکیب بیف با بیکن را داشته باشید، زیرا از نظر آنها این ترکیب، نه تنها برخلاف رسپی اصلی است بلکه مزه و بافت پیتزا را هم تحت تاثیر قرار می دهد.

 

خمیر پیتزا، رکن اصلی پیتزا ایتالیایی

 درست است که در مورد سس ها و نوع گوشت ایتالیایی ها تلاش می کنند تا تنوع زیادی به خرج ندهند، ولی در مورد خمیر پیتزا قضیه کاملا برعکس است و در ایتالیا طیف گسترده ای از نان پیتزا یافت می شود. تقریبا در هر روستای کوچک ایتالیایی یک نسخه منحصر بفرد و خوشمزه از نان پیتزا پخته می شود که مخصوص همان منطقه می باشد. در بعضی از این نقاط خمیر پیتزا به قدری نازک و لطیف می باشد که به نظر می رسد مواد پیتزا روی یک لایه از بیسکوییت خیلی نازک قرار گرفته است. پیتزاهای ایتالیایی معمولا از نظر پنیر پیتزا هم منحصر بفردند و از پنیرهای چرب، مرطوب و تازه تر استفاده می کنند و اطراف نان پیتزا ها را خالی از پنیر یا پنیر کمی قرار می دهند.

 

روش های پخت پیتزا در ایتالیا

لازم است بدانید که حساسیت ایتالیایی ها نسبت به پیتزا هایشان محدود به طعم و خمیر پیتزا نمی شود و آنها تقریبا برای هر چیز دستورالعمل مشخصی دارند و خود را موظف به رعایت آن می دانند، به بیان دیگر مهم ترین نکته در مورد پیتزاهای ایتالیایی علاقه آنها به روش های قدیمی پخت می باشد.

یکی از همین نکات مهم، استفاده از اجاق های هیزمی یا اجاق های سنگی به جای فرهای برقی و گازی در رستوران های ایتالیا می باشد. زیرا آنها معتقدند این فرها کمک می کنند تا طعم و بوی پیتزا  به خوبی حفظ شوند. علاوه بر این از نظر ایتالیایی ها فرهای معمولی برای پخت پیتزا به اندازه کافی داغ نیستند و نمی توانند دمای لازم برای پخت پیتزا را تامین کنند. حال آن که سنگ پیتزا به راحتی می تواند داغی لازم برای پخت پیتزا را فراهم نماید. البته از نظر سرآشپزهای حرفه ای این رشته، سنگ پیتزای داغ می تواند رطوبت را بیرون بکشد و نان پیتزا را ترد نماید؛ اتفاقی که هیچ وقت بر روی سینی های سرد و نازک فرهای گازی و برقی نخواهد افتاد.

با توجه به این که سنگ پیتزا چیزی نیست که در دسترس عموم باشد و معمولا افراد در کشورهای مختلف نمی توانند آن را در اختیار داشته باشند، در حال حاضر سر آشپز های حرفه ای و پیتزا پزان سعی می کنند تا این نقیصه را با استفاده از کاغذ سینگل پیتزا جبران کنند. کاغذهای سینگل یا همان کاغذ زیر پیتزا کاغذهای مواجی هستند که پیتزا را بعد از پختن بر روی آن قرار می دهند. این کاغذها به دلیل مواج بودن، باعث جذب رطوبت و گردش هوا شده و مانع خمیر شدن و وارفتن پیتزا می شوند. علاوه بر این کاغذهای سینگل در صورتی که با کیفیت و مرغوب باشند، کاربردی شبیه سنگ پیتزا داشته و با جذب رطوبت مانع خمیر شدن پیتزا می شوند.

بنابراین اگر به دنبال یک پیتزای با کیفیت و خوشمزه ایتالیایی هستید؛ بهتر است به همه این نکات وفادار باشید و حتما پیتزای داغ ایتالیایی خود را بر روی کاغذهای سینگل با کیفیت سرو کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید در گذشته کمتر کسی فکر می کرد که از شهری به شهر دیگر متصل شوند و ارتباط بگیرند و اگر روزی می گفتند که مشود به آن فرد می خندیدند. اما در این سال ها به لطف تکنولوژی و پیشرفت آن و آمدن گوشی های بسیار مناسب و بسیار جذاب افراد جامعه حتی می توانند که با دوستان خود ارتباط بگیرند. این روزها اپراتور های سیم کارت در  حال تلاش هستند که بهترین خدمات خود را به مردم ارائه دهند تا مردم بتوانند که بهترین استفاده ها را ببرند . اپراتور همراه اول در تلاش است که این روز ها بهترین سرویس های خود را به مردم دهد تا مردم به همه کارهایشان برسند. اپراتور همراه این روز ها با بسته های مکالمه خود توانسته است که بسیار خوش بدرخشد و کسانی که سیم کارت های همراه اول را دارند از این سرویس به نحو احسنت استفاده کرده اند . همراه اول در تلاش است که سرویس های جذاب تری را فعال کند

مثلا بسته های تشویقی مکالمه که هر چند وقت یکبار تحت عناوین مختلف از سوی این اپراتور ارائه می گردد و در راستای کاهش هزینه های مشترکینی است که معمولا مکالمه های طولانی مدت دارند، از این دست می باشد و فرصتی است استثنایی برای مشترکینی که می خواهند هزینه های ارتباطی خود را بهتر و آسانتر مدیریت نمایند.

در حال حاضر؛ سرویس ها و طرح های همراه اول که شامل تخفیف های خاصی در تعرفه های هزینه مکالمات مشترکین این اپراتور می گردد به شرح ذیل می باشد:

 

1.     بسته شب های روشن

 این بسته که شامل مکالمه در شب می شود، شامل حال کلیه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می باشد. بسته شب های روشن همراه اول شامل مکالمه از ساعت 11 شب الی 7 صبح بوده و مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بعد از فعال سازی این طرح می توانند در ساعات تعیین شده از سرویس مکالمه نامحدود لذت ببرند.

البته توجه به این نکته نیز الزامی است که هزینه مکالمه در خارج از محدوده تعیین شده ( 11 شب الی 7 صبح ) برای مشترکینی که از این سرویس استفاده می کنند، بر اساس تعرفه عادی می باشد.

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول در صورت تمایل می توانند این سرویس را با شماره گیری کد دستوری # 333 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 333 مربع ) فعال نمایند.

در حال حاضر وضعیت بسته های شب های روشن همراه اول به شرح ذیل می باشد:

 

نوع خط

نوع بسته

هزینه فعال سازی

سیم کارت های دائمی و اعتباری

شبانه ( 24 ساعت )

10.000 ریال

هفتگی

60.000 ریال

ماهانه

220.000 ریال

 

شرایط و نکات مهم:

·        امکان فعال سازی همزمان دو بسته ( مثلا هفتگی و ماهانه ) برای مشترک وجود ندارد.

·        مشترک در صورتی می تواند نسبت به فعال سازی مجدد همان بسته یا خرید بسته جدید اقدام نماید که بازه زمانی بسته قبلی به اتمام رسیده باشد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی بسته این مبلغ کسر می گردد.

 

2.     طرح روزهای گرم حرفی

این طرح هم که از اول دی ماه سال 1393 شروع شده و تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت، فرصتی است برای مشترکینی که مکالمه های طولانی مدت دارند و به دنبال مدیریت بهتر هزینه های مربوط به این بخش می باشند.  بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند تنها با پرداخت 20،000 ريال معادل دو هزار تومان در طول روز از 60 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) لذت ببرند. بازه زمانی استفاده از طرح روزهای گرم حرفی از 7 صبح تا 23 شب می باشد.

درگاه های ارتباطی برای فعال سازی و استعلام از وضعیت بسته به شرح ذیل می باشد:

 

فعالیت

درگاه پیامکی 8064

درگاه کد دستوری

استعلام وضعیت بسته ( مشترکین اعتباری )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

استعلام باقیمانده بسته ( مشترکین دائمی )

ارسال عدد 0 ( به صورت لاتین )

# 3360 * 10 *

خرید بسته

ارسال عدد 1 ( به صورت لاتین )

# 3361 * 10 *

راهنما

ارسال عدد 9( به صورت لاتین )

# 3369 * 10 *

 

 

شرایط و نکات مهم:

·        هر مشترک دائمی و اعتباری در طول یک شبانه روز می تواند تنها یک بار از این طرح استفاده نماید و تنها یک  بسته خریداری نماید.

·        زمان 60 دقیقه مکالمه می تواند در چندین تماس مصرف شود و نیازی نیست که مشترک حتما یک تماس 60 دقیقه ای داشته باشد.

·        مهلت استفاده از 60 دقیقه مکالمه، بلافاصله پس از فعال سازی طرح آغاز شده و تا ساعت 23 همان روز ادامه خواهد داشت.

·        قیمت این طرح برای کلیه مشترکین دائمی و اعتباری یکسان می باشد برابر با دو هزار تومان می باشد.

·        تخفیف مشترک پس از زمان ثبت نام محاسبه می گردد.

·        هزینه این سرویس برای مشترکین دائمی در صورتحساب بعدی اعمال می گردد و برای مشترکین اعتباری در همان لحظه از اعتبار ریالی مشترک اعتباری کسر می گردد.

 البته برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده در زمان خرید بسته از حساب مشترک کسر نمی گردد. زیرا از تاریخ 22/1/97 در راستای توجه به حقوق مشترکین به جای آن که در زمان خرید، مالیات از حساب مشترک کسر گردد، در زمان فعال سازی سرویس این مبلغ کسر می گردد.

  

 

3.     جشنواره جمعه های رویایی

جشنواره جمعه های رویایی فقط مخصوص دانشجویانی می باشد که سیم کارت دانشجویی اپراتور همراه اول دارند. در این طرح رویایی؛ مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند از مکالمه رایگان نامحدود درون شبکه ( شبکه همراه اول و ثابت ) در روزهای جمعه لذت ببرند.

این طرح که تا پایان آذر ماه 1401 ادامه دارد، کاملا رایگان بوده و مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 44 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 44 مربع ) نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایند.

در این جشنواره رویایی، علاوه بر رایگان بودن طرح، مدت زمان مکالمه در روزهای جمعه نامحدود اعلام شده و تعداد تماس های مجاز در این روز هم نامحدود می باشد. به همین خاطر مشترکین سیم کارت های دانشجویی همراه اول تنها با شماره گیری کد دستوری اعلام شده؛ می توانند در روزهای جمعه به صورت نامحدود از مکالمات درون شبکه خود لذت ببرند.

 



:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

دانشگاه شاید برای هر فردی که وارد ان میشود برای تحصیل نقطه پرواز برایش باشد تا به آرزوهایی که دارند برسند و موفق شوند.دانشگاه ها و دانشجویان همیشه در این سال ها همیشه  فعال بودند و توانستند که خدمت های بزرگی به دولت و کشور کرده اند. این روزها اپراتور ایرانسل در حال تلاش است که بتواند به دانشگاه ها و دانشجویان خدمات بسیار گسترده ایی را بدهد . این روزها اپراتور ایرانسل در حال انجام عقد قرارداد با دانشگاه  علم و صنعت است تا بتواند خدمات گسترده ایی را به این شرکت دهد و بتوانند که در ادامه هم با دانشگاه های بیش تری ارتباط برقرار کنند. دکتر بیژن عباسی آرند مدیر عامل  ایرانسل و جمعی از مدیران ارشد این اپراتور و دکتر منصور انبیاء رئیس دانشگاه علم وصنعت به همراه  گروهی از اعضای هیات علمی، معاونان ، اساتید و دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

این تفاهم نامه که با هدف تعامل، همکاری و هم افزایی در زمینه های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین طرفین منعقد شد، شامل چهار موضوع مهم به شرح ذیل می باشد:

·        راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی ( انستیتو) هوش مصنوعی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات

·        راه اندازی آزمایشگاه پژوهشی ( انستیتو) سامانه های خودران هوشمند

·        برنامه ریزی برای بهره برداری از سایت ارتباطی 5G ایرانسل در دانشگاه

·        پشتیبانی از پروژه های کارشناسی ارشد و دانشگاه

 

مدیر عامل ایرانسل در این مراسم، ضمن ابراز خرسندی از امضای این تفاهم نامه خود را فردی دانشگاهی دانستند و تاکید کردند: "علم و صنعت را تا حد خوبی می شناسم و از توانمندی های این دانشگاه آگاه هستم."

ایشان با اشاره به سابقه درخشان اپراتور ایرانسل و رسالت و سیاست اصلی آن به عنوان یک اپراتور پیشرو، ارائه فناوری های نوین مانند نسل پنجم تلفن همراه را نیز در همین راستا دانست و بیان داشت:" هم اکنون تنها اپراتوری که خدمات نسل پنجم تلفن همراه را به صورت تجاری عرضه کرده و تا امروز موفق به بهره برداری از 276 سایت تجاری نسل پنجم در تهران و شهرهای مختلف کشور در قالب پروژه توسعه فراگیر برای بهره برداری از 460 سایت شده است؛ اپراتور ایرانسل می باشد."  دکتر عباسی آرند در ادامه ابراز امیدواری کرد که اجرای این تفاهم نامه و راه اندازی سایت ارتباطی نسل پنجم ایرانسل در دانشگاه علم و صنعت به تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه و اجرای هر چه بیشتر پروژه های پژوهشی کمک خواهد کرد.

 

البته مدیر عامل ایرانسل در ادامه از این که در حل مسائل کلان کشور از ظرفیت دانشگاه ها به خوبی استفاده نشده، ابراز تاسف کرد و بیان داشت:" دانشگاه ها باید بیش از پیش درگیر مسائل کلان کشور باشند و برای حل آنها، راه حل ارائه دهند. " در ادامه نیز عباسی آرند اعلام آمادگی ایرانسل برای بازدید گروه های دانشجویی از زیرساخت ها  و فرصت ها و ظرفیت های موجود را بیان نمود و افزود: " آماده حمایت از پروژه های کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه ها در زمینه های مورد نیاز ایرانسل با هدف استفاده از ظرفیت دانشگاه در حل مسائل خود هستیم."

 

عباسی آرند با اشاره به تاسیس مجموعه ایرانسل لبز که از سال 98 به عنوان بازوی تحقیق و توسعه این اپراتور در حال فعالیت میباشد؛ به تولید مودم های بومی اینترنت همراه و ثابت به عنوان یکی از نخستین دستاوردهای این مجموعه اشاره کرد و بر لزوم ارتباط این شرکت با دانشگاه ها و شرکت های دانش بنیان به تمرکز بر بومی سازی تاکید کرد. زیرا از نظر ایشان با تغییر استراتژی این اپراتور و گذر از اپراتور دیجیتال و خدمات دهنده ارتباطی ( telco ) به اپراتور فناوری محور ( techco)  ارتباط مستمر و پایدار با دانشگاه ها می تواند اقدامات مجموعه هایی مانند ایرانسل لبز را بیش از پیش توسعه دهد.

 

در این مراسم رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز ضمن تشکر از مدیر عامل و مجموعه ایرانسل با بیان این که انعقاد این گونه تفاهم نامه ها و گسترش همکاری ها مهم ترین راه بهبود وضعیت کشور در حوزه های اقتصادی و صنعتی است، تاکید کرد: "دانشجویان باید آنچه در کشور اتفاق افتاده، از جمله موفقیت ها و افتخارات ایرانسل را ببینند تا انگیزه و امید آنها هر چه بیشتر افزایش یابد. "

 

در ادامه مدیر عامل  اپراتور ایرانسل با اشاره به آغاز مطالعات نسل ششم شبکه تلفن همراه ( 6G ) در ایرانسل از ابتدای سال 99 همکاری با مراکز معتبر دانشگاهی و تاکید بر بومی سازی این فناوری نقش دانشگاه  ها را در توسعه این فناوری و رسیدن به مرحله تجاری سازی بسیار مهم و اساسی خواند و از دانشگاه علم و صنعت برای ایفای نقش جدی در این زمینه دعوت کرد. رئیس دانشگاه علم و صنعت نیز از مدیر عامل ایرانسل دعوت کرد تا در مراسم سالانه روز پژوهش این دانشگاه به حضور وزرای صمت و نفت حضور یابد.

 

قطعا همکاری علمی بین دانشگاه ها و مجموعه های موفقی مانند ایرانسل می تواند باعث تقویت بیشتر هر دو مجموعه گردد. زیرا با در نظر گرفتن رقابتی که پس از تاسیس ایرانسل در کشور در حوزه ارتباطات رخ داد و باعث رفع انحصار این صنعت گردید، می توان امیدوار بود همکاری های علمی بین یک شرکت موفق همچون ایرانسل و دانشگاه ها؛ در حوزه مطالعات و هوش مصنوعی، خودروهای هوشمند و... و استفاده از ظرفیت های بالقوه موجود در دانشگاه ها نه تنها ارتباط بین دانشگاه و صنعت را گسترش می دهد بلکه سبب بهبود وضعیت در حوزه صنعت و اقتصاد خواهد شد.

 



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاتل موبایل این روز ها بسیار در تلاش است که بتواند نظر مردم را نسبت به سیم کارت های خود جلب کند و با دادن بسته های بسیار عالی و سرویس های بسیار مناسب تا حدودی توانسته موثر باشد. همچنین شاتل بسته های ترکیبی بسیار با صرفه و با حجم بسیار بالایی را دارد.شاتل در تلاش است که بتواند در بازار سیم کارت ها نقش پر رنگی را ایفا کند و بتواند بازار را از حالت دو قطبی بودن خارج کند

 

بسته های ترکیبی یک ماهه:

·        نوع اول شامل: 1 گیگابایت اینترنت، 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی، 100 دقیقه مکالمه برون شبکه، 100 پیامک برون شبکه، 100 پیامک شاتل موبایلی به قیمت 12،000  تومان می باشد.

·        نوع دوم شامل: 2 گیگابایت اینترنت، 100 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی، 100 دقیقه مکالمه برون شبکه، 100 پیامک برون شبکه،  100 پیامک شاتل موبایلی به قیمت 16،000 تومان می باشد.

·        بسته سوم شامل: 4 گیگابایت اینترنت، 200 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی، 200 دقیقه مکالمه برون شبکه، 200 پیامک برون شبکه ، 200 پیامک شاتل موبایلی به قیمت 25،500 تومان می باشد.

 

بسته های ترکیبی سه ماهه:

.    نوع اول شامل: 3 گیگابایت اینترنت ( ماهانه 1 گیگابایت )، 300 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی، 300 دقیقه مکالمه برون شبکه، 300 پیامک برون شبکه، 300  پیامک شاتل موبایلی به قیمت  33،000 تومان می باشد.

.    نوع دوم شامل: 6 گیگابایت اینترنت ( ماهانه 2 گیگابایت )، 300 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی، 300 دقیقه مکالمه برون شبکه، 300 پیامک برون شبکه، 300  پیامک شاتل موبایلی به قیمت 39،900 تومان می باشد.

.    نوع سوم شامل: 12 گیگابایت اینترنت ( ماهیانه 4 گیگابایت )، 300 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی، 300 دقیقه مکالمه شاتل موبایلی، 300 دقیقه مکالمه برون شبکه، 300 پیامک برون شبکه، 300  پیامک شاتل موبایلی به قیمت 59.000 تومان می باشد.

 

مشترکین سیم کارت شاتل موبایل، می توانند در صورت تمایل بسته دلخواه خود را از طریق یکی از روش های زیر خریداری نمایند:

1.     مراجعه به حساب اینترنتی شاتل موبایل من

2.     مراجعه به اپلیکیشن شاتل موبایل

3.     شماره گیری کد دستوری  # 2 * 2 * 1 *  ( ستاره 1 ستاره 2 ستاره 2  مربع ) از خطوط شاتل موبایل

 

البته در طول این سالها، شاتل موبایل با گسترش خدمات خود، امکانات بی نظیری را در اختیار مشترکین خود قرار می دهد و مشترکین این اپراتور علاوه بر دریافت مقرون به صرفه ترین تعرفه های پایه و بسته ها، دلایل فوق العاده دیگری برای بهره مندی از این خدمات دارند. به طور کلی مزایای استفاده از سیم کارت های شاتل موبایل را می توان در موارد زیر خلاصه نمود:

·        آنتن دهی هوشمند با پوشش سراسری 3Gو  4G

·        اشتراک رایگان نماوا

·        تخفیف ویژه برای سرویس های خدماتی و سرگرمی

·        خدمات همگرای ثابت و همراه FMC

·        انتقال مانده بسته اینترنت به دوره بعد

·        مقرون به صرفه ترین تعرفه های پایه و بسته ها

·        امکان مدیریت و انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان با شماره گیری کد دستوری # 8 * 1 *

·        بیش از 4000 نمایندگی فروش و خدمات در سراسر کشور

 

علاوه بر این امکانات، شاتل موبایل توانسته بزرگترین سهم از مشتریان بازار اینترنت و خدمات تکمیلی آن را به ویژه در حوزه ارائه خدمات اینترنت پر سرعت ADSL2+ به خود اختصاص دهد، در حوزه های دیگر نیز، به خوبی کارآمدی این اپراتور بر همگان ثابت شده و رضایت خاطر مشترکین به خوبی جلب گردیده است. به همین خاطر این شرکت به یک رقیب سرسخت برای دیگر اپراتورها تبدیل شده است.

با توجه به این که کلیه اخبار مربوط به این اپراتور و سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، پوشش سراسری 3G  و   4G/LTE در وب سایت این اپراتور به آدرس  www. Shatelmobile.ir  قابل مشاهده می باشد، علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این اپراتور مراجعه کرده و یا از طریق شماره 09981000000  هر روز هفته به صورت 24 ساعته با کارشناسان شاتل موبایل در ارتباط باشند.

 

 



:: برچسب‌ها: بسته های ترکیبی یک ماهه شاتل موبایل ، بسته های ترکیبی سه ماهه شاتل موبایل ، سیم کارت شاتل موبایل ، شاتل موبایل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

هیچ وقت مردم ایتالیا فکر نمی کردند که در دنیا با سه چیز شناخته شوند . اولی ان ها فوتبال که اتفاقا در این ورزش  همیشه عمل کرد بسیار عالی را داشته اند و توانسته اند که همیشه جز بهترین ها باشند. دومی آنها اسپاگتی است که یکی از غذاهای خوش مزه در جهان است.اما سومی شاید به اندازه دو تا دیگر محبوب باشد شاید هم نسبت به دو تا دیگر بسیار محبوبیت اش فراگیر باشد و بتوان گفت که غذای خوشمزه ایی است آن هم پیتزا است.کمتر کسی است که در دنیا پیتزا را دوشت نداشته باشد و بخواهد در بین غذا های فست فودی  غذای دیگری را انتخاب کند. پیتزا شاید جز محبوب ترین غذا هایی باشد که همه سن آن را دوست دارند علاوه بران وقتی پیتزا وارد جامعه جهانی شد همه هر کشور بر اساس ذائقه خود موادی را به پیتزا اضافه کردند که بسیار خوشایند مرد خودشان باشد.

ولی با این وجود یک سری حقایق هیجان انگیز حول و حوش این غذای خاص وجود دارد که همه را شگفت زده می کند. برخی از این حقایق جالب از این قرار می باشند.

نخستین پیتزا در نپال

شاید خیلی از ما پیتزا را با نام ایتالیا بشناسیم، ولی یک نکته جالب در این خصوص این است که ابتدائی ترین پیتزا به دوران باستان بر می گردد. در تاریخ آمده است که مصری ها و یونانی ها یک نان پهن داشتند که رویش را با ادویه و روغن می پوشاندند. البته این غذا بسیار با پیتزاهای امروزی متفاوت است. پیتزای مدرن در اصل؛ در اواخر قرن 18 با اضافه کردن گوجه فرنگی در نپال تکامل یافت.

ولی اولین پیتزا در اوایل سال 1500 در نپال ابداع شده است. پیتزا در آن زمان به عنوان یک غذای ارزان از سوی مردم کم درآمد تهیه می شد. بر اساس تحقیقات William E. Macaulay Honors College در آن زمان تصور می شد که گوجه فرنگی سمی است و مردم کم درآمد نپال با اضافه کردن برش های گوجه فرنگی و پنیر بر روی خمیر، یک غذای ارزان تهیه می کردند که اکنون به نام پیتزا شناخته می شود.

البته بعضی ها معتقدند افتخار ابداع  اولین پیتزا متعلق به سربازان ساسانی است. در تاریخ آمده که سربازان ساسانی در جنگ سپر هایشان را روی شعله آتش می گذاشتند و با قرار دادن یک خمیر بر روی آن و ریختن مواد خوراکی مانند پنیر یا خرما، غذایی تهیه می کردند که بسیار شبیه درست کردن پیتزای امروزی می باشد.

  

نخستین پیتزا در ایران

رضا رئیسی فارغ التحصیل رشته کشاورزی از دانشگاه پلی تکنیک ایالت کالیفرنیا در سنت لوئیس ابیسپو در ششم بهمن سال 1347 شمسی اولین پیتزا فروشی را در ایران به نام ” پیتزا پنتری”  تاسیس کرد که به دنبال آن سه شعبه از این پیتزا فروشی در تهران و مشهد افتتاح شد. اولین پیتزا فروشی در آمریکا هم در ایالت منهتن در سال 1905 افتتاح شد.

پیتزای محبوب خانم ها

با وجود ان که 36% از کل سفارشات پیتزا در جهان، پیتزای پپرونی می باشد ولی بر اساس آمار ثبت شده؛ زنان پیتزای سبزیجات را بیشتر از هر پیتزای دیگر سفارش می دهند. همین طور جالب است بدانید که زنان انعام بیشتری هم نسبت به مردان پرداخت می کنند.

پیتزا بعد از همبرگر دومین غذای فست فودی است که در بین مردم دنیا از بیشترین طرفدار برخوردار است؛ البته به غیر ازآمریکایی ها.

خوردن پیتزا و کاهش خطر ابتلا به سرطان مری

اغلب ما انتظار نداریم که پیتزا به عنوان یک فست فود، غذای سالمی باشد، ولی بر اساس یک تحقیق ایتالیایی که در یک مجله بین المللی سرطان منتشر شده است، افرادی که حداقل هفته ای یک بار پیتزا می خورند، شانس کمتری برای ابتلا به سرطان دارند.

محققان حدس می زنند که به دلیل محتوای بالای سس گوجه فرنگی در لیکوپن، خطر ابتلا به سرطان مری با مصرف پیتزا کاهش می یابد. این محققان می گویند خطر ابتلا به سرطان مری در بین کسانی که به طور مداوم پیتزا مصرف می کنند، 59% کاهش می یابد.

حیوانات عاشق پیتزا

شاید برای شما هم جالب توجه باشد اگر بفهمید که پیتزا در بین حیوانات نیز طرفداران پروپا قرصی دارد که حاضرند برای پیدا کردن یک برش پیتزا، متروهای شهر را بگردند. موش پیتزا یکی از همان حیواناتی است که در متروهای شهر نیویورک به دنبال تکه های دور ریخته پیتزاست. روباه هم یکی دیگر از حیواناتی است که به جای پیدا کردن برش های پیتزا ترجیح می دهد تا پیتزا ها را بدزدد.

آمریکایی های عشق پیتزا

بیش از 93 درصد از آمریکایی ها حداقل یک بار در ماه پیتزا سفارش می دهند و این فست فود خوشمزه، غذای محبوب آمریکایی هاست. بررسی ها نشان می دهد آمریکایی ها به طور میانگین روزانه 73 هزار متر مربع پیتزا می خورند و این یعنی پیتزا بخش عمده ای از رژیم غذایی خوشمزه امریکایی ها را تشکیل می دهد.

آمار بیشترین مصرف پیتزا در روزهای بزرگ بازی 

شاید برای شما هم جالب توجه باشد اگر بدانید پیتزا هات اغلب فروش بیش از 2 میلیون پیتزا را در طول Super Bowl در هر سال ثبت می کند

پیتزا به عنوان یک غذای فست فود، خیلی راحت و آسان نیز سرو می گردد، شاید به همین خاطر است که در کلیه بازی ها غذای انتخابی بسیاری از دوستداران بازی، به احتمال زیاد پیتزا خواهد بود. تماشاگران در هنگام بازی ترجیح می دهند چیزی بخورند که نه تنها خوشمزه باشد، بلکه بتوان به راحتی آن را با دیگران شریک شد. برای آنها فرقی نمی کند چه سوپر بول باشد و چه فینال NBA، مهم یک برش پیتزا ست با یک لیوان نوشیدنی مورد علاقه که لذت تماشای بازی را صد چندان خواهد کرد.

پیتزای  12،000 دلاری گران ترین پیتزای جهان

لوئیس سیزدهم 12 هزار دلار قیمت دارد و در صدر گران ترین پیتزاهای جهان قرار دارد. این پیتزای فوق العاده که از  خرچنگ، سه نوع خاویار، موزارلای بوفالو، نمک صورتی استرالیایی و اسکویلا تشکیل شده است توسط استاد سر آشپز رناتو ویولا ایتالیایی تهیه شده است.

پیتزای صبحانه

شاید برای شما هم تعجب انگیز باشد که 36 درصد از آمریکایی ها معتقدند که پیتزا یک وعده صبحانه است. البته افراد زیادی در دنیا معتقدندکه پیتزای سرد طعم بهتری دارد. شاید امریکایی ها هم از پیتزای مانده شب قبل در وعده صبحانه استفاده می کنند.

پیتزای فضایی

دلیوری یک پیتزا در فضا، از آن خبرهایی است که نشان دهنده علاقه وافر زمینیها به این فست فود فوق العاده می باشد. در سال 2001، آژانس فضایی روسیه بیش از یک میلیون دلار برای تحویل یک پیتزای شش اینچی به ایستگاه فضایی بین‌المللی پرداخت کرد. فضانورد روسی، یوری اوساچوف، این افتخار را داشت که اولین فردی باشد که پیتزا را در فضا تحویل می گیرد.

کره ای ها در سال 2009 صاحب پیتزا فروشی شدند

به نظر می رسد این غذا توانسته دل رهبر کره شمالی، را هم ببرد. زیرا پیتزا پز های ایتالیایی را برای آموزش این صنعت به پیونگ یانگ فرستاد. البته وقتی کیم جونگ ایل، از حفظ مهارت‌های جدید ناامید شده بود، نمایندگانی را به ناپل و رم پرواز داد تا قبل از افتتاحیه بزرگ به تحصیل خود ادامه دهند.

جنگ جهانی دوم باعث جهانی شدن پیتزا می شود

قبل از جنگ جهانی دوم، فقط ایتالیایی ها عاشق خوردن پیتزا بودند. در جنگ جهانی دوم و زمان اشغال ایتالیا، سربازان متفقین به علت تمام شدن جیره غذایی شان، به خوردن غذاهای محلی روی آوردند. تجربه لذت بخش خوردن پیتزا برای این سربازان، باعث شد تا این غذای بی نظیر را بعد از جنگ به خانه هایشان ببرند و گامی اساسی در جهات محبوبیت جهانی پیتزا بردارند.

پیتزا خوردن از آن لذت هایی است که کمتر کسی پیدا می شود که به آن نه بگوید؛ البته به شرطی که خوشمزه هم پخته شده باشد. برای همین لازم است، در هنگام پختن پیتزا دقت کنیم و نکات مهمی را که نقش اساسی در طعم و مزه پیتزا دارند را رعایت کنیم. مثلا برای تهیه یک پیتزای حرفه ای، نباید بیش از حد ادویه بریزیم، چون دمای بالا ادویه ها را می سوزاند و تلخ می کند. موادی که هم روی پیتزا میریزیم، نباید از پنج ماده متفاوت بیشتر باشد؛ یعنی به غیر پنیر و سس که از مواد اصلی پیتزا هستند، می توانیم از سه ماده دیگر استفاده کنیم.

نکته مهم دیگر هم، سرو پیتزا در ظرف مناسب می باشد، ظرفی که متناسب با سایز پیتزا بوده و از سرد شدن سریع و یا خمیر شدن نان پیتزا جلوگیری نماید. قرار دادن پیتزای داغ بر روی کاغذ سینگل پیتزا با کیفیت یا همان کاغذ زیر پیتزا نیز کار هوشمندانه دیگری است که نه تنها مانع وا رفتن پیتزا می شود، بلکه طعم و مزه پیتزا را نیز حفظ خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

استفاده از اینترنت آزاد روی تلفن همراه یکی از کابوس‌های کاربران اینترنت موبایل است. تعرفه مصرف آزاد با بسته اینترنت بسیار متفاوت است و می‌تواند خرج سنگینی روی دست بالاخص مشترکین دائمی سیم‌کارت‌های اپراتورهای موبایل بگذارد. چگونه مصرف آزاد اینترنت را قطع کنیم سوال پرتکراری است که در ادامه با پاسخ آن برای مشترکین هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل آشنا می‌شوید.

 

روش غیر فعال کردن مصرف اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، در صورت تمایل برای غیر فعال نمودن اینترنت آزاد تلفن همراه خود می توانند از روش های زیر استفاده کنند:

1.     شماره گیری کد دستوری یا USSD

در این روش مشترکین باید کد دستوری  # 113 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 113 مربع ) را شماره گیری نمایند، بعد از شماره گیری این کد دستوری پیامی از سوی اپراتور همراه اول برای مشترک با این مضمون ارسال می گردد:

" درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک ارسال خواهد شد."

در مرحله بعدی پیامکی برای کاربر ارسال می گردد که در آن قطع شدن تعرفه آزاد همراه اول به اطلاع مشترک می رسد. بعد از غیر فعال کردن مصرف اینترنت آزاد ، مشترک تنها در صورتی که بسته فعال داشته باشد، می تواند از دیتا استفاده نماید. البته امکان فعال سازی مجدد این سرویس هم وجود دارد و مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری #  114 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 114 مربع ) مصرف اینترنت به صورت آزاد را فعال نمایند.

2.     مراجعه به اپلیکیشن همراه من

در این شیوه، مشترکین سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول باید ابتدا به برنامه کاربردی" همراه من "مراجعه نموده و در بخش" خدمات من، " گزینه " تعرفه آزاد"  را انتخاب نموده و نسبت به فعال سازی و غیر فعال سازی آن اقدام نمایند.

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول توجه داشته باشند که در حال حاضر نرخ تعرفه اینترنت آزاد در این اپراتور به شرح ذیل می باشد:

 

 

 

روش غیر فعال کردن مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسل

این طرح در اپراتور ایرانسل تحت عنوان طرح کنترل مصرف آزاد دیتا، اجرا میگردد و مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند با استفاده از روش های ذیل نسبت به قطع مصرف اینترنت آزاد خود اقدام نمایند:

1.     استفاده از کد دستوری یا USSD

کاربران ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 3 * 2 * 3 * 555 * ( ستاره 555 ستاره 3 ستاره 2 ستاره 3 مربع ) مصرف اینترنت آزاد سیم کارت خود را قطع نمایند. بعد از شماره گیری این کد، از سوی اپراتور از مشترک در خواست می شود تا با ارسال عدد 1، فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد دیتا را تایید نمایید.

2.     مراجعه به اپلیکیشن ایرانسل من

در این روش؛ مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل باید به برنامه کاربردی"  ایرانسل من،" مراجعه نموده و با انتخاب گزینه" سایر،" وارد بخش "طرح کنترل مصرف آزاد" شوند. در این قسمت مشترک می تواند مصرف اینترنت به صورت آزاد را  غیر فعال سازد.البته مشترکین توجه داشته باشند که در اپلیکیشن ایرانسل من بعد از فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت، گزینه غیر فعال سازی برای مشترک به نمایش در خواهد آمد.

علاوه بر این مشترکین ایرانسل در روز تنها یکبار می توانند از این طرح استفاده نمایند و از سوی این اپراتور محدودیت هایی برای فعال سازی این طرح وجود دارد.

 

روش غیر فعال کردن مصرف اینترنت آزاد در اپراتور رایتل

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور، تنها اپراتوری است که بعد از اتمام بسته مشترک، به صورت خودکار مصرف اینترنت به صورت آزاد را قطع می کند. علاوه بر این از سال گذشته تعرفه اینترنت آزاد برای هر گیگابایت از سوی این اپراتور 4 هزار تومان اعلام شده است که این تعرفه یک دهم تعرفه اعلام شده از سوی دو اپراتور دیگر می باشد. بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل نه تنها لازم نیست نگران هزینه های اینترنتی خود باشند، بلکه می توانند با خیال راحت از مصرف اینترنت خود لذت ببرند.

علاوه بر روش های اعلام شده برای قطع مصرف اینترنت به صورت آزاد، کاربران گوشی های هوشمند می توانند با استفاده از تنظیمات تلفن همراه خود، محدودیت هایی برای مصرف داده تعیین کنند. این روش که برای تمامی اپراتورها قابل اجرا میباشد، بدین صورت است که مشترک با مشخص نمودن سقف مجاز، مصرف اینترنت را به صورت خودکار و پیش فرض غیر فعال می سازد.

در هر صورت مشترکین توجه داشته باشند زمانی که مصرف اینترنت به صورت آزاد را غیر فعال می سازند، تنها در صورتی می توانند از دیتا استفاده نمایند که بسته اینترنت برای سیم کارت فعال کرده باشند.

 



:: برچسب‌ها: غیر فعال کردن مصرف اینترنت آزاد ، جلوگیری از مصرف اینترنت با تعرفه آزاد ، مصرف اینترنت به صورت آزاد ، طرح کنترل مصرف آزاد ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

با توجه به پیشرفت خیره کننده صنعت موبایل و جایگزین شدن این وسیله با خیلی از وسایل دیگر، باز هم شاهد پیشرفت موبایل ها خواهیم بود. از جمله امکاناتی که در آینده به موبایل اضافه می شود، شارژ شدن بی سیم آن هاست. بسیاری از کاربران مشتاقانه منتظر این قابلیت موبایل ها هستند. از دیگر امکاناتی که در آینده ممکن است در موبایل دیده شود، موبایل نشکن است.

موبایل ها در آینده به طوری ساخته می شوند که قابل شکستن نباشند. تولید کنندگان موبایل ها در حال کار بر روی ایده ای هستند که بتوانند موبایلی را تولید کنند که مالک خود را بشناسد. این کار به افزایش امنیت موبایل هم کمک می کند. برای این کار باید تکنولوژی پیشرفته ای برای تشخیص چهره مالک پیاده سازی کرد که به راحتی قابل هک کردن نباشد.

البته موبایل هایی که در آینده ساخته می شوند بدون دیدن چهره، می توانند مالک خود را بشناسند. برای این کار از روش هایی مانند تشخیص شیوه تایپ کردن یا تن صدای مالک خود تشخیص می دهند. این روند پیشرفت ادامه خواهد داشت و هر روز ایده جدید روی موبایل ها پیاده سازی می شود.



.

کنفرانس تلفنی اپراتور رایتل

یکی از این قابلیت های بسیار کاربردی، برگزاری کنفرانس های تلفنی است که باعث بهبود عملکرد افراد و صرفه جویی هر چه بیشتر در زمان خواهد شد. این قابلیت که در سال های اخیر بخصوص بعد از پاندمی ویروس کرونا، بسیار مورد توجه مدیران و صاحبان کسب و کارها قرار گرفته، سبب گردید تا اپراتورها نیز امکان برقراری تماس به صورت همزمان را برای مشترکین خود ایجاد کنند.

یکی از اپراتورهایی که در این زمینه توانسته سرویسی خاص و بی نظیر را برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود فراهم کند، اپراتور رایتل می باشد که امکان برقراری مکالمات گروهی را در اختیار کاربران خود قرار داده است، به طوری که تمامی افراد حاضر در کنفرانس، امکان صحبت کردن و شنیدن صدای یکدیگر را خواهند داشت.

در سرویس کنفرانس تلفنی رایتل، مشترکین می توانند به راحتی حداکثر با 5 نفر صحبت کنند و به طور همزمان اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنند. در این سرویس مخاطبین شرکت کننده در کنفرانس می توانند از مشترکین کلیه اپراتورهای تلفن همراه در کشور ( همراه اول، ایرانسل و رایتل)، تلفن ثابت و یا حتی مخاطبین بین المللی باشند. این سرویس که با هدف ایجاد چندین تماس با میزبانی مشترک رایتلی راه اندازی شده است، مورد استفاده دانشجویان، کارمندان، اعضای خانواده، همکلاسی ها، تجار، مدیران و ... که امکان حضور فیزیکی در یک مکالمه به صورت همزمان را ندارند، قرار خواهد گرفت.

هزینه هر تماس در کنفرانس صوتی رایتل، معادل یک تماس عادی و بر عهده تماس گیرنده می باشد و برای فرد دعوت شده به کنفرانس هیچ هزینه ای منظور نمی گردد. برای مثال اگر یک مشترک رایتلی 3 نفر را به کنفرانس دعوت کند، هزینه هر سه نفری که در تماس شرکت کردند، به عهده مشترک خواهد بود.

نحوه برقرای تماس در کنفرانس صوتی

در این سرویس اگر یک مشترک رایتلی بخواهد مثلا با دو نفر دیگر کنفرانس تلفنی، برقرار کند، در مرحله اول باید مشترک الف با مشترک ب تماس گرفته و تماس وی را در حالت Hold  قرار دهد، سپس مشترک الف با مشترک ج تماس می گیرد و پس از برقرای تماس، نفر دوم به کنفرانس Merge  می شود. به همین ترتیب مشترک می تواند تا 5 نفر را به کنفرانس اضافه کند.

شرایط و نکات مهم:

این سرویس به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل فعال می باشد.

جهت برخورداری از این سرویس گوشی هوشمند مشترک باید قابلیت کنفرانس صوتی را داشته باشد.

در صورتی که تمایل دارید در طول کنفرانس هیچ تماسی را از دست ندهید، بهتر است سرویس انتظار مکالمه خود را فعال نمایید.

سرویس انتظار مکالمه

سرویس انتظار مکالمه رایتل برای آگاهی از تماس های پشت خطی می باشد که به مشترک این امکان را می دهد تا زمانی که در حال مکالمه میباشد، از تماس هایی که با او گرفته می شود، مطلع گردد.

در این سرویس اگر با مشترکی که در حال مکالمه میباشد، تماس گرفته شود، مشترک صدای بوق منقطعی را می شنود که نشان دهنده تماس پشت خطی می باشد. البته به طور همزمان شماره تماس گیرنده نیز بر روی صفحه گوشی هوشمند به نمایش در خواهد آمد که نشان دهنده انتظار مخاطب جدید برای برقراری تماس می باشد. در چنین شرایطی مشترک می تواند تماس اول را نگه داشته و تماس دوم را برقرار کند و یا تماس دوم را در حالت انتظار نگه داشته و به مکالمه خود ادامه دهد.

فعال سازی این سرویس برای مشترک هیچ هزینه ای نخواهد داشت و برای این کار کاربران باید در قسمت تنظیمات گوشی هوشمند خود تنظیمات مربوط به انتظار مکالمه را فعال نمایند. در صورت عدم فعال سازی این سرویس، نه تنها مشترک در حین تماس، از تماس نفر دوم مطلع نشده، بلکه تماس گیرنده دوم نیز بوق اشغال می شنود.

قابلیت کنفرانس در تلفن را می توان به نوعی انقلابی در صنعت ارتباطات بر شمرد و برقراری ارتباط صوتی یا تصویری به صورت همزمان با چندین نفر در دنیای مدرن امروز یک ویژگی کاربردی اپلیکیشن های مختلف شبکه های اجتماعی می باشد که نه تنها ارتباطات را ساده تر و راحت تر می سازد؛ بلکه هزینه های ارتباط را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. قابلیتی که بسیار برای شرکت هایی که به دلیل شعبه ها و مراکز، امکان حضور همزمان در گفت و گو ها و جلسات را ندارند، کاربردی و کارگشا می باشد.

البته در اپراتور رایتل هنوز امکان برقراری کنفرانس تصویری وجود ندارد و این قابلیت با محدودیت هایی مواجه می باشد، در حال حاضر مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل تنها می توانند از تماس صوتی به صورت کنفرانس استفاده نمایند

 



:: برچسب‌ها: رایتل ، سیم کارت رایتل ، سیم کارت دائمی رایتل ، سیم کارت اعتباری رایتل ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید موسیقی برای بعضی ها همه چیز است و بسیاری از آهنگ ها برای مردم خاطره باشد و برای بعضی ها اهنگ ها زندگی آنها باشد. قشری از جامعه همیشه دوست دارند که از راه موسیقی کسب درآمد کنند و خودشان را در جایگاه بهترین نوازنده های تاریخ می دانند .این روزها اپراتور ها در حال استفاده از موسیقی برای سرویس آوای انتظار هستند. اما اولین بار این ایده توسط اپراتور ایرانسل انجام شد و بازخورد بسیار مثبتی را  در جامعه داشت و پس از آن اپراتور های سیم کارت از این ایده استفاده کردند. این سرویس یکی از بهترین و شناخته ترین شده سرویس اپراتور ها است.البته پیشرفت تکنولوژی و استقبال بی نظیر مشترکین از این سرویس باعث شده تا خدمات ارائه شده در  این سرویس، بسیار متنوع و هیجان انگیز باشد.

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور ، سرویس آوای انتظار پر طرفدار خود را تحت عنوان سرویس راینواز در اختیار مشترکین دائمی و سیم کارت اعتباری رایتل قرار می دهد. در سرویس راینواز رایتل تنوع بی نظیری از موسیقی های کلاسیک، سنتی، پاپ، متن فیلم، سریال و ... وجود دارد که مشترکین می توانند با توجه به علاقه و سلیقه خود، راینواز مورد نظر خود را جستجو و انتخاب نمایند.

 

سرویس راینواز در ابتدا مانند همه سرویس های آوای انتظار؛ برای جایگزینی بوق تلفن همراه طراحی شده بود و کاربران با استفاده از آن می توانستند؛ لذت شنیدن یک موسیقی یا یک آوای زیبا را با مخاطبان خود شریک شوند، ولی امروزه این سرویس خدمات خاص و منحصر بفردی را ارائه می دهد که آنها را به چیزی فراتر از شنیدن صدای یک آهنگ تبدیل نموده است. مثلا یکی از قابلیت های کاربردی این سرویس، حالت های پخش آهنگ می باشد که امکان پخش موسیقی هم به صورت تک آهنگی و هم به صورت چند آهنگی را برای کاربران فراهم می کند. در حالت پخش تک آهنگی برای تمام تماس گیرندگان با مشترک؛ تنها یک آهنگ پخش می شود ولی در حالت پخش چند آهنگی، امکان انتخاب چندین راینواز برای تماس گیرندگان مختلف وجود دارد.

 

هزینه خرید هر راینواز برای یک بازه زمانی مشخص حداکثر، 5،000 ریال ( 500 تومان ) بوده و مشترکین رایتل می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش های ذیل نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایند:

1.     مراجعه به  وب سایت راینواز به آدرس rbt.rightel.ir

2.     شماره گیری کد دستوری # 210 *  ( ستاره 210 مربع )

3.     ارسال دستور کد راینواز ON  به سامانه پیامکی 2030 مانند ارسال  133 ON به سامانه 2030

 

از بین روش های فوق ارسال کد دستور به شماره 2030 به عنوان آسان ترین و پرکاربردترین روش از سوی مشترکین اپراتور رایتل، شناخته می شود؛ به همین خاطر در جدول ذیل برخی از پرکاربردترین کدهای دستوری برای دسترسی به این سرویس را بیان کردیم:

 

 

علاوه بر قابلیت های بیان شده؛ در پورتال راینواز ( rbt.rightel.ir )  صدها، آهنگ و موسیقی روز دنیا موجود می باشد که مشترکین می توانند به صورت رایگان به آنها گوش داده و در صورت تمایل نسبت به خریداری آنها اقدام نمایند. زیرا در این پرتال برای راحتی مشترکین و سهولت جستجو، امکان جستجوی راینواز بر اساس نام صاحب اثر، نام آهنگ و کد آهنگ موجود می باشد.

گستردگی خدمات ارائه شده در سرویس راینواز رایتل بسیار هیجان انگیز و منحصر بفرد می باشد. برخی از خاص ترین این خدمات به شرح ذیل می باشد:

·        هدیه دادن راینواز به سایر مشترکین رایتل

·        کپی کردن راینواز با سایر مشترکین با استفاده از کد # 7 ( مربع 7 )

·        اختصاص یک یا چند راینواز به شخص یا گروهی از اشخاص در زمان دلخواه

·        عدم پخش راینواز برای فرد یا گروهی از افراد

 

هدیه راینواز:

هدیه راینواز به عنوان یکی از پرطرفدارترین خدمات این سرویس، به مشترکین رایتل این فرصت را می دهد تا در صورت تمایل آوای راینواز مورد علاقه خود را به دوستان یا عزیزانشان هدیه دهند. برای فعال سازی این سرویس، مشترک می تواند از روش های ذیل استفاده نماید:

1.     مراجعه به پورتال راینواز

2.     شماره گیری کد دستوری  # 210 * ( ستاره 210 مربع )

3.     ارسال پیام کوتاه با این دستور : شماره مشترک هدیه گیرنده + کد راینواز + Gift

 برای فعال کردن این هدیه نیز، هدیه گیرنده باید به قسمت پروفایل من مراجعه نموده و در بخش هدیه های دریافتی، هدیه خود را فعال نماید. هزینه هدیه خرید راینواز بر عهده هدیه دهنده باشد

 

نکات و قوانین مهم:

·        دوره اعتبار هر راینواز 30 روز می باشد که در صورت عدم حذف راینواز توسط مشترک، پس از پایان هر دوره به صورت خودکار تمدید می گردد.

·        هزینه خرید هر راینواز 500 تومان بوده و هیچ گونه هزینه اضافه مانند هزینه ماهیانه، هزینه فعال سازی یا هزینه تغییر تنظیمات را برای مشترک در بر نخواهد داشت.

·        هزینه خرید هر راینواز به صورت حساب پایان دوره مشترک سیم کارت دائمی رایتل اضافه شده و از حساب ریالی مشترک اعتباری رایتل کسر می گردد.

·        تنظیمات راینواز در شبکه تلفن همراه رایتل ذخیره میشود و ارتباطی با تنظیمات گوشی تلفن همراه مشترک ندارد.

·        در صورتی که مشترک تمایلی به تمدید سرویس راینواز ندارد، باید پیش از پایان دوره اعتبار آن، نسبت به حذف این سرویس اقدام نماید.

 

سرویس راینواز رایتل به عنوان یکی از جذاب ترین سرویس های این اپراتور به کاربران این امکان را می دهد تا صدای بوق انتظار در هنگام تماس را با یک آهنگ یا آوای خاص جایگزین کنند و نوای یک موسیقی را در چنین لحظاتی به مخاطبان خود هدیه دهند. استفاده از این سرویس در تمام گوشی هایی که قابلیت پشتیبانی از نسل سوم شبکه تلفن همراه را دارند، امکان پذیر بوده و مدل گوشی یا قابلیت های متفاوت تلفن همراه، هیچ اهمیتی در استفاده از این سرویس پر طرفدار ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

گاهی اوقات ممکن است در شرایطی بسیار اضطراری شارژتان تمام شود و نتوانید شارژ بخرید و نیاز داشته باشید با کسی تماس بگیرید. همراه اول سرویسی ارائه داده است در شرایطی بسیار غافلگیرانه درخواست شارژ یا درخواست تماس بکنید و به راحتی کار خود را مدیریت کنید.

 

 

 سرویس چتر اضطراری همراه اول با هدف حمایت از مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول در شرایط اضطراری و در راستای شعار " هیچ کس تنها نیست "  تلاش می کند تا با ارائه خدمات مختلف، در شرایط حساس و غیر قابل پیش بینی آنها را مورد حمایت خود قرار دهد.

 

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول، این سرویس به دو صورت" درخواست تماس و درخواست شارژ " در اختیار کاربران سیم کارت های اعتباری قرار دارد و آنها می توانند در شرایط اضطراری با استفاده از کدهای دستوری مشخص شده، این سرویس ها را فعال نموده و از آن استفاده نمایند.

به طور کلی کد دستوری مجموعه سرویس های چتر اضطراری # 26 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 26 مربع ) می باشد که مشترکین می توانند در هنگام اتمام شارژ از آن استفاده نمایند.

سرویس های چتر اضطراری عبارتند از:

 

1.     درخواست تماس

در این سرویس مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول که شارژ کافی ندارد، می توانند با ارسال یک کد دستوری یا  USSD  از سایر مشترکین سیم کارت های دائمی یا اعتباری همراه اول بخواهند که با آنها تماس بگیرند. در چنین شرایط اضطراری و حساسی، مشترک اعتباری باید ابتدا با ارسال کد # 261 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 261 مربع ) و اعلام شماره مشترک مورد نظر، درخواست تماس خود را ثبت نماید، در مرحله بعد؛ این درخواست تماس از طریق پیامک به اطلاع مشترک مورد نظر که شماره اش اعلام شده، خواهد رسید.

 

2.     درخواست شارژ

در سرویس چتر اضطراری، امکان ثبت درخواست شارژ از سایر مشترکین اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول نیز وجود دارد و مشترکین اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 262 * 10 *  ( ستاره 10 ستاره 262 مربع )  و اعلام شماره مورد نظر، درخواست خود را برای دریافت شارژ ثبت نمایند. سپس این درخواست از طریق پیامکی به اطلاع مشترک مورد نظر می رسد و او این امکان را خواهد داشت تا با ارسال عدد یک با انتقال شارژ موافقت نماید و یا با ارسال عدد 2 درخواست را رد کند.

مبلغ شارژ درخواستی در سرویس درخواست شارژ تنها 10،000 ریال ( هزار تومان ) می باشد که در صورت موافقت مشترک انتقال دهنده، این مبلغ به حساب او منظور می گردد. کارمزد انتقال این مبلغ نیز 400 ریال ( 40 تومان ) می باشد که از مبلغ شارژ کسر شده و در نهایت مبلغ 9،600 ریال ( نه هزار و ششصد تومان ) به اعتبار مشترک درخواست دهنده انتقال می یابد.

 

درگاه های فعال سازی سرویس چتر اضطراری ویژه مشترکین اعتباری همراه اول به شرح ذیل می باشد:

سرویس

کد دستوری یا USSD

درخواست تماس

# 261 * 10 *  

درخواست شارژ

# 262 * 10 * 

 

شرایط و نکات مهم:

·        سرویس های درخواست تماس و درخواست شارژ تنها مخصوص مشترکین اعتباری همراه اول می باشد.

·        مشترکین اعتباری همراه اول که سیم کارتشان فعال می باشد، در شرایطی می توانند از این سرویس استفاده نمایند که اعتبار آنها کمتر از  200 ریال ( 20 تومان ) باشد.

·        مشترکین اعتباری همراه اول با شرایط قطع یک طرفه و دو طرفه می توانند از این سرویس استفاده نمایند.

·        در حال حاضر سرویس مکالمه اضطراری از مجموعه سرویس های چتر اضطراری حذف گردیده است.

·        مشترکین اعتباری همراه اول در فاصله زمانی دو افزایش اعتبار تنها 5 مرتبه می توانند از سرویس چتر اضطراری ( درخواست تماس و درخواست شارژ ) استفاده نمایند.

سرویس چتر اضطراری از خدمات مفید و کاربردی همراه اول می باشد که در شرایط حساس و اورژانسی، خدماتی خاص و منحصر بفردی را در اختیار کاربران اعتباری قرار می دهد و به آنها کمک می کند تا در چنین شرایطی بتوانند مدیریت بحران داشته و به راحتی و تنها با شماره گیری یک کد دستوری اوضاع را تحت کنترل خود درآورد.

 



:: برچسب‌ها: درخواست تماس ، درخواست شارژ ، سرویس چتر اضطراری ، چتر اضطراری ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها دیگر  همه اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که همه مردم را راضی کنند. شاید یکی از مهم ترین کار هایی که اپراتور ها دارند این روز ها در حال انجام می باشند برای سازمان ها  است . یکی از اپراتورهای سیم کارت که در حال انجام برای سازمان ها است و بسیاری خوب دارد این کار را می کند اپراتور همراه اول است.همراه اول این روز ها در تلاش است که بتواند همه سازمان ها را با دادن بسته های بسیار با صرفه و دادن بهترین خدمات خود آنها را راضی کند و بتواند که ارتباط کارمندان آن شرکت را بسیار بالا ببرد .. بررسی ها نشان می دهد برقراری ارتباط بین کارکنان در یک نهاد، تاثیر بسیار زیادی بر عملکرد نهایی آن نهاد خواهد داشت، به همین خاطر مدیران با نظارت مستمر و کامل بر این بخش می توانند کارایی شرکت را به میزان قابل توجهی بالا ببرند.

به همین منظور، اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، سیم کارت هایی تحت عنوان سیم کارت سازمانی در اختیار سازمان ها قرار می دهد که نه تنها هزینه های ارتباطی آنها را کاهش می دهد بلکه دسترسی به خدمات مختلف و سرویس های سازمانی را برای مشتریان ارتقا می بخشد و کارکنان می توانند برای عملکرد بهتر؛ با حفظ حریم خصوصی شماره سیم کارت های سازمانی خود را در اختیار مشتریان قرار دهند.

 

در همین راستا سازمان هایی که نیاز به بستر انتقال داده های مختلف دارند، می توانند با خرید این سیم کارت های سازمانی، علاوه بر استفاده از بسته های دیتای سازمانی از دیگر مزایا و کاربردهای فوق العاده این سیم کارت ها بهره مند گردند. سیم کارت های سازمانی همراه اول در دو نوع دیتا و عادی عرضه میگردد که متقاضیان می توانند بسته به نیاز و تمایل خود از هر دو نوع دائمی ( با ودیعه یا بدون ودیعه ) و یا اعتباری استفاده کنند. به طور کلی این سیم کارت ها در دست کارکنان شرکت امانت بوده و مالکیت سیم کارت با شرکت یا مجموعه مورد نظر می باشد که همین موضوع باعث مدیریت راحت تر و بهتر سیم کارت و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی می شود.

سیم کارت های سازمانی دیتای همراه اول، با هدف تسهیل ارتباط با سایر دستگاه های اندازه گیر، مودم ها، انواع سیستم های کنترلی و به کارگیری انواع برنامه های کاربردی سازمان ها که نیاز به بسترهای انتقال دیتا دارد، به سازمان ها ارائه می شود که آنها می توانند برای مواردی که تنها ارسال و دریافت پیامک مد نظر می باشد از این نوع سیم کارت ها که بسته های سازمانی دیتا و سایر سرویس های مبتنی بر دیتای همراه اول بر روی آنها قابل ارائه میباشد؛ استفاده نمایند.

 

مزایای سیم کارت های سازمانی همراه اول:

·        فعال سازی و عرضه سیم کارت ها به صورت یکپارچه

·        امکان ارائه شماره های متوالی

·        امکان ارائه صورت حساب تجمیعی

·        امکان تعریف و راه اندازی بسته های سازمانی متنوع در مکالمه، پیامک و دیتا

·        ارائه قیمت های ترجیحی در خرید سیم کارت های سازمانی

·        صرفه جویی در زمان خرید

·        امکان ارائه پنل اختصاصی مدیریت شارژ سیم کارت های اعتباری در بستر اینترنت

·        امکان تخصیص اعتبار ریالی جداگانه به هر یک از کارکنان

 

سرویس شارژ گروهی سازمانی در راستای مدیریت هزینه های ارتباطی سازمان ها و صرفه جویی در زمان خرید شارژ از طریق یک پنل اختصاصی راه اندازی شده است که فرایند شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول را تسهیل می بخشد. در مواردی هم که ارتباط مالی سیم کارت های سازمانی با حساب سازمان قطع باشد، مدیریت هزینه های ارتباطی به عهده استفاده کننده از سیم کارت بوده و شارژ گروهی این امکان را فراهم می کند که شماره مورد نظر به صورت یکجا شارژ گردد. البته در این سرویس امکان مشاهده مانده اعتبار سیم کارت های اعتباری هم وجود دارد.

 

علاوه بر این همراه اول امکان تخصیص مبلغ مشخصی جهت مصارف ارتباطی کارکنان و تجهیزات سازمان ها اعم از مکالمه، پیامک و دیتا را نیز فراهم نموده است. مزیت اصلی این این سرویس، تخصیص اعتبار ریالی، قابلیت پرداخت مبلغ مورد نظر سازمان در یک صورت حساب برای هر نوبت استفاده از سرویس است. البته امکان استفاده به دفعات در یک دوره صورت حساب گیری، امکان پرداخت بدهی انباشته سازمان به صورت چند مرحله ای، عدم محدودیت زمانی در استفاده از مبلغ اعتبار تخصیص یافته و تسهیل فرایند پرداخت هزینه های ارتباطی از دیگر مزایا و کاربردهای این سرویس می باشد.

 

شرایط خرید سیم کارت های سازمانی

بر اساس اعلام اپراتور همراه اول کلیه سازمان ها و مجموعه های متقاضی سیم کارت های سازمانی باید درخواست کتبی خود برای خرید سیم کارت های سازمانی بر روی سربرگ با مهر و امضا مجاز که در آن تعداد و نوع سیم کارت مشخص شده باشد، ارائه نمایند.

 

در صورتی که یک مجموعه تقاضای درخواست خرید بیش از 50 سیم کارت سازمانی را داشته باشد، لازم است نماینده تام الاختیار شرکت با دردست داشتن مدارک ذیل به فروشگاه های محصولات سازمانی در تهران یا شهرستان محل سکونت خود مراجعه کند:

·        تصویر آگهی تاسیس شرکت در روزنامه رسمی

·        آگهی آخرین تغییرات شرکت

·        تصویر گواهی ثبت نام مودیان مالیاتی یا مدرکی موید کد اقتصادی و شناسنامه ملی

·        اصل معرفی نامه فرد مراجعه کننده به عنوان نماینده شرکت در سربرگ رسمی با مهر و امضا مجاز شرکت

·        تصویر کارت ملی نماینده شرکت

·        آدرس، شماره تماس و کد پستی سازمان

 

نکات و شرایط مهم

·        قابلیت انتخاب شماره در این سیم کارت ها وجود ندارد.

·        با توجه به تعداد درخواست های شرکت، شماره های به صورت سریالی در اختیار سازمان قرار می گیرد.

·        سیم کارت ها به صورت فعال در اختیار سازمان قرار می گیرد.

·        در حال حاضر برای تعداد سیم کارت محدودیتی از سوی همراه اول اعلام نشده است.

 

سیم کارت های سازمانی همراه اول با تسریع و تسهیل برقراری ارتباط بین کارکنان شرکت به نوعی پاسخگوی کلیه نیازهای ارتباطی سازمان ها به صورت متمرکز هستند. با توجه به این که این سیم کارت ها مالکیت سازمانی دارند، استفاده از آنها در راستای مدیریت بهتر و بالا بردن عملکرد شرکت ها، نه تنها ارتباط مستمر و پایدار در شرکت ها را به همراه داشته است، بلکه در صورت تغییر سمت یا جابجایی کارمندان نیز خللی در ارتباطات سازمانی ایجاد نمی شود.

متقاضیان می توانند در صورت تمایل برای خرید آنلاین سیم کارت های سازمانی به فروشگاه سازمانی همراه اول به آدرس b2bshop.mci.ir مراجعه نموده و سیم کارت های سفارشی را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند. البته علاقمندان می توانند در صورت تمایل از ایمیل فروش سازمانی همراه اول به آدرس b2b@mci.ir نیز استفاده کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از جمله شایع‌ترین جرایم که روزانه اتفاق می‌افتد سرقت تلفن همراه است، که در اغلب موارد با اعمال راهکارهای قانونی قابل پیدا شدن است. برای پیگیری مشکل به وجود آمده راهکارهایی از سوی قانون‌گذار بیان شده است. پس از سرقت گوشی موبایل چکارکنیم؟
اما آیا همه مشترکان تلفن‌ همراه، می‌دانند در صورتی که گوشی تلفن ‌همراهشان به سرقت رفت چه اقدامی را برای پیگیری سریع انجام دهند تا جلوی سوءاستفاده‌های احتمالی گرفته شود؟
البته در طول این سالها از سوی مسئولان امر، تمهیداتی انجام شده تا آمار سرقت گوشی های هوشمند را کاهش دهند. یکی از مهم ترین این کارها طرح رجیستری گوشی های هوشمند است. اگر چه مهم ترین هدف طرح رجیستری، مبارزه با قاچاق کالا و واردات غیر قانونی گوشی های موبایل می باشد، ولی خوشبختانه یکی از پیامدهای مثبت اجرای این طرح؛ کاهش چشمگیر آمار سرقت گوشی های هوشمند است.

بر اساس طرح رجیستری، هر گوشی هوشمند در زمان فعال سازی با نام یک کاربر خاص و کد ملی و اطلاعات او ثبت می گردد و در صورت عدم انجام فرآیند انتقال مالکیت، اپراتورهای فعال در کشور به هیچ وجه به سیم کارت سرویسی ارائه نمی دهند. بنابراین وقتی شما یک گوشی هوشمند می خرید که قبلا رجیستر شده باشد، شما می توانید با کد فعال سازی اختصاصی مربوط به آن گوشی در سامانه فعال شوید. به زبان ساده تر در گوشی هوشمند رجیستر شده؛ فقط می توان از سیم کارت هایی استفاده نمود که به نام شما باشد و با کد ملی شما ثبت شده باشد. به همین خاطر امکان قرار دادن سیم کارت جدیدی که به نام شما نباشد، در تلفن همراه وجود ندارد.
این موضوع به صورت غیر مستقیم، آمار سرقت را به میزان قابل توجهی کاهش داد. زیرا سارقان می دانند امکان فروش گوشی هوشمند دزدیده شده به دیگران وجود ندارد و تقریبا کسی حاضر نمی شود حتی به قیمت بسیار ناچیز گوشی هوشمندی بخرد که امکان استفاده از آن غیر ممکن باشد. ولی متاسفانه همه گوشی های هوشمند رجیستر نشدند و این موضوع فقط در مورد گوشی های هوشمندی است که بعد از تاریخ اجرای این طرح عرضه شده باشند. به همین خاطر گوشی های قدیمی که رجیستر نشده باشند، در معرض سرقت و سوء استفاده های بعد از آن قرار می گیرند.

بعد از سرقت گوشی چه باید کرد:
گم شدن گوشی هوشمند همیشه به معنای سرقت آن نیست، شاید گوشی هوشمند خود را در جایی جا گذاشته اید و کسی آن را پیدا کرده باشد؛ ولی چون گوشی هوشمند شما دارای رمز میباشد، امکان برقراری ارتباط با شما وجود ندارد. بنابراین در گام نخست در صورت گم شدن تلفن همراه بلافاصله با گوشی خود یک ارتباط ساده برقرار کنید تا در صورت گم شدن بتوانید آن را از یابنده پس بگیرید.
اما اگر گوشی شما به سرقت رفت، می توانید از امکانات خاصی که این روزها تقریبا همه گوشی های هوشمند به آن مجهز هستند، استفاده نمایید. یکی از این امکانات، ویژگی مکان یابی و دسترسی به اطلاعات گوشی بعد از سرقت می باشد که در این شرایط می توانید از آن استفاده نمایید. البته بهتر است قبل از پاک کردن اطلاعات از راه دور به این نکته توجه داشته باشید که در صورت انجام این کار، دیگر نمی توانید تلفن همراه خود را ردیابی کنید. برای پیدا کردن موقعیت مکانی تلفن همراه هم لازم است از قبل این قابلیت را بر روی گوشی هوشمند فعال کرده باشید.

نحوه ردیابی گوشی های هوشمند اپل و اندروید:
در گوشی های هوشمند اندروید قابلیتی تحت عنوان" Find my Device" به معنی " دستگاه من را پیدا کن"؛ وجود دارد که شما می توانید با استفاده از آن گوشی خود را ردیابی کنید. فقط لازم است از قبل یک اکانت یا حساب جی میل به گوشی خود اضافه کرده باشید.
در گوشی های هوشمند آیفون نیز، سرویس اختصاصی به نام "Find my iphone " به معنی" آیفون من را پیدا کن، " وجود دارد که امکان ردیابی گوشی بعد از سرقت را به شما می دهد.
البته استفاده از این روش های ردیابی، تنها برای اطلاع خودتان است و امکان استفاده از این اطلاعات در مراجع قضایی وجود ندارد. به همین خاطر توصیه می شود از همان ابتدا به صورت قانونی گوشی خود را ردیابی کنید.

ردیابی گوشی هوشمند در اپراتور همراه اول
· اگر مشترک سیم کارت دائمی همراه اول یا سیم کارت اعتباری همراه اول هستید و قصد دارید برای ردیابی گوشی هوشمند به سرقت رفته خود اقدام نمایید، لازم است ابتدا شماره IMEI گوشی مفقود شده را که یک عدد 15 رقمی می باشد و بر روی جعبه تلفن همراه قرار دارد، به یکی از روش های زیر ارسال و سرویس ردیابی گوشی هوشمند خود را فعال نمایید:
· از طریق سامانه جامع پیامکی خدمات همراه اول و ارسال کد 2141 به شماره 10
· شماره گیری کد # سریال گوشی * 10 * 2141 *

پس از ارسال شماره سریال، سرویس ردیابی گوشی هوشمند همراه اول به مدت 10 روز، گوشی هوشمند مفقود شده یا مسروقه شما را جستجو می کند و نتیجه جستجو را از طریق پیامک به صاحب گوشی هوشمند ارسال می کند. در صورت پیدا شدن تلفن همراه، مشترک می تواند مراحل قانونی را از طریق مراجع ذیربط پیگیری کند. در صورتی که ردیابی ناموفق باشد، مشترک می تواند برای ردیابی مجدد گوشی اقدام نموده و سرویس را دوباره فعال نماید. کدهای دستوری مورد نیاز مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول در چنین شرایطی به شرح ذیل می باشد:
· فعال سازی سرویس ردیابی: # سریال گوشی * 10 * 2141*
· غیر فعال سازی سرویس ردیابی: # 10 * 2141 *
· دریافت راهنما : # 10 2141 *

ردیابی گوشی هوشمند در اپراتور ایرانسل
مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل نیز برای ردیابی گوشی به سرقت رفته، باید با در اختیار داشتن شماره IMEI گوشی مفقود شده که بر روی جعبه گوشی هوشمند درج شده، از یک خط ایرانسل به روش زیر اقدام نمایند:
ابتدا لازم است کد دستوری # 6101 * را شماره گیری نمایید؛ سپس پیام هایی درباره ضوابط سیم کارت فعال در گوشی در زمان مفقودی، ضوابط استفاده از سرویس ردیابی، تاییدیه کسر هزینه ثبت درخواست اعتبار موجود در سیم کارت ایرانسل، مراحل و مدت زمان مسدودی سیم کارت برایتان ارسال می گردد که لازم است به دقت مطالعه کرده و پاسخ دهید. برای ثبت نهایی درخواست، در این مرحله کاربر باید شماره سریال 15 رقمی (IMEI) درج شده بر روی جعبه گوشی را ارسال نماید.
در اپراتور ایرانسل 48 ساعت بعد از ثبت درخواست ردیابی، سامانه مورد نظر نتیجه ردیابی را به خط ایرانسلی که از طریق آن با سامانه پیامکی تماس گرفته اید، ارسال خواهد کرد.

در صورتی که نتیجه ردیابی انجام شده از سوی اپراتورهای مخابراتی، مثبت باشد، مشترکین می توانند با در دست داشتن مدارک زیر به یکی از مراجع قضایی مراجعه نمایند:
· اصل و کپی مدارک شناسایی معتبر مانند کارت ملی
· جعبه گوشی هوشمند به سرقت رفته
· اصل و کپی فاکتور خرید

پس از مراجعه به مراجع قضایی نسبت به طرح شکواییه و ثبت در سامانه ثنا اقدام کنید. سپس نامه استعلام به نمایندگی حقوقی اپراتور را از مراجع قضایی دریافت و به منظور دریافت مشخصات سارق به رابطین حقوقی اپراتور مستقر در محل سکونت خود تحویل دهید. به طور معمول، رابطین حقوقی پاسخ نامه استعلام را ظرف مدت یک هفته تا دو ماه به مراجع قضایی ارسال می کنند.
علاوه بر انجام کلیه مراحل قانونی؛ بهتر است برای جلوگیری از سوءاستفاده های احتمالی نسبت به سوزاندن سیم کارت فعال بر روی گوشی نیز سریعا اقدام نمایید. برای این کار مشترکین می توانند به صورت حضوری و غیر حضوری به اپراتور مربوطه مراجعه نموده و نسبت به این کار اقدام نمایند.



:: برچسب‌ها: ردیابی گوشی های هوشمند اپل و اندروید , گوشی هوشمند در اپراتور همراه اول , ردیابی گوشی هوشمند در اپراتور ایرانسل , ردیابی گوشی مسروقه , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سرویس رومینگ بین الملل یکی از خدمات بی نظیر اپراتورها در راستای کاهش هزینه های مشترکین در سفرهای خارج از می باشد که نه تنها هزینه های ارتباطی مسافران خارج از کشور را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد بلکه آنها را از خرید سیم کارت کشور میزبان بی نیاز می سازد. به همین خاطر این سرویس در حال حاضر فرصتی است برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول تا در سفرهای خارج از کشور بتوانند از شماره خود استفاده نموده و از خدمات شبکه های تلفن همراه در کشور مقصد با هزینه کمتر بهره مند گردند.

کمپین پاییزی همراه اول ویژه کشورهای عراق و امارات به عنوان کشورهای پربازدید ایرانیان، با هدف کاهش هزینه های مشترکین و مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی مسافران در نظر گرفته شده و کلیه مشترکین می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند. در طرح رومینگ بین الملل همراه اول، بسته های ویژه ای برای مسافران به این کشورها در نظر گرفته شده است که در ادامه به آن می پردازیم:

 

بسته های اینترنت بین الملل ویژه رومینگ کشور امارات

بسته های رومینگ بین الملل امارات شامل 2 بسته اینترنت بین الملل ویژه به شرح ذیل می باشند:

·        اینترنت نامحدود 7 روزه با 15 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 450،000 تومان

·        اینترنت نامحدود 30 روزه با 30 دقیقه مکالمه هدیه با قیمت 990،000 تومان

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل با استفاده از روش های ذیل نسبت به خرید و فعال سازی این بسته ها اقدام نمایند.

1.     مراجعه به اپلیکیشن همراه من

2.     مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

3.     شماره گیری کد دستوری # 10 * ( ستاره 10 مربع ) و زیر منوهای 291

 

بسته های اینترنت بین الملل ویژه رومینگ کشور عراق

تمامی مشترکینی که قصد سفر به عتبات و عالیات را دارند، می توانند برای مدیریت بهتر هزینه های مربوط به این بخش از بسته های اینترنت بین الملل ویژه رومینگ عراق استفاده نمایند. بسته های اینترنت بین المللی ویژه رومینگ عراق شامل چهار طرح تشویقی به شرح ذیل می باشند:

·        300 مگابایت اینترنت 7 روزه به قیمت 90،000 تومان

·        یک گیگابایت اینترنت 7 روزه به قیمت 190،000 تومان

·        5 گیگابایت اینترنت 14 روزه 390،000 تومان

·        اینترنت نامحدود 30 روزه 990،000 تومان

 

مشترکین علاقمندان به این طرح های تشویقی می توانند با استفاده از روش های ذیل نسبت به خرید و فعال سازی این بسته ها اقدام نمایند:

1.     مراجعه به اپلیکیشن همراه من

2.     مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

3.     شماره گیری کد دستوری # 130 * 29* 10 * ( ستاره 10 ستاره 29 ستاره 130 مربع )

علاوه بر این بسته های ویژه، اپراتور همراه اول بسته های رومینگ دور دنیا ویژه خبرنگاران را نیز کمپین پاییزه در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد:

 

بسته های اینترنت بین المللی رومینگ دور دنیا ویژه خبرنگاران

در کمپین پاییزی همراه اول، سرویس ویژه ای برای خبرنگاران در نظر گرفته شده است که خبرنگاران و مشترکینی که قصد سفر به کشورهای طرف قرارداد دیتای رومینگ با اپراتور اول تلفن همراه در کشورمان را دارند، می توانند با استفاده از روش های زیر نسبت به خرید و فعال سازی آنها اقدام نمایند.:

1.     مراجعه به اپلیکیشن همراه من

2.     مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

3.     شماره گیری کد دستوری # 10 * ( ستاره 10 مربع ) و زیر منوهای 291

بسته اینترنت بین المللی رومینگ دور دنیا ویژه خبرنگاران، شامل 15 گیگابایت اینترنت بین المللی 30 روزه می باشد که مشترکین در صورت تمایل می توانند نسبت به خرید و فعال سازی آن اقدام نمایند.

 

نکات مهم:

·        روشن نمودن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در حالت رومینگ بین الملل رایگان می باشد و هزینه پیامک ارسالی، به حساب ارسال کننده پیام خواهد بود.

·        با توجه به این که بسته های از محدودیت زمانی برخوردارند، بهترین زمان خرید بسته ها، روز قبل از خروج از کشور می باشد.

·        مشترکین، سازمان ها و شرکت ها می توانند در صورت تمایل این بسته ها را از ایران برای مسافران یا نمایندگان تجاری خود خریداری کنند. امکان صدور رسید خرید از درگاه فروشگاه آنلاین همراه اول و اپلیکیشن همراه اول فراهم شده است.

·        مشترکین می توانند در صورت تمایل چندین بسته غیر یکسان خریداری و فعال سازی نمایند.

·        مبنای محاسبه هزینه مکالمات در سرویس رومینگ بین الملل بر حسب دقیقه می باشد و هزینه تماس های دریافتی نیز به حساب مشترک دریافت کننده تماس می باشد.

·        با استفاده از بسته های اینترنت رومینگ دور دنیا همراه اول، همه امکانات واتس اپ مانند مکالمه و تماس تصویری، دسترسی به پورتال های بانکی و اپ های ایرانی برای کاربران وجود دارد.

شایان ذکر است اپراتور همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور توافقات بین المللی با اپراتورهای بزرگ کشورهای پربازدید ایرانیان مانند امارات، ترکیه، ارمنستان، آذربایجان، افغانستان، آلمان و انگلستان منعقد نموده است که همه آنها در راستای رفاه حال بیشتر مشترکین و کاهش هزینه های ارتباطی مسافران صورت گرفته است. علاوه بر این همراه اول با شروع فصل جدید سفرهای خارجی و زیارتی، درگاه های فروشگاه آنلاین و اپلیکیشن همراه من برای خرید بسته ها و پرداخت قبوض در زمان رومینگ را رایگان اعلام نموده است.

 



:: برچسب‌ها: کمپین جدید همراه اول ، سرویس رومینگ بین الملل ، کمپین پاییزی همراه اول ، اینترنت بین الملل ویژه رومینگ ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید در زمان های گذشته افراد وقتی می خواستن چیزی بنوشنند در ضرف های گلی می نوشند و بسیار برای آن ها جذاب بود ولی هر چقدر زمان گذشت و علم پیشرفت کرد شرکت های بزرگ کاغذ امده اند و بسیاری از مشکلات مردم را حل کرده اند. یکی از مهم ترین مشکلات که برای مردم حل کرده اند تولید لیوان های یک بار مصرف بود و خیلی خوب شد برای کسانی که می خواستند بیرون روند یا مهمونی های بزرگی داشتند.این روز ها لیوان های یک بار مصرف بسیار پرکاربرد شد و بسیار برای مردم خیلی خوب بود.این روز ها بسیار هوا سرد است و لیوان های کاغذی  بسیار برای نوشیدنی های گرم مناسب است و خیلی عالی است که نوشیدنی های گرم در ان ها بسیار گرم می مانند و می توانند که ساعت ها گرم بمانند که خیلی عالی و خوب است برای کسانی که می خواهند این روز ها بیرون روند.

ولی این روزها بنا به ضرورت، خیلی از عادت ها و خواسته ها تغییر کرده و بسیاری از ما مجبوریم تا چای های داغ و لب دو زمان را به جای فنجان های لب طلایی و کمر باریک در لیوان های یکبار مصرف بخوریم، به همین دلیل صاحبان فن هم دست از کار نکشیدند و برای مطلوب تر شدن شرایط نوشیدن چای در لیوان های یکبار مصرف، تلاشهای درخور و شایسته ای انجام دادند که نه تنها شرایط را بسیار بهتر از قبل کرده است بلکه با ارتقا دادن سطح کیفی و کمی لیوان های یکبار مصرف، دغدغه نوشیدن چای در این لیوان ها را به یک خاطره دلچسب و دوست داشتنی تبدیل کرده است.

در این مقاله ابتدا به مهم ترین فاکتور برای خرید لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی ها داغ می پردازیم و سپس به بررسی عوامل تنوع این لیوان های متنوع خواهیم پرداخت.

مهمترین نکته در خرید لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ:

از لیوان دوجداره کاغذی استفاده کنید

این لیوان ها به دلیل داشتن دو لایه ی کاغذی مانند فلاسک عمل میکنند لیوان دوجداره کاغذی از استحکام بیشتری نیز برخوردارند و بهترین گزینه برای روزهای سرد زمستانی می باشد.

تولید لیوان کاغذی دوجداره در ایران نیز انجام میشود و شما میتوانید با قیمتی مناسب اقدام به خرید این دسته از لیوان ها انجام دهید.

در اینجا به چند نمونه از تغییرات اساسی در لیوان های یکبار مصرف اشاره می کنیم:

·    تنوع در شکل لیوان های یکبار مصرف

در حال حاضر لیوان های یکبار مصرف انواع گوناگونی دارند، از لیوان های نیمه شفاف و شفاف گرفته تا لیوان های یکبار مصرف کاغذی و سلولزی، در رنگ ها و اندازه های گوناگونی در بازار موجود می باشند و افراد به فراخور مصرف خود می توانند آنها را تهیه می کنند. تنوع لیوان های کاغذی و لیوان های سلولزی که بیشتر برای نوشیدنی های داغ مورد استفاده قرار می گیرند، بسیار زیاد و قابل توجه می باشد.

·    تنوع در رنگ و مدل لیوان های یکبار مصرف

یکی از مهم ترین و زیباترین تغییرات ایجاد شده در ساخت لیوان های یکبار مصرف، تنوع فوق العاده زیاد این محصولات از نظر رنگ و شکل ظاهری می باشد.کاغذ استروک لیوان کاغذی هر روز با طرح های بیشتری وارد بازار میشود و دست ما را در خرید لیوان کاغذی باز میگذارد. این تنوع رنگ و طرح، در مدل های درب دار لیوان های یکبار مصرف نیز بسیار است.

علاوه بر تنوع در رنگ و مدل، لیوان های یکبار مصرف در اندازه های متنوعی هم ارائه می شوند که تقریبا پاسخگوی نیاز همه سلیقه ها و نیازها می باشد.

·    بالا بردن سطح کیفی لیوان های یکبار مصرف

در سال های اخیر، تلاش شده تا لیوان های یکبار مصرف ارزان تر اما با کیفیت تر تولید شوند. به همین خاطر فعالان این صنعت با ایجاد تغییرات لازم در فرایند ساخت و اضافه نمودن افزودنی های لازم، لیوان هایی تولید نمودند که در برابر مواد الکلی و اسیدی مقاومت لازم را داشته و از آن جهت خطری برای سلامتی ایجاد نکنند.

برای بالابردن مقاومت این لیوان ها در برابر گرما هم لیوان های یکبار مصرف گیاهی را به بازار عرضه نمودند که در آنها از نظر نحوه مصرف هیچ فرقی بین مایعات سرد و گرم وجود ندارد.

 

·    لیوان های یکبار مصرف بازیافتی

قطعا یکی از مهم ترین و بحق ترین دغدغه های دوستداران محیط زیست، یکبار مصرف بودن این لیوان ها می باشد که به عنوان زنگ خطری برای طبیعت پیرامون به شمار می آید. ولی خوشبختانه در حال حاضر لیوان های یکبار مصرف؛ 92 درصد خاصیت بازیافتی دارند که اگر به درستی جداسازی شده و در قسمت زباله های خشک قرار بگیرند، نه تنها طبیعت را از شر پلاستیک نجات خواهند داد، بلکه استفاده از منابع پلاستیک را نیز کاهش می دهند. زیرا پروسه ی بازیافت این لیوان ها چندان پیچیده نیست و از نظر هزینه نیز، بسیار کمتر از تولید مواد اولیه و یا پلاستیک خام می باشند.

البته در حال حاضر به خاطر پیشرفت های فوق العاده چشمگیر این صنعت و استفاده از موادی مانند ساقه نیشکر موسوم به باگاس، لیوان های یکبار مصرف از لحاظ فنی و کیفی بسیار ارتقا یافته و محصولات تولیدی نه تنها قابل مقایسه با تولیدات خارجی بوده بلکه در عرصه بین الملل نیز حرفی برای گفتن دارند.

به طور کلی لیوان های یکبار مصرف جزو کالاهای پر مصرفی هستند که تقریبا همه ما از آنها استفاده می کنیم. هر چند که استفاده از آنها در مجالس مختلف، بوفه ها و غذاخوری ها بیشتر متداول می باشد ولی همه ما در شرایطی که لیوان و یا فنجانی در دسترس نباشد، از این لیوان های رنگارنگ و زیبا برای نوشیدن انواع نوشیدنی ها ی داغ و سرد استفاده می کنیم. به همین خاطر این صنعت به عنوان یک صنعت پویا همواره در حال رشد بوده و انتخاب لیوان های یکبار مصرف بازیافتی باعث می شود تا این صنعت به سمت تولید لیوان های با کیفیت تر قدم بردارد.

علاوه بر این انتخاب یک محصول با کیفیت مقاوم در برابر گرما که هیچ گونه آثار تخریبی بر محیط زیست نداشته باشد، هم گام مهمی در راستای حفظ محیط زیست خواهد بود و هم سلامت و نشاط شما را در هنگام نوشیدن یک چای داغ در هوای سرد تضمین می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتورها در طول سالها ارائه آهنگ پیشواز، کم کم امکانات متنوع و جذابی را به آن اضافه کردند که در نهایت این سرویس را به یکی از پرطرفدارترین و هیجان انگیزترین خدمات اپراتورها تبدیل کرده است. 

البته چندی پیش برخی از مشترکین از فعال سازی این سرویس بدون اطلاع و آگاهی آنها اعتراض کرده بودند. هر چند که این موضوع کمی بعید و دور از ذهن می رسد ولی محال و غیر ممکن نمی باشد، به همین خاطر پیشنهاد می شود، مشترکین به راحتی در چنین شرایطی نسبت به لغو این سیستم اقدام نمایند.

برای لغو سرویس آوای انتظار از سوی همه اپراتورهای فعال در کشور تمهیداتی اندیشیده شده که در ادامه به آن اشاره می کنیم و کاربران می توانند در صورت تمایل از آنها استفاده نمایند.

 

·        نحوه لغو آوای انتظار در اپراتور همراه اول

مشترکین اپراتور همراه اول از طریق سرویس آوای انتظار می توانند آهنگ پیشواز همراه اول مورد نظر خود را انتخاب و فعال سازند. البته در صورتی که مشترک بنا به هر دلیلی تمایل به غیر فعال سازی این سرویس را داشته باشد، می تواند از روش های ذیل استفاده نمایند:

1.     ارسال پیامک

در این روش مشترکین باید عدد 5 را به شماره 8989 پیامک نمایند تا سرویس آوای انتظار را غیر فعال سازند.

2.     استفاده کد دستوری

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 223 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 223 مربع ) این سرویس را لغو نمایند. 

3.     استفاده از تلفن گویا

مشترکین همراه اول می توانند با برقراری یک تماس تلفنی رایگان با شماره 9990 این سرویس را غیر فعال سازند. بعد از برقراری تماس، مشترک باید برای چند بار متوالی عدد 2 را شماره گیری کند تا در نهایت سرویس را غیر فعال گردد.

( کلید 2 برای دریافت منوی سرویس های ویژه، کلید 2 برای دریافت سرویس،کلید شماره 2 برای دریافت منوی غیر فعال سازی سرویس،کلید شماره 2 برای ثبت نهایی درخواست غیر فعال سازی سرویس)

 

·        نحوه لغو آوای انتظار در اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل خدمات مربوط به آهنگ پیشواز خود را از طریق سرویس آهنگ پیشواز در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل خود قرار می دهد. مشترکین این اپراتور در صورتی تمایل می توانند به صورت دائمی یا موقت، نسبت به انصراف از خدمات آهنگ پیشواز اقدام نمایند. برای کلی حذف کلی چند آهنگی پیشواز ایرانسل مشترک باید کد ENS را به شماره 7575 ارسال کند ولی اگر کاربران تمایل دارند به صورت موقت این سرویس را غیر فعال سازند باید کد GHF را به شماره 7575 ارسال کنند.

 البته اگر مشترک از کد آهنگ آوای انتظار خود اطلاع داشته باشد، می تواند عبارت HZ را به همراه کد آهنگ به شماره 7575 ارسال نماید تا این سرویس برای او غیر فعال گردد. برای این کار لازم است ابتدا حروف HZ  را با حروف بزرگ تایپ کرده و سپس در ادامه و بدون فاصله کد آهنگ را را تایپ نمایید. مانند HZ100100

 

در صورت تمایل، برای آگاهی از کد آهنگ پیشواز، مشترکین می توانند کد دستوری # 7 * 777 * ( ستاره 777 ستاره 7 مربع ) را شماره گیری نموده و گزینه سرویس آهنگ پیشواز را انتخاب نمایند و در ادامه سرویس آهنگ پیشواز عادی را انتخاب کنند. در این قسمت کدآهنگ پیشواز مشترک به نمایش در خواهد آمد که کاربر می تواند با انتخاب گزینه حذف و تایید نهایی؛ آهنگ پیشواز ایرانسل خود را به صورت دائمی حذف نماید.

برای فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل نیز مشترکین باید درخواست خود را به شماره 7575 ارسال نمایند.

 

دستورهای پر کاربرد در سرویس آهنگ پیشواز ایرانسل

عملیات

شکل دستور

عملیات

خرید آهنگ

کد آهنگ

100100

غیر فعال سازی موقت سرویس آهنگ پیشواز

GHF

GHF

غیر فعال سازی دائمی سرویس آهنگ پیشواز

ENS

ENS

فعال سازی ( در صورت غیر فعال بودن)

FA

FA

حذف تمام تنظیمات شما برای یک آهنگ پیشواز خاص

کد آهنگ ( فاصله ) HT

100100 HT

 

 

 

·        نحوه لغو آوای انتظار در اپراتور رایتل

مشترکین سیم کارت های رایتل خدمات مربوط به آهنگ پیشواز را می توانند در سرویس راینواز رایتل دریافت نمایند که در صورت تمایل به لغو این سرویس مشترکین باید کد OFF RBT  را به شماره 2020 پیامک نمایند.

البته علاوه بر روش های ذکر شده، اپلیکیشن های پر کاربرد همراه من، ایرانسل من و رایتل من نیز در اختیار مشترکین کلیه اپراتورها قرار دارد تا در صورت تمایل نسبت به فعال یا غیر فعال سازی سرویس آوای انتظار خود اقدام نمایند.

 



:: برچسب‌ها: آهنگ پیشواز ، غیر فعالسازی آهنگ پیشواز ، لغو آهنگ پیشواز ، سرویس راینواز ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از همان ابتدای پیدایش سیم کارت های دائمی همراه اول قشر پردرآمد توان خرید این سیم کارت ها را داشتند به همین دلیل جزء کالا لوکس قرار گرفت و خیلی از افراد روی خرید سیم کارت سرمایه گذاری میکردند و همچنان قیمت این نوع سیم کارت ها روز به روز بالا رفت و کسی تا کنون از خرید سیم کارت دائمی ضرر نکرده است و همیشه این نوع سیم کارت ها قیمت بالاتری نسبت به بقیه خطوط داشته اند.

 

 

ولی سرمایه گذاری در بازار سیم کارت، به بحث خرید و فروش انواع سیم کارت های دائمی و اعتباری خلاصه نمی شود و چند سالی است که در آگهی ها و تراکت ها خبرهایی از وام سیم کارت دیده می شود که به دارندگان سیم کارت ها تعلق می گیرد. البته در حال حاضر این وام ها فقط به سیم کارت دائمی 0912 همراه اول تعلق می گیرد و مالکان سیم کارت اعتباری همراه اول امکان استفاده از این تسهیلات را ندارند.

 

وام سیم کارت یکی از مزایایی است که امروزه بعد از خرید سیم کارت به صاحبان سیم کارت ها تعلق می گیرد و آنها می توانند خیلی راحت و آسان بدون ارائه چک، سفته و یا ضامن معتبر تنها با به رهن گذاشتن خط موبایل خود، وام فوری دریافت نمایند. البته در حال حاضر فقط سیم کارت های قدیمی تر و با ارزش تر 0912 همراه اول مشمول دریافت وام می گردند و باقی پیش شماره ها در صورتی که شماره رند باشند، می توانند ازاین تسهیلات استفاده نمایند.

 

برای دریافت این وام فوری متقاضیان می توانند ابتدا با مراجعه به مراکز فروش سیم کارت های همراه اول، سیم کارت خود را قیمت گذاری کرده و از مبلغ وامی که شامل حالشان می شود، مطلع گردند، سپس در صورت تمایل با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که ادامه به آن اشاره می کنیم به نمایندگی های رسمی اپراتور همراه اول مراجعه نموده و درخواست وام خود را ثبت نمایند.

 

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری سیم کارت:

·        اصل سند سیم کارت

·        اصل و کپی کارت ملی مالک سیم کارت

·        حضور مالک سیم کارت

·        سیم کارت موجود در تلفن همراه جهت شناسایی مالکیت

·        آخرین قبض پرداخت شده یا صورت حساب میان دوره خط موبایل

 

نکته مهم در طرح وام فوری این است که وام سیم کارت تنها به خطوطی تعلق می گیرد که از نظر ریالی ارزشی بالاتر از 15 میلیون تومان داشته باشند. به همین خاطر مالکان سیم کارت 0912 کد 1، 2، 3 و 4 مشمول این طرح می باشند. البته شماره های رند سیم کارت 0912 کدهای 5، 6، 7 و 8 نیز می توانند در صورت تمایل از این وام استفاده کنند.

 

متقاضیان این طرح توجه داشته باشند که بعد از ثبت نام درخواست وام و ارائه مدارک، ابتدا از سوی اپراتور مالکیت سیم کارت مورد بررسی قرار می گیرد و در صورت تایید مالکیت، حداکثر ظرف نیم ساعت مبلغ وام به شماره حسابی که مالک مشخص نموده، واریز می گردد. مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات نیز از 4 تا 12 ماه بوده و درصد سود تسهیلات بدون احتساب کارمزد 2.5 درصد می باشد.

 

سیم کارت 0912 همراه اول به عنوان تنها سیم کارت های دائمی این اپراتور که شماره اعتباری ندارند، نه تنها از ارزش ریالی بسیار بالایی در بازار سیم کارت ایران برخوردارند، بلکه ارزش و اعتبار این سیم کارت های قدیمی هم بسیار زیاد است، به طوری که سیم کارت های دست دوم این اپراتور با قدمت تقریبا سی ساله بسیار گران تر از سیم کارت های کد صفر یا نه همراه اول می باشند. به همین خاطر مالکان سیم کارت های 0912 همراه اول با بیش از بیست سال سابقه، از شرایط ویژه ای برای دریافت وام برخوردارند که می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

در این تسهیلات ویژه به مالکان سیم کارت های دائمی 0912 به میزان 95 درصد ارزش سیم کارت، وام سیم کارت یا وام خرید خط تعلق می گیرد. شرایط اعطای وام در طرح ویژه سیم کارت های 0912 به شرح ذیل می باشد:

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد یک حداقل از 15 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد 2 یک حداقل از 10 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد 3 یک حداقل از 5 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

·        به مالکان سیم کارت های 0912 با کد 4 یک حداقل از 3 میلیون به بالا وام تعلق می گیرد.

 

در شرایط کنونی تنها معیار تخصیص وام فوری سیم کارت، ارزش ریالی سیم کارتی است که به رهن گذاشته می شود به طوری که هر چه ارزش سیم کارت بیشتر باشد، مبلغ وام نیز بیشتر خواهد بود. در هر صورت اگر مالک یک سیم کارت 0912 همراه اول کد یک تا چهار هستید، می توانید از این فرصت ایجاد شده، استفاده کنید و از یک وام فوری راحت و بی دردسر بهره مند گردید.

 



:: برچسب‌ها: خرید سیم کارت ، وام سیم کارت ، وام فوری سیم کارت ، سیم کارت دائمی 0912 ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کشور حامی ورزش ایران و تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی نیز می باشد، بعد از برد 2 بر 0 این تیم در مقابل تیم ملی کشور ولز، ضمن تبریک این برد، هدیه ویژه ای برای کلیه مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه که به مناسبت اولین برد تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در جام جهانی 2022 قطر به کلیه مشترکین همراه اول تعلق می گیرد، یک بسته اینترنت سه گیگابایتی یک روزه می باشد.

 

بنا بر اعلام اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، مشترکین این اپراتور می توانند برای دریافت این بسته سه گیگابایتی هدیه، کد دستوری  # 33 * 2022 *  ( ستاره 2022 ستاره 33 مربع ) را شماره گیری نمایند. البته امکان استفاده از این بسته هدیه به صورت همزمان با سایر بسته های فعال مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول وجود دارد.

 

شایان ذکر است که بازی بعدی تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی در مقابل کشور آمریکا، در روز هشتم آذر ماه در ورزشگاه الثمامه قطر برگزار خواهد شد.

 



:: برچسب‌ها: هدیه همراه اول به مناسبت اولین برد تیم ملی ، هدیه ویژه همراه اول ، اولین برد تیم ملی فوتبال ایران ، اینترنت هدیه ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

آنچه که در این دو ماه گذشته در کشور رخ داد؛ نشان می دهد فضای اینترنت با فیلترینگ شدید و کاهش چشمگیر پهنای باند مواجه بوده که همین موضوع نارضایتی شدید کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، ایرانسل و رایتل را به همراه داشته است. ولی آنچه در خانه ملت رخ می دهد، کاملا جدا از این فضا بوده و بهارستان نشینان علاوه بر حمایت همه محدودیت ها، به دنبال بررسی طرح جدیدی هستند که شرایط را برای کاربران فضای مجازی سخت تر خواهد کرد. البته لازم به ذکر است که وکلای مجلس، اختیار قانونگذاری در خصوص فضای مجازی را به شورای عالی فضای مجازی داده اند که این شورا هم با تصویب طرح صیانت، محدودیت های فراوانی را برای کاربران ایجاد کردند.

 

حسین نوش آبادی، عضو کمیسیون امنیت ملی و عضو کمیسیون مشترک طرح صیانت، در این زمینه می گوید: " دشمنان، خدمات مسئولان و کارهای مهمی را که انجام گرفته است، با سیاه نمایی در فضای مجازی و حقیقی وارونه جلوه می دهند و تولید محتواهای مناسب درباره عملکرد کارهای بزرگ انجام گرفته؛ اکنون یک وظیفه است و جنگ ترکیبی صورت گرفته توسط دشمن باید برنامه داشته باشیم."

 

ایشان در ادامه افزودند : " بنده عضو کمیسیون مشترک صیانت از فضای مجازی هستم و هدف این کمیسیون رشد و ارتقای پیام رسان داخلی است که هم اکنون بعضی از نشانه های پیشرفت آن مشاهده می شود و از هفته آینده جلسات تکمیلی آن ادامه پیدا خواهد کرد. " محمد باقری، نماینده بناب هم که عضو دیگری از کمیسیون مشترک صیانت می باشد، در این خصوص می گوید: " در شرایط کنونی کشور باز کردن چنین موضوعات حساسی به صلاح نیست."

پیشتر در تیر ماه امسال هم نامه ای از محسن خاکی، مشاور وزیر کشور و رئیس قرارگاه عفاف و حجاب، خطاب به یکی از مقامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منتشر شده بود که در آن ذکر شده بود تا ایجاد سیستم فیلترینگ هوشمند را تسریع کنند.

 

حال در چنین شرایطی کمیسیون مشترک، رسالت خود را در این دیده تا دوباره فعالیت خود را آغاز کرده و برای تدوین طرح صیانت جدید تلاشی دوباره را آغاز کند. این امر در حالی است که کمیسیون مشترک با نظر اکثریت وکلای مجلس شورای اسلامی دیگر نباید وجود خارجی داشته باشد. زیرا چند ماه پیش معاون قوانین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به نامه هیئت رئیسه کمیسیون مشترک طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی اعلام کرده بود: " نمایندگان مجلس در رای گیری انجام شده در جلسه غیر علنی، با ادامه کار کمیسیون مشترک مخالفت کرده اند. "

 

این کمیسیون که با رای اکثریت موافقان مسدود سازی اینترنت تشکیل شده بود، عملکردش مورد تایید نبوده و با نقدهایی جدی روبرو شد با موافقت نمایندگان مجلس بر عدم هشتاد و پنجی شدن طرح صیانت، همان روز کارکرد خود را از دست داد.از سوی دیگر عضو دیگر همین کمیسیون مشترک صیانت در مجلس بیان کرده است: " اکنون کمیسیون مشترک هیچ فعالیتی نداشته، اما اگر بنا باشد تا اتفاق جدیدی در حوزه نظام بخشی به فضای مجازی رخ دهد، باید در قالب یک طرح جدید و اخذ نظر از صحن مجلس باشد.

 

البته در حال حاضر زمزمه هایی پیرامون از سرگیری برگزاری جلسات کمیسیون مشترک بررسی طرح صیانت در مجلس وجود دارد و علی اصغر عنابستانی، نماینده مردم سبزوار، در این مورد می گوید:" آنچه در مجلس پیرامون طرح نظام بخشی به فضای مجازی رخ داد، این بوده که کمیسیون مشترک؛ کلیات این طرح را به تصویب رساند. اما هیئت رئیسه مجلس این فرایند تصویب را خلاف قانون تلقی کرد. اکنون دو بحث وجود دارد: آیا اکنون کمیسیون مشترک می تواند مجددا شروع به کار کند."

 

او در ادامه می گوید: " بر اساس آیین نامه از آنجا که سه ماه کمیسیون فرصت در اختیار داشته تا کلیات این طرح را تصویب کند و از این بازه زمانی گذشته است؛ دیگر کمیسیون نمی تواند کار خود را آغاز کند. اگر قرار باشد این کمیسیون مجددا شروع به کار کند؛ باید مجددا از صحن مجلس مجوز گرفته شود و طرحی جدید در قالب اصل 85 به این کمیسیون سپرده شود."

 

نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفته بود: " اما یک بحث دیگر این است که علت عدم تصویب کلیات این طرح ظرف سه ماه این بوده که مرکز پژوهش ها در ارائه گزارش تاخیر داشته است، بنابراین کمیسیون مجوز دارد که مجددا تشکیل شود. اما فعلا کمیسیون مشترک تعطیل است و اگر قرار باشد اتفاق جدیدی در حوزه نظام بخشی به فضای مجازی رخ دهد. حتما باید در قالب طرح جدیدی دنبال شود که صحن مجلس نیز باید درباره آن نظر بدهد. "

البته شاید تلاش مجلسی ها برای جرم انگاری فروش فیلتر شکن به سخنان اخیر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بی ربط نباشد. عیسی زارع پور چندی پیش در پایان جلسه هیات دولت در پاسخ به این سوال که آیا استفاده از فروش فیلتر شکن و کسب درآمد از آن مجاز است یا نه؟ بیان داشت: " باید گفت فروش فیلتر شکن غیر مجاز است، اما متاسفانه جرم انگاری نشده است. البته تلاش هایی صورت می گیرد که جرم انگاری شود که این جزو وظایف من نیست و نهادهای مربوطه باید دنبال کنند. اما استفاده از اینها با ایجاد ناامنی در ادوات و ابزارها همراه می شود."

 

در همین گزارش خبری ایشان در خصوص محدودیت شبکه های اجتماعی و استفاده از فیلتر شکن اینگونه اظهار نظر کرد: " همان طور که بارها کارشناسان اعلام کردند؛ استفاده از ابزارهای موسوم به فیلتر شکن حتما آسیب پذیری جدی برای دستگاه ها و گوشی ها و لپ تاپ ها و رایانه و این گونه ادوات دارد، زیرا راه رخنه هکرها را به گوشی مردم تسهیل می کند، به عنوان کارشناس توصیه این است مردم تا جایی که می توانند؛ از این ابزارها استفاده نکنند. "

با در نظر گرفتن جمیع سخنان و اتفاقات رخ داده در مجلس می توان پیش بینی کرد که مسئولان امر مانند همیشه ترجیح می دهند تا با یک نگاه قهری، نسبت به اصل موضوع نگاه جدی تری داشته و با ایجاد محدودیت های بیشتر و سخت تر، کاربران را به آنچه که از دید آنان به صلاح می باشد، مجبور سازند.

 



:: برچسب‌ها: محدودیت شبکه های اجتماعی ،مسدود سازی اینترنت ، محدود سازی اینترنت ، طرح صیانت ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

زمانی که انگلیسی ها فوتبال را به ایران آوردند و باعث این شدند که در جنوب ایران یعنی در مسجد سلیمان شروع به بازی فوتبال کنند  کسی فکر نمی کرد که این ورزش روزی محبوب ترین ورزش در ایران شود و مردم تنها دل خوشی این ورزش محبوب در جهان شود که حتی هر از گاهی سر یک برد و باخت تیم محبوب شان جانشان را از دست دهند. حالا تیم ملی ایران در یکی از تورنمنت های متری وجود دارد که برای مردم دنیا بسیار مهم جذاب هست آن هم حضور در جام جهانی است. تمام سیاستمداران  در دنیا هم این پدیده بسیار جذاب را نگاه می کنند که بسیار برای آنها جذاب است.مانند دو دوره گذشته ایی که تیم ملی ایران در آن حضور داشت اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که برای کسانی که سیم کارت های اپراتور ها را دارند فضای بسیار شاد و جذابی را فراهم کنند.

اپراتور رایتل به عنوان سومین اپراتور فعال در کشور، بسته های ویژه ای را برای مشترکین سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل خود تدارک دیده است که فرصتی است برای هر یک از آنها تا با پیش بینی پیامکی نتایج بازی های تیم ملی جمهوری اسلامی ایران، نه تنها در قرعه کشی های جذاب رایتل شرکت کرده بلکه از هدایای متنوعی که برای این مشارکت در نظر گرفته شده است، بهره مند گردند.

بسته ای که از سوی اپراتور رایتل پیشنهاد می شود؛ شامل: 10 گیگابایت ترافیک بومی یک ماهه می باشد که با مبلغ  8،900 تومان در اختیار مشترکین قرار می گیرد. بنابر گزارش اپراتور رایتل؛ به یک نفر از کسانی که در طول بازی های جام جهانی، بسته ویژه این طرح را خریداری نماید، به قید قرعه جایزه نقدی 22 میلیون تومانی هدیه داده خواهد شد.

 

مشترکین علاقمند به شرکت در قرعه کشی رایتل، می توانند با استفاده از روش های ذیل بسته ویژه جام جهانی این اپراتور را خریداری نمایند:

·        شماره گیری کد دستوری # 2022 * ( ستاره 2022 مربع )

·        اپلیکیشن رایتل من

·        سامانه رایتل من

·        خرید مستقیم از وب سایت

·        فروشگاه های رایتل

بر اساس اعلام اپراتور رایتل، قبل از هر بازی مسابقه ای به صورت پیامکی صورت خواهد گرفت که در آن به قید قرعه 22 بسته 100 گیگابایتی یک ساله به کسانی که نتایج بازی های تیم ملی جمهوری اسلامی را درست پیش بینی کنند، تعلق می گیرد.

 

ساعت و تاریخ بازی های تیم فوتبال جمهوری اسلامی نیز در جام جهانی 2022 قطر  به شرح ذیل می باشد:

بازی اول در مقابل تیم ملی فوتبال انگلستان، در تاریخ 30 آبان ماه 1401 ساعت 30: 16 به وقت ایران در ورزشگاه بین المللی خلیفه الریان

بازی دوم در مقابل تیم ملی فوتبال ولز، در تاریخ 4 آذر ماه 1401 ساعت 30: 13 به وقت ایران در ورزشگاه احمد بن علی

بازی سوم در مقابل تیم ملی فوتبال آمریکا، در تاریخ 8 آذر ماه 1401 ساعت 30: 22 در ورزشگاه الثمامه

مشترکین علاقمند می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رایتل به آدرس Rightel.ir  مراجعه نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور ایرانسل یکی از بزرگترین اپراتورها در سطح کشور می باشد که محبوبیت خاصی بین مشترکین خود دارد و با فرارسیدن روز های جام جهانی 2022 این اپراتور برای همراهی با تیم ملی جمهوری اسلامی ، سرویس های متنوعی را به مشترکین طرفدار فوتبال به ارمغان آورده است که در ادامه به آن اشاره شده است.

 

 

·        بسته ترکیب منتخب جام جهانی

این بسته که برای کلیه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل در نظر گرفته شده است، شامل 20 گیگابایت اینترنت و 22 ساعت مکالمه ایرانسلی درون شبکه می باشد که تنها با قیمت 80،000 تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. بسته ترکیبی منتخب جام جهانی که ترکیبی از اینترنت و مکالمه بوده از روز 29 آبان تا 27 آذر ماه 1401 قابل فعال سازی می باشد و از زمان فعال سازی به مدت 15 روز اعتبار دارد.

بسته ترکیب منتخب جام جهانی که با هدف کاهش هزینه های مشترکین طرفدار فوتبال طراحی شده، به روش های زیر قابل فعال سازی می باشد:

1.     شماره گیری کد دستوری  # 2022 *  ( ستاره 2022 مربع )

2.     مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

 

·        سرویس پیشواز ویژه جام جهانی

در این روزها که هیجان بازیهای جام جهانی 2022 بیشتر از هر زمان دیگر می باشد، اپراتور ایرانسل علاوه بر ارائه بسته ترکیبی، تلاش می کند تا با ارائه خدمتی کاملا متمایز؛ مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود را شگفت زده کند. ارائه آهنگ های پیشواز ویژه جام جهانی که از میان آهنگ های معروف جام جهانی های سال های گذشته انتخاب شده، به مشترکین ایرانسل این فرصت را می دهد تا با انتخاب آنها هم آهنگی متناسب حال و هوای این روزها به مخاطبان خود هدیه دهند و هم شانس خود را در قرعه کشی پلی استیشن 5 امتحان کنند.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل؛ مشترکین این اپراتور می توانند از تاریخ 26 آبان تا 27 آذر ماه 1401 با فعال سازی هر چه بیشتر آهنگ های پیشواز ویژه جام جهانی، امتیاز خود را افزایش داده و شانس بیشتری در قرعه کشی پلی استیشن 5 کسب نمایند.

 

کدهای آهنگ پیشواز ویژه جام جهانی

 

آهنگ پیشواز

کد پیشواز 

درخشش آتش  ( ویژه جام جهانی 2010 آفریقا )

888

آهنگ رسمی جام جهانی 2010

871

آهنگ رسمی جام جهانی 1990

863

آهنگ رسمی جام جهانی 1978

862

آهنگ رسمی جام جهانی 1978

861

آهنگ رسمی جام جهانی 1974

860

آهنگ رسمی جام جهانی 1970

859

آهنگ رسمی جام جهانی 1966

858

آهنگ رسمی جام جهانی 1962

857

ای جاوید ایران، گروه آریان

868

کومودو آهنگ جام جهانی، مارو پیکتو

873

 

مشترکین علاقمند باید کد آهنگ مورد نظر خود را به شماره 7575 ارسال نمایند تا سرویس آهنگ پیشواز فعال گردد.

 

·        سرویس رومینگ بین الملل ویژه جام جهانی 2022

علاوه بر این اپراتور ایرانسل بسته های ترکیبی متنوعی نیز برای مشترکینی که در این روزها قصد همراهی تیم ملی جمهوری اسلامی و سفر به قطر را داشته؛ ارائه نموده تا آنها نیز بتوانند با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل، هزینه های این بخش را بهتر مدیریت نمایند.

 

بسته های ویژه جام جهانی 2022 قطر

بسته

نوع خدمات

حجم

قیمت

کد دستوری فعال سازی

بسته نوع اول

اینترنت 

2 گیگابایت

390.000 هزار تومان

# 1 * 4 * 1111 *

تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه

20 دقیقه

تعداد پیامک

20

بسته نوع دوم

اینترنت 

5 گیگابایت

990.000 هزار تومان

# 2 * 4 * 1111 *

تماس صوتی با ایران و یا کشور قطر بر حسب دقیقه

50 دقیقه

تعداد پیامک

50

بسته نوع سوم

اینترنت 

0

490.000 هزار تومان

# 3 * 4 * 1111 *

 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، برقراری هر نوع تماس صوتی مشترکین حاضر در کشور قطر از ایران و یا با ایران با هر دقیقه تماس صوتی در کشور قطر با یک شماره قطری برابر می باشد. هزینه همه این تماس ها برابر با 9،000 تومان در هر دقیقه می باشد. هزینه ارسال پیامک و استفاده از هر مگابایت اینترنت نیز در حالت سرویس رومینگ بین الملل برابر با 2،000 تومان می باشد.

علاقمندان به سرویس ها و خدمات ارائه شده از سوی اپراتور ایرانسل می توانند؛ برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت این اپراتور به آدرس irancell.ir  مراجعه نمایند.

 

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 

 



:: برچسب‌ها: سرویس پیشواز ویژه جام جهانی ، بسته ترکیب منتخب جام جهانی ، کدهای آهنگ پیشواز ویژه جام جهانی ، سرویس رومینگ بین الملل ویژه جام جهانی 2022 ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید در تاریخ همه آنهایی که اسمشان می ماندگار شده است یا غذای هایی که در طول تاریخ نسل به نسل گذشته و به دوره امروزی رسیده است. بسیاری از مردم در این سالها به خاطر سبک زندگی شان و موقعیت هایی که  به وجوده آمده مجبور به استفاده از غذا های حاضری شده اند.اما از همه آنها سوال مشترکی را بپرسی به یک جواب می رسی وان هم پیتزا است. شاید کمتر کسی باشد که پیتزا را دوست نداشته باشد غذایی محبوب بین ادم های روی زمین.خیلی از مردم نمیدانند که این غذا محبوب تاریخچه ایی به قدمت 7000 ساله که در ساردنیا پیدا شده است.این غذاگره خورده به تمدن ایتالی و رم باستان دارد و شاید بهترین غذایی باشد که ایتالیایی ها به مردم دنیا معرفی کرده اند که در موقعی که حوصله غذا پختن ندارند یا میل به غذا های بیرون پیدا می کنند پیتزا را به عنوان غذا انتخاب می کنند.

پیتزا با همه مزایای فراوانش از آن دست غذاهایی است که کوچکترین کم توجهی در شرایط دلیوری می تواند تاثیرات بسیار نامطلوبی بر طعم و مزه نهایی آن داشته باشد. به طوری که شاید شما هم بارها این جمله را شنیده باشید که مثلا پیتزای فلان رستوران فقط همونجا خوبه، از در مغازه که بیرون بیاد، خمیر و وارفته میشهاین جمله به ظاهر ساده، به تنهایی اهمیت شرایط دلیوری را مشخص می کند و نشان می دهد که در صورت انتخاب نامناسب حتی یک مورد کوچک، امکان از دست دادن مشتری برای همیشه وجود دارد؛چه برسد به انتخاب شرایط موارد مهم و تاثیر گذار اصلی که به نوعی از فوت و فن کار هم به شمار می آیند. شرایطی که اهمیت آنها اگر از انتخاب مواد اولیه سالم بیشتر نباشد، کمتر هم نیست.:

در ادامه برای آشنایی بهتر؛ به چند نمونه از این نکات ریز و بسیار مهم اشاره خواهیم کرد:

نکته اول: انتخاب دمای مناسب سرو

برای بسیاری از افراد دمای مناسب سرو یک پیتزا، دمای بین 70 تا 85 درجه می باشد، دمایی که نه خیلی داغ باشد و نه خیلی سرد. حفظ این دما در شرایط رستورانی کار سختی نیست ولی برای این که بتوانیم پیتزا را خیلی زود، با دمایی در همین حد و اندازه به دست مشتری برسانیم، توجه به همه شرایط دلیوری بسیار مهم است.

بنابراین به همه نکات ریز اما مهم توجه کنید. نکاتی مانند انتخاب فرد مناسب برای پیک که علاوه بر شناخت درست منطقه، موتور سوار ماهری هم باشد، آداب معاشرت و مشتری مداری را بداند و بتوانددر شرایط بحرانی، مهارت حل مسئله داشته باشد.

نکته دوم: انتخاب ظرف مناسب سرو

در باور عموم آشپزی هنری است که بیشتر با طعم ها و مزه ها سروکار دارد و آشپز حرفه ای کسی است که طعم ها و مزه ها را به خوبی تشخیص دهد و بتواند از بین دنیای پر رنگ و لعاب سبزیجات و طعم ها، غذایی خوش آب و رنگ تحویل مشتری دهد. ولی در دنیای آشپزی، هر چیزی که اثر بخشی غذا را بیشتر کند، نکته ای است که حتما باید به آن توجه کرد.

این روزها که علم روانشناسی تاثیر رنگ ها بر روی اشتها، طعم و مزه غذا را ثابت نموده و صدها مقاله علمی در این خصوص چاپ شده، بهتر است قبل از خرید هر چیزی، کمی هم مطالعه داشته باشیم.زیرا انتخاب ظرف مناسب، نه تنها باعث می شود تا غذای سرو شده زیباتر و خوشمزه تر به نظر بیاد بلکه کمک می کند تا غذا در شرایط مناسب و مطلوب، شکل و حالت خود را بهتر حفظ نماید.

در شرایط بیرون بر، توجه به این نکته، حساس تر هم خواهد شد، زیرا اگر جنس جعبه انتخابی از مقوای مناسب نباشد و یا ضخامت مقوا کم باشد، احتمال این که در جریان حمل و نقل، به شکل و حالت پیتزا آسیب برسد، بسیار زیاد است. علاوه بر این انتخاب جعبه با کیفیت که از شرایط تهویه مناسب هم برخوردار باشد و بتواند دما را به خوبی حفظ کند، کمک می کند تا پیتزا در دمای مناسب مورد نظر شما تحویل مشتری گردد.

نکته سوم: انتخاب کاغذ زیر پیتزا

شاید اگر ادعا کنم، انتخاب کاغذ سینگل یا همان کاغذ زیر پیتزا، یکی از سخت ترین و مهم ترین نکات مراحل سرو پیتزاست، بیراه نگفته باشم. زیرا با وجود آن که شرکت های فراوانی در ایران به تولید این محصول می پردازند ولی پیدا کردن یک کاغذ سینگل فست فود با کیفیت که نه تنها سلامت پیتزای شما را حفظ کند؛ بلکه از ضخامت لازم هم برخوردار باشد، اصلا کار آسانی نیست.

کاغذ سینگل از آن دست محصولات پرکاربردی است که در صنایع مختلف غذایی و دارویی استفاده میشود و مهم ترین خصوصیت این محصول، مقاومت در برابر ضربه و عدم نفوذ رطوبت می باشد. دلیل تولید این محصول به صورت مواج نیز همین می باشد.

قرار دادن پیتزای داغ بر روی کاغذ سینگل، به عنوان یک نکته مهم، بسیار حساس و ظریف می باشد. زیرا اگر کاغذ از جنس مطلوب و باکیفیت ساخته نشده باشد، پیتزا به کاغذ می چسبد. این موضوع در شرایط بیرون بر که قرار است پیتزای داغ درون جعبه قرار گرفته و برای مدتی با درب بسته حمل گردد، بسیار سخت تر و چالش برانگیز تر می شود. به همین خاطر انتخاب کاغذی که هوا رو به خوبی از خود عبور داده و مانع خمیر شدن پیتزا گردد، بسیار مهم است.البته همه محصولات عرضه شده در بازار، مدعی جذب رطوبت و گردش هوای مناسب هستند و همین موضوع شرایط انتخاب را برای شما سخت تر خواهد کرد. به همین خاطر لازم است با دقت و توجه خاص، بهترین و با کیفیت ترین محصول را برای عرضه کالای خود انتخاب کنید تا از همان ابتدا به عنوان یک فعال اقتصادی مجرب و کارآزموده شناخته و معتبر گردید.

نکته چهارم : انتخاب نور و موسیقی مناسب

این نکته از آن دست مسائلی است که فقط در رستوران ها و کافه ها کاربرد داشته و در شرایط بیرون بر کارایی خاصی ندارد.ولی با این وجود بهتر است در این مورد نیز حساس باشید و شرایط نورپردازی محیط رستوران و یا کافه خود را در اختیار متخصصان این حوزه قرار دهید تا بتوانید از تاثیر پذیری این آیتم در جذب مشتری و انتقال بهتر طعم غذا لذت ببرید.موسیقی مناسب نیز یکی دیگر از آیتم های بسیار مهمی است که نه تنها می تواند کافه یا رستوران شما را به عنوان یک مکان دنج و مناسب معرفی کند، بلکه به خاطر اثربخشی زیاد موسیقی و تاثیر آن در خاطره، نقش بسیار زیادی در برندینگ و معرفی شما خواهد شد. تجربه ثابت کرده، کیفیت مناسب غذا و طعم بی نظیر آن که قطعا به خاطر مواد اولیه تازه و سرآشپز حرفه ای کسب می گردد، اولین دلیل انتخاب یک رستوران یا کافه می باشد، ولی باید بپذیریم که تاثیر عوامل جانبی در اثر بخشی بیشتر این شرایط بسیار کمک کننده می باشد. اگر به دنبال این هستید که کافه و رستوران خود را به یک پاتوق دوست داشتنی و خاطره انگیز تبدیل کنید، حتما به همه نکات بیان شده؛به صورت یک چالش مهم نگاه کرده و از همان ابتدا خود را به عنوان یک رقیب سرسخت برای حرفه ای ها معرفی کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول خدمت جدیدی را ارائه می دهد تا به پاس قدردانی و اعتماد مشترکین خود باعث تعامل بیشتر بین همراه اول و مشترکین شود و همین باعث محبوبیت دو چندان این اپراتور بین مشترکین خود شده است اپراتور همراه اول همیشه با خدمات جدیدش باعث جذب مشترکین زیادی میشود و در ادامه به جزییات این باشگاه میپردازیم.

 

برای این کار، مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، می توانند به اپلیکیشن یا وب سایت همراه من به آدرس my.mci.ir مراجعه نموده و با عضویت در همراه من، به صورت خودکار عضو باشگاه فیروزه ای همراه اول شده و با شرکت در طرح ها و کمپین های دوره ای و مناسبتی از جوایز متنوع آن بهره مند گردند.

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ با ثبت اطلاعات در این سایت، به همراه اول این اجازه را می دهند تا اطلاعات آنها را جمع آوری، استفاده و منتقل نماید. البته این باشگاه متعهد به حفاظت از حریم خصوصی اعضای خود بوده و تنها در مواردی که در ذیل به آن اشاره می کنیم؛ مجاز به استفاده از اطلاعات جمع آوری شده می باشد و در سایر موارد همراه اول موظف به کسب رضایت اعضا باشگاه می باشد.

 

· در صورتی که مشترک، مشخصات یا رمز ثبت شده برای استفاده از خدمات باشگاه فیروزه ای را فراموش کرده باشد که در این صورت همراه اول برای مشخص نمودن هویت مشترک، از اطلاعات ثبت شده استفاده می کند.

· اطلاع رسانی های مختلف مانند قبض موبایل، طرح های ویژه هر مشترک، مشمولیت های تخفیفی و ...

· تخفیفات و مطالعات بازاری برای طرح ریزی برنامه های بازاریابی جهت پاسخگویی به نیاز اقشار و بخش های مختلف مشترکین

· رضایت سنجی از مشترکین

· تماس با مشترکین

تمامی شانس های دریافت شده توسط مشترک، در قسمت گزارش جوایز ثبت می شود.

به طور کلی مشترکین با کسب امتیاز می توانند در طرح و کمپین های این باشگاه شرکت کرده و از جوایز مختلف آن بهره مند گردند. برای کسب امتیاز؛ مشترکین همراه اول می توانند به روش های ذیل اقدام نمایند:

· ثبت نام در باشگاه فیروزه ای 20 امتیاز

· دعوت از دوستان 20 امتیاز

· ثبت نام سیم کارت های دائمی تا سه ماه از تاریخ فعال سازی 50 امتیاز

· ثبت نام سیم کارت های اعتباری تا سه ماه بعد از فعال سازی 10 امتیاز

· هر 1000 تومان پرداخت قبض یا شارژ سیم کارت، یک امتیاز

 

البته مشترکین توجه داشته باشند، تا 48 ساعت پس از پرداخت قبض یا خرید شارژ، امتیاز این بخش در قسمت امتیازات لحاظ می گردد و اعضای باشگاه تا یک ماه فرصت دارند تا جهت دریافت امتیاز خود به این بخش مراجعه و با انتخاب دکمه دریافت امتیازات؛ امتیاز خود را دریافت نمایند. پس از گذشت یک ماه، امتیاز مربوط به پرداخت قبض یا خرید شارژ قابل دریافت نمی باشد. امتیاز مربوط به بخش های دیگر مانند ثبت نام سیم کارت یا دعوت از دوستان به صورت خودکار به کاربر تعلق می گیرد.

 

نکات و شرایط مهم عضویت در باشگاه فیروزه ای:

· در حال حاضر باشگاه فیروزه ای همراه اول تنها مختص مشترکین حقیقی بوده و اشخاص حقوقی و شرکت ها نمی توانند از خدمات آن بهره مند گردند.

· امتیازات کسب شده توسط اعضای باشگاه برای هر شماره، قابل انتقال به شماره دیگر نمی باشد.

· امتیازات تخصیص داده شده به مشتریان توسط همراه اول، هیچ ارزش نقدی و ریالی نداشته و اعضای باشگاه نمی توانند مطالبه و ادعای قانونی برای دریافت وجه نقد در ازای امتیازات خود داشته باشند.

· امتیازات کسب شده توسط مشترک در هر سال، تا پایان سال بعد قابل استفاده بوده و بعد از آن منقضی می گردد.

· همراه اول، حق تغییر، محدودیت و یا لغو برنامه وفاداری و جوایز را بدون اطلاع قبلی داشته و مشترک از طریق کانال های ارتباطی از هرگونه تغییر و اصلاح برنامه مطلع خواهد شد.

· با تغییر نام و واگذاری یک شماره، امتیاز آن شماره صفر می شود و مشترک جدید می تواند در صورت تمایل دوباره در باشگاه عضو گردد.

· در صورت هرگونه سوء استفاده مشترک از حساب کاربری خود در باشگاه مشتریان، همراه اول حق بستن حساب کاربری و عضویت مشترک در باشگاه را خواهد داشت.

· در صورتی که رفتار یا عملکرد هر یک از اعضا با قوانین و مقررات همراه اول مغایرت داشته باشد، همراه اول حق قطع عضویت مشترک را خواهد داشت.

· جوایز فیزیکی به مالک خط پس از احراز هویت تعلق می گیرد.

 

در حال حاضر اعضای باشگاه فیروزه ای اپراتور همراه اول می توانند با شرکت در قرعه کشی ماهانه، جوایز هفتگی و نیکوکاری از امتیازات خود استفاده کنند. هم اکنون قرعه کشی ماهانه باشگاه که تا 25 آبان ماه معتبر می باشد، شامل 5 جایزه 50 میلیونی است که برای شرکت در آن؛ اعضای باشگاه باید امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه کشی تبدیل کنند.

بر اساس جایزه هفتگی هم اعضای باشگاه هر هفته از شنبه تا جمعه، فرصت دارند با مراجعه به بخش جوایز هفتگی باشگاه مشتریان در سامانه همراه من، امتیازهای خود را به شانس برنده شدن جایزه خاصی تبدیل کنند و با مصرف امتیاز بیشتر شانس خود را افزایش دهید. در حال حاضر، بخش نیکوکاری که معمولا به صورت کمک به درمان کودکان، کمک به ساکنین مناطق محروم، مشارکت در ساخت صحن حضرت زینب ( س ) و... خواهد بود غیر فعال می باشد.

علاوه بر آنچه که اعلام شد، جوایز دیگری نیز به صورت بسته های متنوع اینترنت و مکالمه وجود دارد که اعضای باشگاه می توانند در صورت تمایل از آنها بهره مند گردند.

 

لیست جوایز باشگاه فیروزه ای

نوع بسته

جزئیات بسته

میزان امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

10 دقیقه مکالمه و 20 پیامک 7 روزه درون شبکه

20 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

20.000 ریال اعتبار 30 روزه درون شبکه

50 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

300 دقیقه مکالمه درون شبکه 7 روزه

300 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

100 دقیقه مکالمه درون شبکه 7 روزه

110 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

60 دقیقه مکالمه درون شبکه 1روزه

60 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

5 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 1 گیگا بایت اینترنت 30 روزه

260 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

90 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 1.5 گیگا بایت اینترنت 30 روزه

380 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

150 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 2.5 گیگا بایت اینترنت 30 روزه

520 امتیاز

بسته های مکالمه و ترکیبی

210 پیامک، 30 دقیقه مکالمه با خطوط همراه اول و 3 گیگا بایت اینترنت 30 روزه

630 امتیاز

بسته های اینترنت

3 گیگابایت اینترنت 30 روزه

370 امتیاز

بسته های اینترنت

1 گیگابایت اینترنت 30 روزه

220 امتیاز

بسته های اینترنت

5 گیگابایت اینترنت 30 روزه

450 امتیاز

بسته های اینترنت

1.5 گیگابایت اینترنت 7 روزه

240 امتیاز

بسته های اینترنت

1 گیگابایت اینترنت 1 روزه

140 امتیاز

بسته های اینترنت

2 گیگابایت اینترنت 1 روزه

180 امتیاز

بسته های اینترنت

3 گیگابایت اینترنت 7 روزه

300 امتیاز

بسته های اینترنت

500 مگابایت اینترنت 7 روزه

150 امتیاز

بسته های اینترنت

500 مگابایت اینترنت 1 روزه

100 امتیاز

 

 

علاوه بر این مشترکین می توانند، تمام امتیازات خود را به کدهای تخفیف تبدیل کنند و در صورت تمایل از موارد بیان شده در جدول ذیل بهره مند گردند:

 

نوع کد

جزئیات کد

میزان امتیاز

کدهای تخفیف

بازدید باغ ملی گیاه شناسی برای یک نفر به ارزش 15،000 تومان

150 امتیاز

کدهای تخفیف

25 درصد تخفیف سفارش خدمات آچاره

50 امتیاز

کدهای تخفیف

6 درصد تخفیف خرید بیمه شخص ثالث از بیمیتو

50 امتیاز

کدهای تخفیف

14 درصد تخفیف خرید بیمه بدنه از بیمیتو

50 امتیاز

کدهای تخفیف

12 درصد تخفیف بیمه درمان تکمیلی از ازکی

50 امتیاز

کدهای تخفیف

18 درصد تخفیف بیمه مسافرتی از ازکی

50 امتیاز

کدهای تخفیف

25 درصد تخفیف بیمه آتش سوزی از ازکی

50 امتیاز

کدهای تخفیف

40 هزار تومان تخفیف خرید پرواز دالی از فلای تودی

50 امتیاز

کدهای تخفیف

100 هزار تومان تخفیف خرید پرواز دالی از فلای تودی

50 امتیاز

کدهای تخفیف

40 درصد تخفیف خرید کتاب از طاقچه

50 امتیاز

کدهای تخفیف

50 درصد تخفیف اشتراک یک ماهه طاقچه

50 امتیاز

 

 

 

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت همراه اول مراجعه نموده و یا با تماس با شماره 9990 پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند.

 

 


:: برچسب‌ها: باشگاه مشتریان همراه اول ، خدمات باشگاه فیروزه ای ، باشگاه فیروزه ای ، باشگاه فیروزه ای همراه اول ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور همراه اول به مناسبت دوره جام جهانی 2022 بسته های هیجان انگیز رومینگ خود را معرفی کرد که کسانی که قصد عزیمت به کشور قطر را دارند از این بسته ها استفاده نمایند. این بسته ها برای مشترکین، مدیران، خبرنگاران و ...در نظر گرفته شده است و تمام مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول میتوانند از این بسته ها استفاده نمایند.


ویژگی های بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
اپراتور همراه اول همگام با تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی، بسته های رومینگ ویژه جام جهانی و بسته مکالمه رومینگ خود را ارائه نموده است که شامل موارد ذیل می گردد:

نوع بسته
اینترنت
هدیه مکالمه
هدیه پیامک
مدت اعتبار
قیمت
ویژه کلیه مشترکین
2 گیگابایت
20 دقیقه
20 پیامک
30 روزه
390 هزار تومان
ویژه کلیه مشترکین
5 گیگابایت
50 دقیقه
50 پیامک
30 روزه
990 هزار تومان
ویژه خبرنگاران و مدیران
200 گیگابایت
50 دقیقه
200 پیامک
30 روزه
2.990 هزار تومان


البته علاوه بر بسته های اعلام شده در جدول بالا، یک بسته 7 روزه مکالمه رومینگ هم از سوی همراه اول ارائه شده است که علاوه بر پوشش 90 دقیقه مکالمه رومینگی، شامل تعداد 90 پیامک هدیه بوده و با قیمت 490 هزار تومان عرضه می گردد.

شرایط و نکات مهم بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
· امکان فعال سازی بسته های رومینگ بین الملل ویژه جام جهانی برای کلیه مشترکین سیم کارت های حقیقی، حقوقی، دائمی و اعتباری همراه اول وجود دارد.
· امکان استفاده از این بسته ها، در کلیه اپراتورهای کشور قطر Vodafone و Ooredoo وجود دارد.
· بسته های رومینگ جام جهانی قابلیت تمدید خودکار ندارد.
· به قیمت های اعلامی همه بسته ها، مالیات و ارزش افزوده، اضافه خواهد شد.
· اتمام بسته های هدیه مکالمه و پیامک تاثیری بر ادامه بسته دیتا ندارد و بالعکس.
· بسته های هدیه و مکالمه همزمان با فعال سازی بسته اینترنت از سوی سیستم به صورت خودکار برای مشترک فعال می شود.
· امکان فعال سازی همزمان این بسته ها با سایر بسته های رومینگ ( امارات، دور دنیا و عراق ) وجود دارد.
· در صورت عدم فعال بودن سرویس رومینگ در هنگام فعال سازی بسته، ابتدا سرویس رومینگ بین الملل برای مشترک فعال شده و سپس بسته فعال خواهد شد. مشترکین همراه اول می توانند قبل از خروج از ایران از فعال بودن سرویس رومینگ خود با استفاده از کد دستوری # 2911 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع ) اطمینان حاصل نمایند.
· قابلیت خرید و هدیه بسته در درگاه ها برای دیگران از سوی مشترکین حقیقی و فقط از طریق کارت بانکی وجود دارد، ولی بهتر است مشترکین قبل از خروج از ایران نسبت به خرید و فعال سازی بسته رومینگ خود اقدام نمایند.
· بسته های مکالمه هدیه رومینگ جام جهانی در همه اپراتورها برای مشترکین دائمی و اعتباری قابل استفاده می باشد. مکالمات ارسالی و دریافتی ( تماس با ایران و تماس با قطر ) در کلیه اپراتورها قابل استفاده میباشد، ولی امکان تماس با کشور ثالث در بسته هدیه رومینگ وجود ندارد.
· کلیه خریداران بسته های رومینگ جام جهانی، علاوه بر استفاده از بسته ها و هدایای ویژه آن، در قرعه کشی ویژه 11 توپ طلا که در بازه زمانی جام جهانی اجرا می شود، شرکت داده می شوند.

نحوه فعال سازی بسته های رومینگ جام جهانی 2022:
کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند بسته های ویژه جام جهانی 2022 را که از نیمه آبان ماه 1401 پیاده سازی شده است، به روش های زیر خریداری نمایند:
1. اپلیکیشن همراه من
2. فروشگاه آنلاین همراه اول
3. شماره گیری کد دستوری # 2022 * 2913 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2913 ستاره 2022 )
تعرفه رومینگ بین الملل در جام جهانی 2022 قطر:
بر اساس تفاهم نامه صورت گرفته بین اپراتور همراه اول با اپراتورهای قطری، تعرفه رومینگ بین الملل جام جهانی با تخفیف ویژه به شرح ذیل می باشد:


نوع ارتباط
تعرفه
مکالمه با ایران بر حسب دقیقه
9.000 تومان
مکالمه دریافتی از ایران بر حسب دقیقه
9.000 تومان
مکالمه داخلی با شماره های قطر بر حسب دقیقه
9.000 تومان
ارسال پیامک
2.000 تومان
اینترنت بر حسب مگابایت
2.000 تومان



نحوه مدیریت هزینه های ارتباطی در سفر :
قبل از هر چیز؛ مشترکینی که سرویس رومینگ بین الملل خود را فعال نموده، توجه داشته باشند که اگر در کشور قطر قصد برقراری مکالمه با ارسال پیامک برای شماره های ایرانی را دارند، باید "0098 " را به ابتدای شماره مورد نظر خود اضافه نمایند.
برای مدیریت بهتر هزینه های اینترنت رومینگ در ادامه به چند راهکار کاربردی اشاره می کنیم:
· با توجه به این که در زمان استفاده از سرویس رومینگ بین الملل، کلیه بسته های اینترنتی عادی خریداری شده در ایران غیر فعال می گردد، پیشنهاد می شود گزینه دانلود و بروز رسانی برنامه ها و تنظیمات گوشی را از حالت خودکار خارج نمایید.
· برای مدیریت بهتر هزینه های مصرف اینترنت، توصیه می شود؛ گوشی هوشمند خود را به هیچ وجه در اختیار اطفال یا افراد نا آگاه و ناشناس قرار ندهید.
· مشترکین توجه داشته باشند در صورت برقراری تماس بین دو شماره همراه اول در کشور قطر برای هر دو طرف هزینه محاسبه می گردد. برای مشترک تماس گیرنده؛ هزینه تماس خروجی محاسبه می شود و برای مشترک دریافت کننده تماس هزینه تماس دریافتی در نظر گرفته می شود.
· در صورت استفاده از سرویس های انتظار مکالمه ( Call Waiting )، انتقال مکالمه ( Call Forward ) و پیامگیر صندوق صوتی ( VMS )، مشترک باید هزینه آنها را پرداخت نماید که این هزینه، اضافه بر هزینه رومینگ بین الملل می باشد. در صورتی که مشترک تمایل به استفاده از این سرویس ها را ندارد می تواند با استفاده از کد دستوری # 24 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 24 مربع ) و منوهای 1 و 2 و 3 نسبت به غیر فعال سازی آنها اقدام نماید.
· قرار دادن گوشی هوشمند در حالت" هات اسپات" نه تنها باعث خالی شدن شارژ می شود بلکه می تواند هزینه های ناخواسته ای را به مشترک تحمیل کند؛ بنابراین از انجام آن اجتناب نمایید.
· در صورت استفاده از اینترنت در مکان های عمومی مانند هتل ها و عدم استفاده از اینترنت سیم کارت، بهتر است گزینه Mobile Data و Data Roaming را در تنظیمات گوشی غیر فعال سازید.
· پیش از سفر به قطر، بهتر است با فعال سازی PIN CODE سیم کارت و یا تعریف رمز برای گوشی هوشمند، امکان سوء استفاده های احتمالی در صورت سرقت یا مفقود شدن گوشی را به حداقل برسانید.
به نظر می رسد در آستانه جام جهانی 2022، اپراتور همراه اول تلاش نموده تا با در نظر گرفتن طیف مختلف و گسترده ای از سلیقه ها و نیازهای مشترکین، خبرنگاران، مدیران و دست اندرکاران اجرایی کشور؛ بسته های کاربردی و متنوعی را تعریف کند که متقاضیان می توانند بسته به نوع مصرف خود، بهترین بسته را خریداری و فعال نمایند.

 


:: برچسب‌ها: بسته های ویژه رومینگ بین الملل ، جام جهانی قطر ، بسته های رومینگ جام جهانی 2022 ، بسته های رومینگ جام جهانی ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سیم کارت های 0912 نیز از همان روزهای اولیه عرضه تا کنون که در حدود سه دهه از عرضه آنها می گذرد، فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته و با شایعات و خبرهای زیادی دست و پنجه نرم کردند، ولی در پایان همیشه روز به روز بر ارزش ریالی و اعتبار این سیم کارت افزوده شده و محبوبیت آنها نیز در بین کاربران افزایش پیدا کرده است.

البته شایعات برای همه کسب کارهای محبوب است اما چنین خبرهایی در مورد سیم کارت های 0912 حتی برای مدت کوتاه ممکن است باعث ضرر مالی شود به همین دلیل باید همیشه به مه اخبارهایی که در مورد این سیم کارت ها نشر داده میشود توجه نکرد.

در هر صورت اگر از جمله افرادی هستید که قصد خرید سیم کارت 0912 را دارید و به دنبال کسب اطلاعات دقیق و موثق در مورد این سیم کارت می گردید، تا پایان ما را همراهی کنید تا هم از آخرین شایعات پیرامون این سیم کارت پر طرفدار مطلع گردید و هم بتوانید اطلاعات کاملی در مورد قیمت و جایگاه واقعی سیم کارت های 0912 بدست آورید.

مهم ترین شایعات پیرامون سیم کارت های 0912:



1. به زودی از سوی همراه اول سیم کارت های 0912 رایگان واگذار می گردد!
این شایعه را می توان از آن جمله خبرهای شاخدار عنوان کرد که به هیچ وجه قابل قبول و منطقی نمی باشد. زیرا تقریبا همه کاربران از ارزش سیم کارت های دائمی 0912 آگاه هستند و می دانند که این سیم کارت ها، از ارزش ریالی بسیار بالایی برخوردارند. حتی شماره های جدید و صفر آن که قدمت کمتری داشته و بالطبع قیمت پایین تری هم دارند، روز به روز در حال افزایش قیمت می باشد و رشد صعودی خوبی در بازار سیم کارت ایران دارند. حال این سوال پیش می آید که چرا باید اپراتور همراه اول، با ارزش ترین و گران ترین و پر تقاضا ترین سیم کارت خود را به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار دهد؟



2. به زودی سیم کارت 0912 اعتباری عرضه می شود!
اپراتور همراه اول به عنوان اولین اپراتور کشور، از همان سال 73 سیم کارت های دائمی خود را به صورت استانی عرضه کرد. به همین خاطر هر پیش شماره این اپراتور، مربوط به یک استان مشخص می باشد. پیش شماره 0912 نیز مربوط به استان های تهران، قم، قزوین، کرج، سمنان و زنجان می باشد.

کم کم بعد از گذشت چند سال و حضور اپراتور ایرانسل با سیم کارت های اعتباری، همراه اول هم سیم کارت های اعتباری خود را با پیش شماره های استانی ارائه نمود. فقط در این بین تنها پیش شماره ای که سیم کارت اعتباری ندارد، مربوط به پیش شماره 0912 می باشد.

همین موضوع هم باعث شده تا هر چند وقت یکبار، شایعاتی پیرامون عرضه سیم کارت های اعتباری 0912 در بازار شنیده شود و عده ای منتظر سیم کارت اعتباری 0912 ارزان قیمت بمانند. حال آنکه یکی از مهم ترین دلایل بالا بودن قیمت سیم کارت های 0912، دائمی بودن آنهاست که سبب می گردد تا این پیش شماره از سایر پیش شماره های همراه اول جدا شده و منحصر بفرد گردد.



3. سیم کارت های 0912 خیلی زود سلب امتیاز می شوند!
موضوع سلب امتیاز به هیچ وجه مختص پیش شماره 0912 نبوده و همه سیم کارت های اعتباری و دائمی اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل مشمول این قانون می گردند. بنابرین فرقی نمی کند مشترک کدام اپراتور باشید، فقط باید مراقب باشید تا مشمول قانون سلب امتیاز نشوید.

براساس این قانون در صورتی که مشترک طی دوره های متوالی نسبت به پرداخت بدهی سیم کارت خود اقدام ننماید، امکان از دست دادن امتیاز سیم کارت خود را دارد که این امر از سوی اپراتور به روش های مختلف مانند پیامک به مشترک اطلاع رسانی خواهد شد. علاوه بر این در صورتی که مشترک از تلفن همراه خود موجب مزاحمت دیگران شود و عمدا و با سوء نیت ارتباط دیگران را مختل نماید، برای بار اول مشمول قطع سیم کارت به مدت یک هفته، برای بار دوم قطع سیم کارت به مدت سه ماه و برای بار سوم امتیاز سیم کارت مشترک برای همیشه سلب می گردد.

بنابراین این قانون مشمول کلیه مشترکین بوده و به هیچ وجه مختص سیم کارت دائمی 0912 نمی باشد، هر چند که این شماره نسبت به باقی شماره ها از امن ترین سیم کارت ها، از بابت خطر سلب امتیاز می باشد و بر اساس اعلام اپراتور همراه اول در صورت عدم پرداخت بدهی در سال های طولانی ( بیش از سه سال ) امکان سلب امتیاز این پیش شماره با ارزش وجود دارد.



4. سیم کارت 0912 یک میلیونی!
این خبر شایعه است یا واقعیت!!

زیرا سوال اینجاست چگونه ممکن است سیم کارت 0912 یک میلیونی داشته باشیم؟!!! در حالی که هر چند وقت یکبار خبر فروش سیم کارت های 0912 با قیمت های نجومی و میلیاردی، همه را شگفت زده می کند...

واقعیت این است که شماره های رند و کدهای پایین 0912، به دلیل قدمت و تقاضای بالا از اعتبار و ارزش ریالی بسیار بالایی برخوردارند که به دلیل عدم عرضه، فراوانی کمی در بازار داشته و همین موضع سبب می گردد تا به محض عرضه شدن، با انبوهی از متقاضیان خرید روبرو شده که حاضرند تقریبا هر بهایی برای داشتن این سیم کارت ها بپردازند.

ولی در این بین، سیم کارت هایی نیز هستند که در سال 93 با پیش شماره صفر و 9 از سوی اپراتور همراه اول عرضه شده و به علت قدمت کمتر، از قیمت مناسب تری برخوردار می باشند. این سیم کارت ها که در بازار سیم کارت ایران به سیم کارت ارزان قیمت 0912 معروفند، به خاطر قدمت کمتر و فراوانی بیشتر، قیمت متعادل تری نسبت به سایر پیش شماره های 0912 دارند، هر چند؛ به هیچ وجه این عدد یک میلیون نمی باشد، ولی قطعا شرایط خرید این نوع سیم کارت ها بسیار بهتر می باشد.



البته سیم کارت 0912 پیش شماره صفر و 9 در سال 93 با قیمت دویست هزار تومان از سوی اپراتور همراه اول در اختیار مشترکین قرار می گرفت، ولی الان با گذشت بیش از 8 سال قیمت پایه این سیم کارت ها از 8 میلیون تومان می باشد که با توجه به رندی شماره، میزان کارکرد و ... روند صعودی به خود می گیرد.

در هر صورت این شماره های ارزان با قیمت اقتصادی می تواند برای سیم کارت اولی ها یک پیشنهاد مناسب و مقرون به صرفه باشد. زیرا علاوه بر قیمت مناسب، از تنوع شماره بالایی هم برخوردار بوده و شماره های صفر و کار نکرده آن نیز به مراتب بیشتر از سایر پیش شماره ها می باشد. علاوه بر این با توجه به این که این شماره ها از سوی معتبرترین و با ارزش ترین اپراتور کشور عرضه می شوند، به عنوان یک منبع معتبر برای سرمایه گذاری، با گذشت زمان قیمت چند برابری پیدا خواهند کرد.

خرید یک سیم کارت همواره به عنوان یک چالش می تواند خسته کننده و طولانی گردد، ولی اگر با آگاهی کامل صورت پذیرد می تواند به عنوان یک انتخاب خوب، گامی بلند در جهت موفقیت به شمار آید. پس اکیدا توصیه می شود قبل از انتخاب سیم کارت، اطلاعات لازم در این خصوص را کسب کرده و سپس با خرید از مراکز معتبری همچون رند باز که نه تنها در این زمینه از تجربه کافی برخوردارند بلکه به علت اعتبار بالا مورد توجه حرفه ای های این حوزه می باشند، این چالش را به فرصتی استثنایی و غیر قابل تکرار تبدیل کنید.





منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز

 


:: برچسب‌ها: شایعات عجیب سیم کارت های 0912 ، سیم کارت همراه اول ، سیم کارت 0912 ، قیمت سیم کارت 0912 ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

به نظر می رسد این روزها با محدودیت های اینترنتی و فیلتر شدن برخی از برنامه ها و سایت ها اظهار نظرهای مختلفی در مورد طرح صیانت و اینترنت ملی شنیده می شود، اما اینترنت طبقاتی وارد فاز جدی تری شده است، البته هنوز ابهامات زیادی در خصوص جزئیات این طرح وجود دارد و مشخص نیست کدام گروه های خاصی قادر به استفاده از محتوای اینترنت بدون پالایش هستند و یا کدام سایت ها برای این گروه ها رفع فیلتر می شود؟


به تازگی، مهدی سعادتی، عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرده است: " رها شدگی فضای مجازی در هیچ کشوری وجود ندارد، بلکه در بسیاری از کشورها حتی سنین استفاده از فضای مجازی نیز برای افراد تعریف شده است. به طور مثال سطح دسترسی نوجوانان، جوانان و اساتید با یکدیگر تفاوت دارد."

این نماینده مجلس در ادامه بیان داشت، خطرات رها شدگی فضای مجازی بارها اعلام شده؛ ولی نادیده گرفته شده و حالا این وظیفه مجلس است تا با ورود در این حوزه کوتاهی های انجام شده را جبران نماید. او در همین رابطه بیان داشت: " واقعیت های طرح صیانت با آنچه که در فضای مجازی ادعا شده و دشمن نیز به آن دامن زده است، فاصله زیادی دارد. هدف از اجرای این طرح، ساماندهی فعالیت در این فضا است. هدف از اجرای این طرح این است که ما بتوانیم شبکه ملی و فضای مجازی جدید و قانونمندی ایجاد کنیم که راه اندازی و تقویت پلتفرم های داخلی یکی از این اقدامات است."

البته ایشان در ادامه افزود: "پلتفرم های داخلی شاید اکنون قدرت رقابت با نمونه های خارجی که چندین سال است، فعالیت می کنند را نداشته باشند، اما با توجه به توان داخلی می توان پلتفرم هایی طراحی کرد که قابل رویت باشند."
به گفته ایشان مجلس هنوز مصوبه اجرایی در این حوزه نداشته ولی در کمیسیون ها و کمیته ها نظرات بسیار زیادی از افراد گرفته شده و به شورای عالی فضای مجازی سپرده شده است که امیدواریم آن چیزی که به مصلحت نظام، کشور و مردم است، تصویب شود.
سخنان این نماینده در حالی رسانه ای می شود که از نظر بسیاری از کارشناسان و فعالان در حوزه فضای مجازی، اینترنت طبقاتی هیچ توجیه منطقی نداشته و حتی می تواند منجر به بروز خشم عمومی گردد. زیرا در شرایط کنونی کشور که تقریبا تمام مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول، سیم کارت ایرانسل و سیم کارت رایتل بدون وجود وی پی ان امکان استفاده از اینترنت بین المللی را نداشته و برای استفاده از این فضا چه برای کارهای شخصی و چه برای کسب و کار، مجبور به استفاده از فیلتر شکن هستند، مطرح کردن این موضوع که هیچ مزیتی برای کاربران نخواهد داشت؛ می تواند شرایط را بسیار پیچیده تر و سخت تر نماید.

ماجرای اینترنت طبقاتی از کجا شروع شد؟
ایده اینترنت طبقاتی تقریبا بیش از یک دهه است که همواره از سوی مسئولان و افراد مختلف مطرح می گردد و نشان می دهد که آنها تصمیم دارند تا سطوح دسترسی مختلفی را به هر یک از کاربران اینترنت بدهند. با وجود آن که مسئولان امر همواره به مدیریت و کنترل فضای مجازی تاکید داشتند، ولی به علت فراگیر نبودن وی پی ان و فیلتر شکن از سوی کاربران ایرانی هیچ گاه به صورت جدی به آن پرداخته نشد. این روند ادامه داشت تا در سال 98 با فراگیر شدن ابزارهای دور زدن فیلترینگ و وضعیت اینترنت کشور، طرح اینترنت طبقاتی رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است.

بنابراین؛ ایده اینترنت طبقاتی موضوع جدیدی نیست و آذری جهرمی نیز در سال 98 گفته بود: " بدون ساماندهی نمی شود موضوع فیلتر شکن ها را بررسی کرد. نمی شود سطح دسترسی برای پزشک، برای استاد دانشگاه یا برای خبرنگار با یک کودک هشت، نه ساله برابر باشد."
بعد از آن در فروردین ماه 1400 معاون وزیر ارتباطات و دادستان کل کشور تایید کردند که یوتیوب و برخی سایت های دیگر رفع فیلتر خواهند شد، البته این آزادسازی برای برخی گروه ها مانند خبرنگاران، استادان دانشگاه و دانشجویان خواهد بود.
در بهمن ماه سال 1400 نیز ابوالحسن فیروزآبادی، دبیر شورای عالی فضای مجازی درباره شرایط دریافت وی پی ان های قانونی گفته بود:" سازمان های خاصی از جمله سازمان های دولتی، بانک ها و سفارت خانه ها با توجه به فعالیتشان و نیاز به امنیت لازم است که از وی پی ان استفاده کنند."

این اظهار نظر ها به خوبی نشان می دهد که این موج در زمان دولت دوازدهم شکل گرفته بود و در همان زمان نیز دولت خواستار اجرای فیلترینگ غیر همسان بو و در طول این سالها تلاش هایی نیز در این زمینه انجام داد. به طوری که در تابستان امسال پیاده سازی اینترنت کودکان را می توان به عنوان سرآغازی برای راه اندازی اینترنت طبقاتی در نظر گرفت. در این طرح در اوایل تابستان اپراتورهای تلفن همراه با فرض کودک بودن همه مشترکین خود، قابلیت Safe search گوگل را به شکل قفل شده و بدون امکان غیر فعال سازی برای مشترکین فعال کردند. بر اساس این اقدام اپراتورها و فعال سازی این قابلیت؛ کاربر با هر سنی فقط به محتوایی در گوگل دسترسی خواهد داشت که یک کودک دسترسی دارد.

هر چند که از نظر مسئولان این موضوع با بهانه جستجوی امن شکل گرفته بود ولی از نظر بسیاری از کاربران و کارشناسان؛ این مساله به نوعی به منزله راه اندازی اینترنت طبقاتی می باشد.بعد از آن؛ در تیرماه 1401 به دنبال واکنش های منفی بسیار زیاد در خصوص فعال سازی قابلیت Safe search، جواد حسینی کیا، عضو کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه رایانه ای درباره وضعیت اینترنت بیان کرد: " برخلاف برخی نگاه هایی که درباره فیلترینگ وجود دارد، در حال برداشتن فیلترینگ اینترنت برای اساتید و اعضای هیئت علمی برخی دانشگاه های خاص هستیم. این طرح در مقطعی کوتاه و به شکل آزمایش اجرا می شود."


آنطور که از اظهار نظرها مشخص است، ایجاد اینترنت طبقاتی بسیاری از سایت ها و پلتفرم ها را از دسترس عموم مردم خارج می کند؛ ولی همچنان سوال های فراوانی در خصوص اینترنت طبقاتی و نحوه اجرای آن باقی می ماند و اصلا مشخص نیست برای پیاده سازی این طرح تا کنون چه برنامه هایی سازمان یافته است. ولی امیدواریم اجرای این طرح و نابرابری دسترسی اینترنت و طبقاتی کردن آن باعث به وجود آمدن شکاف جدیدی به نام شکاف دیجیتالی در کشور نگردد.


 


:: برچسب‌ها: طرح اینترنت طبقاتی، اینترنت طبقاتی ، طرح صیانت ، فیلتر شدن اینستاگرام ، رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

غذا شاید بهترین چیز برای همه آدم ها باشد که وقتی گرسنه می شوند  بتوانند با خوردن آن خودشان را سیر کنند. برای هر کس یک غذایی محبوب تر از بقیه غذا در جهان است اما نقطه نظر همه ان ها یک غذای ایتالیایی به نام پیتزا است.شاید پیتزا محبوب ترین و پر فروش ترین غذا در کل جهان باشد که همه طرفدار این غذای خوش مزه و لذیذ هستند. شاید بهترین نوع غذا را بتوان در خانه های خود آدم ها پیدا کرد که بسیار برای آنها دلچسب تر از همه باشد اما هر از گاهی ممکن است که غذا وا برود یا به ظرف غذا بچسبد که بسیار ناراحت کننده برای کسی است که این غذا را پخته است و تمام تلاشش را کرده تا غذا به ظرف نچسبد. با وجود همه این تفاسیر درست کردن حرفه ایی پیتزا شاید سال های سال زمان ببرد اما هر از گاهی پیتزا های خانگی مردم بسیار خوشمزه تر از پیتزا های بیرون می شود.

صرف نظر از صرفه جویی در هزینه، یکی دیگر از مهم ترین مزیت های درست کردن پیتزا در خانه، اطمینان از سلامت و تازگی مواد اولیه می باشد که به تنهایی تاثیر بسیار زیاد و مهمی در طعم و کیفیت پیتزای پخته شده خواهد داشت. البته برای داشتن یک پیتزای خاص و منحصر بفرد، علاوه بر انتخاب مواد با کیفیت و سالم، لازم است از فوت و فن های اولیه پخت یک پیتزای خوشمزه غافل نشویم. فوت و فن هایی در ظاهر ساده اما خیلی مهم و ظریف که باعث می شوند، در فامیل به عنوان یک پیتزا پز حرفه ای شناخته شوید. در ادامه به چند نمونه از این نکات اشاره می کنیم:

نکته اول: خمیر پیتزا

اولین و مهم ترین بخش یک پیتزا، پخت خمیر پیتزاست که باید به اندازه کافی ورز داده شود. ورز دادن بیش از حد خمیر پیتزا، باعث خشک شدن آن می شود. خمیر پیتزا را فقط باید در حد مخلوط کردن هم بزنید.

نکته مهم دیگر ضخامت خمیر می باشد که باید بین دو تا سه سانتی متر باشد، زیرا اگر خمیر خیلی نازک باشد، پیتزا خشک می شود و در صورتی که خمیر خیلی کلفت باشد، پیتزای خمیری و شل خواهید داشت.

در مورد خمیر پیتزا، مدت زمان پخت هم بسیار مهم می باشد، یک نکته مهم که در بین پیتزا پزهای حرفه ای رعایت می شود: پخت پیتزا با دمای زیاد و زمان کم می باشد. این نکته خصوصا در زمان هایی که از خمیر پیتزای آماده استفاده می کنید؛ بسیار مهم می باشد.

نکته دوم: مقدار مواد روی پیتزا

یکی دیگر از نکات مهم در پخت پیتزا، حجم موادی است که بر روی خمیر قرار می دهید. در خصوص موادی که روی پیتزا قرار می دهید، می توانید کاملا سلیقه ای عمل کنید و از مواد اولیه تازه و با کیفیت مطابق ذائقه افراد خانواده استفاده نمایید. ولی به این نکته توجه داشته باشید که حجم زیاد مواد نه تنها باعث می شود مواد درون آن به خوبی پخته نشود بلکه از ترد شدن پیتزا نیز جلوگیری می کند، بنابراین سعی کنید طوری مواد را روی خمیر بریزید که در هر برش از پیتزا؛ مقدار مشخصی از همه مواد وجود داشته باشد.

اگر ترجیح می دهید که مواد روی پیتزا را ابتدا تفت دهید، سپس روی پیتزا بچینید، بهتر است بعد از تفت دادن، صبر کنید تا خنک شوند و بعد آنها را روی خمیر قرار دهید.

نکته سوم: جلوگیری از خمیر شدن پیتزا

برای جلوگیری از خمیر شدن پیتزا، به مقدار سسی که روی خمیر می ریزید هم دقت کنید و سعی کنید سس را کاملا روی خمیر پیتزا به طور مساوی پخش کنید. اگر روی خمیر، سس گوجه فرنگی نمالید، تمام مواد هنگام برش دادن از خمیر جدا خواهند شد. بهتر است روی لایه پنیری که روی مواد ریخته اید هم دوباره سس بریزید.

اگر در درست کردن خمیر پیتزا دقت کافی داشته اید، برای این که مانع چسبیدن خمیر به میز یا تخته آشپزی شوند از آرد درشت ذرت استفاده می کنند. برای آن که خمیر به ظرف فر نچسبد، لازم است ابتدا فر را از قبل کمی گرم کنید، سپس پیتزا را برای پخت در آن قرار دهید.

نکته چهارم: انتخاب ظرف مناسب

بهترین ظرف برای درست کردن پیتزا ظرف تفلون می باشد که مانع چسبیدن خمیر به کف ظرف می شود. ولی امکان استفاده از ظروف شیشه ای یا استیل و یا حتی سینی فر هم وجود دارد، به شرطی از کاغذ روغنی استفاده کنید و زیر وروی آن را کمی آرد بپاشید.

نکته پنجم: دمای مناسب

بهترین دما برای پخت پیتزاهای خانگی حداقل 450 درجه فارنهایت یا 220 درجه سانتی گراد می باشد و مدت زمان میانگین پخت پیتزا هم بین 10 تا 12 دقیقه می باشد. پیتزا را در طبقه وسط و در مرکز قرار دهید و منتظر بمانید تا بعد از چند دقیقه پیتزایی فوق العاده با طعمی بی نظیر را مزه کنید.

نکته ششم: نحوه سرو پیتزا

بعد از خارج کردن پیتزا از فر، آن را بر روی کاغذ سینگل که به کاغذ زیر پیتزا معروف است، قرار دهید. این کاغذها به دلیل مواج بودن، باعث جذب رطوبت و گردش هوا شده و مانع خمیر شدن و وارفتن پیتزا می شوند. البته در انتخاب این کاغذها هم بسیار دقت کنید و کاغذهایی با کیفیت و از جنس مناسب تهیه کنید تا هنگام برش دادن پیتزا پاره نشوند.

با توجه به این که انواع کاغذ سینگل با کیفیت های متفاوت با نام ها و برندهای گوناگونی در بازار موجود می باشد، پیشنهاد می شود از کاغذهای سینگلی که از ساقه نیشکر یا همان باگاس تهیه می شوند، استفاده کنید که محصول پس از استفاده قابل بازیافت هم می باشند. البته در کنار همه نکاتی که بیان شدف هیچ گاه از معجزه ادویه ها غافل نشوید و برای این که یک پیتزای فوق العاده و منحصر بفرد داشته باشید، بهتر است؛ انواع سس های قرمز و مایونز را با هم مخلوط کرده و با کمی ادویه استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

شاید در دنیای امروزی ارتباطات بسیار محدود باشد و بسیاری از گوشی های خود با هم دیگر ارتباط برقرار کنند و از دل تنگی در بیایند . بسیاری از مردم با پیشرفت تکنولوژی توانسته اند  از طریق دور هم با هم دیگر ارتباط برقرار کنند که بسیار جذاب و عالی است . اما بعضی از کاربران ایرانسل این روز ها بسیار ناراحت هستند برای اینکه طولانی با گوشی های خود با دوستان یا آشنایان صحبت می کنند مجبور هستند که به خاطر گران شدن هزینه های تماس صحبت خود را بسیار محدود کنند و همین مساله باعث ناراحتی بسیاری از کاربران اپراتور ایرانسل شده است. اما ایرانسل این روز ها بسیار راحت این مشکل را حل کرده است وبا آوردن بسته های جدید و کد های شگفتی قیمت مناسب باعث این شده است این مشکل برای کسانی که دوست دارند با دوستان خود مکالمه طولانی داشته باشند را حل کند.

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، به تازگی دو بسته مکالمه به نام های"  شگفت و گو و شگفتاک " در کنار بقیه بسته های ایرانسلی ارائه می شود که علاوه بر تخفیفات بی سابقه ای که برای مکالمات ایرانسلی در نظر گرفته می شود، متناسب با دقیقه های مکالمه در طول روز هدیه مکالمه هم نصیبتان می شود.

 

جزئیات بسته های جدید مکالمه

با اضافه شدن بسته های جدید در کنار بقیه بسته های ساعتی، روزانه، هفتگی، پانزده روز و ماهانه به نوعی کدهای شگفتانه ایرانسل تکمیل شده است. در حال حاضر همه مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند از این بسته ها استفاده کنند ولی این پیشنهاد ویژه به طور خاص به درد مشترکینی می خورد که اهل مکالمات طولانی هستند و در عین حال می خواهند هزینه های این بخش را نیز مدیریت کنند.

 جزئیات این بسته های شگفتانه به شرح ذیل می باشد:

 

1.     بسته شگفت و گو

این بسته که به صورت ترکیبی ماهانه ارائه می شود؛ شامل مکالمه تخفیفی با تمام خطوط داخلی کشور ( درون شبکه و برون شبکه ) می شود. میزان اعتبار مکالمه درون شبکه این بسته با ایرانسلی ها معادل 10 برابر مبلغ بسته می باشد. مثلا اگر مشترکی یک بسته شگفت و گو به مبلغ 3،000 تومان خرید کند، علاوه بر آن که می تواند از 3،000 تومان مکالمه درون شبکه ایرانسلی استفاده کند، معادل 1،500 تومان اعتبار مکالمه برون شبکه یا مکالمه با سایر خطوط در داخل کشور را نیز خواهد داشت.

 

2.     بسته شگفتاک

این بسته که بر اساس الگوی مصرف کاربران طراحی شده است، در ازای مقدار مشخصی از دقیقه های مکالمه در طول یک روز ( پیش از ساعت 21 ) به مشترک یک بسته مکالمه یک ساعته با تمام خطوط کشور را هدیه می دهد. این بسته هدیه طی اولین تماس مشترک در بازه زمانی 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده می باشد.

 

نکات مهم بسته شگفتاک:

·        در این طرح، فقط دقیقه های مکالمه شده از اعتبار اصلی حساب ایرانسلی کاربران سیم کارت های دائمی و اعتباری قابل احتساب می باشد، یعنی اگر مشترک بسته مکالمه خریده باشد و آن را فعال کرده باشد، دقیقه های استفاده شده از این بسته برای هدیه مکالمه محاسبه نمی گردد.

·        بسته مکالمه هدیه طرح شگفتاک، یک بسته یک ساعته می باشد که در بازه زمانی ساعت 21:00 تا 24:00 همان روز قابل استفاده می باشد. نکته مهم این است که این بسته یکبار و در اولین تماس پس از ساعت 21:00 قابل مصرف می باشد.

·        از سوی ایرانسل دقیقه های مکالمه شده و باقی مانده برای دریافت بسته مکالمه هدیه، پس از هر تماس برای مشترک پیامک خواهد شد.

 

راه های خرید و فعال سازی:

در صورتی که مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل تمایل دارند؛ نسبت به خرید و فعال سازی این بسته ها اقدام نمایند می توانند از روش های ذیل برای این کار استفاده نمایند:

·        استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد شگفتی های ایرانسل در بخش منوی مکالمه : کد دستوری # 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 مربع )

 



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

بسیار جایزه گرفتن خوب است و جالب می تواند باشد برای مردم و کلی هیجان انگیز باشد و بسیار می تواند برای مردم خیلی خاص باشد.همراه اول که قدیمی ترین اپراتور بین اپراتور های در ایران است و سابقه طولانی که در ایران نسبت به بقیه اپراتور های دیگر است و در تلاش است که نسبت به بقیه اپراتور ها بیش تر فعالیت کند.اپراتور همراه اول به کسانی که سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری می خواهد در آبان ماه جایزه ایی به این بدهد و کسانی که اپلیکیشن همراه اول را دارند بسیار جذاب می تواند باشد.اکنون بهترین زمان ممکن برای این کار است. زیرا با نصب این اپلیکیشن و مراجعه به آن می توانید در قرعه کشی ماهانه باشگاه مشتریان همراه اول شرکت کنید.

برای این کار هم کافی است کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی یا اعتباری همراه اول ابتدا اپلیکیشن همراه من را دانلود کرده و سپس با مراجعه به اپلیکیشن و یا وب سایت همراه من به آدرس my.mci.ir در بخش سرگرمی باشگاه مشتریان اپراتور همراه اول، وارد شده و امتیازات خود را به شانس شرکت در قرعه کشی تبدیل کنند و از جوایز و طرح های متنوع آن بهره مند گردند.

قرعه کشی آبان ماه همراه اول از 1 الی 25 آبان ماه 1401 قابل اجرا می باشد و مشترکین فرصت دارند تا در این بازه زمانی مشخص شده در این قرعه کشی شرکت کنند و به قید قرعه، برنده یکی از 5 جایزه 500 میلیون تومانی این ماه شوند.

 

 شرایط قرعه کشی:

·        کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول به غیر از دارندگان سیم کارت های حقوقی، تست، دارای معافیت و قطع، امکان شرکت در این قرعه کشی را دارند.

·        مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول با مصرف هر 10 امتیاز، یک شانس در قرعه کشی دریافت خواهند کرد.

·        برای هر مشترک، حداکثر 50 شانس قرعه کشی قابل دریافت می باشد.

 

قرعه کشی آبان ماه باشگاه مشتریان همراه اول، به صورت سیستمی در تاریخ 30 آبان ماه انجام خواهد شد و اسامی برندگان در این صفحه و در بخش سرگرمی باشگاه اعلام می گردد. از سوی همراه اول نیز، طی 72 ساعت پس از قرعه کشی، هماهنگی های لازم جهت تحویل جایزه با برندگان انجام می شود.

البته لازم به ذکر است مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول با دانلود اپلیکیشن همراه من و عضویت رایگان در آن، به صورت خودکار عضو باشگاه فیروزه ای می شوند و اعضای باشگاه فیروزه ای می توانند با شرکت در طرح ها و کمپین های دوره ای و مناسبتی، از جوایز متنوع برخوردار کردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()