نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول از زمانی که گوشی وارد ایران شد شروع به فعالیت کرد و تا به امروز جز محبوب ترین برند در حوزه سیم کارت شده است. همراه اول همیشه با طرح و سرویس های و هدایا هایی که به مناسبت های خاص به مردم می دهد باعث شده تا این برند بین مردم محبوب شود همراه اول در تلاش است که رضایت مشتریانش را افزایش دهد به همین دلیل چند ماهی است که رویکرد متفاوتی را نسبت به قبل دارد ارائه می کند. همراه اول در جدید ترین طرحی که چند ماهی است دارد انجام می شود و طرح بسیار عالی و بسیار با صرفه و عالی است . همراه اول در نظر دارد که برای همه کسانی که سیم کارت همراه اول را دارند طرح هایی را بگذارد که بسیار می تواند برایشان عالی و قابل استفاده باشد.همراه اول این روز ها با انجام دادن این طرح ها در صدد این است که بازار سیم کارت را انحصار کند و کسانی که سیم کارت همراه اول را نداند  به سمت سیم کارت های همراه اول بکشاند

این طرح که همه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول، سیم کارت اعتباری همراه اول و انارستانی همراه اول می توانند از آن بهره مند گردند، طبق روال سال های گذشته در سال جاری هم ادامه داشته و بر اساس آن به مشترکین بین  500 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت همراه و یا بسته های مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه مکالمه به صورت کاملا تصادفی تعلق می گیرد.

 

 

شرایط و نکات مهم طرح دوشنبه سوری همراه اول:

 

1. مشترکین در هر ماه فقط یکبار می توانند از این طرح استفاده نمایند.

2. همانطور که از نام این طرح مشخص است، این سرویس مختص آخرین دوشنبه هر ماه بوده و مشترکین فقط می توانند در همان روز  نسبت به فعال سازی این طرح اقدام نمایند.

3. از آنجا که هدیه دوشنبه سوری شامل طرح اینترنتی یک روزه ( 5 صبح تا 5 عصر همان روز)  به حجم 500 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت و یا احتمال ارائه بسته مکالمه رایگان به جای اینترنت می باشد، میزان هدیه هر مشترک در هر ماه متفاوت بوده که به صورت کاملا تصادفی برای کاربر فعال می گردد.

4. با توجه به این که این طرح از محدودیت زمانی برخوردار می باشد، مشترک باید فارغ از زمان فعال سازی و یا حجم اینترنت هدیه، طرح اینترنت هدیه دریافتی خود را تنها در بازه زمانی 5 صبح تا 17 عصر مصرف نماید. بنابراین استفاده از اینترنت همراه، خارج از این بازه زمانی به معنی استفاده از حجم اینترنت خریداری شده توسط شما به صورت بسته یا با تعرفه ی آزاد می باشد.

5. بسته هدیه طرح دوشنبه سوری به طور همزمان با سایر بسته های اینترنت مشترک فعال می شود.

6. توجه داشته باشید مدت زمان استفاده از بسته به صورت یک نصف روز می باشد که در پیامک تاییدیه به مشترک اطلاع رسانی می شود و لازم است کاربر در بازه زمانی تعیین شده که می تواند برای هر مشترک متفاوت باشد، از هدیه طرح دوشنبه سوری استفاده نماید.

7. این طرح رزرو خودکار نداشته و بعد از پایان یافتن بازه زمانی اعلام شده به مشترک، حتی در صورت اعتبار حجمی منقضی می گردد.

 

بنابراین همه مشترکین همراه اول که تمایل به شرکت در این طرح را دارند، می توانند با شماره گیری کد دستوری # 64 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 64 مربع )  و یا با مراجعه به اپلیکیشن جدید همراه من در دوشنبه آخر هر ماه بسته هدیه طرح دوشنبه سوری خود را فعال نمایند.

 

کاربران توجه داشته باشند بعد از شماره گیری کد دستوری ذکر شده؛ پیامی مشابه با این عنوان دریافت می کنند:

" درخواست شما ارسال شد. نتیجه بررسی و از طریق پیامک به شما اطلاع داده می شود. " پس از چند دقیقه، پیامک دیگری برای مشترک ارسال می گردد که شامل شرایط بسته رایگان دوشنبه سوری کاربر می باشد. توجه به محتوای این پیامک بسیار ضروری می باشد و کاربر تنها در بازه زمانی اعلام شده در این پیامک، می تواند از طرح هدیه دوشنبه سوری استفاده نماید و بعد از این بازه هدیه به طور کامل منقضی می شود.

 

کد دستوری # 9 * 64 * 100 *   ( ستاره 100 ستاره 64 ستاره 9 مربع) نیز  از سوی اپراتور همراه اول برای مشترکین در نظر گرفته شده تا در صورت نیاز، راهنماییهای لازم در این خصوص را دریافت کنند. برای استعلام و آگاهی از وضعیت طرح نیز مشترکین می توانند کد دستوری # 0 * 64* 100 *  ( ستاره 100 ستاره 64 ستاره 0مربع ) را شماره گیری نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول که در این سالها بسیار فعال بوده و توانسته است در اکثر زمینه ها موفق باشد . همراه اول در این چند سال در زمینه سیم کارت بدون رقیب بوده و توانسته است که سهم بزرگی از بازار سیم کارت را برای خود بکند . در این بین سیم کارت های اعتباری همراه اول  هم بسیار باری اپراتور همراه اول پر سود بوده و اکثر مردم از این نوع سیم کارت استفاده می کنند. اپراتور همراه اول  این روز ها در تلاش است که بتواند رضایت مندی ها را افزایش دهد و برای همین این بار برای کسانی که سیم کارت اعتباری همراه اول را دارند کار های ویژه ایی را می خواهد به انجام بگذارد. این کار ویژه شارژ فوق العاده ایی هست که برای  کسانی که سیم کارت  اعتباری همراه اول را دارند در نظر گرفته است. همراه اول در ادامه  کار هایی که برای افزایش رضایت مندی ها این بار سراغ این طرح رفته است تا بتواند رضایت مشتریان سیم کارت اعتباری اش را بگیرد

شرکت ارتباطات سیار ایران به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور در راستای افزایش رضایتمندی مشترکین خود، علاوه بر امکان شارژ سیم کارت به صورت عادی، سرویس شارژ فوق العاده همراه اول را نیز ارائه نموده است که بر اساس آن علاوه بر مبلغ شارژ؛ شارژ هدیه نیز به کاربر تعلق می گیرد.

 

در حالت عادی، همه کاربران سیم کارت های اعتباری می توانند با خرید شارژ به صورت آنلاین و یا درگاه های ارتباطی همراه اول نسبت به شارژ سیم کارت خود اقدام نمایند ولی شارژ فوق العاده از آن دست خدماتی به شمار می آید که از طرف اپراتور، افزون بر میزان شارژ خریداری شده ارائه می گردد و و بر اساس آن مشترکین می توانند علاوه بر مبلغ اصلی شارژ، تا 30 درصد شارژ بیشتر به عنوان هدیه دریافت کنند.

 البته تخصیص مبلغی به عنوان شارژ اضافه تنها تفاوت بین شارژ عادی و شارژ فوق العاده سیم کارت اعتباری همراه اول نبوده و شارژ فوق العاده از محدودیت زمانی برای استفاده نیز برخوردار می باشد که بر اساس آن کاربر باید در بازه زمانی از پیش تعیین شده نسبت به مصرف کل شارژ اقدام نماید وگرنه در صورت تمام شدن بازه زمانی، کل شارژ از دست خواهد رفت.

در طرح شارژ فوق العاده، همراه اول مبلغ شارژ، مبلغ شارژ هدیه و مدت زمان اعتبار کل شارژ به شرح ذیل می باشد:

 

مبلغ شارژ

مبلغ شارژ هدیه

مبلغ کل شارژ

مدت اعتبار مبلغ کل شارژ ( روز )

50,000 ریال

50,000 ریال

550,000 ریال

5 روز

100,000 ریال

150,000 ریال

115,000 ریال

7 روز

200,000 ریال

50,000 ریال

250,000 ریال

15 روز

500,000 ریال

150,000 ریال

650,000 ریال

20 روز

1,000,000 ریال

350,000 ریال

1,350,000 ریال

30 روز

 

لازم است کاربران در هنگام استفاده از شارژ فوق العاده به موارد ذیل توجه نمایند:

 

1. منقضی شدن اعتبار شارژ فقط مختص شارژ افزایش پیدا کرده از طریق شارژ فوق العاده می باشد و شارژی که قبل یا بعد از آن انجام شده است، مشمول انقضای زمانی ذکر شده در جدول نمی باشد. به عبارت دیگر مدت اعتبار قید شده در بالا، شامل میزان کل شارژ ( شارژ اصلی + شارژ هدیه ) می باشد و پس از اتمام مدت زمان اعتبار، شارژ اصلی بعلاوه شارژ هدیه منقضی خواهد شد.

 

2. مشترکین سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند از شارژ هدیه این طرح برای مکالمات داخل شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت )، پیامک و دیتای تعرفه آزاد استفاده کنند، ولی امکان خرید بسته با استفاده از این شارژ برای کاربر وجود ندارد.

 

3. امکان انتقال اعتبار با شارژ فوق العاده امکان پذیر نمی باشد.

 

بنابراین مشترکین اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری  #12 * 1*   ( ستاره 1 ستاره 12 مربع) نسبت به فعال سازی این شارژ اقدام نمایند.

کد دستوری  # 11* 140 *  ( ستاره 140 ستاره 11 مربع ) برای استعلام و کد دستوری  # 122 * 1 *   ( ستاره 1 ستاره 122 مربع )  نیز برای راهنمایی در اختیار کاربران قرار خواهد داشت.

 

اپراتور همراه اول که در حال حاضر از بیشترین تعداد مشترک در کشور برخوردار می باشد؛ طرح ها و خدمات متنوعی برای مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول  و سیم کارت اعتباری همراه اول خود در نظر گرفته که با تعرفه های نسبتا مناسب و تخفیف های ویژه در اختیار آنها قرار می دهد، بنابراین مشترکین می توانند در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت این اپراتور از نحوه ی ارائه این خدمات آگاهی پیدا کرده و در صورت تمایل از آنها بهره مند گردند.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در این سالها که از آمدن گوشی های میگذرد و روز به روز تکنولوژی هم پیشرفت می کند و سیم کارتها هم به سمت نانو و کوچک تر شدن می روند. در این سال ها اپراتور های بسیاری تشکیل شده اند که توانستند جایگاه خوبی را در میان مردم پیدا کنند. همراه اول یکی از آن اپراتور هایی است که توانسته در این سال ها بین مردم جایگاه خوبی داشته باشد و در بین سیم کارت های موجود در بازار سیم کارت 0912 محبوب ترین مابین بقیه سیم کارت ها باشد . از شروع فعالیت تا به امروز همراه همیشه سعی داشته که با دادن سرویس های بسیار عالی و خیلی خوب و مقرون به صرفه  بین کسانی که سیم کارت همراه اول را دارند خیلی خوب باشد. همراه اول در این سالها همیشه در تلاش بوده است که بهترین خدمات را به مردم در این سالها برساند و جز برند های محبوب در دنیای سیم کارت بین مردم باشد

همزمان با فروش سیم کارت های 0912 که مختص استان های تهران ( در آن زمان استان البرز هم جزء استان تهران محسوب می شد)، قم، سمنان، قزوین و زنجان بود، سیم کارت های دیگر اپراتور همراه اول نیز در دسترس متقاضیان قرار می گرفت، ولی از همان دوران افراد ترجیح می دادند که از پیش شماره 0912 که به نوعی بیانگر پایتخت نشینی بود، استفاده نمایند. حتی با وجود آن که در آن روزها هنوز طرح یکسان سازی هزینه ها، اجرا نشده بود و افراد در صورتی که از سیم کارت های همراه اول در استانی به غیر از استان مربوط به پیش شماره استفاده می کردند، مجبور بودند هزینه ی جابجایی بپردازند، باز هم استفاده از سیم کارت 0912 خصوصا در بین صاحبان مشاغل بسیار رایج بود.

 

این روزها که تقریبا سیم کارت 0912 به پایان رسیده، عطش استفاده از این سیم کارت همچنان در بازار ایران وجود داشته و افراد حاضرند حتی به قیمت های گزاف مالک یک سیم کارت 0912 شوند. قطعا هر کسی بنا به دلیلی یک سیم کارت می خرد و این دلیل می تواند از برقراری یک ارتباط ساده تا اهداف تجاری را شامل شود، ولی در این بین آنچه که باعث می شود بازار خرید و فروش سیم کارت همواره داغ باشد، اهداف فرعی مانند سرمایه گذاری در این بازار می باشد.

 

سیم کارت های موجود در بازار به دو دسته ی کلی سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول تقسیم می شوند که سیم کارت های اعتباری نسبت به سیم کارت های دائمی از اعتبار و ارزش ریالی کمتری برخوردار هستند. از بین سیم کارتهای دائمی فعال در کشور نیز ارزش سیم کارتهای دائمی همراه اول بیشتر از سیم کارت های دائمی ایرانسل می باشد. ولی آنچه که باعث رونق بازار سیم کارت در ایران می شود، پیش شماره محبوب و پر طرفدار 0912 است که کمتر کسی پیدا می شود که برای سرمایه گذاری به دنبال خرید این پیش شماره نباشد.

 

قیمت سیم کارت های 0912 از همان روزهای آغاز عرضه ی سیم کارت بسیار بیشتر از سیم کارت های دائمی دیگر همراه اول بود و این اختلاف قیمت به مسائل مختلفی مربوط می شد. به عنوان مثال ارائه ی پیش شماره 0912  برای صاحبان کسب و کار این پیام را به مخاطب القا می کند که این شماره برای ارتباط با شخص و کسب وکار در پایتخت استفاده می شود و همین موضوع به نوعی باعث اعتبار به آن حرفه می گردد.

این موضوع در ابتدا باعث رونق گرفتن بازار خرید و فروش سیم کارت های 0912 گردید ولی در دراز مدت که تناسب بین عرضه و تقاضا از بین رفت باعث گران تر شدن این شماره ها شد. به طوری که امروزه به دلیل عدم فروش سیم کارت هایی با کد یک تا سه، این سیم کارت ها با قیمت هایی گزاف در بازار به فروش می رسند. البته تمام شدن عرضه ی سیم کارت 0912 نیز بر این افزایش قیمت تاثیر بسیار زیادی داشته است. البته در حال حاضر تقریبا همه ی سیم کارت های 0912 ( پیش شماره 1 تا 9) گران هستند، ولی از آنجا که پیش شماره های 1 تا 3 قدیمی تر هستند و برای کسب و کار مناسب ترند، این شماره ها گرانتر هستند.

 

در بازار خرید و فروش سیم کارت آنچه بیشتر از پیش شماره های دیگر ارزش سرمایه گذاری را دارد، شماره های رند 0912 می باشد. ارزش شماره های رند در گام نخست به دلیل تاثیر آن بر اعتبار شخص می باشد و در گام بعدی باعث رونق کسب و کار افراد می گردد، به همین خاطر تقریبا همه تاجران و مدیرانی که در مسیر پیشرفت قرار دارند، خرید یک سیم کارت با شماره رند را ضروری و واجب می دانند.

به طور کلی مزایای خرید یک سیم کارت رند 0912 برای کسب و کار در موارد زیر خلاصه می شود:

 

·        تاکید بر فعالیت در پایتخت

·        امکان برقراری ارتباطی سریعتر و آسان تر با مخاطب

·        افزایش اعتبار و جایگاه برند کسب و کار یا برند شخصی

·        استفاده از مزایای تجملاتی این خطوط

·        ماندگاری در حافظه

·        حفظ ارزش مالی سیم کارت

 

در سال های اخیر، اخبار خرید و فروش این سیم کارت ها با قیمت های نجومی، باعث شده تا داشتن یک شماره رند 0912 به رویایی دست نیافتنی بدل گردد. البته طرح فروش اقساطی سیم کارت های رند که از سوی وب سایت رند باز در حال اجراست، به عنوان یک راهکار بسیار کارگشا بوده و باعث شده تا بسیاری از صاحبان مشاغل تنها با مراجعه به وب سایت رند باز به آدرس https://www.rondbaz.com/ و انتخاب شماره ی مورد نظر از بین هزاران شماره رند موجود در این وب سایت صاحب یک شماره رند 0912 شدند.

 

در طرح فروش اقساطی رندباز، خریدار بعد از انتخاب شماره، با مالکان سیم کارت تماس گرفته و با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت به صورت نقدی، قراردادی را با مالک تنظیم کرده که در آن متضمن می گردد تا مابقی مبلغ را به صورت اقساط پرداخت نماید. مبلغ اقساط و تعداد ماهها کاملا توافقی بوده و لازم نیست خریدار برای ضمانت چک و سفته پرداخت نماید. فروشنده نیز موظف است بعد از اتمام اقساط، سیم کارت را به نام خریدار نماید. علاوه بر این رندباز به عنوان یک مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت، روزانه هزاران بازدید کننده خواهد داشت که همین موضوع تنوع شماره های عرضه شده در این وب سایت را بسیار زیاد کرده است. تنوع شماره ها، تنها مزیت خرید از رند باز نیست و این تنوع به نوعی این بازار را به صورت رقابتی در آورده و قیمت های اعلامی در این وب سایت کاملا واقعی و منطقی می باشد.

بنابراین اگر واقعا قصد خرید سیم کارت رند یا معمولی 0912 را دارید، طرح فروش اقساطی رندباز فرصت مناسبی است برای سیم کارت دار شدن شما.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در این سالها اپراتورها با دادن سرویس هایی که  بسیار مقرون به صرفه و عالی بود باعث این شده که افرادی که سیم کارت نداشتند جذب آنها  می شدند . این روزها اپراتور بسیار جدیدی آمده است که  بسیار جالب و جذاب است و می تواند مشتریان بی شماری را به سمت خود بکشاند. این اپراتور که نامش اپراتور مجازی است . این اپراتور ها بر خلاف اپراتور های دیگر هستند یعنی از سمت خودشان سخت افزاری ندارند و باید با اپراتورهای دیگر قرارداد می بندند و از ارائه نرم افزاری  خود استفاده می کنند. این اپراتور ها در این چند سال رشد خوبی داشتند وتوانستند در میان مردم از جایگاه خوبی برخوردار شوند و اکثر مردم را به سمت خود بکشانند. این اپراتور ها در تلاش هستند که سهم بیشتری از بازار  را برخوردار شوند و این اپراتور با دادن سرویس ها و هدایای بسیار عالی و مقرون به صرفه توانسته اند بازار از حالت دوقطبی بودن خارج کنند

تقریبا بیش از 6 سال از تاریخ اولین مجوز صادر شده برای اپراتورهای مجازی  (MVNO ) جهت حضور در شبکه ی ارتباطی کشور می گذرد. این مجوز که در سال 1394 از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی صادر شد، قرار بود سبب گردد تا شرکت هایی مانند شاتل موبایل، سامانتل، آذر تل، آرین تل و ... به عنوان اپراتورهای مجازی سهم قابل قبولی از بازار سیم کارت کشور را تصاحب کنند.

در آن سال ها، علی اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وقت اعلام کرده بود تعداد مشترکین شبکه  MVNO کشور در بازه زمانی 10 ساله به دوازده میلیون مشترک خواهد رسید که این عدد بالغ بر 15 درصد مشترکین تلفن همراه در کشور است، اما با گذشت بیش از 6 سال از آن روزها، بررسی ها نشان می دهد که بسیاری از افراد جامعه تنها سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل را به عنوان اپراتور فعال در کشور شناخته و سیم کارت هایشان را به رسمیت می شناسند.

 

حال موضوع اصلی این است که چرا مردم با واژه ی اپراتور مجازی بیگانه هستند و تنها سه اپراتور حاکم بلامنازع بازار سیم کارت در کشور به شمار می آیند؟ به راستی دلایل اصلی عدم موفقیت اپراتورهای مجازی در طول این سالها چیست؟

شاهین شیرمحمدی، کارشناس شبکه های مخابراتی در پاسخ به این سوال به نکات قابل توجهی اشاره می کند و می گوید: "زمانی که سیم کارت های  MVNO  اجازه فعالیت در کشور گرفتند، این بازار اشباع شده بود و دیگر ظرفیتی برای ورود اپراتور جدید وجود نداشت. حتی سال ها قبل از آن نیز این بازار توسط دو اپراتور بزرگ کشور یعنی همراه اول و ایرانسل تصاحب شده بود. اپراتور رایتل نیز جای چندانی در این بازار نداشت. با توجه به وابستگی آن به دولت و سازمان تامین اجتماعی اما توانست سهمی هر چند ناچیز را به خود اختصاص دهد. حالا حدود سه درصد از این بازار را به خود اختصاص داده است."

البته در آن روزها هدف اصلی حضور اپراتورهای مجازی، ایجاد فضای رقابتی و پویا اعلام شده بود تا در نهایت باعث افزایش کیفیت و رضایت مندی کاربران گردد. ولی آنچه که در بازار رخ داد کاملا برعکس بوده و حضور این اپراتورها تقریبا تاثیری در بازار سیم کارت ایران نداشته است.

 

شیر محمدی در ادامه با اشاره به همین موضوع افزود: "یکی از بزرگترین موانعی که باعث جذب نشدن مشترک توسط  MVNO ها شد، نبود فضای رقابتی در این بازار است. به طوری که سیم کارت های جدید هیچ خدمات و مزیت جدیدی نسبت به سیم کارت های قدیمی ندارند و به همین دلیل مشترکان دلیلی برای خرید سیم کارت MVNO  نمی بینند."

به نظر این کارشناس وجود قوانین غیر قابل انعطاف نقش مهمی در بازار رقابتی سیم کارت بازی می کند و دست و پا گیر بودن آنها کار را برای ضعیف ترها سخت تر می کند. شیر محمدی در این باره می گوید: "وجود قوانین دست و پا گیر نیز بر این موضوع تاثیر گذار است. هنگامی که در بحث تعرفه گذاری خدمات، سازمان تنظیم مقررات کف و سقف نرخ ها را تعیین می کند، مسلم است که رقابتی صورت نمی گیرد و بازار در دست قدرتمندان این بخش، یعنی سه اپراتور اصلی قرار می گیرد."

شیرمحمدی اضافه می کند:" از سوی دیگر خدمات جدیدی وجود ندارد که مجوز آن صادر شده باشد و سه اپراتور اصلی آن را ارائه ندهند. در نتیجه مجازی ها نمی توانند سرویس های منحصر بفردی ارائه دهند تا مشترکان را با این هدف جذب خود کنند."

 

این کارشناس ادامه می دهد: "در ابتدای امر بیش از 24 شرکت موفق به دریافت پروانه  MVNO  شدند که هم اکنون کمتر از نیمی از این تعداد، خدمات ارائه می دهند و بیشتر آنها یا از ارائه خدمات در همان ابتدای راه منصرف شدند یا به علت توانایی نداشتن در جذب مشترک، خدمات خود را متوقف کردند. البته بعضی از این اپراتورها توانستن به مرحله ی خدمات دهی برسند. از میان آنها تعدادی به ارائه خدمات منطقه ای و استانی مشغولند و به طور سراسری در کشور خدمات ارائه نمی دهند."

یقینا اپراتورهای مجازی نتوانستند در طول این سالها سهم قابل قبولی از بازار سیم کارت ایران را نصیب خود کنند و موفق باشند. با توجه به این که این اپراتورها خود شبکه ی زیرساختی و فیزیکی نداشته و باید از شبکه ارتباط موبایلی اپراتورهای اصلی و فعال در کشور بهره مند گردند، ضروری است با برنامه ریزی و تامین امکانات لازم؛ زمینه را برای ادامه ی حیات آنها فراهم نمود. در آن صورت این اپراتورها می توانند با ارائه ی خدمات مختلف در بستر فیزیکی اپراتورهای اصلی، هم واسط بین اپراتورهای اصلی و مشترکین شوند و هم با عدم درگیر شدن در لایه های سخت افزاری، تمام تمرکز خود را بر ارائه سرویس های متنوع و با کیفیت به مشترکین خود قرار دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روزها داشتن سیم کارتی که در یاد مردم بماند بسیار آسان شده است .چند سالی است که اپراتور های سیم کارت در حال ساخت شماره با خط رند هستند و این کار باعث شده که بسیاری از افراد بتوانند خط بسیار رندی را خریداری کنند. خط رند به اصطلاح به خطی گفته می شود که چند شماره اش تکراری باشد.در این سال ها اپراتور های سیم کارت  در تلاش هستند که بتوانند  با تولید سیم کارت های رند کسانی که خواهان خرید این سیم کارت هستند را به سمت خود بکشانند.سیم کارت های رند  به خاطر گستردگی و سلیقه ایی بودن افراد شماره های بسیار ساده و خوبی را دارن .سیم کارت های رند در این سال ها بسیار از قبل طرفداران را پیدا کرده است که حتی بعضی از سیم کارت های رند با رقم های بسیار جالب به خرید و فروش آنها پرداخته می شود.در کل داشتن سیم کارت های رند بسیار جالب و جذاب بوده است و حتی بعضی برای افراد شماره های خیلی خاصی هستند

در حال حاضر سیم کارت های رند انواع مختلفی دارند مانند رند آینه ای، رند حروفی، رند ترتیبی، رند تاریخ تولد، رند تکرار پیش شماره، رند پله ای و .... که بهتر است برای شناسایی کامل شماره های رند سری به" سامانه رندباز" بزنید و در آنجا انواع شماره های رند را ببینید و با آنها بیشتر آشنا شوید. سایت رندباز به عنوان بزرگترین مرکز تخصصی خرید و فروش سیم کارت های رند و معمولی، می تواند مرجع مناسبی برای استعلام قیمت و میزان رندی شماره ها باشد.

 

باید بپذیریم در دنیای مدرن امروز سیم کارت رند به خودی خود، از جذابیت های فراوانی برخوردار است و تقریبا همه ی افراد علاقمند به داشتن این شماره می باشند. ولی با این وجود شماره های رند مزایا و کاربردهای فراوان دیگری خصوصا برای صاحبان مشاغل دارند که در اینجا به آن اشاره می کنیم:

 

 

  •  سیم کارت رند و ماندگاری در حافظه ی مخاطب

 

قطعا اولین و مهمترین مزیت خرید سیم کارت های رند این است که این شماره ها در حافظه مخاطب ماندگار می شوند. سیم کارت رند یا Memorable sim card در دنیا با قابلیت ماندگاری در ذهن شناخته می شوند که این امر به تنهایی یک مزیت بزرگ و ویژه برای صاحبان مشاغل به حساب می آید. برای مثال اگر در جلسه ی کاری به عنوان کارفرما، از دو نفر کارت ویزیت تهیه کنید، قطعا برای سفارش کار به شماره ی رند زنگ می زنید.

بنابراین اگر می خواهید همواره در اولویت باشید، یکی از بهترین راهکارها، خرید یک سیم کارت رند می باشد. این شماره ها از آن جهت که به راحتی حفظ می شوند و تقریبا در حافظه ی همه افراد تا مدت ها باقی می مانند، نیاز به یادداشت ندارند؛ که این موضوع می تواند برای کسانی که خصوصا به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده اند و یا کسب و کارشان در حال رونق گرفتن است؛ حائز اهمیت باشد.

 

 

  •  تاثیر شماره ی رند بر تصویر سازی از شخصیت

 

ممکن است شما در کسب و کار خود بسیار دقیق و منظم باشید و از قوانین خاصی پیروی کنید، ولی در برخورد اول مشتری اینها را نمی بیند و نمادهای ظاهری و یا محصولات و خدمات شما را می بیند. بنابراین اگر در نگاه اول نمی توانید همه هنر خود را به نمایش بگذارید، بهتر است با توجه به نکات ریز اما مهم؛ تاثیر مثبتی بر مخاطب داشته باشید.

تاثیر سیم کارت رند بر تصویر سازی از شخصیت شما در ذهن مخاطب بسیار زیاد است زیرا یک شماره ی رند نه تنها نشان می دهد که شما به کوچکترین جزئیات مانند شماره تلفن همراه اهمیت می دهید بلکه برایتان متمایز بودن هم مهم است و همیشه می خواهید خاص و منحصر بفرد باشید. القای چنین نکات مثبتی تنها با ارائه ی یک کارت ویزیت، تصویری مثبت و قابل اعتمادی از شما می سازد که تا مدت ها در ذهن کارفرمایان باقی می ماند.

البته تاثیر این شماره بسته به نوع شغل و حرفه ی شما کاملا متفاوت است، مثلا ارائه ی یک شماره رند برای یک جواهر ساز و یا نماینده ی فروش برندهای بزرگ به خوبی پیام لوکس بودن را به مخاطب انتقال می دهد. زیرا مخاطبان شما قطعا افرادی هستند که طرفدار زندگی لاکچری و لوکس هستند و شما باید همواره به آنها نشان دهید که به لوکس بودن و متمایز بودن اهمیت می دهید. ارائه ی شماره رند برای مشاغلی مانند طراحی لباس، طراحی دکوراسیون و... می تواند بیانگر سبک زندگی و نوع انتخاب شما باشد و خیال مشتری را از جانب اهمیت به جزئیات و نظم و دقت راحت کند.

بنابراین فرقی نمی کند که در چه حرفه ای مشغول به کار هستید، یک کارت ویزیت با شماره ی رند بهترین و بیشترین تاثیری را که برای پیشرفت به آن احتیاج دارید، بر روی مخاطب می گذارد.

 

 

  •  تاثیر سیم کارت رند در برند سازی

 

انتخاب یک شماره رند، اولین گام برای برند سازی است. زیرا بخشی از پروژه ی برند سازی، ایجاد تداعی در ذهن مخاطب است. با توجه به رقابت تنگاتنگی که امروزه در بازار کسب و کار وجود دارد، انتخاب یک شماره رند فرصتی است برای یادآوری برند خود به مخاطب که قطعا تاثیر مستقیم و خوبی بر روی مشتری می گذارد.

بنابراین اگر قصد برند سازی دارید، استفاده از شماره های رند، از جمله اقداماتی است که کمک می کند تا کسب و کار شما قدرت بگیرد و نام شما به راحتی در ذهن مخاطب نقش بندد. شاید کسب و کار امروز شما کوچک باشد، اما اگر می خواهید همواره در مسیر رشد قدم بردارید، از مزایای سیم کارت رند غافل نشوید.

باید بپذیریم که نحوه ی تجارت در دنیای کسب و کار امروز کاملا با سال های قبل فرق کرده است و جذب مشتری به روش های مختلفی مانند تبلیغات مجازی، تراکت ها، بیلبوردها و شبکه های مجازی صورت می پذیرد. در هر کدام از این روش ها، شماره تلفن همراه شما به عنوان پل ارتباطی با مخاطب، نقش اساسی را بازی می کند. سیم کارت رند به مخاطب القا می کند که شما به عنوان یک انسان کمال گرا، به آنها اهمیت داده و شماره ای را برای برقراری ارتباط انتخاب کرده اید که به راحتی در حافظه می ماند.

 

بررسی ها نشان می دهد اعداد و ارقام رند در ذهن افراد واکنش های مثبت ایجاد می کنند و باعث جلب نظر می شود، به همین خاطر برندهایی که از این شماره ها استفاده می کنند، هم چون نگینی در بین رقبا می درخشند و جلب توجه می کنند. استفاده از شماره های رند نه تنها به شما کمک می کند تا در همان گام نخست اعتماد مشتری را جلب کنید بلکه این شماره ها در بازار سیم کارت امروز، به عنوان یک سرمایه مطمئن شناخته می شوند. سرمایه ای که روز به روز با ارزش تر شده و هر زمان که قصد فروش آن را داشته باشید، قطعا قیمتی به مراتب بالاتر از زمان خرید خواهد داشت.

 

البته با توجه به طرح فروش اقساطی سیم کارت رند در وب سایت رندباز، این روزها دیگر خرید یک شماره رند کار سخت و غیر ممکنی نیست، زیرا در صورت تمایل فقط کافی است سری به وب سایت رندباز بزنید و از بین هزاران شماره رند موجود در این وب سایت، شماره دلخواه خود را انتخاب کنید. سپس با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت و تضمین پرداخت مابقی به صورت اقساط مالک سیم کارت شوید.

 

این شرایط آسان، بدون معرفی ضامن و یا پرداخت چک و سفته فرصتی است که کاملا به نفع صاحبان کسب و کار می باشد و آنها می توانند با بهره مندی از این فرصت، بدون پرداخت مبلغی هنگفت، شرایط شغلی خود را بهبود ببخشند.

البته توجه به این نکته هم الزامی است که قیمت شماره های رند، رنج های متفاوتی داشته و ارتباط مستقیمی بین میزان رندی و قیمت سیم کارت وجود دارد، ولی در رندباز تنوع سیم کارت های رند ارائه شده به قدری بالاست که شما می توانید با هر بودجه ای مالک سیم کارت مورد علاقه تان شوید. 

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 26 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در روزگاری زندگی میکنیم که تکنولوژی بر آن سوار است و بسیار نسبت به گذشته آدم ها سواد و اطلاعات دارند. شاید بخشی از آن مطلق به اینترنت است. اینترنت از زمانی که آمده باعث بالا بردن اطلاعات و سطح زندگی افراد و مردم شده است.اینترنت تا حدودی هم موثر واقع شده است و هم مضر برای جامعه بوده است . این روز ها که اینترنت و گوشی هوشمند به زندگی آدم ها چفت و جور شده است. اپراتور های سیم کارت در این سالها توانسته اند که اینترنت خوبی به مردم بدهند. در پاندمی کرونا اپراتور ها هم در تلاش بودند که به نحوی با استفاده از تمام قوا در کنار کادر درمان باایستند و همین مسئله باعث کندی سرعت می شد. اپراتور ها در تلاش هستند که بهترین اینترنت را به مردم بدهند تا مردم به راحتی کارهایی که می شود با اینترنت را انجام دهند از طریق گوشی های هوشمند شان انجام دهند. اما این مسئله نیازمند سرعت خوب اینترنت است

اپراتور همراه اول نخستین و قدیمی ترین اپراتور فعال در کشور است که از سال 72 با هدف ارائه خدمات تماس صوتی تلفن همراه تاسیس شد و اکنون با گذشت نزدیک به سی سال نه تنها بزرگترین شرکت مخابراتی کشور می باشد بلکه از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت دائمی نیز برخوردار است.

اپراتور دوم یعنی ایرانسل در سال 85 با هدف عرضه اینترنت همراه به شبکه مخابراتی کشور اضافه شد که در طول این سال ها علاوه بر تلفن همراه، در زمینه اینترنت همراه وایمکس نیز فعالیت می کند. اپراتور ایرانسل در طول این سالها دوشادوش همراه اول، به فعالیت خود ادامه داده و از بیشترین تعداد مشترک سیم کارت اعتباری در کشور برخوردار است.

اپراتور رایتل در سال 89 در حالی واگذاری سیم کارت های خود را شروع کرد که قرار بود علاوه بر ارائه ی نسل سوم تلفن همراه، سرویس مکالمه ی تصویری را هم ارائه کند که این کار عملی نشد و باعث شد تا این اپراتور توان رقابت با اپراتورهای قبلی را نداشته باشد و تنها در زمینه اینترنت نسل سوم پیشرو بماند.

برای مقایسه بین عملکرد این سه اپراتور در مورد سرعت اینترنت، در این متن میزان پوشش دهی و سرعت اینترنت سه اپراتور مورد مقایسه قرار می گیرد:

 

تکنولوژی 4G

 

اپراتور همراه اول، اولین اپراتوری بود که در کشور سرویس های خود را بر پایه ی نسل چهارم تلفن همراه ارائه کرد ولی خیلی زود ایرانسل نیز از این تکنولوژی استفاده نمود و در حال حاضر فرقی نمی کند که از سیم کارت کدام اپراتور استفاده کنید، هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل سرویس های خود را مبتنی بر اینترنت  4G ارائه می کنند. ولی اپراتور رایتل تنها در سطح شهر تهران پوشش دهی شبکه  4G  را به مشترکین خود ارائه می کند.

 

میزان پوشش دهی اینترنت

 

بر اساس اعلام اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل اینترنت نسل 4 در استان تهران پوشش کاملی دارند که بررسی های میدانی نشان می دهد در بعضی از مناطق شهر تهران این ارتباط قدرت بیشتری دارد. البته برای مشترکین رایتل استفاده از این تکنولوژی فقط در سطح شهر تهران امکان پذیر است.

میزان پوشش  اینترنت نسل 4 در سطح کشور کاملا متفاوت می باشد و در جاده ها و بخش های دور افتاده هنوز امکان استفاده از این تکنولوژی وجود ندارد.

 

میزان سرعت اینترنت

 

برای این کار لازم است در شرایط مختلف ایده آل، عادی و سخت در مکان هایی که هر سه اپراتور همراه اول، ایرانسل و رایتل دارای بهترین قدرت سیگنال و پایین ترین ترافیک شبکه اینترنتی هستند، میزان سرعت اینترنت اپراتورها را چک کرد. البته امکان چک کردن در شرایط بدون ترافیک و خط اختصاصی وجود ندارد و باید در ساعاتی که پایین ترین حجم ارتباطات در آن انجام می شود، تست را انجام داد.

 

 نتایج تست سرعت با شرایط ذکر شده به شرح ذیل می باشد:

با توجه به این که میزان پوشش دهی اپراتور همراه اول محدود به استان تهران نمی باشد و تمرکز آن بر روی شهرستان ها ، جاده ها و مناطق کوچک هم وجود دارد، پرسرعت ترین سرویس مربوط به اپراتور همراه اول می باشد. اپراتور ایرانسل در جایگاه دوم قرار میگیرد و به عنوان کم هزینه ترین اپراتور در مقابل ارائه ی خدمات یک شرکت متعادل در خدمات محسوب می شود. ولی رایتل که از تعداد مشترکین و سطح پوشش شبکه پایینی برخوردار است تنها یک شرکت ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت همراه است که بدون سرویس مکالمه ی تصویری هیچ امتیاز ویژه ای نسبت به باقی رقبا ندارد.

 

به نظر می رسد با رشد سرعت اینترنت در ایران، اساسا مقایسه بین دو اپراتور اصلی همراه اول و ایرانسل چندان کار مفیدی نیست و فاصله ی این دو رقیب در بسیاری موارد بسیار نامحسوس و ناچیز است. ولی در مورد اپراتور رایتل که تمرکز خود را بر روی اینترنت نسل سوم گذاشته، کاملا شرایط متفاوت می باشد و خدمات این اپراتور در این سطح خوب می باشد. البته اپراتور رایتل در حال حاضر پوشش دهی شبکه  4G را در شهر تهران به کاربران خود عرضه می کند، این در حالی است که اخیرا شبکه 4.5 G  نیز در استان تهران برای کاربران ایرانسل و همراه اول راه اندازی شده است.

با وجود آنچه که گفته شد، سطح رضایتمندی کاربران ایرانی از سرعت اینترنت اپراتورهای همراه در ایران حتی در پایتخت که سرویس دهی متمرکز تری ارائه می شود، در حد نارضایتی ملی است و همچنان در زمینه سرعت دانلود و یا لود کردن ویدئو در شبکه های مجازی رضایتمندی وجود ندارد. البته اگر بخواهیم دامنه این مقایسه را گسترده تر کرده و سرعت اینترنت ایران را با کشورهای توسعه یافته مقایسه کنیم، سرعت اینترنت در ایران واقعا حرفی برای گفتن در جهان ندارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روزها بسیاری از مردم در تکاپوی یادگیری مناسک حج هستند بسیار علاقه دارند که دارند بعد از پاندمی کرونا به کشور عربستان می روند. عربستان بعد از دو سال اجازه حضور زائران به بیت الحرام  را داده است .و بسیاری از مردم در حال آماده شدن و رفتن به سرزمین وحی هستند. اما یک نگرانی دارند و آن هم ارتباط با دوستان و آشنایان هست در زمانی که در مدینه یا مکه مکرمه هستند. از این رو اپراتور ها در تلاش هستند که مثل همیشه بتوانند بخشی از نگرانی زائران را رفع کنند تا آنها با خیال راحت به مناسک حج بپردازند و بدون دغدغه در مکه به عبادت بپردازند. اپراتور ها در تلاش هستند که با اجرای طرح رومینگ  بتوانند که حجاج در مکه به راحتی از این طرح رومینگ استفاده کنند. اپراتور ها در تلاش هستند که به نحوی عالی به مردمی که عازم خانه خدا هستند خدمت کنند و بهترین خدمات را به آنها بدهند

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا، پیامک در هنگام مسافرت به خارج از محدوده ی جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند و لازم است مسافران قبل از سفر به این نکته توجه داشته باشند و با فعال سازی این سرویس از ایجاد هزینه های اضافی خودداری نمایند. البته مسافران می توانند در صورت تمایل در کشور مقصد، با ارائه پاسپورت و مدارک لازم اقدام به خرید سیم کارت خارجی نمایند که این روش در مورد کشورهای طرف قرارداد رومینگ با اپراتورهای فعال در کشور اصلا توصیه نمی شود.

به همین خاطر با فرارسیدن موسم حج ابراهیمی و شروع اعزام زائران ایرانی به سرزمین وحی الهی، دو اپراتور اصلی در کشور از ارائه تعرفه های ویژه و بسته های استثنایی رومینگ بین الملل برای کاهش هزینه های ارتباطی زائران خبر دادند که بسیار مقرون به صرفه تر از خرید سیم کارت های عربستان خواهد بود.

بنابراین با توجه به طرح ها و بسته های تدارک دیده شده ویژه این ایام، استفاده از سیم کارت های ایرانی با بسته های رومینگ بین الملل بسیار اقتصادی تر از سیم کارت های عربستانی خواهد بود و بهتر است حجاج از سیم کارت خود که سرویس رومینگ بین الملل آن فعال شده باشد، در کشور عربستان استفاده نمایند.

 

بسته های ویژه رومینگ حج برای مشترکین همراه اول

 

بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با فرارسیدن موسم حج، اپراتور همراه اول بسته های ویژه ای تدارک دیده است که از تاریخ 21 خرداد ماه  تا 7 مرداد ماه 1401 در اختیار تمامی مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتور قرار خواهد داشت و متقاضیان می توانند در زمان اعلام شده با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول و یا اپلیکیشن همراه من نسبت به خرید و فعال سازی آنها اقدام نمایند. البته شماره گیری کد دستوری # 29134 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 29134 مربع ) نیز یک روش آسان برای فعال سازی این طرح می باشد.

ارائه این بسته های ویژه که با هدف کاهش هزینه های کاربران و رفاه حال حجاج صورت پذیرفته است، در بازه زمانی ذکر شده در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول بوده و شامل موارد ذیل می گردد:

بسته های ویژه همراه اول

نوع سرویس

میزان تعرفه

500 مگابایت دیتا

140،000 تومان

3 گیگابایت دیتا + 10 دقیقه مکالمه هدیه

440،000 تومان

10 گیگابایت دیتا + 15 دقیقه مکالمه هدیه

1،100،000 تومان

30 گیگابایت دیتا + 30 دقیقه مکالمه هدیه

2،940،000 تومان

 

مشترکین همراه اول می توانند با استفاده از هدیه مکالمه، به راحتی با شماره های ایران یا عربستان تماس گرفته و یا به تماس های ایران و کشور عربستان پاسخ دهند.

علاوه بر آنچه که در جدول بیان شد، همراه اول بسته ویژه  5/1 گیگابایت دیتا با اعتبار 60 روز را به قیمت 180،000 تومان، در اختیار حجاج قرار می دهد که این بسته ی استثنایی تنها قابلیت یکبار فعالسازی را داشته و از زمان فعال سازی 60 روز اعتبار دارد، بنابراین مشترکین می توانند حتی قبل از سفر نسبت به خرید و فعال سازی آن اقدام نمایند. البته لازم است کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول قبل از سفر با استفاده از کد دستوری  # 2911 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 2911 مربع ) نسبت به فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل خود اقدام نمایند.

با توجه به این که روشن کردن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در سرویس رومینگ بین الملل هزینه ای نخواهد داشت، با استفاده از بسته های رومینگ بین الملل، مشترکین نه تنها می توانند از همه امکانات ارتباطی مانند مکالمه و تماس تصویری با پیام رسان ها برخوردار شوند بلکه امکان دسترسی امن به پرتال های بانکی، درگاه های دولتی و اپلیکیشن های ایرانی نیز برای حجاج فراهم خواهد بود. بنابراین استفاده از سیم کارت های همراه اول در سفر حج هزینه های کمتر و امکانات بیشتری را در اختیار حجاج قرار می دهد که به آنها در مدیریت این بخش کمک شایانی خواهد کرد.

لازم به ذکر است که امکان خریداری این بسته ها از ایران برای مشترکین، شرکت ها و سازمان ها نیز وجود داشته و آنها می توانند با خرید این بسته ها، سرویس رومینگ مشترک مورد نظر خود را فعال سازند.

 

 

بسته های ویژه رومینگ حج برای مشترکین ایرانسل

 

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت فرا رسیدن موسم حج 1401، حجاجی که از سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل این اپراتور استفاده می کنند، می توانند به خدمات ویژه ی این شرکت در کشور عربستان دسترسی داشته باشند. امکان استفاده از این خدمات ویژه که با هدف رفاه و آسایش بیشتر حجاج، صورت پذیرفته است برای کلیه مشترکین  ایرانسل که قصد سفر به سرزمین وحی را دارند، فراهم خواهد بود و آنها می توانند بعد از فعال سازی رومینگ بین الملل از تخفیف های ویژه ی مکالمه و اینترنت این اپراتور بهره مند گردند.

بنابراین مشترکینی که قصد سفر به عربستان را دارند، می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 1 * 1111 * ( ستاره 1111 ستاره 1 مربع ) خدمات رومینگ خود را فعال نمایند و از این سرویس های منحصر بفرد بهره مند گردند. البته امکان فعال سازی این سرویس از طریق "سوپر اپلیکیشن ایرانسل من " نیز وجود خواهد داشت که برای این کار لازم است مشترک در صفحه اصلی "اپلیکیشن ایرانسل من،" گزینه "سایر" را انتخاب کرده و وارد بخش" پرونده" گردد، سپس در قسمت "خدمات رومینگ " گزینه"  رومینگ " را فعال نماید.

 

بعد از فعال سازی سرویس رومینگ، لازم است که مشترک به اپراتورهای کشور عربستان متصل گردد. برای این کار مراحل زیر باید طی گردد:

1. ابتدا به بخش تنظیمات یا   Settings  گوشی هوشمند خود وارد شوید.

2. گزینه بیشتر یا  More  را انتخاب نمایید.

3. از زیر منوی نمایش داده شده،  Mobile Network's  یا شبکه های موبایل را انتخاب کنید.

4. سپس سیم کارت مورد نظر را مشخص نمایید. ( اگر گوشی هوشمند شما دو سیم کارته است، لازم است در این بخش، روی گزینه انتخاب سیم کارت یا Select SIM card کلیک کنید و سیم کارت مد نظر را انتخاب نمایید.)

5. در ادامه روی گزینه اپراتورهای شبکه یا  operators Network   کلیک کنید.

6. از منوی شرکت مخابراتی یا Service Provider ، گزینه جستجوی شبکه  Search network  را انتخاب نمایید.

7. در منوی باز شده، اپراتور مورد نظر را انتخاب نمایید. (اسامی اپراتور مربوط به کشور عربستان می باشد.)

8. پس از انتخاب اپراتور مورد نظر، به منوی تنظیمات شبکه یا Mobile Network Setting  برگردید.

9. در زیر منوی باز شده، گزینه   Data Enabled یا اینترنت فعال شد را انتخاب کنید.

10. در نهایت گزینه رومینگ اینترنت یا   Data roaming را انتخاب کنید تا سرویس رومینگ شما فعال گردد.

توجه داشته باشید که با روشن کردن اینترنت رومینگ، اینترنت مورد استفاده شما در اپلیکیشن های تلفن همراه با هزینه ی رومینگ محاسبه خواهد شد. بنابراین برای مدیریت بهتر این بخش، توصیه می شود از غیر فعال بودن اپلیکیشن های خود اطمینان حاصل کنید.

 

خدمات رومینگ سیم کارت های ایرانسل در کشور عربستان

 

با نزدیک شدن به روزهای اعزام حجاج به عربستان، اپراتور ایرانسل تعرفه های تخفیفی ویژه ای برای استفاده از رومینگ با اپراتورهای Mobily ، Zainو STC در نظر گرفته است که کاربران می توانند علاوه بر استفاده از اینترنت پر سرعت  4G ، از این خدمات خاص نیز بهره مند گردند.

 

تعرفه استفاده از خدمات رومینگ در کشور عربستان

نوع سرویس

میزان تعرفه

تماس داخلی

هر دقیقه 60،000 ریال

تماس با ایران

هر دقیقه 60،000 ریال

تماس دریافتی

هر دقیقه 60،000 ریال

ارسال پیامک

15،000 ریال

اینترنت همراه

هر مگابایت 6،000 ریال

 

علاوه بر این اپراتور ایرانسل امکان خرید بسته ی اینترنت ویژه ی حجاج را نیز برای علاقمندان فراهم نموده است که با قیمت استثنایی در اختیار آنها قرار می گیرد. این بسته ی ویژه با حجم 5/ 1 گیگابایت اینترنت با اعتبار 60  روز با قیمت 1،800،000 ریال  ( صدو هشتاد هزار تومان ) در دسترس مشترکین خواهد بود و حجاج گرامی می توانند در صورت تمایل با شماره گیری کد دستوری # 4 * 1111*  ( ستاره 111 ستاره 4 مربع ) و یا از طریق" اپلیکیشن ایرانسل من" نسبت به فعال سازی این بسته اقدام نمایند.

توجه به این نکته الزامی است که روشن نمودن تلفن همراه در کشور عربستان هیچ هزینه ای برای مشترک نخواهد داشت و حجاج می توانند با شماره گیری رایگان کد دستوری  # 7 * ( ستاره 7 مربع )  سیم کارت خود را شارژ نمایند.

استفاده از سیم کارت های خارجی در سفر، جدا از هزینه های بالای تهیه سیم کارت نیاز به معطلی در دفاتر اپراتورها برای  انجام امور ثبتی را نیز خواهد داشت که مشکلاتی را برای مسافرین ایجاد می کند، به همین خاطر استفاده از بسته های ویژه رومینگ اپراتورهای داخلی در سفرهایی مانند این سفر که تمهیدات لازم از سوی اپراتورها دیده شده، می تواند به صرفه تر و حتی متنوع تر باشد. بنابراین توصیه استفاده از سیم کارت های ایرانی و فعال سازی رومینگ بین الملل برای بهره مندی از بسته های ویژه ی پیشنهادی؛ کاملا در راستای کاهش هزینه های حجاج بوده و به آنها در مدیریت هزینه های این بخش کمک قابل توجهی خواهد کرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها در بازار همه چی به خرید و فروش می رسد یکی از بازار های بسیار جذاب که در آن خرید و فروش می رسد بازار سیم کارت است. این روز ها تعداد خیلی از افراد دوست دارند که بعد از خرید گوشی به سیم کارت احتیاج دارند یا دوست دارند که سیم کارت جدیدی داشته باشند. این روز ها اپراتور در تلاش هستند که سیم کارت های رندی را وارد بازار کنند و بتوانند که بازار سیم کارت را به نحو خود تغییر بدهند.در حال حاضر بهترین اپراتور با بیش ترین سیم کارت فعال در اختیار همراه اول است که سهم گسترده ایی از بازار را در اختیار دارد. سیم کارت های قدیمی بسیار خواهان بالایی دارند و به نحوی تعیین کننده قیمت سیم کارت های دیگر است و تا حدودی در بازار سیم کارت نقش طلایی را بازی می کنند و بسیار مهم هستند. در کل این روز ها بازار سیم کارت به لطف آمدن گوشی های بسیار جالب جذاب بسیار اوضاع خوبی را پشت سر می گذارد

از همان روزهای آغازین حضور تلفن های همراه در کشور، بعضی از افراد با نگاهی کاملا تجاری اقدام به خرید چندین سیم کارت از شرکت مخابرات می کردند و بعد در بازار آزاد، سیم کارت ها را به قیمتی چند برابر می فروختند. با وجود آن که نزدیک به سه دهه از آن روزها می گذرد و امروزه سبک و سیاق این تجارت به طور کامل دگرگون شده؛ ولی هم چنان این بازار پر رونق است و افراد زیادی در آن فعالیت می کنند.

بعد از عرضه ی سیم کارت اعتباری ایرانسل، خرید و فروش سیم کارت شکل و شمایل جدیدی به خود گرفت و بازار از حالت انحصاری در آمد، ولی هم چنان سیم کارت های همراه اول به عنوان یک کالای معتبر از جایگاه ویژه ای برخوردار بودند و تقاضا برای خرید سیم کارت دائمی همراه اول هیچ گاه کم نشد. به طوری که در حال حاضر؛ همچنان اپراتور همراه اول پرچمدار این بازار بوده و بعضی از سیم کارت های این اپراتور به عنوان یک کالای لوکس و با ارزش با قیمت های میلیاردی به فروش می رسد. البته این قیمت های نجومی فقط مربوط به سیم کارت های اپراتور همراه اول نبوده و قیمت سیم کارت های ایرانسل و رایتل هم در صورت رند بودن به بیش از 100 میلیون تومان می رسد.

 

به طور مثال؛ اگر سری به مزایده های شماره های رند و یا صفر اپراتورها بیندازید، خواهید دید که مشتریان معمولا حاضرند به خاطر یک سیم کارت رند یا کار نکرده، صدها میلیون بپردازند. البته این وضع در بازار آزاد خرید و فروش سیم کارت بسیار عجیب و غریب تر است و افزایش قیمت سیم کارت ها رشد سرسام آوری داشته است.

بررسی ها نشان می دهد که قیمت ها در بازار سیم کارت ایران در بازه زمانی 8 سال گذشته، رشد 700 درصدی را تجربه کرده است که این رشد عددی بی سابقه و غیر منطقی است. مثلا در حال حاضر رند ترین شماره تلفن همراه در کشور به قیمت 80 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است که این رقم برای یک سیم کارت کارکرده، نامتعارف و عجیب است. این در حالی است که قیمت همین سیم کارت حدود هشت سال پیش؛ یک میلیارد ارزش گذاری شده بود.

شاید به همین خاطر چندی پیش در خبرها آمده بود که سیم کارت موبایل افراد می تواند جزء وثایق بانکی محسوب شود. هر چند که از نظر علی صالح آبادی، رییس کل بانک مرکزی، این کار با هدف سهل کردن وثایق بانکی صورت می گیرد، ولی با توجه به رشد 700 درصدی قیمت سیم کارت ها، این روزها این وسیله ی بسیار کوچک به کالایی لوکس و سرمایه ای بدل گشته که قیمتش گاهی با یک واحد آپارتمان؛ برابری می کند.

 

علت افزایش قیمت سیم کارت ها

 

با توجه به این که در خصوص آنتن دهی و ارائه ی خدمات هیچ تفاوتی بین اپراتورها وجود ندارد، حال سوال این جاست که چرا سیم کارت های همراه اول تا این اندازه افزایش قیمت داشته اند؟

از نظر فروشندگان سیم کارت؛ مهمترین دلیل افزایش قیمت سیم کارت های همراه اول به این خاطر است که سیم کارت صفر همراه اول با پیش شماره 0912 به پایان رسیده است و دیگر سیم کارت صفر از سوی اپراتور همراه اول عرضه نخواهد شد. این موضوع که باعث شد یکباره بازار سیم کارت همراه اول جهشی فوق العاده را تجربه کند، بر قیمت سایر سیم کارت ها هم تاثیر داشته و در حال حاضر قیمت کلیه سیم کارت های موجود در بازار رشد قابل ملاحظه ای داشته است.

علاوه بر این در بازار سیم کارت همواره تقاضا برای خرید سیم کارت کد یک، دو و سه بسیار بالاست، ولی افراد کمی مایل به فروش سیم کارت های همراه اول با کدهای یک تا سه هستند، همین عدم تناسب بین عرضه و تقاضا، باعث بالا رفتن قیمت این سیم کارت ها می شود.

البته صرف نظر از رشد قیمت کلی سیم کارت ها، افزایش قیمت سیم کارت های دائمی همراه اول نسبت به بقیه اپراتورها بسیار بیشتر می باشد، به طوری که بعضی از شماره های همراه اول در حال حاضر به یک کالای لوکس و لاکچری تبدیل شده است.

یکی از کارشناسان بازار سیم کارت در پاسخ به این سوال که چرا با وجود ارائه ی خدمات یکسان و عملکرد برابر، افزایش قیمت سیم کارت های همراه اول نسبت به بقیه اپراتورها بیشتر است، می گوید: " در جامعه ی ما سیم کارت به یک کالای لوکس تبدیل شده است. اگر تاجر یا فرد ثروتمندی از یک سیم کارت اعتباری استفاده کند، سایرین این موضوع را کسر شان می دانند."

بدیهی است مهمترین ویژگی این سیم کارت ها، اعتبار اجتماعی بسیار بالا و شناخته شده در جامعه، مناسب برای استفاده های تجاری و برندینگ و اعتبار زیاد می باشد که سبب گردیده تا شماره های سیم کارت های دائمی همراه اول چنین افزایش قیمتی را تجربه کنند. البته سیم کارت های ایرانسل و رایتل نیز به ترتیب بعد از سیم کارت های دائمی همراه اول قرار داشته و قیمت آنها با توجه به رندی شماره متغیر است و ممکن است در برخی موارد به نیم میلیارد تومان برسد.

این کارشناس به این پرسش که چه موقع رشد قیمت سیم کارت در بازار متوقف می شود؟ این گونه پاسخ می دهد: " بازار سیم کارت هم مانند هر بازار دیگری بر اساس عرضه و تقاضا تعیین می شود و تا زمانی که جامعه به سیم کارت های خاص با پیش شماره 0912 توجه نشان دهد و این ذهنیت تغییر نکند، رشد قیمت ها ادامه دار خواهد بود. "

قیمت گذاری بر روی سیم کارت ها بر اساس نوع اپراتور ارتباط مستقیم با رندی و پیش شماره سیم کارت دارد و هر چه شماره از قدمت بیشتری برخوردار باشد، ارزش و اعتباری بالاتری هم خواهد داشت. البته این موارد تنها مسائل تاثیر گذار بر بازار سیم کارت نبوده و این بازار به دلیل حضور دلالان همواره از نوسانات زیادی برخوردار است.



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در زمان های گذشته آدم ها برای رفع دلتنگی برای هم دیگر نامه می نوشتند و خال هم دیگر را جویا می شدند.از زمانی که اینترنت آمد و تکنولوژی هم پیشرفت کرد دیگر آدم ها از طریق اینترنت و گوشی هایشان از حال یکدیگر باخبر می شدند. این روز ها اینترنت بسیار برای مردم مهم شده و تقریبا اکثر کار ها با اینترنت انجام می شوند. شاتل این روز ها بسیار در تلاش است که بتواند اینترنت پرسرعت و حجم بالا را به مردم بدهد . این روز ها شاتل در تلاش است که بتواند با دادن بسته های مناسب و سرویس های مقرون و.به صرفه در تلاش است که بتواند بازار سیم کارت را به نحوی از حالت دوقطبی بودن خارج کند . شاتل که این روز ها بسیار در حوزه اینترنت فعال بوده است و توانسته است با بسته های اینترنت خود مردم را به سمت شاتل بکشاند .در کل اینترنت شاتل این روز ها نسبت به اپراتور های دیگر بسیار عالی و بهتر بوده است

بسته های اینترنت شاتل موبایل در دسته بندی های ساعتی، روزانه، سه روزه، هفتگی، 15 روزه، یک ماهه، سه ماهه و شش ماهه و هم چنین بسته های ترکیبی شامل اینترنت، مکالمه و پیامک می باشد که متقاضیان می توانند با استفاده از روش های زیر نسبت به مشاهده و خرید آنها اقدام نمایند:

 

شماره گیری کد دستوری # 2 * 1*

از طریق وب سایت شاتل موبایل بخش سیستم مدیریت اینترنتی حساب

اپلیکیشن شاتل موبایل من

 

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل با نام تجاری" شاتل موبایل "عضو جدید خانواده ی بزرگ شاتل است که از پوشش سراسری 3G و 4G برخوردار است. بنا به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، در حال حاضر مقرون به صرفه ترین و پرحجم ترین بسته های جدید این اپراتور با اعتبار زمانی 30 روزه به شرح ذیل می باشد:

 

20 گیگابایت اینترنت 30 روزه به مبلغ 65 هزار تومان

40 گیگابایت اینترنت 30 روزه به مبلغ 98 هزار تومان

70 گیگابایت اینترنت 30 روزه به مبلغ 210 هزار تومان

 

این اپراتور با هدف کاهش هزینه های مشترکین، در طرح جدید خود هر روز بسته های تخفیف دار اینترنت، مکالمه، پیامک یا ترکیبی را معرفی می کند. این طرح تحت عنوان" پیشنهاد روز " از خدمات جدید اپراتور شاتل موبایل می باشد که در اختیار همه ی مشترکین این اپراتور قرار خواهد گرفت. بنابراین مشترکین شاتل موبایل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن "شاتل موبایل من" در بخش "مدیریت اینترنت حساب " پیشنهادات روز را مشاهده کنند. البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 3 * 1 * نیز پیشنهادات روز را مشاهده نموده و در صورت تمایل نسبت به خرید آن اقدام نمایند.

 

علاوه بر این شاتل موبایل با شخصی سازی بسته های اینترنت تلاش نموده است که به مشترکین در مدیریت بهتر هزینه های ارتباطی و انتخاب بهترین بسته ی شخصی کمک کند. دراین سرویس، بسته های شخصی سازی شده اینترنت بر اساس نیاز سنجی و تحلیل الگوی مصرف مشترکین، کاملا متناسب با الگوی مصرف هر مشترک بوده و از طریق پیامک به او پیشنهاد می گردد که کاربران می توانند در صورت تمایل نسبت به خرید و فعال سازی آن اقدام نمایند.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این اپراتور و طرح ها و بسته های جدید آن می توانند به وب سایت شاتل موبایل به آدرس www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند. علاوه بر این شماره تماس 09981000000 به صورت 24 ساعته در اختیار متقاضیان خرید سیم کارت های شاتل موبایل خواهد بود و متقاضیان می توانند از کارشناسان فروش این اپراتور در مورد انتخاب شماره و خرید سیم کارت های شاتل موبایل مشاوره های لازم را دریافت نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 177
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 22 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سیم کارت وسیله ای بسیار مهم بوده است و بسیار کاربردی برای هر گوشی تلفن همراه بوده است. سیم کارت ها که برای هر گوشی حکم قلب تپنده برای ارتباطات را دارد و بسیار برای آدم ها مهم است برای ارتباطات و هر کس که گوشی همراه را دارد باید یک سیم کارت برای ارتباط با دیگران را داشته باشد. این روز ها کسانی که گوشی می خرند می خواهند که سیم کارت بخرند که بین دو اپراتور موفق همراه اول و ایرانسل می مانند و نمی دانند که کدام بهتر است. همراه که گران ترین و محبوب ترین پیش شماره را در اختیار دارد و بیش تر افراد علاقه به این پیش شماره دارند. از طرفی هم ایرانسل در  این سالها توانسته در حوزه ارتباطات و اینترنت بسیار عالی کار کند و بهترین پوشش سراسری اینترنت را در میان اپراتور ها داشته باشد. در کل مردم علاقه به خرید از این دو اپراتور موفق در دنیا ارتباطات را دارند 

با توجه به این که در حال حاضر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل دارای بیشترین تعداد مشترک در کشور بوده و به نوعی بازار سیم کارت ایران در انحصار این دو اپراتور می باشد، در این مطلب بر آن شدیم تا با نگاهی مقایسه ای بین آنها، شناخت درست و منطقی از شرایط و ضوابط موجود به کاربران داده، تا در صورت تمایل با آگاهی کامل نسبت به خرید سیم کارت اقدام نمایند.

برای این کار ابتدا لازم است هر دو اپراتور در خصوص معیارهایی مانند تعرفه های مکالمه، پیامک، بسته های اینترنت و ... مورد مقایسه قرار گیرند، تا در گام بعدی بتوان با شناخت درست از خدمات و تعرفه های هر اپراتور، نسبت به خرید به صرفه ترین و به روز ترین سیم کارت اقدام نمود.

 

تعرفه ی تماس سیم کارت های همراه اول و ایرانسل

 

تعرفه پایه ی تماس در سیم کارت همراه اول به همراه اول یا سایر خطوط ( ایرانسل، رایتل و ...) برای سیم کارت های دائمی به ازاء هر دقیقه 59.9 تومان و برای سیم کارت های اعتباری برابر با 89.9 تومان است. این تعرفه برای سیم کارت های ایرانسل نیز به همین مقدار بوده و در حال حاضر هیچ تفاوتی میان تعرفه ی تماس سیم کارت های دائمی و اعتباری اپراتورهای همراه اول و ایرانسل وجود ندارد.

 

 

تعرفه ی پیامک سیم کارت های همراه اول و ایرانسل

 

تعرفه ی پیامک فارسی برای کاربران سیم کارت های دائمی همراه اول 89 ریال و برای مشترکین دائمی سیم کارت های ایرانسل 99 ریال می باشد. این در حالی است که مشترکین اعتباری همراه اول برای ارسال پیامک فارسی مبلغ 106 ریال و مشترکین اعتباری سیم کارت ایرانسل مبلغ 116 ریال می پردازند. تعرفه ی پیامک لاتین برای هر دو اپراتور همراه اول و ایرانسل تقریبا در یک سطح قرار دارد.

به طور کلی تعرفه ی ارسال پیامک فارسی برای مشترکین همراه اول به صرفه تر می باشد.

 

 

بسته های مکالمه سیم کارت های همراه اول و ایرانسل

 

نگاهی اجمالی به بسته های پیشنهادی ارائه شده از سوی این دو اپراتور در اپلیکیشن های "همراه من " و "ایرانسل من "نشان می دهد که اپراتور ایرانسل بسته های مکالمه ی بهتر و مقرون به صرفه تری را به مشتریان خود ارائه می دهد. بنابراین برای مشترکی که با سیم کارت خود، مکالمه ی زیادی انجام می دهد، سیم کارت ایرانسل بسیار مفیدتر و کاربردی تر می باشد، زیرا بسته های مکالمه ی این اپراتور دارای تعرفه های مقرون به صرفه تری هم هستند.

 

 

میزان پوشش دهی دو اپراتور همراه اول و ایرانسل

 

با توجه به این که در حال حاضر وضعیت آنتن دهی هر دو اپراتور در اکثر نقاط شهری خوب می باشد، وضعیت آنتن دهی این دو اپراتور تقریبا در شرایط یکسانی قرار دارد. ولی برای هر دو اپراتور در جاده ها نقاط کور زیادی وجود دارد که لازم است به آنها توجه شود.

 

 

بسته های اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل

 

اگر به اپلیکیشن همراه من و یا ایرانسل من مراجعه کنید، در نگاه اول تعداد بسته های اینترنت اپراتور ایرانسل بسیار گسترده تر و متنوع تر از بسته های پیشنهادی اپراتور همراه اول می باشد. البته این موضوع تنها تفاوت بین این دو اپراتور به شمار نمی آید و مهم ترین تفاوت آنها مربوط به قیمت بسته ها می باشد و قیمت بسته های اینترنت اپراتور ایرانسل به مراتب ارزان تر و مقرون به صرفه تر از همراه اول است. مثلا بسته ی اینترنت 6 ماهه ی همراه اول با 35 گیگابایت اینترنت به قیمت 99 هزار تومان در اختیار مشترکین این اپراتور قرار می گیرد، حال آن که ایرانسل بسته ی اینترنت 6 ماهه 3 گیگابایت اینترنت را با قیمت 95 هزار تومان در دسترس مشترکین خود قرار می دهد.

علاوه بر این طرح های تشویقی و بسته های پیشنهادی اپراتور ایرانسل بسیار بیشتر و مقرون به صرفه تر می باشد که سبب می گردد در این بخش ایرانسل از لحاظ تنوع بسته های اینترنتی و هزینه های آن با اختلاف فاحش، جایگاه بالاتری داشته باشد.

البته باید متذکر شد که در این بخش منظور از بسته های اینترنت، بسته هایی است که این دو اپراتور برای سیم کارت های مکالمه در نظر می گیرند نه سیم کارت هایی که مخصوص اینترنت هستند.

 

 

وضعیت اینترنت سیم کارت های همراه اول و ایرانسل

 

اپراتور همراه اول، نخستین اپراتور پشتیبانی کننده از اینترنت 4.5 G بود، ولی خیلی زود ایرانسل نیز از این تکنولوژی استفاده کرد. بنابراین در حال حاضر فرقی نمی کند که از سیم کارت کدام اپراتور استفاده می کنید، زیرا شرایط از نظر سرعت اینترنت برای هر دو اپراتور کاملا برابر می باشد.

 

 

واحد های پشتیبانی دو اپراتور همراه اول و ایرانسل

 

در حال حاضر هر دو اپراتور از واحد پشتیانی خوبی در کشور برخوردار هستند و مشترکین آنها می توانند با مراجعه به اپلیکیشن" همراه من و یا ایرانسل من" در قسمت مخصوص "چت،" مشکلاتشان را با کارشناسان در میان بگذارند. البته هر دو اپراتور امکان برقراری تماس تلفنی با واحد پشتیبانی را نیز برای مشترکین فراهم نموده اند.

 

 

نتیجه گیری

در این مطلب تلاش شد تا نکات مثبت و منفی هر دو اپراتور به صورت کاملا منصفانه بیان شود تا افراد بتوانند بر اساس واقعیت نسبت به خرید سیم کارت مورد نیاز خود اقدام نمایند. هر چند که به نظر می رسد از بسیاری لحاظ هر دو اپراتور در یک سطح قرار داشته و به غیر از بخش ارائه ی بسته های اینترنت، تفاوت خاصی بین آنها وجود ندارد. بنابراین توصیه می شود با در نظر گرفتن بررسی های انجام شده، در انتخاب سیم کارت کاملا اولویت ها و معیارهای خود را در نظر بگیرید و بسته به نیاز خود نسبت به خرید بهترین و کاربردی ترین سیم کارت اقدام نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سیم کارت های اعتباری رایتل اولین سیم کارت های اعتباری نسل های نوین ارتباطی در کشور است که امکان استفاده از خدمات پیشرفته ای مانند اینترنت پر سرعت، کنفرانس صوتی و پیام چند رسانه ای، خدمات ارزش افزوده و ... را برای مشترکین خود فراهم می کند. در حال حاضر یکی از خدمات ویژه اپراتور رایتل، فروش سیم کارت های اعتباری در قالب طرح های E10 ، E20 و E40 می باشد که با هزینه اولیه ی کمتری در اختیار متقاضیان قرار می گیرد تا علاوه بر کنترل هزینه های ارتباطی، امکان برخورداری از تمامی خدمات شبکه ی رایتل را نیز برای متقاضیان فراهم نماید.

 

 

معرفی سیم کارت های اعتباری رایتل به همراه جذاب ترین بسته های آغازین:

 

سیم کارت اعتباری طرح E10

 

سیم کارت های اعتباری طرح E10 رایتل که در حال حاضر از به صرفه ترین سیم کارت های این اپراتور به شمار می آید؛ تنها با قیمت اقتصادی 100،000 ریال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. البته تنها مزیت این سیم کارت قیمت اقتصادی و ارزان آن نبوده و خریداران بعد از فعال سازی آن می توانند از هدایای ویژه ی این سیم کارت که از اعتبار 30 روزه برخوردار است؛ بهره مند شوند.

 

هدایای ویژه ی سیم کارت E10 که به همراه با یک سیم کارت هدیه به خریدار تحویل داده می شود:

1. 3 گیگا بایت اینترنت همراه
2. 30
دقیقه مکالمه درون و برون شبکه
3. 30 
عدد پیامک درون و برون شبکه
4. 
اعتبار 30،000 ریالی


سیم کارت اعتباری طرح E20

 

سیم کارت های اعتباری طرح E20 رایتل به قیمت 200،000 ریال در اختیار متقاضیان قرار می گیرد. خریداران این سیم کارت نیز علاوه بر بهره مندی از یک سیم کارت هدیه، می توانند از هدایای ویژه ی این طرح با اعتبار 90 روز که در ذیل آمده، بهره مند شوند:

 

1. 6 گیگا بایت اینترنت همراه ( سه دوره 30 روزه – هر دوره 2 گیگا بایت )
2. 60 
دقیقه مکالمه درون و برون شبکه ( فقط در 30 روز ابتدایی )
3. 60 
عدد پیامک درون و برون شبکه ( فقط در 30 روز ابتدایی )
4. 
اعتبار 200،000 ریالی
5. 
امکان انتخاب شماره
 

سیم کارت اعتباری طرح E40

 

در طرح E40 ، متقاضیان می توانند سیم کارت های اعتباری رایتل را به قیمت 400،000 ریال تهیه نموده و از هدایای ویژه با اعتبار 180 روز بهره مند شوند.

 

هدایای ویژه ی سیم کرات های اعتباری طرح E40 که همراه با یک سیم کارت هدیه می باشد، به شرح ذیل است:

1. 14 گیگا بایت اینترنت همراه ( 4 گیگا بایت در دوره 30 روزه ابتدایی – 5 دوره 30 روزه هر دوره 2 گیگا بایت )
2. 140 
دقیقه مکالمه درون و برون شبکه ( فقط دوره 30 روزه ابتدایی )
3. 140 
عدد پیامک درون و برون شبکه ( فقط دوره 30 روزه ابتدایی )
4. 
اعتبار 400،000 ریالی
5. 
امکان انتخاب شماره

 

البته لازم است خریداران این سیم کارت های اعتباری، قبل از اقدام به خرید به این نکات مهم توجه داشته باشند:

1. قیمت های اعلام شده با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد.
2. 
اعتبار روزهای بسته آغازین، از زمان ثبت نام سیم کارت شروع و محاسبه می شود.
3. 
پس از اتمام مدت اعتبار زمانی، هدایای مذکور قابل استفاده نمی باشند.
4. 
هزینه ی استفاده از خدمات تماس صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای مشترکین رایتل مطابق تعرفه های عادی شبکه رایتل محاسبه می گردد.
5. 
پس از اتمام بسته آغازین سیم کارت، امکان خرید بسته های مصرفی شامل بسته های اینترنتی، مکالمه و پیامک جهت کاهش هزینه ها وجود دارد.
6. 
بسته های هدیه و آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند.
7. 
در صورت اتمام هر یک از خدمات موجود در بسته ( تماس صوتی، حجم ترافیک عادی؛ حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و ... ) سایر خدمات بسته تا پایان مهلت زمان اعتبار بسته، قابل استفاده می باشد.
8. 
خریداران می توانند از خدمات سرویس اینترنت نسل چهارم رایتل بدون نیاز به تعویض سیم کارت با قرار داشتن در محدوده پوشش دهی نسل چهارم ( 4G ) و فعال بودن تنظیمات اینترنت نسل چهارم دستگاه بهره مند گردند و از کلیه ی طرح های رایتل استفاده نمایند.
9. 
کاربران می توانند بانصب اپلیکیشن رایتل من از حجم و مدت زمان اعتبار هدایا مطلع گردند.

 

متقاضیان برای ثبت نام و خرید سیم کارت اعتباری رایتل می توانند با مراجعه ی حضوری به فروشگاه های رایتل یا یکی از نمایندگی های فروش و خدمات نسبت به خرید این سیم کارت ها اقدام نمایند. البته امکان خرید کلیه ی سیم کارت های اعتباری رایتل از طریق وب سایت رایتل هم وجود دارد

 

 

 



:: برچسب‌ها: سیم کارت رایتل،سیم کارت اعتباری رایتل، بسته های انژری رایتل،رایتل،رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 18 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در دنیای امروزی ارتباطات بسیار مهم و لازم است و بخش جدا ناپذیر از زندگی بشر است. این روز ها گوشی و سیم کارت بخشی از این فناوری هستند و در سال های اخیر اپراتور های سیم کارت توانسته اند که اینترنت  پر سرعت را وارد کشور بکنند . در این میان همراه اول بسیار بین سیم کارت های دیگر محبوب است و بیشتر مردم علاقه به داشتن این نوع سیم کارت دارند. سیم کارت  محبوب همراه که با پیش شماره 0912 است و جز گران ترین ها و محبوب ترین سیم کارت های است و بسیاری از مردم علاقه به داشتن این سیم کارت ها دارند. در این سال های اخیر همراه اول توانسته است که سیم کارت های رند را تولید کند. در این سالها بسیاری مردم علاقه شدیدی به خرید این سیم کارت های جذاب کرده است و بسیار طرفدار و خواهان بیش شماره رند پیدا کرده اند . در کل همراه اول توانسته در این چند سال سیم کارت های محبوبی را تولید کند.

تقریبا بیش از 30 سال از زمان اولین شماره های ارائه شده از سوی شرکت ارتباطات سیار ایران می گذرد، ولی در طول این سال ها از آنجا که اپراتور همراه اول، بهترین و با کیفیت ترین خدمات ارتباط از راه دور را به مشترکین خود ارائه می کند، نه تنها از ارزش و اعتبار سیم کارت های این اپراتور کاسته نشده، بلکه روز به روز این سیم کارت ها با ارزش تر و با اعتبارتر از پیش می گردند.

 

با توجه به این که همراه اول از همان روزهای آغازین عرضه ی سیم کارت، آنها را به صورت سیم کارت های دائمی و استانی ارائه می کرد، در حال حاضر پیش شماره 0912 تنها پیش شماره ای است که سیم کارت اعتباری نداشته و متعلق به استان های تهران، قم، قزوین، کرج، سمنان و زنجان می باشد. از بین سیم کارت های 0912، سیم کارتی که متعلق به استان تهران باشد، پرطرفدارترین و گرانترین سیم کارت موجود در بازار بوده و از بالاترین میزان تقاضا برخوردار است. برای تشخیص این موضوع، کافیست به سه رقم اول بعد از پیش شماره که تعیین کننده محل پرونده سیم کارت می باشد، توجه کنید.

 

از بین سیم کارت های متعلق به استان تهران؛ قطعا پیش شماره 0912 کد 1قدیمی ترین و با اعتبارترین سیم کارت های اپراتور همراه اول می باشد که داغ ترین بازار سیم کارت در کشور متعلق به آنها است. سپس پیش شماره های 2 و 3 نسبت به بقیه ی پیش شماره ها گران تر بوده و بیشتر مورد توجه تاجران و صاحبان کسب و کارها قرار دارند. ولی پرطرفدارترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار، متعلق به شماره های رند سیم کارت 0912 می باشد که اغلب خبرهایی از گوشه و کنار در مورد فروش این سیم کارت ها با رقم های نجومی و نامتعارف شنیده می شود.

 

البته بیشتر طرفداران این شماره های خاص و رند، معمولا افرادی هستند که به دنبال سرمایه گذاری در این بازار پر سود و منفعت بوده و یا تلاش می کنند تا با استفاده از این شماره ها اعتباری تازه به کسب و کار خود ببخشند. زیرا این شماره های رند از آن جهت که به راحتی در حافظه ها می مانند، بهترین گزینه برای برقراری ارتباط ساده و آسان با مخاطب بوده و مدیران کسب و کارها درصددند تا با استفاده از این شماره های رند، پیام هایی را با هدفی خاص به مخاطب انتقال دهند. مثلا این شماره تماس برای ارتباط با شخص یا کسب و کاری موفق در پایتخت استفاده می شود. انتقال چنین پیام هایی در دراز مدت می تواند باعث رونق و پیشرفت کسب و کار گردد. علاوه بر این مزایای تجملاتی، افزایش اعتبار برند کسب و کار یا برند شخصیتی، نمایش پیشینه کاری، تاکید بر فعالیت شرکت در پایتخت، ارزش مالی و ... نیز از دیگر مزایای استفاده از شماره های رند و خاص می باشد.

 

با توجه به قیمت گزاف این نوع سیم کارت ها، خصوصا خط هایی با پیش شماره های 1 و 2 ، هرکسی توان خرید سیم کارت های رند 0912 را ندارد، به همین خاطر این افراد می توانند به دنبال سیم کارت های 0912 با شماره های معمولی باشند که قیمت مناسب تری داشته و به راحتی بیانگر قدمت کسب و کار آنها می باشد. پیش شماره های 1 تا 4 سیم کارت همراه اول که نسبت به شماره های دیگر از اعتبار بیشتری برخوردار بوده، برای این کار مناسب تر هستند.

 

البته با امکان جدید خرید و فروش اقساطی سیم کارت 0912 که در وب سایت رند باز ایجاد شده، دیگر دغدغه ی مالی برای پرداخت قیمت های بالای این سیم کارت ها وجود نداشته و هر کسی می تواند تنها با پرداخت یک سوم مبلغ سیم کارت، به راحتی صاحب یک سیم کارت 0912 معمولی یا رند شود.

 

رندباز در طول سالها فعالیت تخصصی، به عنوان یک وب سایت مرجع تلاش نموده تا شرایط را به گونه ای فراهم کند که همگان بتوانند به آسانی به کلیه ی خدمات سایت دسترسی داشته و از آن بهره مند گردند. شرایط ویژه ی رند باز برای خرید اقساطی سیم کارت های 0912 بدین گونه است که کاربر می تواند بعد از پرداخت یک سوم مبلغ کل سیم کارت به صورت نقدی و تضمین مابقی قیمت به صورت اقساطی، صاحب سیم کارت گردد. برای انعقاد چنین قراردادی نیاز به پرداخت چک، سفته و یا ضامن نبوده و تنها با عقد قرارداد، خریدار صاحب سیم کارت شده و فروشنده ضمانت می کند بعد از پایان یافتن اقساط، سیم کارت را به نام خریدار نماید.

این شرایط خاص از سوی یک مرجع تخصصی خرید و فروش سیم کارت که روزانه هزاران بازدید کننده دارد، فرصتی استثنایی برای برآورده شدن آرزوهای شما تا در صورت تمایل فقط با مراجعه به وب سایت رسمی رندباز به آدرس https://www.rondbaz.com صاحب سیم کارت رند 0912 یا سیم کارت معمولی همراه اول شوید.

 

البته بعضی از خطوط سیم کارت همراه اول با سیم کارت 0912 کد 0 و سیم کارت 0912 کد 9 به صورت صفر و کم کارکرد هم در وب سایت رند باز به عنوان بزرگترین و بهترین بازار مجازی خرید و فروش سیم کارت موجود می باشد که مشکل کمتری نسبت به سایر سیم کارت های همراه اول از لحاظ تماس هایی از سوی مخاطبین مالک پیشین سیم کارت خواهد داشت که در صورت تمایل می توانید نسبت به خرید آنها اقدام نمایید. علاوه بر این شماره های رند و شماره تاریخ تولد این پیش شماره ها هنوز موجود بوده و از آنجا که این خطوط جدید می باشند، نسبت به خطوط قدیمی، ارزان تر بوده و شرایط بهتری دارند.

با این اوصاف در رندباز شرایطی فراهم شده تا افراد دیگر نگران قیمت گران سیم کارت های 0912 نبوده و بتوانند از میان هزاران شماره موجود با پیش شماره 0912، نسبت به خرید اقساطی سیم کارت مورد علاقه و منحصر بفرد خود اقدام نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 16 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

هر در سالروز تولد حضرت معصومه{ع} روز دختر و آغاز دهه کرامت است و در این هفته همه به دختران هدیه می دهند و آنها را خوش حال می کنند . در این هفته اپراتور های سیم کارت به مخاطبانشان هدیه های بسیار جالب و جذابی می دهند. امسال هم اپراتور همراه اول مثل سال های گذشته به کسانی که سیم کارت همراه اول را دارند عیدی بسیار عالی و به صرفه ایی را می دهد . این روز ها همراه اول در تلاش است که بازارش را گسترش دهد و هر کاری می کند که انجام شود. این روز ها همراه با هدیه هایی که بسیار مقرون به صرفه و عالی بوده است و خیلی کاربردی بوده است را در این دهه برای دارندگان سیم کارت های همراه اول گذاشته تا بتوانند از آن استفاده کنند. همراه اول  این بسته ویژه را طبق خواسته خود مشتریانش تنظیم کرده تا بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند . این بسته به صورت ترکیبی بوده و از روز چهارشنبه قابل استفاده می باشد

برخی از بسته های ویژه در نظر گرفته که از روز چهارشنبه 11 خرداد ماه 1401 مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه ( س )  تا تاریخ 21 خرداد ماه 1401 مصادف با سالروز ولادت امام رضا ( ع ) در دسترس متقاضیان قرار خواهد داشت شامل: 1.5 گیگابایت اینترنت یک روزه با 500 مگابایت اینترنت هدیه، یک گیگابایت اینترنت و 60 دقیقه مکالمه درون شبکه و تلفن ثابت، 1.5 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 700 مگابایت اینترنت هدیه، 2.5 گیگابایت اینترنت 7 روزه با 1.1 گیگابایت اینترنت هدیه و ... می باشد که به هر مشترک به صورت کاملا تصادفی تعلق می گیرد.

 

 مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول ( به جز انارستان)  می توانند در بازه زمانی مشخص شده در صورت اتمام حجم بسته نسبت خریداری مجدد بسته به دفعات اقدام نموده و محدودیتی در این خصوص وجود ندارد. نحوه بهره مندی از این طرح نیز بسیار آسان بوده و مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )  نسبت به خرید این بسته اقدام نمایند. 

 

درگاه های ارتباطی:

بر اساس اعلام همراه اول مشترکین می توانند از طریق روش های ذکر شده در جدول و یا با مراجعه به اپلیکیشن " همراه من"  نسبت فعال سازی و استعلام بسته های هدیه ی دهه ی کرامت اقدام نمایند.

نوع مشترک

نوع فعالیت

کد دستوری

دائمی و اعتباری

( به جز انارستان )

فعال سازی


استعلام
راهنما

 

# 67 * 100 *


# 10 * 100 *
# 19*  67 * 100 *

 

 

شرایط  و ضوابط طرح :

1. کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول باید بعد از شماره گیری کد دستوری اعلام شده (# 67 * 100 *) یکی از اعداد بین 1 تا 10 که بیانگر یکی از بسته های ویژه ی کمپین می باشد را انتخاب نموده و ارسال کنند. سپس منتظر تایید بمانند. بعد از تایید، بسته ی مورد نظر برای کاربر فعال می گردد.

2. مشترکین تنها سه بار می توانند در مدت زمان اجرای طرح ( 11 تا 21 خرداد ماه ) نسبت به ارسال مجدد یکی از اعداد اقدام نموده و یکی از بسته های نمایش داده شده را فعال نمایند.

3. این بسته های ویژه، امکان رزرو یا تمدید خودکار ندارند.

4. در صورت اتمام زمانی یا حجمی بسته ی فعال شده، مشترک می تواند مجددا نسبت به فرآیند ارسال سه مرتبه از اعداد 1 تا 10 اقدام نموده و یکی از بسته های نمایش داده شده را انتخاب نمابد.

5. قیمت این بسته ها بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده بوده و برای مشترکین دائمی قیمت بسته به علاوه 9% مالیات، به صورت حساب مشترک افزوده خواهد شد. برای مشترکین اعتباری نیز 9% مالیات، به قیمت بسته اضافه شده و در زمان فعال سازی بسته از اعتبار مشترک کسر می گردد.

6. قوانین همزمانی فعال سازی این بسته ها مطابق قوانین تعریف شده برای هر بسته متفاوت می باشد. بنابراین امکان فعال سازی همزمان این بسته ها با سایر بسته های مکالمه و اینترنت وجود خواهد داشت؛ ولی مشترکین نمی توانند بسته های ترکیبی را همزمان با سایر بسته های ترکیبی دیگر فعال کنند.

 

هر ساله با فرا رسیدن دهه ی کرامت که از زمان تولد حضرت معصومه ( س ) شروع می شود و تا میلاد امام رضا ( ع ) ادامه دارد، اپراتورهای مختلف، هدیه های ویژه ای برای کاربران تدارک می بینند که مشترکین آنها می توانند در صورت تمایل از این بسته های مقرون به صرفه بهره مند گردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران به مناسبت دهه ی کرامت، سالروز ولادت حضرت معصومه (س) تا سالروز ولادت حضرت امام رضا (ع) تخفیف‌های جذابی برای اینترنت و مکالمه برای  مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی خود قرار داده است

 

بنابراین مشترکین ایرانسل می توانند همزمان با فرارسیدن این ایام فرخنده از امروز چهارشنبه 11 خرداد ماه 1401، مصادف با سالروز ولادت حضرت معصومه ( س ) تا 21 خرداد ماه 1401 مصادف با سالروز ولادت امام رضا ( ع )؛ نسبت به خرید و فعال سازی هدیه‌ی ویژه‌ی دهه‌ی کرامت ایرانسل اقدام نمایند. این بسته ترکیبی شامل 10 ساعت مکالمه‌ی ایرانسلی (درون شبکه) و یک گیگا بایت اینترنت می باشد که مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند تنها با پرداخت مبلغ 7500 تومان، آن را خریداری نموده و فعال سازی نمایند. اعتبار این بسته از زمان فعال سازی 10 روز خواهد بود.

 

برای فعال سازی این بسته، مشترکین اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور می توانند به"سوپر اپلیکیشن ایرانسل من" بخش " خرید بسته ی اینترنت پیشنهادی" مراجعه نمایند، علاوه بر این کد دستوری # 5نیز در اختیار مشترکین علاقمند خواهد بود تا در صورت تمایل برای فعال سازی این بسته ی تخفیفی، از آن استفاده نمایند.

مشترکین ایرانسل و علاقمندان به این خدمات می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت رسمی ایرانسل و یا مرکز تماس ایرانسل مراجعه نمایند .

 



:: برچسب‌ها: هدیه ایرانسل ویژه دهه ی کرامت ,هدیه‌ی ویژه‌ی دهه‌ی کرامت ایرانسل ,هدیه ایرانسل , سیم کارت ایرانسل , رندباز ,
:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها اینترنت وسیله بسیار مهم در زندگی بشر شده است و توانسته که بسیار خوب باشد. در روزگار قرنطینه به خاطر کرونا مردم با استفاده از اینترنت توانستند بسیار راحت زندگی کنند  و بسیار از مشکلات را با استفاده از اینترنت حل کنند و روزگار سخت کرونا بگذرند. این روز ها اینترنت  در زندگی شهری جز ارکان مهم و اصلی زندگی می باشد که بسیار مشکل گشا بوده و هست و بسیاری از کار ها را با اینترنت انجام می دهند که بسیار خوب است.اینترنت که در این روز ها توانسته در زندگی بسیاری از افراد موثر باشد و بتواند بعضی از کار ها را  با اینترنت انجام دهد.در این چند سال استفاده از اینترنت بسیار بالا بوده که نقش بسیار مهم این تکنولوژی را نشان میدهد . اینترنت بسیار توانسته بسیار عالی باشد و خیلی خوب بوده برای مردم و باعث شده حتی از طریق اینترنت مقاله هایی بخوانند که بسیار توانسته اطلاعات افراد را بالا ببرد

در این بین سرعت اینترنت یکی از مهمترین دغدغه های کاربران می باشد، زیرا به دلیل برخوردار نبودن از سرعت مطلوب می تواند مدت زمان بهره مندی از خدمات طولانی تر شده و سبب خستگی و دلزدگی گردد. یکی از راهکارهای مفید و کاربردی برای بالا بردن سرعت اینترنت، ارتقای سیم کارت از حالت 3G  به حالت 4G  می باشد. برای دارندگان سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل، این تغییر هیجان انگیز نه تنها سرعت اینترنت آنها را ارتقا می بخشد بلکه می توانند با این تعویض از هدایای جذابی که از سوی این اپراتور تعیین شده، بهره مند گردند.

بنا به اعلام روابط عمومی ایرانسل، کاربران این اپراتور به با ارتقای سیم کارت خود به 4G، می توانند از هدیه ی 20 گیگابایت اینترنت، 200 دقیقه مکالمه ی ایرانسلی و 2000 پیامک ایرانسلی رایگان 20 روزه بهره مند گردند. این هدیه ی ویژه حداکثر 72 ساعت بعد از تعویض سیم کارت در حساب کاربرانی منظور می گردد.

کاربران می توانند با یکی از روش های ذیل درخواست تعویض سیم کارت خود را ثبت نمایند:

 

شماره گیری کد دستوری

در حال حاضر این روش از راحت ترین و سریعترین روش های تعویض سیم کارت می باشد. در این روش کاربران می توانند از سیم کارت فعلی خود کد دستوری # 34 * 555 * را شماره گیری کرده و درخواست تعویض سیم کارت خود را ثبت نمایند. برای کاربرانی که گوشی های هوشمند آنها از قابلیت 4G پشتیبانی می کند، هزینه تعویض کاملا رایگان می باشد. بعد از تکمیل نمودن مراحل درخواست، سیم کارت 4G جدید به آدرس ثبت شده ی متقاضی ارسال می گردد.

 

استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

در حال حاضر استفاده از این روش برای کلیه مشترکین ایرانسل به مدت محدود رایگان می باشد و مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل می توانند با مراجعه به این اپلیکیشن درخواست خود را ثبت نمایند. سیم کارت 4G جدید، به نشانی ثبت شده توسط شما ارسال می گردد.

 

مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل

هزینه ی تعویض سیم کارت برای مشترکین در این روش با احتساب مالیات بر ارزش افزوده 99،190 ریال بوده که در صورتی که گوشی هوشمند مشترک از قابلیت 4G پشتیبانی کند، این هزینه رایگان می باشد. بعد از ثبت نام، سیم کارت 4G جدید به آدرس متقاضی ارسال می گردد.

 

مراجعه حضوری به نمایندگی های مجاز

اگر چه مراجعه حضوری به مراکز فروش و خدمات ایرانسل اصلا روش عاقلانه و به صرفه ای نیست ولی در صورت حضور بعد از تکمیل مدارک، هر کاربر باید مبلغ 15،000 تومان بابت هزینه ی تعویض سیم کارت پرداخت نماید.

در هر صورت، بعد از این که سیم کارت 4G جدید به دستتان رسید، لازم است آن را با سیم کارت فعلی گوشی هوشمندتان تعویض نمایید.

 

مراحل درخواست تعویض سیمکارت 4G به شرح ذیل می باشد:

ابتدا با سیم کارت فعلی کد دستوری  # 34 *  را شماره گیری کنید.

شماره کیت سیم کارت جدید که بر روی بسته ی سیم کارت موجود می باشد، را وارد نمایید.

سپس منتظر دریافت پیامک تعویض سیم کارت باشید.

بعد از دریافت پیامک سیم کارت فعلی را غیر فعال ساخته و سیم کارت جدید را در گوشی هوشمند خود قرار دهید.

 

تعویض سیم کارت های قدیمی به یوسیم ( نسل 4 و 4.5 ) فرصتی است استثنایی که کاربران اپراتور ایرانسل می توانند با استفاده از روش های فوق به صورت رایگان از آن بهره مند گردند. متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی باز صدور یا تعویض سیم کارت 3G به 4G مراجعه نمایند. 

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در جهانی که هر روز تکنولوژی آن صرف به وجود آوردن وسایلی می شود که برای انسان بسیار کاربردی بوده و باعث حیرت آدمیان می شود. یکی از این وسیله ها تلفن همراه است وسیله ایی که بسیار کاربردی بوده و توانسته بسیاری از مشکلات انسان ها را حل کند.این وسیله بسیار بر زندگی امروزی انسان ها تاثیر گذار و مهم بوده است .این وسیله این روز ها یکی از مهم ترین و اساسی ترین وسیله هایی است که هر فرد باید یکی از آن را داشته باشد و بتواند به خوبی از آن استفاده کند. در روزهایی که پاندمی کرونا آمد و باعث شد که دانش آموزان از محیط درسی فاصله بگیرند این گوشی های هوشمند بودند که توانستند کلاس درس را به خانه های افراد بیاورند. در این چند دهه شگفتی های بسیار بزرگی را  تکنولوژی برای افراد ایجاد کرده است که می توان گفت یکی از انها گوشی های همراه می تواند باشد برای مردم در سراسر جهان

نزدیک به 30 سال از انتشار اولین آگهی برای ثبت نام تلفن های متحرک جیبی در کشور می گذرد، تیتر عجیب و جالب توجه فراخوان برای " ثبت نام نخستین شبکه تلفن متحرک جیبی" که در تیر ماه 72 در نخستین صفحات روزنامه ها چاپ شد، به خوبی مورد استقبال واقع نشد و تقریبا دو سالی طول کشید تا تلفن های همراه در بین مردم ایران پذیرفته شوند.

شروع کار واگذاری سیم کارت در ایران در ابتدا به وسیله شرکت مخابرات بود و بعدها قسمت ارتباطات سیار این شرکت به "همراه اول" تغییر نام داد. در آن سال ها، همراه اول به عنوان اولین و تنها اپراتور فعال در کشور فروش سیم کارت های دائمی در کشور را آغاز کرد و کم کم با پذیرفته شدن تلفن های همراه به عنوان یک وسیله ارتباطی، متقاضیان سیم کارت هم افزایش پیدا کرد و زمینه برای ورود اپراتور دوم مهیا شد.

 

حتی با ورود اپراتور ایرانسل، از ارزش و اعتبار سیم کارت های همراه اول کاسته نشد و این اپراتور در تمامی این سال ها پرچمدار تعداد مشترکین سیم کارت دائمی در کشور می باشد.در حال حاضر همراه اول دارای 118 میلیون مشترک می باشد که این رقم در نوع خود بی نظیر است. البته این اپراتور سرویس های مختلف دیگری مانند اینترنت نسل 3، 4 و 4.5 را هم در اختیار کاربران قرار می دهد که در محبوبیت آن نقش اساسی دارد.

اپراتور همراه اول از همان روزهای آغازین واگذاری سیم کارت در ایران؛ سیم کارت های خود را به صورت استانی دسته بندی کرد. بنابراین هر پیش شماره این اپراتور نشانگر نام استان ارائه کننده ی آن سیم کارت می باشد.

 

پیش شماره های مربوط به اپراتور همراه اول

پیش شماره

استان استفاده کننده

نوع سیم کارت

0910

سراسری

دائمی و اعتباری

0911

مازندران، گلستان و گیلان

دائمی و اعتباری

0912

تهران، البرز ، زنجان، سمنان، قزوین و قم 

دائمی

0913

اصفهان، یزد، کرمان و چهار محال و بختیاری

دائمی و اعتباری

0914

آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل

دائمی و اعتباری

0915

خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان

دائمی و اعتباری

0916

خوزستان و لرستان

دائمی و اعتباری

0917

فارس ، بوشهر ، هرمزگان و کهگیلویه و بویر احمد

دائمی و اعتباری

0918

کردستان، ایلام، مرکزی، کرمانشاه و همدان

دائمی و اعتباری

0919

سراسری

اعتباری

0990

سراسری

اعتباری

0991

سراسری

دائمی و اعتباری

0992

سراسری

اعتباری

0993

سراسری

اعتباری

0994

سراسری

اعتباری

0903

سراسری

اعتباری

 

در حال حاضر اپراتور همراه اول، امکانات ویژه ای جهت تشویق کاربران برای تبدیل خط های اعتباری همراه اول به دائمی در اختیار مشترکین قرار داده است که به همین خاطر امکان دارد؛ خطی با پیش شماره اعتباری همراه اول، شماره دائمی این اپراتور محسوب گردد. البته با توجه به جدول فوق؛ تنها پیش شماره ای که تا کنون به صورت اعتباری عرضه نشده، پیش شماره 0912 می باشد و همه ی سیم کارت های این پیش شماره، دائمی هستند، پیش شماره 0915 نیز به دلیل گسترده بودن استان های استفاده کننده از این سیم کارت، از بیشترین پوشش منطقه ای برخوردار می باشد.

 

با توجه به این که در کشور ما پیش شماره های مربوط به هر اپراتور متفاوت می باشد، کاربران می توانند با دقت در چهار رقم آغازین هر سیم کارت به نام اپراتور مربوط به آن سیم کارت دست یابند. در مورد سیم کارت های همراه اول، پیش شماره یا همان چهار رقم آغازین شماره تلفن، علاوه بر مشخص نمودن نام اپراتور؛ بیانگر استان محل استفاده از سیم کارت هم بوده و به افراد کمک می کند تا نسبت به موقعیت جغرافیایی و استان مربوط به سیم کارت آگاهی داشته باشند.

 

البته مشترکین توجه داشته باشند بعد از اجرا شدن طرح یکسان سازی هزینه ها و حذف هزینه های جابجایی توسط اپراتور همراه اول، در حال حاضر هر فرد می تواند در هر استان یا شهری که زندگی می کند از سیم کارت های همراه اول مخصوص به استان دیگر استفاده نماید و در این زمینه هیچ محدودیتی از نظر محل تولد و یا محل زندگی وجود ندارد. حتی هزینه ی استفاده از سیم کارت اعتباری و دائمی همراه اول نیز در کلیه استان های کشور با هم فرقی نداشته و یکسان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 10 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها که خیلی از کالا ها را مردم به صورت قسطی خریداری میکنند که بسیار به صرفه و عالی است . این روز ها در بازار سیم کارت علاقه به خرید قسطی بیشتر شده است . در این میان علاقه به خرید قسطی سیم کارت همراه اول نسبت به سیم کارت های دیگران بیش تر است . این روز ها مردم به خرید قسطی سیم کارت همراه با پیش شماره  0912 علاقه مند شده اند و به هر نحوی که هست دوست دارند که این پیش شماره را داشته باشند. 0912 یکی از محبوب ترین سیم کارت های همراه اول و جز گران ترین سیم های همراه اول است به دلیل تقاضای بالایی که این سیم کارت دارد و باعث گرانی شده است. این روز ها کسانی علاقه خاصی به سیم کارت همراه اول دارند و به  هر نحوی که نتوانستند سیم کارت همراه اول را داشته باشند می توانند به صورت قسطی این سیم کارت را خریداری کنند و به خانواده بزرگ همراه اول بپیوندند. همراه اول در تلاش است که جایگاه خود را در میان مردم حفظ کند و در تلاش با این کار ها بتواند سهم بیش تری را از بازار دریافت کند

البته این گرانی در برخی از کدهای پیش شماره 0912 مانند کد یک و یا شماره های رند، بیشتر خود را نشان داده و گاها رقم های واقعا گزافی در قبال خرید یا فروش این نوع سیم کارت تقاضا می گردد که غیر منطقی و منصفانه به نظر می رسد.بنابراین اگر به خاطر کسب و کارتان، یا کسب اعتبار و یا دلایل شخصی تمایل به خرید سیم کارت 0912 را دارید، اما تا کنون به خاطر قیمت های گزاف این نوع سیم کارت از خرید پشیمان شده اید، پیشنهاد می کنم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

 

قبل از هر چیز لازم است به یک سری نکات مهم در مورد پیش شماره 0912 توجه داشته باشید، مثلا این که پیش شماره 0912 متعلق به استان های تهران، البرز، سمنان، قم، قزوین و زنجان بوده و سه رقم اول بعد از پیش شماره مشخص کننده محل پرونده ی سیم کارت می باشد. البته پیش شماره 0912 متعلق به استان تهران نسبت به بقیه پیش شماره ها گرانتر می باشند.

نکته مهم دیگر این که در حال حاضر از بین سامانه های فعال در امر خرید و فروش سیم کارت، رندباز با ایجاد امکان شرایط خرید اقساطی این فرصت را برای همگان فراهم آورده تا به آسانی مالک یک سیم کارت 0912 شوند. این طرح که در واقع فرصتی است برای رونق بخشیدن به کسب و کارها، در اختیار همگان قرار داشته و هر کس می تواند در صورت تمایل از آن استفاده کند، به همین خاطر فقط کافیست اراده کنید تا با کمک رندباز بدون ضامن صاحب سیم کارت خاص و مورد علاقه تان شوید.

رندباز به عنوان یک اپلیکیشن تخصصی با بیش از چهار سال سابقه تخصصی و مفید، تلاش نموده است، فرصتی ایجاد کند تا همه ی کسانی که آرزوی داشتن یک خط 0912 را داشتند، بدون دردسر به راحتی مالک این سیم کارت شده و از خرید خود لذت ببرند.

 

در این شرایط طلایی که خبری از ضامن، چک و یا سفته نیست، کاربران باید مراحل زیر را انجام دهند:

1. ابتدا لازم است کاربر وارد وب سایت رندباز به آدرس www.rondbaz.com شود.

2. در صفحه اصلی بر روی خرید سیم کارت اقساطی 0912 کلیک کنید.

3. در این صفحه با کمک فیلتر های جستجویی که در اختیار شما قرار می گیرد، می توانید سیم کارت دلخواه خود ( حتی سیم کارت های رند) را جستجو کنید.

4. بعد از انتخاب سیم کارت بر روی دکمه محاسباتی کلیک کرده و قیمت کل سیم کارت، مبلغ پیش پرداخت، پرداخت ماهیانه و سود حاصل از اقساط را مشاهده نمایید.

5. در این بین شرایط اقساط بسیار مهم است و تعداد اقساط و میزان پیش پرداخت می تواند چالش برانگیز باشد. در این نوع خرید، حداقل میزان پیش پرداخت، 30 درصد کل مبلغ سیم کارت بوده و تعداد اقساط بین یک تا دوازده ماه متغیر می باشد. البته محاسبه گر هوشمند اقساطی وب سایت رندباز، این امکان را دارد که با تغییر شرایطی مانند میزان پیش پرداخت و تعداد ماه های پرداخت قسط از سوی شما، درصد سود و مبلغ اقساط را مشخص نماید.

6. بعد از مشاهده ی شرایط در صورت تمایل به خرید، بر روی گزینه رزرو آنلاین کلیک کنید و خرید خود را قطعی نمایید.

 

در مرحله بعد لازم است برای تکمیل مراحل خرید، قرارداد مکتوب بین خریدار و فروشنده امضا گردد. عقد قرارداد به صورت حضوری و در تهران می باشد. البته برای خرید اقساطی نیازی به ضامن، چک یا سفته نخواهد بود و خریدار می تواند تنها با به همراه داشتن کارت ملی در محل حضور یابد.

از آنجا که قرارداد از نوع " قرارداد به شرط تملیک " می باشد، سیم کارت به خریدار تحویل داده خواهد شد و بعد از تسویه کامل، سند سیم کارت به نام خریدار تغییر می یابد. بر اساس این قرارداد خریدار به پرداخت اقساط در زمان مقرر متعهد می گردد و در عوض فروشنده نیز باید بعد از تسویه کامل، مراحل انتقال سند را تکمیل نموده و سیم کارت را به نام خریدار بزند. مطابق قانون خرید و فروش سیم کارت مالیات ندارد، ولی هزینه تغییر، مطابق تعرفه سالیانه محاسبه می شود که باید پرداخت گردد.

طرح خرید سیم کارت اقساطی رندباز، این امکان را به متقاضیان پیش شماره 0912 می دهد تا در صورت تمایل به راحتی مالک کدهای پایین خط 0912 مانند کد 1،2 و 3 شوند. حتی خرید شماره های رند این سیم کارت که به دلیل اعتبار از ارزش بالایی برخوردارند نیز تنها با پرداخت پیش پرداخت و به همراه داشتن کارت ملی برای عقد قرارداد؛ امکان پذیر است.

 

البته این انتخاب هوشمندانه محدودیت هایی دارد که لازم است به آن توجه کنید:

1. عدم امکان نقل و انتقال سیم کارت

2. قطع کامل سیم کارت در صورت عدم پرداخت اقساط

3. تخلیه سیم کارت در صورت عدم تسویه بعد از سه ماه

 

با توجه به این که 72 ساعت قبل از زمان پرداخت اقساط از طریق سیستم رندباز، جهت یادآوری و پرداخت؛ پیامک پرداخت اقساط به شماره خریدار ارسال می گردد، در صورت عدم پرداخت در زمان مقرر سیم کارت قطع کامل می شود و برای وصل مجدد آن لازم است کلیه اقساط معوقه به صورت یکجا تسویه گردد. در صورت عدم تسویه بعد از 3 ماه، سیم کارت تخلیه می گردد. بعد از 6 ماه پس از تخلیه، اگر مبالغ بدهی پرداخت نشود؛ سیم کارت عودت و غیر قابل استرداد می شود.

قطعا خرید اقساطی سیم کارت 0912 یک معامله برد برد است، مزیت این خرید در رندباز به مراتب بسیار بهتر و خاص تر خواهد بود. زیرا رندباز به عنوان یک وب سایت تخصصی که سال هاست در زمینه خرید و فروش سیم کارت فعالیت می کند و با بیش از هزاران بازدید کننده در روز قیمتی واقعی از سیم کارت ها را در اختیار شما قرار می دهد. البته لذت یک خرید ارزان و اقتصادی تنها مزیت خرید از رندباز نیست، بلکه خرید اقساطی سیم کارت 0912، فرصتی است برای تجربه یک خرید امن که در هیچ سایت یا فروشگاه اینترنتی دیگر وجود نخواهد داشت.

علاوه بر این وب سایت رندباز با ایجاد امکان خرید اقساطی سیم کارت 0912، این فرصت را به خیلی از افراد داده تا با پرداخت تنها یک سوم هزینه ی سیم کارت و یک امضای ساده، مالک شماره دلخواهشان شده و از اعتبار و اصالت آن لذت ببرید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول بزرگترین اپراتور در داخل کشور است که از سال 72 تا به امروز شروع به فعالیت کرده است و توانسته در حوزه سیم کارت و فناوری ارتباطات فعالیت داشته باشد. همراه اول  که توانسته تا به امروز 60 درصد بازار را بدست گیرد که نشان از محبوبیت بالای این سیم کارت دارد. محبوب ترین نوع سیم کارت بین همراه 0912 بوده است که از نظر مردم بسیار عالی بوده همه علاقه خاصی به داشتن این نوع سیم کارت دارند. در این سال ها اپراتور همراه اول سعی داشته کع قشر جوان را هم به سمت خود بکشاند که با دادن سرویس های مختلف و هدایای بسیار جذاب توانسته تا حدودی در این کار موفق شود و بسیاری از جوانان را جذب خود کند. همراه اول که  با گذشت سالیان سال کسی نتوانسته محبوبیت اش را کم کند علاوه براین با دادن سرویس های جذابی که به دارندگان سیم کارت هایش می دهد باعث نوعی از تبلیغات برای خود می شود

بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت 0912 را دارید؛ بهتر است ما را تا پایان این مطلب همراهی کنید تا در نهایت بدون هر گونه تصور غلط و نادرستی، نسبت به خرید سیم کارتتان اقدام نمایید. در اینجا ما به چند باور نادرست در مورد سیم کارت های 0912 اشاره می کنیم:

 

باور اول: سیم کارت 0912 فقط مخصوص تهران بوده و به ساکنین تهران تعلق می گیرد !!!

در مورد پیش شماره 0912 دو نکته مهم وجود دارد، نکته اول این که پیش شماره 0912 متعلق به استان های تهران، قم، قزوین، سمنان، البرز و زنجان بوده و سه رقم اول بعد از پیش شماره تعیین کننده محل پرونده سیم کارت و استان مربوط به آن می باشد. البته از لحاظ قیمت، خطوط 0912 که متعلق به استان تهران می باشند؛ نسبت به بقیه استان ها گران تر هستند.

نکته دوم این که همه افراد می توانند در صورت تمایل از این پیش شماره استفاده کنند و این موضوع ربطی به محل تولد یا محل زندگی افراد ندارد. علاوه بر این با در نظر گرفتن طرح یکسان سازی هزینه ها، هزینه استفاده از این سیم کارت برای ساکنان تمامی استان ها کاملا برابر می باشد.

 

باور دوم: سیم کارت 0912 اعتباری هم وجود دارد !!!

در حال حاضر در کشور پیش شماره های همه استان ها مانند 0911، 0913، 0914 و 000 در دو نوع اعتباری و دائمی در دسترس متقاضیان می باشد و تنها پیش شماره ای که فقط به صورت دائمی عرضه می شود، پیش شماره 912 می باشد.

 

باور سوم: تعرفه های پیش شماره 0912 نسبت به بقیه سیم کارت ها بیشتر است !!!

میزان تعرفه ی همه سیم کارت های همراه اول مانند هزینه مکالمه، پیامک و خدمات با هم کاملا یکسان بوده و میزان این هزینه ها هیچ ربطی به پیش شماره ندارد.

البته هزینه خطوط اعتباری همراه اول نسبت به تعرفه های سیم کارت دائمی این اپراتور کمی بیشتر است.

 

باور چهارم: قدرت آنتن دهی و سرعت اینترنت سیم کارت های 0912 نسبت به بقیه پیش شماره ها بیشتر است !!!

با توجه به این که سرعت اینترنت جزء مسائل فنی به حساب می آید که کاملا مربوط به ویژگی های فنی اپراتورها بوده و هیچ ربطی به پیش شماره ها ندارد، این باور کاملا اشتباه و غیر منطقی است.

 

باور پنجم: کد یک پیش شماره 0912 بهترین نوع این پیش شماره می باشد !!!

کد یک پیش شماره 0912 جزء محبوب ترین و گران ترین سیم کارت های موجود در بازار می باشد که از قدمت، اصالت و اعتبار خاصی برخوردار است، ولی کلمه بهترین در این مورد زیاد درست نیست و برای انتخاب بهترین کد، قطعا معیارهای دیگری وجود دارد که باید با دقت و ریز بینی به آن پرداخت.

 

باور ششم: قیمت سیم کارت های 0912 نجومی و بسیار گزاف است!!!

قیمت گذاری برای یک سیم کارت به فاکتورهایی مانند رند بودن شماره، کد خط و ... بستگی دارد که در مورد پیش شماره 0912 هم شرایط بدین گونه می باشد. اما سیم کارت های ارزان و کارکرده 0912 با کدهای بالا مانند کد 9 و شماره های غیر رند هم وجود دارند که افراد می توانند بسته به نیاز و بودجه خود؛ آنها را تهیه نمایند.

 

باور هفتم: هزینه مکالمه 0912 به 0912 کمتر است !!!

این باور که تا پیش از اجرای طرح یکسان سازی هزینه ها درست بود، امروزه دیگر بی معنی و نادرست می باشد. با اجرای طرح یکسان سازی و حذف هزینه هایی مانند جابجایی در شبکه همراه و هزینه های بین شهری و بین استانی، کلیه هزینه ها یکسان در نظر گرفته می شود و هزینه مکالمه با شماره های ثابت، ایرانسل، رایتل و خط های همراه اول استان های دیگر کاملا برابر می باشد.

 

باور هشتم: هزینه پیامک های تبلیغاتی پیش شماره 0912 توسط دارنده خط پرداخت می شود !!!

هزینه پیامک های انبوه و تبلیغاتی به هیچ وجه به حساب دریافت کننده پیامک نبوده و ارسال کننده پیامک هزینه آن را پرداخت می کند. پیامک های اطلاع رسانی مانند پیامک های پلیس فتا و پیامک های دولتی هم هزینه ای را به مالک سیم کارت تحمیل نمی کند. فقط نوعی از پیامک ها هستند که در آن سرویسی به شخص ارائه می شود مانند پیامک های بانکی که در صورت فعال سازی، باید هزینه آن از سوی دریافت کننده سرویس، پرداخت گردد.

البته احتمال ارسال فراوان پیامک های تبلیغاتی به پیش شماره 0912 به خاطر اعتبار بالای آنها بسیار زیاد است که در این صورت فرد می تواند به راحتی نسبت به مسدود سازی پیامک های تبلیغاتی اقدام نماید.

 

باور نهم: همه سیم کارت های 0912 موجود در بازار کارکرده و قدیمی هستند !!!

با توجه به این که خط 0912 قدیمی ترین سیم کارت موجود در بازار می باشد، طبیعتا بسیاری از سیم کارت های این پیش شماره کارکرده هستند ولی سیم کارت 0912 صفر و بی نام نیز در بازار موجود می باشد. علاوه بر این کد صفر این سیم کارت (09120) چند سالی است که توسط اپراتور همراه اول عرضه شده و جدید محسوب می شود.

 

باور دهم: با 4G کردن سیم کارت، شماره عوض می شود !!!

با تعویض سیم کارت های قدیمی و استفاده از یوسیم، امکان استفاده از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول را خواهید داشت که سرعت دانلود، آپلود و دسترسی به اینترنت در آن بسیار متفاوت خواهد بود.

با تعویض سیم کارت فقط سیم کارت فیزیکی موجود در گوشی کوچکتر شده و قابلیت اتصال به شبکه به میزان قابل توجهی بهبود بخشیده می شود و شماره شما هیچ تغییری نخواهد کرد.

 

باور یازدهم: مهم نیست که مالکیت سیم کارت 0912 به نام شما باشد یا نه !!!

مزایای مالکیت سیم کارت بسیار زیاد بوده و در زمان دریافت خدماتی مانند: تعویض سیم کارت، پرینت ریز مکالمات، ثبت نام در برخی سامانه ها، وام ها و خدمات بانکی و ... اهمیت خود را بیشتر نشان می دهد. بنابراین بهتر است برای برخورداری از خدمات، بلافاصله بعد از خرید سیم کارت نسبت به نقل و انتقال مالکیت آن اقدام نمایید.

 

باور دوازدهم: خرید اینترنتی سیم کارت 0912 امن نیست !!!

با توجه به سوء استفاده های فراوانی که در فضای مجازی و فروشگاه های اینترنتی انجام می شود، خرید سیم کارت؛ اگر با دقت و درایت صورت نگیرد می تواند باعث بروز مشکلات و دردسرهایی شود. بنابراین توصیه می شود در گام نخست به قدیمی ترین و محبوب ترین وب سایت هایی که به صورت تخصصی در این زمینه فعالیت می کنند؛ مراجعه کنید تا خدمات بسیار عالی و متنوعی را دریافت کنید.

اگر با خواندن این مطلب به این نتیجه رسیدید که باید هر چه زودتر برای خرید یک سیم کارت 0912 اقدام کنید، می توانید به " رندباز " به عنوان یکی از جامع ترین و معتبرترین فروشگاه های اینترنتی فعال در زمینه خرید و فروش سیم کارت اعتباری و دائمی اپراتورهای کشور اعتماد کنید که با بیش از چهار سال سابقه مفید و درخشان، به خوبی توانسته به عنوان یک واسطه، ارتباط مفید و موثر بین خریدار و مالک سیم کارت را شکل دهد.

 در حال حاضر رند باز نه تنها یکی از وب سایت های تاثیر گذار بر قیمت سیم کارت می باشد بلکه با بیش از چهار سال سابق مفید و هزاران بازدید کننده در شبانه روز، می تواند سرویس های خاص و منحصر بفردی را در اختیار شما قرار دهد که باعث صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما گردد. علاوه بر این رند باز به عنوان یک پلتفرم تخصصی شرایط را برای یک انتخاب صحیح و خرید آسان فراهم می کند و به شما این فرصت را می دهد تا به صورت آنلاین نسبت به خرید یا فروش سیم کارت اقدام نموده و هرگز دچار تردید های بی فایده و خسته کننده نشوید.

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها که افراد برایشان وقت بسیار ارزشمند شده است و حکم طلا را دارد سعی می کنند که از طریق پیام یا زنگ زدن به دوستان و اقوام خویش حالشان را جویا شوند  . این روز ها سرویسی بسیار مناسب در حال اجرا است که بسیار راحت و با کیفیت بهتر و عالی تر میتوان ارتباط تصویری با دوستان آشنایان بگیریم و حال و احوال کنیم و بتوانیم حتی کار های روزمره را انجام دهیم . این سرویس می تواند برای کسانی که وقت دید و بازدید را ندارند بسیار مناسب باشد. این سرویس VoLTE که مخفف عبارت Voice Over Lte می باشد ه قابلیت تماس به صورت HD را به مردم میدهد.یکی از بهترین ویژگی های این سرویس این است که در تداوم تماس هیچ افت کیفیتی را شاهد نیستیم که این می تواند قابلیت بسیار مناسبی  برای این سرویس باشد. این ویژگی بسیار می تواند مردم را به استفاده از این سرویس بسیار جذاب ترغیب کند تا از آن استفاده کنند

علاوه بر این سرویس شبکه VoLTE به کاربران این امکان را می دهد تا در هنگام تماس به صورت همزمان از اینترنت نیز استفاده کنند. یعنی مشترک نه تنها از سرعت بیشتر اینترنت بهره مند می گردد بلکه همزمان می تواند در اینترنت جستجو کند، ایمیل هایش را چک کند، آنلاین خرید کند و از خدمات دیگر اینترنت بدون نیاز به قطع تماس استفاده نماید.

 

برای استفاده از این سرویس کافیست موارد زیر را رعایت کنید:

1. در ابتدا مطمئن شوید که گوشی شما از سرویس VoLTE پشتیبانی می کند.

2. از بروزترین سیم کارت موجود در بازار یعنی سیم کارت 4G و یوسیم استفاده کنید.

3. آخرین نسخه ی سیستم عامل را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید.

4. در قسمت تنظیمات یا Settings گوشی هوشمند خود، گزینه VoLTE را فعال کنید. ( در صورت حضور در مناطق تحت پوشش شبکه 4G، آیکون VoLTE در بالای صفحه نمایان می شود که نشان دهنده امکان استفاده شما از این سرویس می باشد.)

این سرویس در حال حاضر بر روی گوشی های هوشمند با سیستم عامل Android 8 و بالاتر، شیائومی و هواوی در سراسر کشور قابل استفاده و در دسترس می باشد.

 

لیست گوشی های هوشمندی که از سرویس VoLTE پشتیبانی می کنند:

 

ردیف

مدل گوشی هوشمند

ردیف

مدل گوشی هوشمند

1

Huawei P 10

11

Samsung Galaxy A50

2

Huawei P 10 Plus

12

Samsung Galaxy A70 

3

LG M700 Q6 Plus

13

Samsung Galaxy A7 (2018)

4

LG M700 Q6 Prime

14

Samsung Galaxy A9 (2018)

5

Samsung Galaxy S8

15

Samsung Galaxy A80

6

Samsung Galaxy S8 Plus

16

Samsung Galaxy J4

7

Samsung Galaxy NOTE8

17

Samsung Galaxy J7 Prime (2018)

8

Samsung Galaxy A10

18

Samsung Galaxy J7 ( 2017)

9

Samsung Galaxy A20

19

Samsung Galaxy J7 Nxt

10

Samsung Galaxy A30

20

Samsung Galaxy J7 Duo

 

نحوه فعال سازی این سرویس بر روی این گوشی های هوشمند به شرح ذیل می باشد:

 

گوشی هوشمند سامسونگ :

Settings / Connection / Mobile Network / VoLTE Calls

 

گوشی هوشمند هواوی:

Settings / More / Mobile Network / VoLTE Calls

 

گوشی هوشمند شیائومی :

1. ابتدا باید کد دستوری * # *# 86583#*#* را شماره گیری کنید.

2. سپس این پیام VoLTE Carrier vheck was disable را دریافت می کنید.

3. در این مرحله وارد بخش تنظیمات یا Settings شوید و SIM cards and mobile network را انتخاب کنید.

4. در صفحه ای که برایتان باز می شود ، سرویس VoLTE را فعال کنید.

5. اگر گوشی هوشمند شما از دو سیم کارت پشتیبانی می کند، لازم است در این مرحله SIM1/ SIM2 را انتخاب نمایید.

 

در کل مشترکینی که دارای این نوع از تلفن های همراه هستند، می توانند بعد از بروز رسانی گوشی هوشمند خود، کد دستوری # 2451 * 10 * را شماره گیری نموده و این سرویس را فعال نمایند. در صورتی که امکان فعال سازی این قابلیت هم وجود نداشته باشد، بعد از شماره گیری کد، این موضوع به کاربر اعلام خواهد شد.

 

از نظر مصرف کنندگان، بزرگترین مزیت استفاده از سرویس VoLTE امکان استفاده همزمان از مکالمه و دیتا می باشد ولی علاوه بر این مزیت فوق العاده تجربه کیفیت HD صدا در مکالمه هایی که هر دو نفر در یک تماس صوتی از گوشی با قابلیت VoLTE استفاده می کنند، به هیچ وجه در تماس های عادی امکان پذیر نیست. از دیدگاه مخابراتی نیز فناوری VoLTE در زمره ی فناوری های جدید ارتباطات همراه قرار می گیرد که برای پشتیبانی از مکالمه صوتی در شبکه 4G یا LTE بسیار ضروری و کاربردی می باشد.

در حال حاضر اپراتورهای همراه اول و ایرانسل از این قابلیت پشتیبانی می کنند. سرویس VoLTE هزینه ای برای کاربر نداشته و در صورت روشن بودن این سرویس، فقط کیفیت مکالمه به صورت HD خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

تلفن همراه یکی از مهم ترین ساخته های بشر تا به امروز است . وسیله ایی که تقریبا می توان گفت کار و زندگی بشر را بسیار راحت  نر کرده است و حتی در پاندمی کرونا باعث این شد که گوشی ها حکم کلاس درس را داشته باشند برای دانش آموزان و دانشجویان.این روز ها که دیگر افراد با گوشی های تلفنشان حال هم دیگر را  جویا می شوند . هر از گاهی ممکن است که دو فرد با همدیگر در حال مکالمه هستند که نفر سوم پشت خط یکی از آنها می آید و باید یکی از انها تلفن را قطع کند تا بتواند تلفن پشت خطی اش را جواب دهد. حال اپراتور ها کار بسیار جالبی کرده اند که باعث برطرف شدن این مشکل برای افراد شده است  و کار را برای افراد بسیار آسان تر می کند. سرویس انتظار مکالمه پشت خطی که  می تواند این مشکل را حل کند  برای افراد جامعه و دیگر لازم به این نباشد که فرد تلفن اش را قطع کند

به طور کلی فعال سازی سرویس انتظار مکالمه شامل دو بخش می شود، بخش اول تنظیماتی است که مربوط به اپراتورها بوده و بخش دوم مربوط به گوشی های هوشمند کاربران می باشد.

 برای فعال سازی سرویس انتظار مکالمه یا همان پشت خطی در گام نخست لازم است مشترکین کد پشت خطی را فعال سازند. این کد برای مشترکین اپراتور همراه اول، # 242 * 10 * می باشد که کافی است در قسمت شماره گیر گوشی وارد شود. مشترکین دو اپراتور ایرانسل و رایتل نیاز به استفاده از کد پشت خطی ندارند.

در گام بعدی برای فعال سازی این سرویس لازم است مشترکین تنظیمات مربوط به گوشی های هوشمند خود را نیز انجام دهند. در گوشی های هوشمند جدید تنظیمات مربوط به فعال سازی سرویس پشت خطی در اکثر مواقع با آماده سازی خط قابل تطبیق می باشد. اما در برخی گوشی های هوشمند باید یک سری تنظیمات به صورت دستی اعمال شود که نحوه فعال سازی آنها در گوشی های هوشمند اندروید و آیفون کمی متفاوتی می باشد. به همین خاطر  در ادامه به این بخش اشاره می کنیم :

 

فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی های هوشمند اندروید 6 به بالا :

1. ابتدا وارد بخش تماس ها یا Contacts  شوید.

2. بر روی سه نقطه بالای صفحه کلیک کرده و گزینه تنظیمات یا Settings را  انتخاب نمایید.

3. گزینه  More settings  را انتخاب کنید.

4. در این بخش call waiting  را فعال نمایید.

البته مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 43 * نیز به راحتی نسبت به فعال سازی این سرویس اقدام نمایند که در این صورت بعد از شماره گیری کد، مشترک باید پیغام"  call waiting active"  را دریافت کند که نشان دهنده فعال سازی سرویس می باشد. شماره گیری مجدد همین کد، باعث غیر فعال سازی سرویس پشت خطی می گردد.

کلیه مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری  # * 43 * از وضعیت فعال یا عدم فعال بودن سرویس انتظار مکالمه خود آگاهی پیدا کنند.

 

فعال سازی سرویس پشت خطی در گوشی های هوشمند آیفون:

در گوشی های هوشمند آیفون، مشترکین همراه اول باید ابتدا کد مربوط به سرویس پشت خطی را وارد نموده و بعد اقدام به تنظیمات نمایید.

 

نحوه فعال سازی سرویس در گوشی های آیفون برای کلیه مشترکین:

1. وارد تنظیمات یا  Settings  گوشی هوشمند خود شوید.

2. گزینه  Phone  را انتخاب نمایید.

3. در این بخش گزینه call waiting را فعال نمایید.

کاربران گوشی های هوشمند آیفون برای غیر فعال سازی این سرویس، لازم است همین مراحل را دوباره طی کرده و گزینه call waiting  را غیر فعال سازند.

 

نحوه فعال سازی سرویس پشت خطی در تلفن های ثابت:

با توجه به این که سرویس انتظار مکالمه در تلفن های ثابت هم همان کارکرد تلفن های همراه را خواهد داشت، کاربران با فعال سازی این سرویس می توانند در زمان مکالمه با شنیدن چند بوق کوتاه متوجه وجود پشت خطی شوند. بنابراین کاربران می توانند به راحتی با شماره گیری کد دستوری # 43 * نسبت به فعال سازی این سرویس در تلفن های ثابت اقدام نمایند. برای غیر فعال سازی سرویس پشت خطی نیز فقط کافی است کد دستوری استاندارد  # 43 *  را دوباره شماره گیری کنید تا خدمات این سرویس برای شما لغو گردد.

البته امکان فعال سازی آوای انتظار هم برای پشت خطی در تلفن ثابت وجود دارد که کاربران می توانند با مراجعه به سایت شرکت مخابرات ایران از آن مطلع گردند.

 

سرویس پشت خطی رایتل در کنفرانس های تلفنی:

سرویس کنفرانس تلفنی رایتل امکانی است که به مشترکین رایتل این فرصت را می دهد که به طور همزمان با 4 نفر تماس گرفته و با همه افراد صحبت کنند. این سرویس که به صورت پیش فرض برای کلیه مشترکین رایتل فعال بوده، برای مشترکینی که گوشی هوشمندشان قابلیت های لازم را داشته باشد، قابل استفاده می باشد.

با توجه به این که در این سرویس، مشترک حداکثر می تواند با 4 نفر صحبت کند و در صورت تماس نفر پنجم، بوق اشغال دریافت می کند، فعال سازی سرویس پشت خطی این امکان را به کاربر می دهد تا در حین تماس گروهی با دیگر افراد هم صحبت کند. البته مشترک نمی تواند با فرد جدید به صورت گروهی صحبت کند و باید تماس گروهی را متوقف کرده و به صحبت با فرد جدید بپردازد، ولی در این حین تماس گروهی قطع شده و دیگر افراد می توانند پشت خط بمانند.

با توجه به این که هیچ کدام از اپراتورها و حتی تلفن ثابت هزینه ای را برای این مورد در نظر نگرفته اند، هزینه استفاده از سرویس آوای انتظار یا  پشت خطی برای تمامی مشترکین سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی اپراتورها کاملا رایگان می باشد.

سرویس آوای انتظار یا پشت خطی در عصر ارتباطات نشان دهنده تلاش اپراتورها برای برقراری ارتباط موفق و ارتقاء سطح روابط اجتماعی افراد می باشد. در حال حاضر این امکان به عنوان یکی از پرکاربردترین سرویس های مورد استفاده مشترکین، فرصتی است استثنایی برای آن که مشترک هیچ تماسی را از دست نداده و در صورت لزوم در حین مکالمه بعد از آگاهی از تماس پشت خطی، تماس فعلی را مدیریت کرده و بلافاصله به تماس بعدی پاسخ دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 5 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روزها بسیاری از افراد قصد مسافرت  دارند  و سعی می کنند که  به جاهای زیبا و خاص دنیا بروند . این روز ها امارات میزبان بسیاری از افرادی می باشد که به خاطر تجارت یا به خاطر جاهای زیبا امارات به آنجا رفته اند. آنهایی که به مسافرت میروند دوست دارند که از سیم کارت هایی  که داخل کشور استفاده می کنند در خارج از کشور هم استفاده کنند و از رومینگ بین المللی سیم کارت های خود استفاده کنند. اپراتور همراه یکی از فعال ترین سیم کارت های داخل کشور است . این روز ها همراه اول برای کسانی که قصد مسافرت به امارات را دارند  طرحی را گذاشته که بسیار جذاب و جالب می تواند برای افراد باشدد که می خواهند از رومینگ بین الملل همراه اول استفاده کنند آن هم فروش سیم کارت های رومینگ دار همراه اول است . همراه اول با این کار خدمت بزرگی را برای کسانی  که می خواهند به امارات بروند کرده است

بسته رومینگ ویژه همراه اول در امارات از جمله تلاش های این اپراتور است که نرخ ارتباطات با کشور امارات را به میزان قابل توجهی کاهش داده است. این خدمت که بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران در راستای ارائه خدمات بهتر و کاربردی تر به کاربران صورت پذیرفته است روند نرخ خدمات رومینگ بین الملل را تغییر داده است.

امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با استفاده از شبکه های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین الملل می گویند.

 

طرح ویژه ی همراه اول در امارات، شامل چهار بسته جدید شامل دیتا و مکالمه بوده که از روز 27 اردیبهشت 1401 در اختیار مشترکین این اپراتور قرار گرفته است. مهمترین مزیت خرید این بسته ها علاوه بر کاهش هزینه های مشترکین، استفاده از همه امکانات ارتباطی مانند مکالمه، تماس تصویری با پیام رسان هایی مانند واتس اپ، دسترسی به پرتال های بانکی و اپ های ایرانی می باشد.

 

بسته رومینگ امارات همراه اول شامل چهار بسته ی ویژه به شرح ذیل می باشد:

 

نوع بسته

کد دستوری

قیمت ( تومان)

400 مگابایت دیتا هفت روزه

# 1 * 133 * 29 * 10

180،000

بسته 1.1 گیگا بایت دیتا به همراه 10 دقیقه مکالمه هدیه

# 2 * 133 * 29 * 10

390،000

بسته 2.2 گیگابایت دیتا به همراه 15 دقیقه مکالمه هدیه

# 3 * 133 * 29 * 10

590،000

بسته 3.3 گیگا بایت دیتا به همراه 30 دقیقه  مکالمه هدیه

# 4 * 133 * 29 * 10

790،000

 

مشترکین می توانند با استفاده از هدیه ی مکالمه بسته های ویژه با شماره های ایران و یا امارات تماس بگیرند و یا به تماس هایی از مقصد ایران و امارات پاسخ دهند.

البته بهتر است قبل از خرید و فعال سازی بسته به نکات زیر توجه فرمایید:

1. بسته های رومینگ قابلیت تمدید خودکار ندارند.

2. در صورت اتمام بسته اینترنت رومینگ، هدیه مکالمه قابل استفاده می باشد.

3. بسته های رومینگ امارات فقط در اپراتور اتصالات امارات قابل استفاده می باشد.

4. مهلت استفاده از بسته از زمان خرید بسته به مدت هفت روز می باشد.

5. از آنجا که مسافران با فعال سازی این بسته می توانند هزینه های ارتباطی خود را کاهش دهند، توصیه می شود یک روز قبل از خروج از کشور نسبت به خرید بسته و فعال سازی آن اقدام نمایند. البته امکان خرید همزمان چندین بسته ( غیر یکسان) نیز وجود داشته و کاربران می توانند در صورت تمایل نسبت به خرید آنها نیز اقدام نمایند.

 

بنابراین کلیه مشترکین سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی همراه اول که قصد سفر به کشور امارات و یا سفر به مقصد دوبی ( Dubai ) را دارند، می توانند اقدام به خرید بسته های رومینگ مختص کشور امارات نمایند. برای این کار متقاضیان می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول و یا از طریق" اپلیکیشن همراه من" نسبت به خرید این بسته اقدام نمایند. البته با شماره گیری کد دستوری نیز امکان فعال سازی بسته رومینگ کشور امارت متحده عربی وجود خواهد داشت. علاوه بر این شرکت ها، سازمان ها و حتی مشترکین همراه اول می توانند این بسته را برای مسافران یا نمایندگان تجاری خود در امارات تهیه کنند و سرویس رومینگ مشترک مورد نظر را فعال سازند.

بر اساس اعلام همراه اول این طرح تشویقی نه تنها به راحتی مسافران کمک خواهد کرد بلکه باعث مدیریت هزینه های ارتباطی آنها نیز می شود و برای کلیه سیم کارت های حقیقی، حقوقی و دائمی و اعتباری قابل فعال سازی می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روزها که سو استفاده گری در فضای مجازی و دزدی هایی که باعث ضرر مالی به افراد جامعه شده است بسیار نگران کننده بوده. از زمانی که تکنولوژی به این نحو درآمد بسیار روش های دزدی تغییر کرد و به راحتی توانستند از افراد سو استفاده کنند. در دنیای سیم کارت هم بسیاری از افراد با رعایت  نکردن چند مسئله و نکته ساده بسیار می توانند جلوی بزرگ ترین مشکل ها را بگیرند  بر اساس قانونی که وجود اگر در قالب استفاده باشد تنها مالک سیم کارت مسئول بوده باید جواب مسئولان قضایی را بدهد. یکی از مواردی که می توان جلوگیری کرد و فهمید که فرد چند سیم کارت به نام خودش دارد مراجعه کردن به دفاتر امور مشترکین است که بدانند چند سیم کارت فعال یا غیر فعال دارند که بتوانند  برای غیر فعال کردن سیم کارت هایی که دارند اقدام کنند.با رعایت کردن این نکات جزئی بسیاری  دیگر نمی توانند از هیچ کس سو استفاده کنند

در همین راستا سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اعلام کرده است که از روز شنبه 25 اردیبهشت ماه سال 1401 پیامک اطلاع رسانی برای هر شخص با سرشماره CRA.ir ارسال می شود تا افراد از تعداد سیم کارت هایی که به نام آنهاست، مطلع شوند.

در حال حاضر این امکان وجود دارد که کلیه مشترکین اپراتورهای فعال در کشور با مراجعه به پورتال رگولاتوری به آدرس اینترنتی www.cra.ir در بخش حقوق کاربران، منوی "استعلام سرویس های مشترکین" تمام سرویس ها و شماره های تحت مالکیت و اپراتورهای مربوط به آن را استعلام نمایند. سپس در صورت تمایل نسبت به مسدود سازی سیم کارت هایی که در اختیارشان نیست اقدام نمایند.

 

با توجه به این که چندی پیش سامانه سلب امتیاز مالکیت سیم کارت به سامانه دولت همراه متصل شد، این امکان از طریق سامانه دولت همراه هم وجود داشته و مشترکین می توانند علاوه بر مراجعه به نرم افزار های مدیریت اپراتور مورد نظر خود، با مراجعه به آدرس اینترنتی دولت همراه https://mob.gov.ir از تعداد خطوط تلفن ثابت و سیار خود آگاهی پیدا کنند.

برای سلب امتیاز، لازم است کاربران ابتدا درخواست خود مبنی بر سلب امتیاز مالکیت سیم کارت را به اپراتور مربوطه ارسال نمایند. سپس اپراتور مربوطه، بررسی سیستماتیک خود را آغاز کرده و با ارسال رمز یک بار مصرف ( OTP ) به مشترک، نسبت به احراز هویت مشترک اقدام می نمایند. در صورت تطابق مالکیت سیم کارت با اطلاعات فرد متقاضی درخواست سلب امتیاز ثبت نهایی و تائید می گردد.

 

پیمان قره داغی، مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی بیان کرد: " این اقدام رگولاتوری با رویکرد شفافیت در حوزه خدمات ارتباطی و به منظور آگاه سازی مردم از مالکیت سیم کارت هایی که به نامشان است، انجام می شود."

ایشان در ادامه با اشاره به این که در برخی موارد بهره برداران سیم کارت ها، مالک آن نیستند، عنوان کرد: " مشترکان می توانند برای دریافت خدمات و راهنمایی های بیشتر و همچنین تغییر مالکیت و سلب امتیاز سیم کارت خود با مراکز تماس اپراتورها تماس گرفته و یا به آدرس های زیر مراجعه کنند. "

 

مراکز تماس اپراتورها برای تغییر مالکیت و سلب امتیاز سیم کارت

 

ردیف

اپراتور

تلفن مرکز پاسخگویی و پشتیبانی

وب سایت

اپلیکیشن

1

همراه اول

تماس از خطوط همراه اول:

9990

تماس از خطوط غیر از همراه اول: 09129990

/https://mci.ir

همراه من

2

ایرانسل

تماس از خطوط ایرانسل:

700

تماس از خطوط غیر از ایرانسل:

09377000000

/https://irancell.ir

ایرانسل من

3

رایتل

تماس از خطوط رایتل:

100

تماس از خطوط غیر از رایتل:

09202000000

/https://www.rightel.ir

رایتل من

4

شاتل موبایل

تماس از خطوط شاتل موبایل:

200

تماس از خطوط غیر از شاتل موبایل:

09981000000

/https://shatelmobile.ir

شاتل موبایل من

5

آرین تل

تماس از خطوط آرین تل:

800

تماس از خطوط غیر از آرین تل:

09998800000

/https://www.ariantel.ir

آرین تل من

6

آپتل

تماس از خطوط آپتل:

100

تماس از خطوط غیر از آپتل:

09991100000

/https://www.aptel.ir

آپتل من

7

سامان تل

تماس از خطوط سامان تل:

0999999000

تماس از خطوط غیر از سامان تل:

02187640000

/https://www.samantel.ir

سامان تل من

8

لوتوس

تماس از خطوط لوتوس:

1529

تماس از خطوط غیر از لوتوس:

02122042562

/https://lotustel.ir

لوتوس تل 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 185
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها خرید و فروش اجناس دست دوم یکی از روش های مقرون به صرفه است و خیلی مقرون به صرفه برای افراد جامعه است و یکی از کالاهایی که در این روز ها هم به صورت دست دوم خریداری می شود سیم کارت است . اپراتور های سیم کارت که شماره های بسیار خاص و رند را برای مردم تولید میکنند اما بعضی مواقع رقم های عجیبی را برای سیم کارت در نظر می گیرند که باعث این میشود که افراد علاقه به خرید و فروش سیم کارت دست دو پیدا کنند.  این کار که بسیار اسان است برای همه افراد جامعه اما یک سری نکات دارد که باید رعایت شود تا افراد دچار ضرر نشوند. یکی از این کار ها انتقال مالکیت سیم کارت است که باید با دقت انجام شود و حضور کسی که سیم کارت به نامش بوده است مهم است . این ظرافت بازی  ها و نکات بسیار کوچکی که اگه رعایت نشوند ممکن است برای خریدار سیم کارت مشکلات بزرگی را به وجود آورد  و ممکن است برای فرد خریدار سیم کارت دردسر های بزرگ و خاصی را ایجاد کند

خریداری سیم کارت های دست دوم، به عنوان یکی از روش های مقرون به صرفه خرید سیم کارت، در صورتی که با دقت و درایت صورت نگیرد؛ می تواند باعث بروز مشکلاتی برای خریدار گردد، به همین خاطر لازم است در تمامی مراحل خرید همه جوانب احتیاط را رعایت کرد. تغییر مالکیت سیم کارت خریداری شده که احتیاج به حضور مالک قبلی دارد، یکی از همان موارد مهمی است که اگر بلافاصله بعد از خرید صورت نپذیرد، علاوه بر اتلاف وقت و انرژی، هزینه های مالی ناخواسته ای را به خریدار تحمیل می کند. زیرا در صورت عدم اقدام خریدار نسبت به انتقال مالکیت، برخورداری از خدماتی مانند دریافت ریز مکالمات، تعویض سیم کارت، قطع یا وصل کردن سیم کارت و ... شامل حال خریدار نشده که هر کدام دردسرهای مخصوص به خود را دارند.

 

با توجه به این که امکان تغییر مالکیت سیم کارت به صورت غیر حضوری وجود ندارد، این شرایط در صورت مهاجرت یا فوت صاحب قبلی سیم کارت به مراتب سخت تر هم خواهد شد، پس بهتر است بلافاصله بعد از خرید سیم کارت نسبت به تعیین و تکلیف کردن وضعیت مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایید. علاوه بر این ممکن است مالک قبلی سیم کارت؛ سوء استفاده هایی از سیم کارت کرده باشد که شما از آن مطلع نباشید؛ بنابراین توصیه می شود قبل از بروز هر نوع دردسری سیم کارت خریداری شده را به نام خود بزنید تا بتوانید با خیال راحت از همه امکانات و خدمات به طور کامل استفاده نمایید.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز انتقال مالکیت برای مشترکین سیم کارت های همراه اول

 

مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول که قصد انتقال مالکیت سیم کارت خود را دارند؛ در صورت عدم منع قانونی می توانند با در دست داشتن مدارک لازم به دفاتر امور مشترکین؛ مراجعه و نسبت به این امر اقدام نمایند، البته توجه به این نکته الزامی است که در صورت تعویض سیم کارت، مشترک باید بعد از گذشت بیست روز نسبت به نقل و انتقال مالکیت اقدام نماید. هزینه انتقال مالکیت بدون احتساب مالیات برای سیم کارت های اعتباری همراه اول 150،000 ریال و برای سیم کارت های دائمی 250،000 ریال می باشد.

با توجه به مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات که اپراتورها مجاز به فروش سیم کارت به افراد زیر 18 سال نمی باشند، در صورتی که فروشنده یا خریدار سیم کارت به سن قانونی نرسیده باشند، حضور ولی قهری ( پدر یا جد پدری) با ارائه اصل و تصویر کارت ملی ولی به همراه تصویر شناسنامه مالک الزامی می باشد. البته در صورتی که انتقال دهنده یا انتقال گیرنده به سن قانونی نرسیده؛ ولی از سوی دادگاه دارای حکم رشد باشد، ارائه حکم رشد نیز به همراه مدارک مورد نیاز جهت نقل و انتقال الزامی می باشد.

در صورت محجور یا غیر رشید بودن انتقال دهنده جهت نقل و انتقال، ارائه قیم نامه ضروری است. اگر در قیم نامه نقل و انتقال اموال منوط به اجازه از اداره سرپرستی باشد، اخذ اجازه نامه و ارائه آن در زمان نقل و انتقال نیز ضروری می باشد.

 

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت سیم کارت های همراه اول :

حضور هم زمان انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی آنها ( در صورت حضور وکیل اصل و تصویر وکالت نامه قانونی ضروری است)

اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

سیم کارت فعال

ارائه کد پستی ده رقمی انتقال گیرنده

ارائه صورت حساب میان دوره برای سیم کارت های دائمی و تائید وصولی صورتحساب توسط دفتر خدمات ارتباطی

ثبت اثر انگشت و امضای انتقال دهنده و انتقال گیرنده

تکمیل و تنظیم سند نقل و انتقال

تکمیل فرم تعهدات از سوی انتقال گیرنده یا وکیل قانونی

ارائه گذرنامه برای اتباع خارجی به جای کارت ملی

در صورتی که مالک سیم کارت فوت کرده باشد، متقاضی باید گواهی انحصار وراثت و وکالت نامه کتبی از سایر وراث مبنی بر رضایت به انتقال مالکیت سیم کارت به احد ورثه را به همراه داشته باشد.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز انتقال مالکیت برای مشترکین سیم کارت های ایرانسل 

مشترکین سیم کارت اعتباری و سیم کارت دائمی ایرانسل در صورتی که شماره سیم کارت آنها مشکل حقوقی نداشته باشد؛ می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی نسبت به نقل و انتقال مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایند. توجه به این نکته الزامی است که پس از تغییر مالکیت سیم کارت، تمامی طرح ها و بسته های افزایشی موجود تغییری نکرده و مالک جدید سیم کارت می تواند از آنها استفاده نماید.

 

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت سیم کارت های ایرانسل :

حضور فروشنده و خریدار یا وکیل قانونی

پوکه و سیم کارت

آدرس کامل محل سکونت و کد پستی خریدار

مدارک شناسایی معتبر ( برای اتباع ایرانی شامل :کارت ملی، اتباع خارجی شامل: گذرنامه و اشخاص حقوقی شامل: سند ثبت شرکت، اظهارنامه مالیاتی شرکت، مجوز تجاری شرکت و یا آگهی روزنامه رسمی متضمن ثبت شرکت)

در صورتی که سیم کارت به نام فرد متوفی باشد، برای انتقال مالکیت، لازم است رضایت نامه کتبی از وراث مبنی بر رضایت به انتقال سیم کارت به همراه مدارک ارائه شود.

اگر خریدار سیم کارت زیر 18 سال می باشد، لازم است فرم ثبت نام را فردی بالای 18 سال تکمیل نموده و اصل کارت ملی و تصویر آن را به همراه مدارک ارائه کند.

 

شرایط و مدارک مورد نیاز انتقال مالکیت برای مشترکین سیم کارت های رایتل

مشترکین سیم کارت رایتل در صورتی که سیم کارتشان به صورت یک طرفه یا دوطرفه مسدود نباشد، می توانند با در دست داشتن مدارک مورد نیاز به دفاتر خدمات ارتباطی مراجعه نموده و نسبت به انتقال مالکیت سیم کارت خود اقدام نمایند. پس از انتقال مالکیت، اعتبار ریالی و تمامی بسته های فعال بر روی سیم کارت به مالک جدید انتقال پیدا می کند. در صورت تعویض سیم کارت، مشترک پس از گذشت بیست روز می تواند نسبت به انتقال مالکیت اقدام نماید.

 

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت سیم کارت های ایرانسل :

حضور انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی هر یک از طرفین ( در صورت حضور وکیل اصل و کپی وکالت نامه )

سیم کارت و پوکه

اصل و تصویر کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده و یا وکیل قانونی

صورت حساب میان دوره برای سیم کارت های دائمی و تائید وصولی صورتحساب توسط دفتر خدماتی

تنظیم سند انتقال مالکیت و درج امضا و اثر انگشت

 

تغییر مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک

با وجود این که امکان انتقال مالکیت سیم کارت بدون حضور مالک امکان پذیر نمی باشد، اپراتورهای فعال در کشور برای مشترکینی که چندین سال است از سیم کارتی استفاده می کنند که به نام خودشان نیست و هیچ گونه آدرس یا شماره تماسی از مالک قبلی سیم کارت ندارند، شرایطی در نظر گرفته اند که در ادامه به آن اشاره می کنیم:

 

تغییر مالکیت سیم کارت ایرانسل بدون حضور مالک

اپراتور ایرانسل به مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود که به مدت طولانی از سیم کارت خود استفاده می کنند و هیچ نشانی از مالک قبلی سیم کارت ندارند، اجازه می دهد با در دست داشتن سیم کارت فعال، کارت ملی، کد پستی و آدرس محل سکونت خود به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه نموده و نسبت به انتقال مالکیت سیم کارت به نام خود اقدام نمایند.

 

تغییر مالکیت سیم کارت همراه اول بدون حضور مالک

بر اساس اعلام شرکت همراه اول، امکان انتقال سیم کارت دائمی همراه اول بدون حضور مالک به هیچ وجه مقدور نمی باشد. ولی مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول که به مدت طولانی از سیم کارت خود استفاده نموده و قصد تغییر مالکیت سیم کارت خود را داشته و از آدرس یا شماره تماس مالک قبلی هم هیچ اطلاعی ندارند، می توانند نسبت به این امر اقدام نمایند.

در گام نخست مشترکین اعتباری همراه اول باید با شماره پشتیبانی همراه اول، 9990 تماس گرفته و از امکان انتقال مالکیت سیم کارت خود بدون حضور مالک مطمئن شوند، زیرا برای برخی از شماره های اعتباری هم امکان انتقال مالکیت بدون حضور مالک وجود ندارد. سپس با به همراه داشتن سیم کارت فعال، کارت ملی، کد پستی و آدرس محل سکونت خود به یکی از مراکز امور مشترکین مراجعه نمایند.

با توجه به ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر رعایت سقف مجاز واگذاری به مشترکین حقیقی تا حداکثر 10 سیم کارت فعال برای هر مشترک، شرکت ارتباطات سیار در صورتی که انتقال گیرنده، دارای بیش از 10 سیم کارت فعال باشد، پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه مشترک را تا زمان تعیین تکلیف خط به صورت غیر فعال در خواهد آورد، بنابراین لازم است مشترکین قبل از نقل و انتقال مالکیت سیم کارت به این مهم توجه کافی داشته باشند تا دچار مشکلات بعدی نگردند.

 



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 3 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور های  سیم کارت همیشه در قبال اینترنت خدماتی را نیز به مشترکانشان می دهند تا اگر علاقه داشته باشند بتوانند از آنها استفاده کنند. یکی از آنها که به صورت خودکار است و مشترکانشان لازم نیست دست به اقدامی بزنند  تمدید خودکار بسته های اینترنت است . بسیاری از افراد که کارشان با اینترنت از این طرح بسیار رضایت دارند که به صورت خودکار اینترنت هایشان بعد از اتمام تمدید می شود.اما بعضی افراد بعد از استفاده از بسته مورد نظر علاقه ایی به تمدید ندارند و بلد هم نیستند که لغو کنند بسته های اینترنت را. این نوع تمدید ها با رضایت خود مشترکان که اینترنت را خریده اند می شود که هر زمان بسته اینترنته به اتمام رسید بتوانند اپراتور ها  به راحتی تمام بتوانند که تمدید  کنند. این کار برای کسانی که تمدیدی بسته های اینترنت را دارد یک هزینه بسیار ناچیز دارد که بعد از تمدید هزینه اش برای افراد اس ام اس می شود

این سرویس مفید و اقتصادی که در بعضی شرایط کاملا به نفع مشترکین فراموشکار می باشد، باعث نارضایتی برخی کاربران شده و اپراتورها را بر آن داشته تا با ارائه راهکار جدید، رضایت خاطر این دست از مشترکان را نیز فراهم آورند. اگر شما هم یکی از کاربران ناراضی از تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول و ایرانسل هستید، پیشنهاد می کنم از روش های ذیل برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت خود استفاده کنید.

 

روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول

 

روش اول: استفاده از کد دستوری یا USSD

این روش به عنوان آسان ترین و در دسترس ترین روش، در اسرع وقت شما را از تمدید خودکار بسته های اینترنت همراه اول راحت می سازد. برای این کار کافی است مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول کد دستوری  # 100 * 8 * را شماره گیری و ارسال نمایند.

 

روش دوم: ارسال پیامک

مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با ارسال عدد 8 به سرشماره 8080  و یا ارسال عدد 328 به سرشماره 111 درخواست خود را برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ثبت نمایند.

 

روش سوم: شماره گیری 9990

تماس با شماره پشتیبانی همراه اول، 9990، یکی دیگر از راه های ثبت درخواست لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت مشترکین همراه اول می باشد.

 

روش های لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل:

 

روش اول: استفاده از کد دستوری یا USSD

استفاده از کد دستوری # 9 * 5 * 555*  برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت ایرانسل، راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای خلاصی از مشکل تمدید خودکار بسته های اینترنت این اپراتور می باشد که کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند از آن استفاده نمایند.

 

روش دوم:  شماره گیری 700

تماس با پشتیبانی ایرانسل، شماره 700، یکی دیگر از راهکارهای این اپراتور برای لغو تمدید خودکار بسته های اینترنت می باشد که مشترکین دائمی و اعتباری می توانند در صورت تمایل از آن استفاده نمایند.

 

روش سوم: عدم شارژ سیم کارت اعتباری

در این روش کاربران سیم کارت های اعتباری ایرانسل می توانند سیم کارت خود را به اندازه کافی شارژ نکنند. زیرا تمدید خودکار بسته های اینترنت از طریق کم کردن از شارژ سیم کارت فعال می شود و در صورتی که سیم کارت مشترک اعتبار کافی نداشته باشد، تمدید بسته به صورت خودکار لغو می گردد.

 

با توجه به آنچه که گفته شد اگر از آن دست از مشترکان کم مصرف اینترنت هستید که ترجیح می دهید نحوه ی مصرف اینترنت خود را به شخصه مدیریت کنید و از سرویس لغو تمدید خودکار بسته اینترنت استفاده نموده اید، بعد از اتمام بسته فعلی، دیگر تائیدیه ای از شما دریافت نخواهد شد و تمدید خودکار بسته لغو می گردد. بنابراین با به اتمام رسیدن اعتبار حجمی یا زمانی بسته فعلی شما، تعرفه استفاده از اینترنت با تعرفه ی آزاد محاسبه می گردد که عددی به مراتب بالاتر از تعرفه موجود در بسته ها می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 200
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 خرداد 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه اول که همیشه طرح ها و هدایای ویژه ایی را برای کسانی که سیم کارت همراه اول را دارند اجرا می کند. این با طرحی را دارد اجرا می کند که برای جوانان بسیار خاص و ویژه است و جوانان فرصت بسیار عالی دارند که با رقم بسیار پایین صاحب سیم کارت همراه اول می شوند. طرح فروش سیم کارت های دائمی  جوانان  بسیار برای کسانی که سیم کارت دائمی را ندارند بسیار مناسب و عالی است. همراه اول سعی دارد که با این کار برای جوانان سیم کارت شماره های خاص اش را بدهد. همراه اول این طرح را بار ها انجام داده است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است.همه اپراتور های سیمکارت هر از گاهی از این طرح ها برای نسل جوان می گذارند. همراه اول در تلاش است که  به عنوان برترین  اپراتور در کشور بتواند نسل جوان را به سمت خود بکشاند و امپراطوری اش را گسترش دهد و بیش تر در میان مردم محبوب تر شود

با توجه به استقبال جوانان از طرح های اقتصادی و منحصر بفرد خرید سیم کارت های دائمی جوانان همراه اول که شامل بسته های خوش آمد ویژه و تخفیف می گردید، این بار همراه اول طرح فروش سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص را در نظر گرفته است که از روز شنبه 24 اردیبهشت 1401؛ در دسترس متقاضیان قرار می گیرد.

این خبر که به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت سیار ایران با هدف ارتقای هویت دیجیتال و حرکت در مسیر حامیانه این اپراتور از جوانان صورت می پذیرد؛ طرح ویژه ای است که همه متقاضیان 18 تا 30 ساله به شرطی که پیش از این سیم کارت دائمی جوانان را خریداری نکرده باشند؛ می توانند در آن شرکت کنند. البته هر فرد تنها یک بار می تواند از این طرح استفاده نماید و در صورت خرید بیشتر، امکان فعال سازی سیم کارت وجود نخواهد داشت.

سیم کارت های دائمی عرضه شده در این طرح با 50 درصد تخفیف فقط به قیمت 80 هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد که شامل بسته های خوش آمد نیز می باشد.

بسته خوش آمد سیم کارت های دائمی جوانان با شماره های خاص شامل موارد ذیل می گردد:

1.   10 گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه که همزمان با فعال سازی سیم کارت؛ فعال می گردد.

2.   10 گیگابایت اینترنت چهار ماهه ( 2.5 گیگابایت اینترنت ماهانه به مدت 4 ماه) که از ماه دوم فعال سازی سیم کارت، هر 30 روز یک بار به صورت خودکار فعال می شود.

3.   200 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و ثابت) 30 روزه که از زمان فعال سازی سیم کارت، فعال می گردد.

4.   20 دقیقه مکالمه خارج شبکه به مدت یک ماه که از زمان فعال سازی سیم کارت، فعال می شود.

کاربران می توانند با استفاده از کدهای دستوری # 10 * 100 *، # 30 * 1000* ، # 0 * 100 * و اپلیکیشن همراه من نسبت به استعلام بسته های اینترنتی خود اقدام نمایند. کد دستوری # 30* 1000 * و اپلیکیشن همراه من نیز برای استعلام بسته های مکالمه طرح سیم کارت دائمی جوانان با شماره های خاص در اختیار کاربران خواهد بود.

علاوه بر این امکان فعال سازی همزمان این طرح با بسته های مکالمه مدار فیروزه ای، هدیه تولد، شتاب در پرداخت، مکالمه همراهی و یا سایر بسته های مکالمه و ترکیبی وجود دارد.

بنابراین متقاضیان واجد شرایط می توانند با مراجعه حضوری به تمامی مراکز فروش و خدمات همراه اول اقدام به خرید سیم کارت دائمی جوانان با شماره های تصادفی نموده و یا به صورت آنلاین با مراجعه به آدرس shop.mci.ir و تکمیل مراحل خرید، در طرح فروش سیم کارت های دائمی جوانان با شماره های خاص شرکت کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 خرداد 1401 | نظرات ()