نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها موسیقی طرفداران گسترده ایی دارد و بیشتر مردم علاقه به هنر و به خصوص موسیقی پیدا کرده اند و بسیاری هم علاقه به فراگیری موسیقی شده اند. این روزها اپراتور ها سیم کارت به خاطر اینکه بیش تر مردم علاقه به موسیقی دارند اوای پیشواز را دارند و به کمک اهنگ های موجود در کشور در تلاش هستند که علایق آدم ها بتوانند که از این اوای پیشواز استفاده کنند که بسیار میتواند برای خود افراد هم جذاب باشد.این پیشواز می تواند بسیار خوب و جالب باشد و بسیاری از افراد جامعه استفاده می کنند.این یکی از روش هایی است که به کاربر فرصت میدهد که به جای صدای بوق با آهنگ پیشوازی که جز علاقه خودش است به استقبال برود که خیلی می تواند جذاب باشد برای مردم. اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که بتوانند از بهترین اهنگ های ایران را برای مردم انتخاب کنند و برای مردم ارسال کنند تا آنها بتوانند فعال کنند

با توجه به این که همه مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همه ی اپراتورهای فعال در کشور با هر مدل گوشی بدون انجام تنظیمات خاصی، امکان فعال سازی این سرویس را دارند، این خدمت به یکی از پرکاربردترین و مفیدترین سرویس ها در بین کاربران تبدیل شده است. در این بین همراه اول نیز با بهره مندی از طیف گسترده ای از آهنگ ها، تلاش نموده است تا تنوع بی نظیری از سلیقه ها را راضی و خرسند سازد.

بنابراین اگر شما هم جزء مشترکین اپراتور همراه اول بوده و قصد دارید لحظات انتظار تماس را برای مخاطبین خود خاص و دلنشین بسازید، فقط کافی است تا ما را همراهی کنید و از نحوه فعال سازی این سرویس آگاهی پیدا کنید:

 

آوای پیشواز در اپراتور همراه اول

همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور، سرویس فعال سازی آوای پیشواز با آهنگ دلخواه را کاملا مطابق با سلیقه و نیاز مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود قرار داده و کاربران این اپراتور می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود آهنگ دلخواه خود را با یکی از روش های زیر فعال کرده و از آن لذت ببرند:

 

1.     ارسال پیامک

در این روش مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول می توانند کد آهنگ دلخواه خود را به سر شماره 8989 پیامک کنند تا آهنگ پیشواز مورد نظرشان فعال گردد. مشترکین می توانند با ارسال عدد 5 به همین شماره، آوای پیشواز دلخواه خود را حذف نموده و این سرویس را غیر فعال سازند.

مشترکین همراه اول برای تغییر آهنگ، تنها کافی است کد آوای جدید را به شماره 8989  ارسال نمایند.

 

2.     تلفن گویا

برای استفاده از این روش، مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول باید ابتدا شماره  9990 را با گوشی خود شماره گیری نموده و سپس شماره های 2،2،1،2،2،1 ( به ترتیب از چپ به راست ) را شماره گیری نموده و در نهایت کد آوای انتظار مورد نظر خود را وارد نموده و کلید مربع را فشار دهند.

برای غیر فعال سازی این سرویس نیز مشترکین باید بعد از تماس با 9990، شماره های 2،2،2،2 را شماره گیری نمایند، تا سرویس آهنگ پیشواز غیر فعال گردد.

در صورتی که مشترک تمایل به تغییر آهنگ دارد، باید بعد از تماس با 9990، شماره های 2،2،1،2،1 ( به ترتیب از چپ به راست ) را شماره گیری کرده و کد آهنگ جدید را وارد نموده و کلید مربع را فشار دهد.

 

3.     ارسال کد دستوری یا USSD

یکی دیگر از سریع ترین روش های فعال سازی سرویس آهنگ پیشواز، ارسال کد دستوری # کد آهنگ * 221 * 10 * می باشد. برای غیر فعال سازی این سرویس نیز، مشترک باید کد دستوری # 223 * 10 * را شماره گیری نماید.

در صورت تمایل به تغییر آوای انتظار نیز، کلیه مشترکین می توانند کد دستوری # کد آهنگ جدید * 222 * 10 * را شماره گیری نماید.

البته در همه این روش ها لازم است که مشترک قبل از اقدام به فعال سازی سرویس آوای انتظار، کد آهنگ مورد علاقه خود را بداند. به همین منظور لازم است مشترکین ابتدا به وب سایت همراه اول به آدرس https://rbt.mci.ir/ مراجعه نموده و کد آهنگ مورد علاقه خود را پیدا کرده، سپس با استفاده از یکی از روش های ذکر شده، نسبت به فعال سازی آنها اقدام نماید.

علاوه بر این همراه اول، در ایام مختلف آهنگ های پیشواز رایگان در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری  خود قرار می دهد که معمولا از طریق پیامک به آنها اطلاع رسانی می شود. برای استفاده از این نوع آواهای انتظار رایگان نیز مشترک باید وارد وب سایت آوای انتظار همراه اول شده و کد آهنگ رایگان را دریافت نموده و با یکی از روش های فوق نسبت به فعال سازی آنها اقدام نماید. 

 

شرایط و نکات سرویس آوای انتظار

·        هزینه فعال سازی این سرویس 3،000 ریال بوده که برای مشترکین اعتباری مبلغ 9% مالیات ارزش افزوده نیز در زمان فعال سازی سرویس کسر می گردد.

·        مدت زمان اعتبار این سرویس 30 روز می باشد.

·        هزینه تغییر آوای انتظار تا 15 روز پس از فعال سازی سرویس رایگان می باشد، که در صورت تغییر آهنگ از روز شانزدهم به بعد مجددا از حساب مشترک کسر می گردد.

شایان ذکر است سرویس آوای انتظار که در اصل با هدف ارج نهادن به سلیقه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول راه اندازی شده است از چنان تنوع بی نظیری برخوردار است که تقریبا همه مشترکین این اپراتور را با هر نوع سلیقه ای راضی و خرسند می سازد. بنابراین مشترکین همراه اول می توانند با مراجعه به" سامانه همراه من"  که در آن امکان جستجو، انتخاب و فعال سازی آوای انتظار برایشان فراهم شده، به آخرین آواها و نواهای برتر دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این در این اپلیکیشن مشترک به راحتی می تواند آوای انتظار فعال خود را مشاهده نموده و در صورت تمایل نسبت به حذف یا تغییر آن اقدام نماید.

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 30 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها بسیاری از نوجوانان علاقه به بازی و نوشتن ایده های بسیار جذاب در مورد بازی دارند که اگر بها پرداخته شود شاید چیزهای جذابی به ثمر آید و بسیار موثر باشد . این روز ها آکادمی ایرانسل  برای نوجوانان دوره بسیار جذاب و جالبی برگزار کرده که می تواند بسیار کسانی که علاقه به برنامه نویسی دارند شرکت کنند و مطالب بسیار مهمی را یاد بگیرند و بسیار موثر باشد. ایرانسل در  تلاش است که یک مهارت را به نوجوانان باد بدهد . این روز ها ایرانسل در تلاش است که با مشارکت در خلق روش های نوین بتواند آموزش جدید و موثر را شروع به کار کند. این روز ها بسیاری از نوجوانان علاقه مند به یادگیری برنامه نویسی دارند که ایرانسل این فضا و بستر را برای کسانی که علاقه به یادگیری برنامه نویسی را ایجاد کرده تا بتواند از ایده های این نوجوانان در کسب پیشرفت استفاده کند.به بیان دقیق تر اپراتور ایرانسل تلاش کرد تا با استفاده از ظرفیت های زیرساختی موجود در شرکت ایرانسل و منابع انسانی متخصص که سالهاست در این مجموعه فعالیت داشته، آموزش های کاربردی و متنوعی را در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در اختیار علاقمندان قرار دهد. آموزش های ارائه شده در این آکادمی به طور کلی به چهار بخش آموزش های تخصصی و نوآورانه، آموزش های مهارت محور، آموزش دیجیتال و آموزش استارت آپ ها و فرایند شتابدهی و ارائه خدمات منتورینگ تقسیم می شوند.

 

با توجه به این که در دنیای امروز، کسب مهارت بسیار مهم تر و با ارزش تر از دانستنی های حفظی می باشد، آموزش برنامه نویسی می تواند یکی از مهم ترین مهارت های مورد نیاز دنیای امروز و آینده کودکان و نوجوانان این مرز و بوم باشد که نه تنها خلاقیت و تعامل اجتماعی را در آنها بهبود می بخشد بلکه مهارت تفکر منطقی و حل مساله را نیز در کودکان و نوجوانان افزایش می دهد. به همین خاطر اپراتور ایرانسل در تلاش است تا با فراهم نمودن فضایی اثربخش و راحت، خلا آموزشی موجود در این حوزه را به شکل مناسب و موثری پر کرده و کودکان و نوجوانان را به یادگیری مهارت های برنامه نویسی علاقمند نماید.

 

در همین راستا آکادمی ایرانسل یک پلتفرم آموزش برنامه نویسی و علوم کامپیوتر طراحی نموده که محتوای این پلتفرم مخصوص دانش آموزان 9 تا 17 سال بوده و به صورت آنلاین برگزار می گردد. نحوه ارائه این محتوای آموزشی به صورت پروژه محور و تعاملی بوده و کلاس ها، ترکیبی از جلسات اختصاصی یک به یک بین دانش آموز و مربی و یا جلسات گروهی هفتگی برگزار می شوند.

در حال حاضر نام و مدت زمان دوره های ارائه شده در اکادمی ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

 

نام دوره های برنامه نویسی

طول دوره

تیمبو

3 ماه

اسکرچ

9 ماه

پایتون

9 ماه

 

 

اپراتور ایرانسل به عنوان نخستین ارائه دهنده 5G و رکورد دار سرعت اینترنت در ایران، در سال 98 ایرانسل لبز را با هدف تعمیق ارتباط ایرانسل با جامعه دانشگاهی و کمک به مراکز علمی، استارتاپ ها و شرکت های فناور و تامین نیازمندی های بازار ICT تاسیس کرد که بخش های " تحقیق و توسعه، مرکز نوآوری ایرانسل و آکادمی ایرانسل" از جمله بخش های اصلی و مهم آن می باشد.

به نظر می رسد ایرانسل توانسته با راه اندازی این مجموعه، گامی موثر در مسیر گسترش خدمات متنوع و توسعه ی سبک زندگی دیجیتال و خلق آینده ای همگام با تحولات دنیای دیجیتال بردارد که با بهره گیری از فناوری برتر در حوزه های مختلف صورت پذیرفته است.

علاقمندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آکادمی ایرانسل و ثبت نام در دوره های آموزشی، به وب سایت این اپراتور به نشانی labs.irancell.ir/p/13598/p مراجعه نمایند. 






:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روزها بسیاری از افراد شکایت هایی در مورد مزاحمت و کلاهبرداری از طریق تماس های خارج از کشور به پلیس فتا برده شده است . این روز ها بسیاری از مردم از خارج کشور تماس داشته اند که در محض برداشتن گوشی ها باعث کلاهبرداری می شود. این مسئله فقط برای کشور ما نبوده است در بسیاری از کشور ها از این دسته اتفاقات می افتد که بسیار جای تعجب ندارد.در این چند وقت پلیس فتا با پیامک هایی که داده است باعث بالا بردن آگاهی جامعه شده است و بسیار این نوع پیامک های برای مردم خوب است . با این حال باید در این روز ها باید مشترکین اپراتور ها باید مراقب باشند و با نکته سنجی و هوشیاری بسیار بالا بتوانند که کلاهبرداری نشود و باید در زمان پاسخ گویی به گوشی هایی خارج از بىن الملل  دقت بالایی داشته باشند که  اتفاق خاصی برای افراد نیافتد و دچار سو استفاده نشوند

در این نوع از کلاهبرداری، فرد کلاهبردار با یک شماره از خارج کشور تماس می گیرد که پاسخگویی به تماس برای دریافت کننده تماس دارای هزینه می باشد و مخاطب تماس به دلیل ناآگاهی از این موضوع متحمل پرداخت هزینه های سنگین و نامتعارف می گردد.

 

محمد امامی، مدیر کل دفتر نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات در این خصوص می گوید: " متاسفانه سازمان تنظیم مقررات نمی تواند اقدامی جدی در این باره انجام دهد، چرا که این یک معضل جهانی است و ما نیز مانند بقیه کشورها، فقط دریافت کننده تماس هستیم و تماس گیرندگان در کشورهای دیگر هستند."

همان طور که مدیر کل دفتر نظارت اعلام کرده؛ به نظر می رسد پیشگیری از این موضوع تنها بر عهده مشترکین تلفن همراه بوده و آنها باید برای جلوگیری از پرداخت مبالغ نجومی، در زمان دریافت تماس های خارجی هوشیارتر از همیشه عمل کنند. البته از سوی رگولاتوری، اپراتورهای فعال در کشور نیز موظف شدند تا امنیت خاطر مشترکین خود را فراهم نموده و با ارائه راهکارهای مناسب، زمینه را برای برقراری یک ارتباط امن برقرار سازند.

بر این اساس درحال حاضر دو روش برای مقابله با کلاهبرداری های بین المللی وجود دارد:

 

روش اول: عدم پاسخگویی به شماره های مشکوک و ناشناس

در مورد جلوگیری از کلاهبرداری به واسطه تماس های بین الملل، پیمان قره داغی، مدیر کل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده در سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به مشترکین توصیه می کند در زمان پاسخگویی به تماسهای این چنینی، دقت بیشتری داشته باشند. مدیر کل دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده در این مورد توصیه می کند که مشترکان در صورت مشاهده تماس از دست رفته بر روی تلفن همراه خود، حتما به پیش شماره دقت کنند. در صورتی که پیش شماره متعلق به ایران نبود، به هیچ عنوان با آن شماره تماس نگیرند.

بنابراین اگر مشترکین در صورت دریافت تماس با شماره های ناشناس و مشکوک بین المللی، جلوی حس کنجکاوی خود را گرفته و از پاسخگویی به این گونه تماس ها اجتناب نمایند، به راحتی می توانند از اتفاقات و مشکلات بعدی که منجر به درآمدزایی مبدا تماس و تحمیل شدن هزینه های سنگین برای مشترک می گردد؛ جلوگیری نمایند.

 

روش دوم: مسدود سازی تماس های بین الملل

اگر چه عدم پاسخگویی به تماس های خارجی ناشناس می تواند به عنوان یک روش راحت و سریع، بسیار مفید و کاربردی باشد، ولی مشترکین می توانند در صورت تمایل تمامی تماس های ورودی از خارج کشور را بر روی خط خود مسدود کنند. این اتفاق کاملا شبیه مسدود سازی تماس های ورودی و خروجی بین المللی در تلفن های ثابت بوده و در صورت اجرا، دیگر تماسی از خارج کشور با شماره مشترک برقرار نمی شود.

با توجه به این که دو اپراتور برتر تلفن همراه در کشور، راه هایی را برای مسدود سازی تماس های بین الملل در نظر گرفته اند، مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری این اپراتورها می توانند در صورت اطمینان از قطع تماس های بین الملل از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

مسدود سازی تماس بین الملل در سیم کارت های همراه اول

سرویس محدودیت مکالمه بین الملل ( تماس های 00 به شماره های خارج از کشور) که اپراتور همراه اول برای کلیه مشترکین خود در نظر گرفته است، به عنوان یک راهکار مناسب برای جلوگیری از سوء استفاده و کلاهبرداری های این چنینی می تواند کارگشای مشترکینی باشد که نیازی به تماس های بین الملل ندارند.

 تمامی مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با استفاده از کد های دستوری که در جدول ذیل آمده به صورت رایگان نسبت به مسدود سازی تماس های بین الملل خود اقدام نمایند:

 

نوع درخواست

کد دستوری

ایجاد محدودیت مکالمه بین الملل

# 1 * 2922 * 10 *

رفع محدودیت مکالمه بین الملل

# 2 * 2922 * 10 *

اعلام وضعیت محدودیت

# 0 * 2922 * 10 *

دریافت راهنمای سرویس

# 9 * 2922 * 10 *

 

علاوه بر این همراه اول به مشترکین خود هشدار می دهد در صورت مشاهده هرگونه تماس بین الملل از دست رفته، به کد کشور تماس گیرنده توجه نموده و در صورتی که شماره مشکوک یا ناشناس به نظر می رسید، از تماس مجدد با شماره اکیدا خودداری نمایند.

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سرویس مکالمه بین الملل به وب سایت این اپراتور به آدرس https://mci.ir/international-call مراجعه نمایند.

 

 

 مسدود سازی تماس بین الملل در اپراتور ایرانسل

اپراتور ایرانسل نیز برای جلوگیری از هر گونه کلاهبرداری به واسطه تماس های بین الملل، از شهریور ماه 1395 کدهای دستوری اختصاصی برای مسدود سازی این تماس ها در نظر گرفته که در دسترس کاربران بوده و به آنها کمک می کند تا از سودجویی افراد کلاهبردار پیشگیری نمایند.

به همین منظور مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل، می توانند در صورت تمایل برای مسدود سازی تماس های بین الملل به صورت رایگان از کد دستوری که در جدول زیر آمده استفاده نمایند:

 

نوع درخواست

کد دستوری

مسدود سازی تماس های بین الملل

# 1 * 8 * 1* 555 *

فعال سازی تماس های بین الملل

# 1 * 8 * 1* 555 *

 

 

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، استفاده از کد های دستوری ذکر شده، امکان تماس با خطوط بین المللی را به طور کامل مسدود ساخته و از کلاهبرداری هایی که به شیوه " تماس از دست رفته ناشناخته بین المللی " صورت می پذیرد، جلوگیری می نماید. علاوه بر این توصیه می شود در صورتی که مشترک دریافت کننده تماس بین الملل می باشد، به زمان تماس دقت نموده و در صورتی که بر روی صفحه گوشی به جز کدهای 0098 یا 98+ کد دیگری مشاهده کرد، بلافاصله تماس را قطع نموده و شماره را بررسی نماید.

درست است که بعد از اعلام رگولاتوری اپراتورها تلاش نمودند تا همسو با توسعه تکنولوژی و بسط زیر ساخت های ارتباطی، اقدام به طراحی بسترهای امن برای مشترکین خود نموده و راهکارهای مسدود سازی خطوط بین الملل را پیشنهاد دهند؛ ولی این روش برای مشترکینی که هیچ دوست و آشنایی در خارج از کشور نداشته و مطمئن هستند؛ هیچ تماس بین المللی دریافت نخواهند کرد، مناسب تر و کاربردی تر می باشد.

 در هر صورت، هوشیاری کامل کاربران در زمان پاسخگویی به تماس های خارجی، بهترین و مفید ترین راهکار برای جلوگیری از هر گونه سوء استفاده و کلاهبرداری از طریق تماس ها بین الملل می باشد که نه تنها شرایط را برای کلاهبرداران سخت تر می سازد بلکه فضا را برای برقراری یک ارتباط لذت بخش هموار می سازد.

 



:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

سیم کارت اعتباری  که بسیار عالی بوده و توانسته برای بسیاری به صرفه و قیمت مناسب تری نسبت به سیم دائمی دارد و بسیاری از مردم سیم کارت های اعتباری استفاده می کنند که بسیار عالی است . بیشتر افرادی که از این نوع سیم کارت استفاده می کنند از اپراتور ایرانسل هستند .سیم کارت های اعتباری از سیم کارت های دائمی بسیار مقرون به صرفه تر هستند و بسیار در مدیریت هزینه به افراد کمک می کنند و قیمت بسیار پایین سیم کارت های اعتباری است که این نوع سیم کارت را بسیار محبوب در جامعه کرده است. با این حال بسیاری علاقه مند هستند که از سیم کارت دائمی استفاده کنند چون بزرگ ترین دغدغه  سیم کارت های اعتباری را نداشته که باید تا شارژ سیم کارت اعتباری به پایان می رسد دغدغه تمدید را خواهد داشت. با این که اپراتور ها در تلاش هستند که این دغدغه را برای مشترکان سیم کارت اعتباری حل کنند

به همین خاطر اپراتور ایرانسل شرایط ویژه ای ایجاد نموده که به کاربران سیم کارت های اعتباری این اپراتور این امکان را می دهد تا با صرف کمترین هزینه، به راحتی سیم کارت های اعتباری خود را بدون تغییر شماره به سیم کارت دائمی ایرانسل تبدیل کرده و علاوه بر استفاده از خدمات و سرویس های مخصوص مشترکین دائمی از مزایای این تغییر نیز لذت ببرند.

 

روش های تبدیل سیم کارت اعتباری ایرانسل به دائمی

بر اساس این طرح، مشترکین اعتباری ایرانسل بدون نیاز به خرید سیم کارت جدید، می توانند سیم کارت فعلی خود را بدون دردسر به یک سیم کارت دائمی تبدیل نموده و نوع اشتراک خود را برای همیشه به اشتراک دائم تغییر دهند. پس از تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی نیز، کلیه مفاد قرارداد مشترکین دائمی ایرانسل بر روابط مابین مشترک و شرکت ایرانسل حاکم خواهد شد.

برای این کار کاربران می توانند از یکی از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

1.     استفاده از کد دستوری # 70 *

قطعا شماره گیری کد دستوری می تواند راحت ترین و سریعترین راه تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی باشد. برای این کار فقط کافی است مشترک، کد دستوری  # 70 * را شماره گیری نموده و در صفحه ای که برایش باز می شود، گزینه تبدیل اعتباری به دائمی را انتخاب نماید و فرایند تبدیل را با پرداخت هزینه تکمیل نماید.

 

2.     استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من و نسخه وب ایرانسل من

یکی از ساده ترین روش ها برای تبدیل سیم کارت، استفاده از اپلیکیشن کاربردی ایرانسل من می باشد که ابتدا لازم است کاربران در گوشی های هوشمند خود " برنامه ایرانسل من " را باز کرده و از منوی سه نقطه سمت راست، گزینه خدمات سیم کارت را انتخاب کنند. سپس  منوی تبدیل سیم کارت به دائمی را انتخاب نموده و با تایید شرایط و ضوابط، مراحل تبدیل را تکمیل کنند.

البته اگر کاربران برنامه ایرانسل من را بر روی تلفن همراه خود ندارند، می توانند از نسخه وب این برنامه استفاده کنند. بنابراین ابتدا وارد" نسخه وب ایرانسل من " شده و پس از وارد کردن شماره تلفن و کد ارسالی از طرف اپراتور ایرانسل؛ وارد برنامه شده و از منوی سمت راست گزینه خدمات سیم کارت و سپس تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی را انتخاب نموده و فرایند تبدیل را تکمیل نمایید.

 

3.     مراجعه به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی ها

در این روش مشترک باید با به همراه داشتن مدارک شناسایی معتبر و سیم کارت فعال به صورت حضوری به مراکز فروش و خدمات و نمایندگی های ایرانسل مراجعه نموده و بعد از تکمیل فرم و پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت، مراحل ثبت درخواست را تکمیل نماید.

 

 

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

بر اساس اعلام ایرانسل، هزینه تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی بر اساس قیمت سیم کارت دائمی تعیین می گردد و شما می توانید با شماره گیری کد دستوری  # 70 *  از قیمت اختصاصی سیم کارت خود مطلع شوید. ولی آنچه که مسلم است؛ قیمت اعلامی قطعا از قیمت خرید یک سیم کارت دائمی کمتر خواهد بود.

 

نحوه پرداخت هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری

برای پرداخت هزینه، اگر سیم کارت اعتباری مشترک، به اندازه مبلغ اعلامی شارژ داشته باشید، پس از شماره گیری کد یا ثبت درخواست از طریق ایرانسل من، هزینه تبدیل سیم کارت از حساب کاربر کسر می گردد و مراحل ثبت نام تکمیل می گردد، ولی اگر مبلغ اعتبار کافی نباشد، مشترک می تواند هزینه تبدیل را از حساب بانکی خود پرداخت نماید.

البته اگر مبلغ اعتبار سیم کارت مشترک، بیشتر از مقدار مورد نیاز برای تبدیل سیم کارت باشد، باقیمانده اعتبار به حساب سیم کارت دائمی کاربر منتقل شده و می توان از آن برای پرداخت قبض، خرید بسته و موارد دیگر استفاده نماید.

 

مزایای تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

با تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی، مشترکین نه تنها دیگر نگران تمام شدن اعتبار خود نیستند بلکه می توانند با مدیریت دقیق و پرداخت به موقع صورت حساب به صورت هر دو ماه یکبار، از یک ارتباط مستمر و پایدار لذت ببرند. علاوه بر این پراتور ایرانسل برای مشترکینی که سیم کارت اعتباری ایرانسل خود را به دائمی تبدیل می کنند، هدایای ویژه ای در نظر گرفته است که به شرح ذیل می باشد:

 

·        20 گیگابایت اینترنت رایگان با اعتبار 6 ماهه

·        900 دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور با مدت اعتبار 6 ماهه

·        900 پیامک رایگان به تمامی خطوط داخلی کشور با اعتبار 6 ماهه

·        مکالمه نیم بها با تمام خطوط داخلی به مدت 6 ماه و سقف مجاز 60 هزار تومان

 

البته مشترکین توجه داشته باشند این بسته ها تشویقی بوده و در حال حاضر از سوی اپراتور ایرانسل برای کاربرانی که اقدام به تبدیل سیم کارت خود نمایند، در نظر گرفته شده است. بنابراین، هیچ کدام از این موارد از تکالیف ایرانسل نبوده و این شرکت می تواند هر زمان که تشخیص دهد مقدار این بسته ها و اعتبار آنها را کم یا زیاد نماید و یا حتی از تخصیص آنها به کاربر صرف نظر نماید. در صورت هر نوع تغییر هم؛ حق هیچگونه اعتراض برای کاربر وجود نخواهد داشت.

 

نکات و قوانین تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی

مزایا و فواید تبدیل سیم کارت های اعتباری به دائمی بر کسی پوشیده نیست، ولی این طرح نیز مانند همه سرویس ها و خدمات ایرانسل از شرایط و قوانین خاصی برخوردار است که پیشنهاد می شود مشترکین قبل از اقدام به این کار نسبت به کلیه این قوانین و نکات، آگاهی کامل داشته باشند:

·        مشترکین سیم کارت اعتباری ایرانسل در صورت تبدیل سیم کارت های اعتباری خود به دائمی، نمی توانند این رویه را به صورت معکوس انجام داده و سیم کارت ایرانسل خود را مجددا به اعتباری تبدیل نماید. ( تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی بازگشت ناپذیر است. )

·        بعد از تبدیل تمام بسته های فعال در سیم کارت اعتباری ( به جز بسته های هدیه) به سیم کارت دائمی منتقل می شود.

·        با تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، مانده اعتبار سیم کارت اعتباری مشترک و بسته های افزایشی اصلی مثل بسته اینترنت و شارژ شگفت انگیز به حساب دائمی مشترک منتقل می شود. البته شارژ شگفت انگیزی که به صورت هدیه به مشترک تخصیص داده شده باشد، شامل این بخش نمی شود. ( کلیه بسته های شبانه که از حساب اعتباری به سیم کارت دائمی منتقل می شوند صرف نظر از وضعیت پیشین، تنها از ساعت 2 الی 8 صبح قابل استفاده خواهد بود. )

·        بعد از تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی، بسته های رومینگ، بسته های هدیه طرح های تشویقی، بوم و بوم، بسته های ونتوس، اعتبار موجود در کیف پول دیجیتال و بسته های چند کاربره اینترنت همراه به حساب دائمی کاربر منتقل نمی شود.

·        پس از ثبت نهایی درخواست تبدیل سیم کارت، خط اعتباری مشترک تا 24 ساعت بعد به سیم کارت دائمی تبدیل می گردد.

·        نحوه محاسبه هزینه استفاده مشترک از سیم کارت به محض وصول درخواست از سوی ایرانسل به مانند مشترکین دائمی خواهد بود، ولی این تبدیل نیازمند زمان خواهد بود که پس از تکمیل روند به وسیله پیامک به اطلاع مشترک خواهد رسید. در چنین شرایطی امکان دارد هزینه استفاده از اینترنت برای مشترک به صورت آزاد محاسبه گردد؛ بنابراین پیشنهاد می شود برای کاهش هزینه ها مشترک منتظر دریافت پیامک بماند.

·        مشترکین ترابرد شده ای که قصد ترابرد مجدد از شبکه ایرانسل را دارند و در زمان تبدیل سیم کارت اعتباری به سیم کارت دائمی ایرانسل از مزایای تشویقی و هدایای در نظر گرفته شده در این طرح استفاده نموده اند، بر اساس مفاد تبصره 1 ذیل بند 3-5 قرارداد مشترکین دائمی و اعتباری، در صورتی امکان ترابرد خواهند داشت که هزینه های مرتبط با دریافت خدمات فوق را عودت داده باشند.

·        لازم است مشترک در تمامی مراحل ثبت درخواست نهایت دقت و توجه را داشته باشد زیرا در صورت عدم ثبت صحیح اطلاعات مانند کد ملی یا کد پستی، درخواست مشترک از سوی ایرانسل رد شده و سیم کارت مشترک تبدیل نخواهد شد.

 

در نهایت اشاره به این موضوع نیز ضروری است که از لحاظ آنتن دهی و پوشش شبکه تفاوت اساسی بین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل وجود ندارد. اما سیم کارت های دائمی با وجود قیمت بالاتر در هنگام خرید، هزینه تماس و پیامک کمتری داشته و تعرفه خدمات در این نوع سیم کارت به نسبت پایین تر می باشد. بنابراین علاوه بر ارزش و اعتبار سیم کارت های دائمی، استفاده درست از آنها می تواند هزینه های کاربران را در دراز مدت مدیریت نموده و به میزان قابل توجهی کاهش دهد. 





:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها بسیاری از کودکان خواهان گوشی هستند و والدین هم به خاطر پاندمی کرونا و مدارس که آنلاین هست برای آنها می خرند اما نگرانی اصلی والدین اینترنت و محتوا هایی است که فرزندان خود می بینند یا می خوانند همه این موضوعات جز دغدغه های اصلی والدین هست و بسیاری با مراقبت های بسیار عالی این خطر را برای کودکان خود رفع می کنند این روز ها بسیار از خانواده ها از سیم کارت های انارستان استفاده می کنند که بسیار خوب است و بسیار میتواند برای فرزندان کاربردی باشد و بسیار خوب است و مقرن و به صرفه است.ولی با توجه به این که از نظر آنتن دهی تفاوتی بین سیم کارت اعتباری همراه اول و سیم کارت دائمی همراه اول وجود نداشته و مشترکین اعتباری همراه اول تقریبا از تمامی خدمات و سرویس های این اپراتور بهره مند می گردند، رفته رفته این سیم کارت ها نیز جایگاه ویژه ای در بین کاربران پیدا کرده و معتبر گشتند.

از آن زمان تا کنون همراه اول، در دوره های مختلف با در نظر گرفتن نیاز کاربران سیم کارت های متنوعی را طراحی نموده که مخصوص کاربران بخصوصی بوده و آنها می توانند به فراخور حال، از آن بهره مند گردند. یکی از این سیم کارت های اعتباری همراه اول، سیم کارت انارستان می باشد که در این مطلب به آن می پردازیم.

 

 

سیم کارت انارستان چه نوع سیم کارتی است؟

با توجه به گستردگی فضای اینترنت و محتواهایی که در آن وجود دارند، همه والدین نسبت به محتوای مناسب سن کودکان و نوجوانان، دغدغه همیشگی داشته و به دنبال راهکاری برای ایمن ساختن این فضا می باشند. به همین خاطر همراه اول، تلاش نموده است تا با ارائه سیم کارت انارستان محیطی جالب و جذاب را برای ورود و رشد کودکان ایجاد کرده و تا جای ممکن از آسیب ها و فشارهای دنیای بزرگ و پیچیده اینترنت بکاهد.

سیم کارت انارستان در اصل یک سیم کارت اعتباری رایگان همراه اول است که برای کودکان 6 تا 18 ساله ایرانی طراحی شده تا ضمن پاسخگویی به نیازهای مکالمه، پیامک و دیتا، بهره برداری از فضای امن اینترنت پر سرعت نسل چهارم را برای این گروه سنی فراهم آورد.

 

سیم کارت انارستان برخلاف سیم کارت های کودک که معمولا یکی از والدین از طریق کد  USSD امکان دسترسی به مکالمه، پیامک و یا اینترنت کودک را محدود می کند، یک سیم کارت با قابلیت های تعریف شده می باشد که دارای سر شماره اختصاصی کودک و نوجوان بوده و بعد از 18 سالگی فرزند، مالکیت آن به صورت خودکار به فرزند منتقل می شود. بنابراین علاوه بر حفظ شماره، نوع سیم کارت به اعتباری همراه اول تغییر وضعیت یافته و محتوای اینترنت آن نیز به اینترنت معمولی تغییر می یابد.

 

سیم کارت انارستان کاملا مشابه سایر سیم کارت های اعتباری همراه اول بوده و امکان برقراری ارتباط این سیم کارت با سایر اپراتورها و خطوط تلفن ثابت وجود دارد. علاوه بر این امکان ارسال پیامک به سایر اپراتورها، نیز در سیم کارت انارستان وجود دارد. حتی امکان رجیستری کردن گوشی هوشمند نیز برای سیم کارت های انارستانی وجود دارد، البته سیم کارت به نام والد ثبت نام کننده سیم کارت؛ رجیستر خواهد شد.

 

 

سرویس های اختصاصی سیم کارت انارستان

سیم کارت انارستان دارای بسته اختصاصی و محتوای ویژه کودک و نوجوان می باشد که به صورت غیر مستقیم بر دسترسی کاربر نظارت می کند. علاوه بر این سرویس های متنوع دیگری نیز در سیم کارت انارستان با قابلیت رده بندی آنها از سوی والدین وجود دارد که به نمونه هایی از آنها اشاره می کنیم:

 

·        سرویس چی خوبه : این سرویس که با هدف رده بندی خدمات محتوای کودک و نوجوان طراحی شده، امکان انتخاب بهترین بازی و انیمیشن از سوی والدین برای کاربر را فراهم می کند.

·        سرویس نارلیگا: سرویس مسابقات آنلاین انارستان محیطی سالم برای تفریح و سرگرمی کاربران می باشد که نه تنها بازیهای مهیج و سرگرم کننده را در اختیار کودکان و نوجوانان قرار می دهد بلکه تلاش می کند تا رقابت واقعی و آموزنده را نیز به آنها بیاموزد.

·        سرویس نارتون: در این سرویس نرم افزارها و پلتفرم های ارائه محتوای ویدئویی در دسته بندی های مختلف در زمینه انیمیشن وجود دارد.

 

امکان تماس رومینگ در سیم کارت انارستان

در سیم کارت انارستان، امکان تماس رومینگ و بین الملل نیز وجود دارد، بنابراین تماس های مشترکین این سیم کارت هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدا، با تعرفه رومینگ و به ازای هر دقیقه 28،600 تومان محاسبه خواهد شد.

 

در مورد تماس های بین الملل و برقراری تماس با خارج از کشور نیز مشترکین انارستانی باید به سایت همراه اول به آدرس http://mci.ir//international-call  مراجعه نمایند و از تعرفه کشور مقصد مطلع گردند، زیرا نرخ تعرفه هر کشوری متفاوت خواهد بود. البته مشترکین توجه داشته باشند به هزینه مکالمات، هزینه یک دقیقه مکالمات شهری ( 89.9 تومان ) بعلاوه 9%  مالیات نیز اضافه می گردد.

 

محدودیت های سیم کارت انارستان

با وجود آن که پیامک های مربوط به کد فعال سازی جهت ثبت نام در اپ های خارجی به سیم کارت های انارستان ارسال می گردد، ولی به خاطر حساسیت سنی کاربران این نوع سیم کارت، محدودیت هایی نیز برایشان وجود دارد. مثلا سیم کارت های انارستان دارای سر شماره اختصاصی 0994 بوده که مخصوص کودک و نوجوان می باشد و پیامک های تبلیغاتی بالک دریافت نمی کنند. علاوه بر این امکان ترابرد پذیری در سیم کارت انارستان به علت ارائه محتوای اختصاصی در این سیم کارت وجود ندارد. امکان تبدیل سیم کارت های انارستان از حالت اعتباری به دائمی نیز مقدور نمی باشد.

 

نحوه انتقال سیم کارت انارستان به یوسیم

قابلیت های سیم کارت های انارستان در بسیاری موارد شبیه سیم کارت های اعتباری می باشد و خدماتی مانند ثبت نام، فعال سازی، قطع سیم کارت، تغییر آدرس، صدور سیم کارت المثنی و تبدیل سیم کارت نسل سوم به یوسیم را می توان در دفاتر همراه اول انجام داد.

البته برای انتقال سیم کارت انارستان به یوسیم کاربران می توانند علاوه بر مراجعه به دفاتر همراه اول از روش های ذیل نیز استفاده نمایند:

 

·        سامانه پیامکی 8962

برای استفاده از سامانه پیامکی، مشترک باید کد پستی آدرس مورد نظر جهت دریافت یوسیم را به سرشماره 8962 ارسال کند. سپس از مرکز تماس شرکت پست با مشترک تماس گرفته می شود و پاکت حاوی سیم کارت یوسیم به صورت رایگان برای مشترک ارسال می گردد.

 

·        تماس از طریق شرکت پست و مخابرات استان

در این روش ابتدا از سوی همراه اول پیامکی با هدف اطلاع رسانی و معرفی شرکت پست به عنوان پیمانکار همراه اول برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری که گوشی هوشمند با قابلیت پشتیبانی از شبکه 4G را دارند، ارسال می گردد. سپس از طریق مرکز تماس شرکت پست با مشترک تماس گرفته و بعد از ارائه توضیحات لازم در خصوص چگونگی تعویض رایگان یوسیم و مزایای آن، در صورت تمایل درخواست مشترک را ثبت نموده و پاکت حاوی سیم کارت یوسیم را به آدرس اعلامی مشترک ارسال می نماید. بعد از ارسال سیم کارت یوسیم، از سرشماره همراه اول پیامک تشکر برای مشترک ارسال می گردد.

 

·        مراجعه به فروشگاه ها و دفاتر مشترکین

کاربران می توانند با مراجعه حضوری به دفاتر و فروشگاه های همراه اول جهت تعویض سیم کارت انارستان به یوسیم می اقدام نمایند.

 

نحوه دایورت کردن شماره در سیم کارت انارستان

در سیم کارت های انارستان مانند سایر سیم کارت های اعتباری همراه اول امکان دایورت کردن شماره وجود دارد که برای این کار لازم است؛ کاربر در قسمت تنظیمات یا Settings   گوشی هوشمند، گزینه انتقال تماس یا  call divert را انتخاب نماید. البته کد دستوری *21 * نیز در اختیار مشترکین انارستانی می باشد که کاربران باید مطابق این الگو عمل نمایند:  call # ( شماره ثابت ) *21 * که در این دستورالعمل باید شماره ثابت با کد هر شهر وارد گردد.

 

تعیین تکلیف سیم کارت انارستان در صورت فوت صاحب خط

با در نظر گرفتن این موضوع که معمولا صاحب سیم کارت انارستان یکی از والدین می باشد، در صورت فوت صاحب سیم کارت، دو امکان وجود خواهد داشت:

1. اگر کاربر سیم کارت تنها ورثه متوفی باشد، می تواند با مراجعه به دفاتر خدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم ( گواهی حصر وراثت، اصل و تصویر شناسنامه، سیم کارت فعال انارستان ) نسبت به تنظیم سند نقل و انتقال اقدام نماید.

2. اگر ورثه بیش از یک نفر باشد

لازم است همه وراث با مراجعه به دفتر خدمات ارتباطی و ارائه مدارک لازم ( گواهی حصر وراثت، اصل و تصویر کارت ملی، سیم کارت فعال، صورتحساب پرداختی آخرین دوره) نسبت به تنظیم سند نقل وانتقال به نام والد دیگر اقدام نمایند.

البته امکان تنظیم وکالت نامه هم وجود دارد که در آن صورت باید همه وراث به یکی از دفاتر رسمی مراجعه نموده و وکالت نامه فروش تنظیم نمایند. سپس وکیل با ارائه مدارک لازم (گواهی حصر وراثت، ارائه اصل وکالت نامه فروش، اصل و تصویر کارت ملی وکیل نماینده، سیم کارت فعال، صورتحساب پرداختی آخرین دوره ) نسبت به تنظیم سند نقل و انتقال به نام والد دیگر اقدام نماید.

 

نحوه پیگیری مزاحمت تلفنی در سیم کارت انارستان

مشترکین انارستانی مانند کلیه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول در صورت داشتن مزاحم تلفنی می توانند به مراکز تلفن ثابت ( ارائه دهنده خدمات خاص همراه اول در تهران ) و ادارات مشترکین ( سایر استان ها ) مراجعه نموده و با ارائه اصل کارت شناسایی معتبر ( شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، گواهینامه ) و تکمیل فرم مربوطه جهت پیگیری و رفع مزاحمت اقدام نمایند.

کانال  های ارتباطی مشترکین با انارستان از روش های ذیل می باشد:

·        تماس با شماره 02149261000

·        از طریق وب سایت انارستان به آدرس www.anarestan.com

·        کانال اینستاگرام سیم کارت انارستان  @anarestan.com

·        کانال پشتیبان تلگرام سیم کارت انارستان http://t.me/anarestan-products

 



:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 23 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در بهترین روزها برای مسلمانان شیعه هست دو عید بزرگ قربان و عید سعید غدیر خم را در پیش داریم که بسیار برای مسلمانان شیعه بسیار مهم است و جذاب است . در این دهه که مسلمانان به آن دهه ولایت می گویند مردم به هم دیگر شیرینی میدهند . اپراتور ها هم در این دهه  به مردم هدایای ویژه و سرویس های بسیار جذاب و جالبی می دهند که باعث خوشحالی مردم می شوند. اپراتور ایرانسل و همراه اول اپراتور هایی هستند که در این عید به مردم هدایای بسیار ویژه و بسیار عالی می دهند و بسیار مقرون به صرفه برای مردم است . این دو اپراتور در تلاش هستند که با دادن این هدایا ویژه و بسیار مقرون به صرفه بتوانند که در این عید ها برای مردم خاطرات بسیار جذاب و عالی بسازنند و بسیار مردم خوش حال کنند.امسال نیز به مناسبت فرارسیدن این ایام مبارک، هدیه های ویژه این اعیاد از سوی اپراتورها این گونه اعلام گردید:

v    اپراتور همراه اول

از آنچه که اپراتور همراه اول در طول سال ها فعالیت خود همواره بنا به مناسبت های مختلف ملی و مذهبی، هدایا و بسته های خاصی را برای مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود در نظر میگیرد، این بار نیز هم چون روال گذشته در ایام دهه ولایت بسته های تخفیفی ویژه ای را برای آنها تدارک دیده که از 19 تیرماه 1401 مصادف با عید سعید قربان تا 27 تیرماه همزمان با عید غدیر خم در اختیار کاربران قرار می گیرد.

بر اساس گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول، سیم کارت اعتباری همراه اول و انارستانی همراه اول می توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به خرید و فعال سازی بسته ترکیبی هدیه ی دهه ولایت اقدام نمایند.

 

بسته ویژه مشترکین دائمی و اعتباری

 بسته ترکیبی ویژه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول شامل : 2 گیگابایت اینترنت به همراه 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و ثابت با اعتبار ده روزه به قیمت تخفیفی 10،000 تومان می باشد که با شماره گیری کد دستوری  # 67 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 67 مربع ) قابل خریداری است.

بنابراین کلیه مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )  بسته ویژه کمپین را انتخاب نموده و در صورت تایید، بسته مورد نظر را فعال نمایند. استعلام بسته نیز از طریق شماره گیری کد دستوری  # 10 *100 * ( ستاره 100 ستاره 10 مربع )  و اپلیکیشن همراه من امکان پذیر می باشد.

 

بسته ویژه مشترکین انارستان

 بسته ویژه مشترکین انارستانی همراه اول در ایام دهه ولایت شامل:  2 گیگابایت اینترنت به همراه 200 دقیقه مکالمه درون شبکه و ثابت با قیمت تخفیفی 8،500 تومان می باشد که از اعتبار ده روزه برخوردار بوده و از روز یک شنبه 19 تیر ماه لغایت دوشنبه 27 تیر ماه قابل خریداری می باشد. مشترکین انارستانی می توانند با شماره گیری کد دستوری # 6771 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 6771 مربع )  نسبت به فعال سازی این طرح اقدام نمایند.

 

شرایط و قوانین طرح دهه ولایت

·        امکان فعال سازی همزمان این بسته با سایر بسته های مکالمه، اینترنت و ترکیبی همراه اول وجود دارد.

·        این بسته ترکیبی فقط در بازه زمانی 19 تا 27 تیرماه 1401 بر روی درگاه    # 67 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )  وجود داشته و بعد از این بازه از روی درگاه حذف می گردد.

·        امکان فعال سازی همزمان این بسته با خودش وجود ندارد.

·        این بسته ترکیبی قابلیت رزرو شدن ندارد.

·        قیمت اعلامی این بسته بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد. بنابراین برای مشترکین دائمی، قیمت بسته بعلاوه 9% مالیات به صورت حساب اضافه خواهد شد. برای مشترکین اعتباری نیز در زمان فعال سازی علاه بر قیمت بسته، 9%  به قیمت بسته اضافه شده و از اعتبار مشترک کسر می گردد.

·        با توجه به محدودیت زمانی استفاده از این بسته، در صورت به اتمام رسیدن مدت اعتبار، حجم تمامی المان های آن به پایان می رسد.

·        خرید مجدد بسته پس از اتمام حجم و یا زمان بسته در بازه زمانی اجرای طرح امکان پذیر است.

 

نوع مشترک

درخواست

کد دستوری

مشترکین اعتباری و دائمی

فعال سازی


استعلام
راهنما

 

# 67 * 100 * 


 

# 10 *100 *

 


 

# 19 * 67 * 100 *

مشترکین انارستان

فعال سازی


استعلام
راهنما

 

# 6771 * 100 *


# 10 *100 *
# 19 * 667 * 100 *

 

 

 

کلیه مشترکین همراه اول می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص بسته ترکیبی دهه ولایت به پورتال این اپراتور به آدرس www. Mci.ir مراجعه فرمایند.

 

 

v    اپراتور ایرانسل

با فرارسیدن ایام دهه ولایت، اپراتور ایرانسل نیز به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، بسته تخفیفی ویژه ای شامل دیتا و مکالمه برای تمامی مشترکین خود در نظر گرفته است که از تاریخ 19 تا 27 تیرماه 1401 مصادف با اعیاد قربان و غدیرخم قابل خریداری و فعال سازی می باشد.

بنا به اعلام روابط عمومی ایرانسل، بسته تخفیفی عید قربان تا عید غدیر این اپراتور شامل: 3 گیگابایت اینترنت به همراه 3 ساعت مکالمه درون شبکه ( ایرانسلی ) با قیمت 12،000 تومان می باشد که از زمان فعال سازی فقط سه روز اعتبار خواهد داشت.

بنابراین مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند با شماره گیری کد دستوری  # 5 *  و یا از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسل من نسبت به فعال سازی این بسته اقدام نمایند. البته علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص به پرتال شرکت ایرانسل به آدرس  https://irancell.ir مراجعه نمایند. 

 



:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در روزگاری زندگی میکنیم که تکنولوژی بسیار برای مردمان مهم شده است و هر روز به واسطه این تکنولوژی  بشر چیز های زیادی یاد می گیرد و چیز های جدیدی می سازد. نمونه اش گوشی های هوشمند که این روز ها وسیله مهمی شده اند و همه آنها دارند.و مهم ترین وسیله گوشی هم سیم کارت آن است که می تواند با آدم ها می تواند ارتباط برقرار کند . این روز ها در بازار سیم کارت  مردم علاقه بسیار زیادی به خرید سیم کارت 0912 دارند  و برای همین این پیش شماره جز گران ترین  و جز محبوبترین سیم کارت ها است . بسیاری از مردم علاقه به خرید و فروش سیم کارت 0912 دارند ولی نگرانی هایی دارند که باعث درگیری ذهن افراد میشود. نگرانی اصلی آنها این است که سیم کارت خود را کجا، چگونه و به چه قیمتی بفروشیم که ضرر نکنیم، از مهمترین دغدغه های فروشندگان سیم کارت ها محسوب می شود.

این دغدغه با وجود سامانه های زیادی که مشغول به خرید و فروش سیم کارت هستند و تقلب ها و تخلف هایی که از گوشه و کنار شنیده می شود، بیشتر و سخت تر هم خواهد شد، زیرا با این شرایط تعیین قیمت سیم کارت به عنوان یکی از مهم ترین بخش های فروش سیم کارت در یک فضای منصفانه و منطقی اصلا کار آسانی نیست.

در بازار خرید و فروش سیم کارت 0912، عوامل زیادی مانند کد خط، رندی شماره و حتی نوع رندی شماره هم در تعیین قیمت نهایی سیم کارت تاثیر گذار است که بهتر است قبل از اقدام به فروش سیم کارت 0912 نسبت به آنها آگاهی داشته باشید.

 

عوامل موثر در قیمت گذاری اصولی سیم کارت 0912

 

1.     کد جغرافیایی سیم کارت

با توجه به این که همراه اول از همان سال های ابتدایی فروش سیم کارت، آنها را به صورت استانی در اختیار مشترکین قرار می داد، در حال حاضر سیم کارت های 0912 مربوط به استان های تهران، البرز، قم، سمنان، قزوین و زنجان می باشد که در یک ناحیه با استان تهران قرار می گیرند. بنابراین اگر قصد فروش سیم کارت 0912 خود را دارید، بهتر است قبل از هرکاری شماره پرونده سیم کارت خود را پیگیری کنید، زیرا سیم کارتی که محل پرونده اش متعلق به شهر تهران باشد، نسبت به بقیه سیم کارت های 0912 گران تر و با ارزش تر می باشد.

 

2.     کد سیم کارت

اولین عدد بعد از پیش شماره، کد سیم کارت نامیده می شود که نقش بسیار مهمی در تعیین قیمت سیم کارت خواهد داشت. از بین کدهای پیش شماره 0912، کدهای 1 تا 3 که از قدمت و اعتبار بیشتری برخوردارند، بسیار محبوب تر و گران قیمت تر هستند.

 

3.     میزان رندی شماره

توالی شماره های خط یا همان رندی شماره یکی از اصلی ترین آیتم های تاثیرگذار بر قیمت سیم کارت می باشد. در حال حاضر حدود 38 مدل رندی شماره وجود دارد که هر کدام به نوبه خود در تعیین قیمت نهایی سیم کارت تاثیر گذار هستند. زیرا تنها تکرار یک عدد در شماره های سیم کارت می تواند قیمت سیم کارت را تا چندین برابر جابجا کند. به همین خاطر بعضی از این شماره های رند 0912 نسبت به بقیه محبوب تر و گران قیمت تر می باشند مانند شماره های رند پله ای از اول یا آخر، رند تاریخ تولد، رند جفت جفت از اول یا آخر، رند سه پله و... .

علاوه بر این از آنجا که شماره های رند راحت تر به خاطر می مانند و سریعتر به یاد آورده می شوند، بسیار برای کسب و کار مفید بوده و بیشتر مورد توجه صاحبان مشاغل می باشند. با توجه به گستردگی زیاد این مقوله، پیشنهاد می شود با مراجعه به وب سایت رندباز، در بخش رندی شماره، شماره مورد نظر خود را وارد کنید تا نوع رندی سیم کارت خود را مشخص نمایید.

 

4.     وضعیت سیم کارت

در بازار خرید و فروش سیم کارت، سیم کارت ها به سه دسته کلی: صفر ( خشک – بی نام ) کم کارکرد ( در حد صفر، زنگ خور پایین، به نام ) و کارکرده ( دست دوم و به نام ) تقسیم می شوند. سیم کارت های 0912 معمولا به صورت سیم کارت های کارکرده در بازار موجود می باشند، ولی اگر سیم کارتی زنگ خور کمتری داشته باشد، قیمت بالاتری داشته و خریداران بیشتری را به سوی خود جلب می کند زیرا هیچ خریداری مایل نیست که مدت زمان زیادی را صرف پاسخگویی به تماس های قبلی خط اختصاص دهد.

 

با توجه به این که نکات بسیار مهمی در قیمت خرید یا فروش سیم کارت 0912 در بازار تاثیر گذارند، بنابراین قیمت گذاری این شماره ها توسط یک منبع معتبر و شناخته شده می تواند خیال شما را راحت کند. علاوه بر این فروش سیم کارت های 0912 از همه لحاظ با مقوله خرید سیم کارت متفاوت می باشد، زیرا خرید سیم کارت 0912 می تواند با هدف سرمایه گذاری یا برندینگ کسب وکار صورت پذیرد. ولی فروشنده سیم کارت 0912 می تواند یک فروشنده عادی سیم کارت باشد که تاکنون تجربه ای در این مقوله نداشته و صرفا جهت فروش سیم کارت خود به بالاترین قیمت به وب سایت ها یا سامانه های خرید و فروش سیم کارت مراجعه می کند. با توجه به این که خریداران این نوع از سیم کارت ها هم خریداران عادی و هم خریداران حرفه ای و یا سرمایه گذاران این بخش می باشند، لزوم انتخاب وب سایت معتبری که از تنوع خریدار و شماره برخوردار باشد، بسیار ضروری است.

 

 از بین سایت ها و سامانه های معتبری که در حال حاضر مشغول به کار خرید و فروش سیم کارت هستند، وب سایت رندباز به عنوان یکی از مهم ترین و پر بیننده ترین سایت های فعال، می تواند واقعی ترین قیمت سیم کارت را در اختیار فروشندگان قرار دهد.

قیمت گذاری بر روی سیم کارت های 0912 یک کار کاملا حرفه ای و بسیار سخت است که به هیچ وجه سلیقه ای و شخصی نمی باشد، زیرا اگر سیم کارتی با قیمتی نامتعارف قیمت گذاری شود، ممکن است اصلا به فروش نرسد، عکس این موضوع هم تاثیرات منفی خودش را خواهد داشت و قیمت پایین سیم کارت؛ باعث متضرر شدن مالک سیم کارت می شود.

بنابراین کاملا منطقی است که قیمت گذاری سیم کارت های 0912 بر اساس نوسانات قیمت بازار و قیمت گذاری های مشابه صورت پذیرد که قابل استناد باشد.

 

آنچه که در وب سایت رندباز رخ می دهد، دقیقا بر اساس واقعیت های بازار بوده و قیمت های پیشنهادی بر اساس شماره هایی است که در کانال گذاشته می شود. این قیمت گذاری که بر اساس عوامل زیادی مانند اطلاعات موجود در کانال، مشابه بودن شماره با شماره ای که قیمتش مشخص شده و .... صورت می پذیرد، بسیار به واقعیت نزدیک می باشد.

وب سایت رندباز با بیش از 4 سال فعالیت تخصصی و حرفه ای و هزاران بازدید کننده در روز، لیست خطوط 0912 فروشی را به صورت روزانه اطلاع رسانی می کند که با توجه به شماره های بسیار زیادی که در این سامانه موجود می باشد، قدرت انتخاب را تا چندین برابر افزایش می دهد. البته قیمت های اعلامی از سوی این وب سایت نیز کاملا واقعی و منطقی بوده و امکان جستجوی آنلاین برای همه مراجعه کنندگان وجود خواهد داشت. یکی از مهم ترین آیتم های برتری رندباز نسبت به وب سایت های مشابه نیز؛ همین تنوع شماره و قیمت گذاری منصفانه می باشد که آن را تبدیل به معتبرترین وب سایت قیمت گذاری در بین حرفه ایهای این حوزه کرده است.

البته رندباز نیز تلاش نموده است تا با ارائه خدمات مناسب؛ انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده نموده و تجربه یک خرید یا فروش لذت بخش را برای مراجعه کنندگان خود به ارمغان آورد.

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

از زمانی که پاندمی کرونا آمده است تا به امروز زمان زیادی میگذرد و در این سالها بسیاری از مردم به مسافرت نرفته اند . این روزها دوباره با باز شدن مرزهای عربستان بعد از دو سال  خیلی از افراد که مشتاق به رفتن به خانه خدا بودند دوباره به این آرزوی میرسند و امسال می توانند به حج واجب بروند. در این مسافرت بسیاری از افراد دغدغه بزرگی را دارند و آن هم تماس با خانواده هایشان است که این مشکل هم توسط اپراتور ها حل شده الست. امسال رومینگ بین الملل توسط اپراتور ها داده شده است که هر کس با هر سیم کارتی بتواند با خانواده خود ارتباط برقرار کند . رومینگ بین الملل بسیار عالی بوده است و بخشی از هزینه ارتباط را برای افراد خارج از کشور کم می کند و بسیار مقرون و به صرفه است.بهره مندی از خدمات و سرویس هایی مانند سرویس

رومینگ بین الملل، به خوبی قابل کنترل و مدیریت است.

سرویس رومینگ بین الملل یکی از خدمات بی نظیر اپراتورها در راستای کاهش هزینه های مشترکین می باشد که نه تنها هزینه های ارتباطی مسافران خارج از کشور را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد بلکه آنها را از خرید سیم کارت کشور میزبان نیز بی نیاز می سازد. این سرویس که در حال حاضر توسط همه اپراتورهای فعال در کشور ارائه می گردد، امکان استفاده از خدماتی مانند برقراری و دریافت تماس، پیامک و سرویس اینترنت را در بیشتر کشورهای جهان که طرف قرارداد با اپراتورهای داخلی هستند را فراهم می سازد.

 

اپراتور رایتل نیز به عنوان اولین و تنها ارائه کننده سرویس LTE در رومینگ بین الملل، امکان استفاده از این سرویس را برای کلیه سیم کارت های رایتل در بیش از 146 کشور دنیا به صورت 3G و در بیش از 70 کشور به صورت 3G/ 4G فراهم نموده است. بنابراین مشترکین سیم کارت رایتل می توانند قبل از سفر، با مراجعه به وب سایت این اپراتور از فهرست کشورها و تعرفه مربوط به اپراتورهای پوشش دهنده کشور مقصد آگاهی پیدا کنند.

 

با توجه به این که هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل هزینه های کاربران به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، اپراتور رایتل تلاش کرده است تا در شرایط خاص مانند ایام حج این امکان را با تعرفه تخفیفی و ویژه در اختیار حجاج قرار دهد که باعث کاهش چشمگیر هزینه های مربوط به این بخش می گردد. مثلا در حج 1401 رایتل با تنظیم قرارداد با اپراتور Zain که یکی از اصلی ترین اپراتورهای عربستان سعودی میباشد، سرویس 3G/ 4G را با کمترین تعرفه در اختیار مشترکین خود قرار داد. البته به غیر از عربستان سعودی کشورهای تایلند، بلژیک، فرانسه، سوئیس، استرالیا، مصر، سوئد، اتریش، هلند، قبرس، ایالات متحده آمریکا، میانمار، لتونی، لیتوانی، ایتالیا و پاکستان نیز شامل تعرفه های تخفیفی اپراتور رایتل می گردند.

 

نحوه فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل

سرویس رومینگ بین الملل برای سیم کارت اعتباری، سیم کارت دائمی و دیتا به صورت پیش فرض فعال است ولی اگر در صورت ورود به کشور طرف قرارداد، این سرویس به صورت خودکار برای شما فعال نگردید، می توانید گوشی خود را یک بار خاموش و روشن کنید. علاوه بر این کاربران می توانند برای فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل عبارت ON IR را به شماره 2020 پیامک کنند.

روشن کردن گوشی در حالت رومینگ بین الملل، رایگان بوده و هزینه ای برای کاربر نخواهد داشت. مگر این که مشترک از سرویس تماس، ارسال پیامک و یا اینترنت استفاده نماید که هر کدام از آنها بر اساس تعرفه مشخص از حساب مشترک کسر می گردد.

به طور کلی در نقاط مرزی کشور احتمال همپوشانی شبکه اپراتور داخلی با شبکه اپراتورهای کشورهای همسایه و فعال شدن ناخواسته سرویس رومینگ بین الملل وجود دارد که می تواند باعث افزایش هزینه های کاربران گردد. بنابراین توصیه می شود؛ حتما به محض حضور در چنین مناطقی از تحت پوشش بودن شبکه رایتل ( 43211 ) یا سایر اپراتورهای داخلی ( IR-TCI ( یا ( IR - MCI ) در حالت رومینگ ملی بر روی دستگاه مطمئن شوید.

 

نحوه شماره گیری در زمان رومینگ بین الملل

مشترکین رایتل در زمان استفاده از رومینگ بین الملل باید شماره موبایل مورد نظر در داخل کشور را این گونه شماره گیری نمایند:

00+ کد کشور + شماره موبایل بدون صفر ابتدایی، برای نمونه اگر شماره مورد نظر شما 09121111111 می باشد، در حالت رومینگ کاربر باید آن را به صورت 00989121111111 شماره گیری نماید.

دستورالعمل شماره گیری تلفن های ثابت در حالت رومینگ : 00 + کد کشور + کد شهر + تلفن ثابت، مثلا برای تماس با شماره 44444444 در شهر تهران در حالت رومینگ بین الملل مشترک باید 00982144444444 را شماره گیری نماید.

 

ویژگی های سرویس رومینگ بین الملل

·        تمامی مشترکین رایتل امکان استفاده از این سرویس را در هر یک از کشورهای تحت پوشش رایتل دارند.

·        این سرویس به صورت پیش فرض برای کلیه دارندگان سیم کارت های رایتل فعال می باشد.

·        امکان استفاده از کلیه کدهای دستوری در حالت رومینگ بین الملل برای مشترک وجود دارد.

·        مشترکین رایتل می توانند با استفاده از بسته های ویژه رومینگ بین الملل رایتل، این خدمات را با تعرفه کمتر و به صورت ویژه دریافت کنند.

·        کلیه مشترکین رایتل در هنگام استفاده از سرویس رومینگ بین الملل، بدون نیاز به شماره گیری کد کشور مقصد می توانند با شماره های رایتلی در داخل کشور تماس برقرار کنند.

·        در تمامی کشورها روشن کردن تلفن همراه و دریافت پیامک هزینه ای نداشته و رایگان می باشد.

 

نحوه افزایش اعتبار در حالت رومینگ بین الملل

با توجه به این که امکان انتقال اعتبار ( شارژ ) برای کلیه مشترکین در زمان استفاده از رومینگ بین الملل وجود دارد، مشترکین می توانند از سایر مشترکین رایتل اقدام به دریافت اعتبار داشته باشند.

مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل و دیتای رایتل، در صورت نیاز به افزایش اعتبار می توانند با مراجعه به وب سایت رایتل، در بخش افزایش اعتبار سیم کارت خود را شارژ نمایند. البته امکان استفاده از کدهای دستوری # 1 * ، # 733 * ، # 720 * ، # 780 * ، # 737 * ، # 789 * ، # 788 * ، # 713 * ، # 500 * و # 724 * نیز برای آنها در حالت رومینگ بین الملل وجود دارد.

مشترکین سیم کارت دائمی رایتل نیز برای جلوگیری از قطع یک طرفه، می توانند سقف اعتبار خود را تا مبلغ 8،600،000 ریال افزایش دهند که برای این کار می توانند با ورود به صفحه پرداخت صورت حساب در بخش افزایش اعتبار سیم کارت دائمی، اعتبار خود را افزایش دهند.

 

نحوه آگاهی از تعرفه های رومینگ بین الملل

کلیه مشترکین رایتل می توانند به محض ورود به به هریک از کشورهای تحت پوشش رایتل، برای آگاهی از تعرفه های رومینگ بین الملل با واحد پشتیبانی خدمات این اپراتور با شماره 00989202000000 تماس گرفته و با کارشناسان این بخش ارتباط برقرار کنند. البته هزینه تماس در حالت رومینگ بین الملل بر اساس دقیقه بوده و برای تماس های کمتر از 60 ثانیه، هزینه یک دقیقه تماس محاسبه خواهد شد و اگر کمتر از 120 ثانیه باشد، دو دقیقه هزینه دارد.

 

نحوه غیر فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل

 به طور کلی فعال بودن سرویس رومینگ بین الملل بر روی خط رایگان بوده و هزینه ای برای مشترک ندارد، زیرا هزینه رومینگ زمانی محاسبه می گردد که از محدوده ی جغرافیایی تحت پوشش اپراتور کشور مبدا خارج شده و اقدام به استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک نمایید، با این وجود توصیه می گردد پس از بازگشت از سفر، این سرویس را غیر فعال سازید. ساده ترین روش غیر فعال سازی سرویس رومینگ رایتل، ارسال عبارت OFF IR به شماره 2020 می باشد. بعد از ارسال پیامک، چند ثانیه صبر کنید تا درخواست شما ثبت و پردازش شود. سپس از سوی اپراتور رایتل پیامکی مبنی بر غیر فعال شدن رومینگ ارسال می گردد که نشان دهنده موفقیت آمیز بودن مراحل انجام کار می باشد.

البته امکان غیر فعال سازی رومینگ رایتل از طریق تنظیمات گوشی هوشمند نیز وجود دارد که کاربر باید در این بخش Data roaming را در حالت غیر فعال قرار دهد. برای مشاهده وضعیت سرویس رومینگ نیز می توانید عبارت VIEW IR را به شماره 2020 پیامک کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در روزهایی هستیم که بسیاری علاقه به خرید سیم کارت های همراه اول را دارند و بیشتر مردم علاقه به خرید پیش شماره 0912 همراه اول را دارند ولی این پیش شماره بین سیم کارت های همراه اول جز گران ترین سیم کارت های همراه اول  هستند و بسیاری قادر به خرید این پیش شماره به صورت نو نیستند برای همین روش ساده و معقول بازار را انجام می دهند که به صورت روش دست دوم می باشد و برای خیلی از مردم مقرون به صرفه است و توجیه اقتصادی برای آنها دارد .بسیاری از مردم بعد از خرید سیم کارت دوم برای انتقال باید حواسشان را جمع کنند تا اتفاقی که باعث دردسر برای خودشان  نشود.در تمامی مراحل خرید سیم کارت های دست دوم، نهایت دقت و تمرکز را داشته باشید تا دچار دردسر نگردید. در کل انتقال سیم کارت دست باید جدی دنبال شود تا مشکل خاصی برای دو طرف پیش نیاید

یکی از مهمترین مراحل خرید سیم کارت دست دوم، انتقال مالکیت سیم کارت است که لازم است حتما بلافاصله بعد از خرید انجام گیرد تا شما بتوانید از تمامی قابلیت های سیم کارت خریداری شده مانند دریافت ریز مکالمات، قطع یا وصل کردن سیم کارت و ... استفاده نمایید.

 

بعلاوه؛ با توجه به این که بر اساس قانون حضور مالک سیم کارت در زمان به نام زدن سیم کارت الزامی می باشد، در صورت مهاجرت مالک، فوت و یا اتفاقاتی از این قبیل، ممکن است خریدار برای انتقال مالکیت دچار مشکلاتی گردد که نه تنها مراحل کار را دشوارتر می سازد بلکه در فاصله ایجاد شده احتمال سوء استفاده از سیم کارت هم وجود دارد. بنابراین بهتر است؛ در اسرع وقت نسبت به این کار اقدام نموده و با آماده سازی مدارک، به همراه مالک قبلی سیم کارت در یکی از دفاتر خدماتی حضور پیدا کرده و مراحل انتقال سند را تکمیل نمایید.

 

نحوه انتقال مالکیت سیم کارت های همراه اول

با توجه به ابلاغیه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات حداکثر سقف سیم کارت های تحت مالکیت مشترکین حقیقی 10 سیم کارت فعال می باشد که همه اپراتورها در زمان انتقال مالکیت به این موضوع؛ توجه خاص خواهند داشت.

 بر این اساس شرکت ارتباطات سیار ایران نیز در صورتی که انتقال گیرنده دارای بیش از 10 سیم کارت فعال باشد، پس از نقل و انتقال، شماره تلفن همراه مورد نظر را تا زمان تعیین تکلیف، به صورت غیر فعال نگه می دارد. بنابراین با توجه به این ابلاغیه، بهتر است قبل از به نام زدن سیم کارت، این موضوع را مدنظر داشته باشید.

 

مدارک لازم جهت انتقال مالکیت

·        مراجعه همزمان انتقال دهنده ( مالک فعلی سیم کارت )  و انتقال گیرنده ( خریدار سیم کارت) در یکی از دفاتر خدماتی

·        اصل کارت ملی انتقال دهنده و انتقال گیرنده

·        سیم کارت فعالی که در یک گوشی همراه، روشن باشد

·        پرداخت صورتحساب میان دوره

·        ارائه کد پستی 10 رقمی

·        تنظیم سند نقل و انتقال و درج امضا و اثر انگشت

 

در صورتی که یکی از طرفین ( انتقال دهنده یا انتقال گیرنده ) یک شخصیت حقوقی باشد، باید علاوه بر مدارک فوق، مدارک زیر را هم ارائه نماید:

·        ارائه روزنامه رسمی کشور

·        معرفی نامه نماینده مربوطه

در صورت حضور وکیل به جای انتقال دهنده مالکیت، ارائه اصل وکالت نامه قانونی برای به نام زدن سیم کارت الزامی می باشد.

 

راهنمای انتقال مالکیت:

برای به نام زدن سیم کارت های همراه اول، حضور همزمان خریدار و مالک فعلی سیم کارت الزامی می باشد، بنابراین بهتر است با هماهنگی قبلی به طور همزمان به یکی از دفاتر خدماتی در نزدیکی محل سکونت خود مراجعه کنید و در صورت عدم منع قانونی نسبت به این کار اقدام نمایید. بعد از حضور در دفاتر خدماتی، فرد متقاضی ( خریدار ) درخواست خود را برای انتقال مالکیت سیم کارت ارائه نماید و مدارکی که از قبل ذکر شده را تحویل دهد.

در هنگام انجام مراحل، از سوی اپراتور پیامکی برای مالک ارسال می گردد که در آن رمز انتقال سیم کارت همراه اول بیان شده که لازم است این رمز برای احراز هویت در حین انجام کار تحویل داده شود. با توجه به اینکه ارائه تاییدیه وصولی صورتحساب میان دوره توسط دفتر خدماتی از مدارک لازم برای نقل و انتقال میباشد، پرداخت صورتحساب میاندوره به همراه باقی مدارکی که قبلا بیان شد، توسط مالک فعلی سیم کارت ضروری می باشد. ( حتی در صورت عدم بدهی سیم کارت، ارائه قبض میان دوره به عنوان یکی از مدارک اصلی الزامی می باشد).

در نهایت سند نقل و انتقال سیم کارت تنظیم می شود و از خریدار و مالک سیم کارت امضا و اثر انگشت دریافت می گردد. بعد از انتقال مالکیت سیم کارت پیامکی مبنی بر تکمیل مراحل و انتقال کامل مالکیت برای خریدار و مالک قبلی سیم کارت ارسال می گردد که نشان دهنده درست انجام شدن همه مراحل می باشد.

 

شرایط و نکات انتقال مالکیت:

·        بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، اپراتورها مجاز به فروش هر گونه سیم کارت تلفن همراه به افراد زیر 18 سال نمی باشند. بنابراین در صورتی که یکی از طرفین انتقال دهنده یا گیرنده به سن قانونی نرسیده باشد، حضور ولی قهری وی ( پدر یا جد پدری ) و ارائه کارت ملی و شناسنامه ولی؛ برای انتقال مالکیت الزامی می باشد.

·        در صورت محجور و یا غیر رشید بودن انتقال دهنده جهت به نام زدن سند، ارائه قیم نامه الزامی است. چنانچه در قیم نامه نقل و انتقال اموال، منوط به اجازه از اداره سرپرستی باشد، اخذ اجازه نامه از این اداره نیز الزامی می باشد.

·        اتباع خارجی در کشور هنگام ارائه مدارک به جای کارت ملی، گذرنامه خود را ارائه نمایند.

·        در صورت تعویض سیم کارت، انتقال دهنده بعد از گذشت 20 روز از زمان تعویض، میتواند نسبت به نقل و انتقال مالکیت اقدام نماید.

 

بر اساس اعلام همراه اول، تعرفه تغییر نام سیم کارت اعتباری همراه اول 150،000 ریال و سیم کارت دائمی همراه اول 250،000 ریال بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در زمان انتقال سند دریافت می گردد.

 با توجه به این که در حال حاضر ارائه بسیاری از خدمات بانک ها و موسسات دولتی و غیر دولتی به مشتریان، منوط به داشتن سیم کارتی است که به نام آنها باشد، بهتر است اگر سیم کارتی در اختیار دارید که هنوز برای انتقال مالکیت آن اقدام ننموده اید، هر چه سریعتر برای تعیین و تکلیف سیم کارت خود اقدام نموده و مراحل انتقال مالکیت را تکمیل نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 155
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها که تابستان گرم آمده است اکثر مردم به فکر مسافرت های داخلی و خارجی هستند اما امسال حج واجب با تابستان یکی شده است و اکثر مردم به سرزمین نزول وحی و قرآن می روند .در طول حج بسیاری از افراد که بدون خانواده آمده اند برای رفع دلتنگی مجبور به زنگ به خانواده شان می شوند که این هزینه بسیار زیادی دارد. اما امسال بازهم اپراتور همراه اول رومینگ بین الملل  خود را در کشور عربستان فعال کرده است تا مردم حج گذار بدون سختی بتوانند ارتباط بگیرند . همراه اول در تلاش است که سرویس و خدمات بسیار عال را در طول حج به زائران صفا و مروه بدهد  باعث این بشود که زائران هزینه کمتری را برای استفاده از شبکه های تلفنی عربستان خرج کنند.و بدون خرید سیم کارت جدید، با دوستان و عزیزان خود ارتباط برقرار کنند. در کل رومینگ همراه اول بسیار کاربردی می باشد در این مسافرت زیارتی به خانه خد

ارائه این خدمات برای رفاه حال بیشتر مسافران و کاهش هزینه های آنها از اهداف همه اپراتورهای فعال در کشور بوده و تمامی مشترکین می توانند در زمان مسافرت با مراجعه به وب سایت اپراتورها از تعرفه مربوط به خدمات در کشور مقصد آگاهی پیدا کنند و در صورت تمایل با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل از خدمات متنوع آنها بهره مند شوند.

اپراتور همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین پوشش شبکه نیز برخوردار است، در طول این سالها تلاش کرده است تا این سرویس را به صورت گسترده در اختیار مشترکین خود قرار داده و آنها بتوانند از خدمات این سرویس در هر 5 قاره بهره مند گردند.

 

علاوه بر ارائه سرویس رومینگ، اپراتور همراه اول به مناسبت های مختلف سعی می کند تا با ارائه خدمات خاص و ویژه به مسافران، هزینه های ارتباطی آنها را به میزان قابل توجهی کاهش داده و راه را برای برقراری یک ارتباط ارزان و راحت هموار سازد. در همین راستا در ایام حج که معمولا هزینه مکالمه حجاج با ایران بسیار زیاد خواهد بود، اپراتور همراه اول توانسته با رایزنی های مثبت و کاربردی، ارزانترین تعرفه ارتباطی را در بین اپراتورها برای زائران خانه خدا ارائه کند.

البته اپراتورهای  Zain و  STC که از بزرگترین اپراتورهای فعال در کشور عربستان هستند، در ایام حج سیم کارت و بسته های ویژه ارتباطی برای زائران در نظر گرفتند که به دلیل مشکلات تبدیل به ریال و هزینه های پنهان و پیش بینی نشده دیگر، مقرون به صرفه نبوده و اصلا پیشنهاد نمی شوند. به همین خاطر برای زائران حریم امن الهی، استفاده از سرویس رومینگ بین الملل یکی از ارزان ترین و راحت ترین راهها برای برقراری ارتباط با عزیزان در داخل کشور می باشد که اپراتور همراه اول توانسته بهترین و ارزان ترین تعرفه را در اختیار مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری خود قرار دهد.

 

 

مقایسه هزینه سیم کارت های عربی و رومینگ ایرانی

 

اپراتور

Zain

STC

همراه اول

کمترین قیمت هر دقیقه مکالمه با ایران

28,800 تومان

28,800 تومان

6,000 تومان

کمترین قیمت هر دقیقه مکالمه با عربستان

4,950 تومان

345 تومان

6,000 تومان

کمترین قیمت دریافت مکالمه

0

0

6,000 تومان

کمترین قیمت ارسال پیامک به ایران

4,950 تومان

2,250 تومان

1,500 تومان

کمترین قیمت هر مگا بایت بدون بسته

4,950 تومان

18,000 تومان

600 تومان

کمترین قیمت هر مگا بایت با بسته ( یک تا دو گیگ)

352 تومان

177 تومان

117 تومان

 

·        اعداد بسته با لحاظ هزینه 270 تا 360 هزار تومانی خرید سیم کارت عربی در نظر گرفته شده است.

 

با نگاه اجمالی به جدول فوق می توان دید که تعرفه های همراه اول در همه موارد ( به غیر از دریافت مکالمه از ایران) بسیار ارزان تر از اپراتورهای عربستان بوده و مشترکین این اپراتور می توانند با فعال سازی سرویس رومینگ بین الملل در ایام حج و خرید بسته های ارائه شده این اپراتور هزینه های این بخش را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

با توجه به این که روشن کردن گوشی هوشمند و دریافت پیامک در سرویس رومینگ بین الملل هزینه ای ندارد، مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند بدون دغدغه تلفن همراه خود را روشن نموده و با فعال سازی سرویس رومینگ از این خدمات بهره مند گردند.

 

 

بسته های رومینگ حج 1401 ویژه مشترکین همراه اول

 

نوع بسته

کد دستوری

قیمت

بسته ویژه 1.5 گیگا بایت 60 روزه حج

# 1 * 134 * 29 * 10 *

180,000 تومان

بسته 500 مگا بایت دیتا 7 روزه رومینگ حج

# 2 * 134 * 29 * 10 *

140,000 تومان

بسته 3 گیگا بایت دیتا 7 روزه رومینگ حج به همراه 10 دقیقه مکالمه هدیه

# 3 * 134 * 29 * 10 *

440,000 تومان

بسته 10 گیگا بایت دیتا  30 روزه رومینگ حج به همراه 15 دقیقه مکالمه هدیه

# 4 * 134 * 29 * 10 *

1,140,000 تومان

بسته مدیر 30 گیگا بایت دیتا 30 روزه رومینگ حج به همراه 30 دقیقه مکالمه هدیه

# 5 * 134 * 29 * 10 *

2,940,000 تومان

 

از بین بسته های فوق، بسته ویژه 1.5 گیگابایت اینترنت با قابلیت خرید و هدیه پیش از سفر و با مهلت استفاده در کل ایام حج ( تا شب عاشورا ) در نظر گرفته شده است.

 

زائران حج تمتع 1401 که دارای سیم کارت های اعتباری و دائمی همراه اول هستند با مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول، شماره گیری کدهای دستوری در جدول فوق و یا مراجعه به اپلیکیشن همراه من میتوانند اقدام به خرید و فعال سازی بسته های رومینگ ویژه کشور عربستان سعودی نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها در بازار سیم کارت بسیاری از افراد تمایل به خرید سیم کارت اعتباری دارند. در این میان همراه اول با بیشترین تعداد سیم کارت در بازار خواهان بیشتری برای سیم کارت های اعتباری دارد. این روز ها همه اپراتور در تلاش هستند که بزرگترین دغدغه مشترکان این نوع سیم کارت را حل کنند.  همراه اول هم یکی از اپراتور ها است تا بتواند به هر نحوی شده است  رضایت مشترکین اعتباری خود را بدست آورد. سیم کارت های اعتباری یک مزیت بزرگ نسبت به سیم کارت های دائمی دارند و آن هم این است که میتوانند مردم مدیریت هزینه بکنند بو حواس شان باشد که شارژ سیم کارت اعتباری شان به اتمام نرسد و این نوع سیم کارت جز محبوب تری سیم کارت در میان مردم است.به هر حال بزرگ ترین دغدغه ایی که مردم با سیم کارت های اعتباری دارند شارژ آن است که خیلی سریع به اتمام میرسد همین خاطر در سال های اخیر روش های متعددی برای شارژ سیم کارت های اعتباری طراحی و در اختیار کاربران قرار گرفته است

در حال حاضر با وجود راهکار های فراوان و مناسبی که برای شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول وجود دارد؛ گاها دیده می شود که در بعضی شرایط مشترکین بنا به هر دلیلی ( نداشتن پول در حساب، نداشتن زمان کافی و ... ) نمی توانند خودشان سیم کارتشان را شارژ کنند و احتیاج به کمک دیگران داشته باشند. راهکار این مشکل که به درستی از سوی اپراتور همراه اول پیش بینی شده، به صورت سرویس " انتقال شارژ " در اختیار مشترکین اعتباری قرار می گیرد که در شرایط بحرانی بسیار مفید و کاربردی است.

انتقال شارژ در سیم کارت های همراه اول به دو روش انتقال شارژ دائمی به اعتباری و انتقال شارژ اعتباری به اعتباری صورت می پذیرد که در ادامه در مورد نحوه اجرای هر کدام توضیح می دهیم:

 

 

 

انتقال شارژ سیم کارت های دائمی به اعتباری

 

در این روش مشترکین دائمی سیم کارت همراه اول، در مواقع ضروری می توانند برای مشترکین اعتباری این اپراتور شارژ انتقال دهند. هزینه هر انتقال در این سرویس 40 تومان بعلاوه 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد که در پایان دوره به همراه مبلغ منتقل شده بر روی قبض مشترک سیم کارت دائمی محاسبه خواهد شد.

مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول برای انتقال شارژ می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

 

 

1. ارسال پیامک به سر شماره 8911

 

در این روش، پیشنهاد می شود مشترک ابتدا یک پیامک خالی به سرشماره 8911 ارسال نماید، تا از طریق سیستم یک پیامک راهنمایی که در آن توضیحات مربوط به نحوه صحیح ارسال پیامک انتقال شارژ بیان شده، دریافت نماید.

در پیامک ارسالی نحوه انتقال شارژ اینگونه توضیح داده شده است: مبلغ انتقال شارژ ( ريال )  * شماره مقصد ( با پیش شماره ) . مثلا اگر شماره گیرنده شارژ 09121111111 باشد و مبلغی که برای شارژ در نظر گرفتید، 10،000 ریال می باشد، کد ارسالی شما برای انتقال شارژ به سرشماره 8911 این گونه خواهد بود : 1000 * 09121111111

پس از انجام این کار، تاییدیه اطلاعات انتقال شارژ برای کاربر ارسال می گردد که در صورت درست بودن اطلاعات، کاربر با ارسال عدد یک به همین سرشماره، مراحل انتقال را تکمیل می نماید. در نهایت، پیامک تاییدیه انتقال شارژ هم برای کاربر و هم برای شماره مقصد ارسال می گردد.

 

 

 

2. شماره گیری کد دستوری # 141 * 10 *

 

در این روش که یکی از راحت ترین روش های انتقال شارژ میباشد، کاربر باید ابتدا کد دستوری # 141 * 10 * را شماره گیری کرده و بعد شماره مقصد ( شماره اعتباری همراه اول که قصد انتقال شارژ به آن را دارید ) را وارد نماید، بعد از وارد کردن مبلغ شارژ، تنها کافی است اپراتور پیامک تاییدیه شارژ را برای مشترک ارسال نماید تا مراحل انتقال شارژ تکمیل گردد.

 

 

 

3. استفاده از اپلیکیشن همراه من

 

برای استفاده از اپلیکیشن همراه من، لازم است مشترکین نسخه جدید این اپلیکیشن را بر روی گوشی های هوشمند خود نصب نمایند. سپس با ورود به آن در همان صفحه نخست، گزینه انتقال اعتبار را انتخاب کرده و در صفحه باز شده ی جدید، ابتدا مبلغ شارژ و سپس شماره اعتباری مقصد را وارد نموده و گزینه انتقال را لمس کنند تا مراحل انتقال اعتبار تکمیل گردد.

 

 

 

4. استفاده از وب سایت همراه من

 

مشترکین دائمی سیم کارت همراه اول می توانند با ورود به سامانه آنلاین همراه من، در بخش صورتحساب من، گزینه انتقال اعتبار را انتخاب کرده و مراحل انتقال را تکمیل نمایند.

 

 

 

 

انتقال شارژ سیم کارت های اعتباری به اعتباری

 

روش های انتقال شارژ همراه اول از خطوط اعتباری به اعتباری ( به استثنای کد دستوری ) بسیار مشابه روش های انتقال شارژ از خطوط دائمی به اعتباری می باشد، با این تفاوت که مبلغ انتقال داده شده در این سرویس، در لحظه انتقال از حساب مشترک اعتباری انتقال دهنده کسر می گردد.

 مشترکین اعتباری همراه اول می توانند در صورت تمایل با روش های زیر سیم کارت اعتباری دیگر را شارژ نمایند:

 

 

 

1. ارسال پیامک به سرشماره 8911

 

در این روش، مشترکین اعتباری همراه اول می توانند کاملا بر اساس دستورالعمل مشترکین دائمی (  مبلغ انتقال شارژ ( ريال )  * شماره مقصد ( با پیش شماره )) عمل کرده و یک سیم کارت اعتباری دیگر را شارژ نمایند.

 

 

 

2. شماره گیری کد دستوری# 142 * 10 *

 

مشترکین اعتباری همراه اول برای انتقال شارژ لازم است ،ابتدا کد دستوری  # 142 * 10 * را شماره گیری کرده و بعد شماره سیم کارتی که قصد انتقال شارژ به آن را داشته، وارد کرده و سپس مبلغ شارژ را مشخص نمایند. در نهایت باید منتظر بمانند تا پیامک حاوی تایید انتقال شارژ به شماره آنها ارسال گردد.

 

 

 

3. استفاده از اپلیکیشن همراه من

 

مشترکین اعتباری همراه اول، باید بعد از ورود به نسخه جدید اپلیکیشن همراه من، آیکون خدمات شارژ را انتخاب کرده و در بخش گزینه انتقال اعتبار مبلغ شارژ را مشخص نموده و با وارد کردن شماره مقصد، مراحل انتقال شارژ را تکمیل نمایند.

 

 

شرایط و قوانین این سرویس برای مشترکین اعتباری و دائمی  :

 

·        این سرویس مخصوص مشترکین همراه اول بوده و امکان انتقال شارژ از این طریق به سیم کارت های سایر اپراتورها وجود ندارد. 

·        در زمان استفاده از این سرویس، اگر سیم کارت مقصد در شبکه وجود نداشته باشد و یا بنا به هر دلیلی غیر فعال نامیده شود، امکان انتقال شارژ وجود ندارد.

·        این سرویس نیاز به فعال سازی نداشته و برای مشترکین اعتباری و دائمی همراه اول به صورت پیش فرض، فعال می باشد.

·        مبلغ شارژ باید به ریال وارد شود.

·        مبلغ انتقالی در این سرویس باید مضربی از 10،000 ریال و  بین 10،000 ريال تا 100،000 ريال باشد.

·        بعد از انتقال اعتبار، باید حداقل 5،000 ریال ( 500 تومان ) در اعتبار مشترکین اعتباری باقی مانده باشد.

·        فارغ از مبلغ انتقال داده شده، مدت زمان اعتبار مبلغ انتقال داده شده حداکثر 90 روز می باشد.

·        حداکثر مبلغ انتقال در طول یک ماه برای مشترکین اعتباری و دائمی  500،000 ریال ( 50،000 تومان ) می باشد.

·        پس از انجام موفقیت آمیز انتقال، پیامی مبنی بر موفقیت آمیز بودن انتقال، مبلغ انتقال یافته و اعتبار جدید برای مشترک انتقال دهنده و دریافت کننده اعتبار ارسال می گردد.

·        برای انتقال اعتبار نیاز به رمز نبوده و مشترکین دائمی و اعتباری می توانند بدن رمز انتقال، از این سرویس استفاده نمایند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با شرایط غیر نرمال، امکان استفاده از این سرویس را ندارند.

·        مشترکین دائمی همراه اول با رسیدن بدهی به 60 درصد ودیعه شان، امکان بهره مندی از این سرویس را تا زمان وصول بدهی از دست می دهند.

·        برای مشترکین دائمی همراه اول مبلغ انتقال اعتبار به علاوه کارمزد باید کمتر از میزان 60 درصد سقف بدهی مجاز مشترک انتقال دهنده اعتبار باشد.  

 

به طور کلی مسئولیت انتقال اعتبار به خطوط دیگران، بر عهده ارسال کننده اعتبار می باشد، لذا توصیه می گردد در حفظ و نگهداری از تلفن همراه خود نهایت دقت را به عمل آورید.

 



:: بازدید از این مطلب : 153
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اینترنت که این روزها بسیاری از مردم از طریق آن با هم دیگر ارتباط برقرار می کنند . این روز ها اینترنت برای بسیاری از مردم مهم شده است به واسطه کار هایی که باید از طریق اینترنت انجام دهند. این روز ها بسیار از مشاغل دولتی دیگر از طریق دورکاری کار انجام می دهند که اینترنت بسیار پر سرعت و خوب لازم دارند. این روز ها اینترنت بعد از تلاطم های فراوانی که داشته است به ساحل آرامش رسیده است. درست در فروردین امسال بود که اپراتور ها با گران کردن بسته های اینترنت باعث تعجب مردم شدند و باعث این شد که به یک بار قیمت ها افزایش چشمگیری داشته باشند . بعد از این اتفاقات بسیاری از اپراتور ها با دادن سرویس های بسیار جذاب و عالی و مقرون به صرفه باعث این بشوند که مردم با خیال راحت از اینترنت استفاده کنند اما مشکل اصلی مردم در مدیریت هزینه ایی است که برای اینترنت خرج می کنند

 هرچند که بر اساس مصوبه کمیسیون نظارت مقررات ارتباطات؛ اپراتورها موظف هستند قبل از اتمام اعتبار ( اعتبار حجمی یا زمانی ) و یا در صورت استفاده مشترکان بدون داشتن بسته تشویقی، پایان اعتبار بسته و استفاده از اینترنت تعرفه آزاد را در قالب پیامک به مشترکان اطلاع رسانی کنند، ولی هستند کاربرانی که به دلایل مختلف متضرر شده و مجبور به پرداخت هزینه عادی اینترنت می باشند.

برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی هر سه اپراتور فعال در کشور "طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت " را برای کاربران خود تدارک دیدند تا از این طریق از اعمال تعرفه اینترنت عادی برای مشترکین خود جلوگیری نمایند.

 

خبر امکان قطع مصرف اینترنت با تعرفه آزاد برای مشترکین در سال 99 توسط مدیر کل وقت دفتر حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی اطلاع رسانی شد:

"از آنجا که یکی از مشکلات همیشگی کاربران تلفن های همراه که گاهی بار مالی زیادی برای آنها تحمیل می کند، قطع نشدن اینترنت همراه بعد از تمام شدن بسته های اینترنتی و مصرف اینترنت به نرخ آزاد است، رگولاتوری با هدف شفاف سازی، مدیریت هزینه ها و جلوگیری از مصرف اینترنت با تعرفه آزاد برای کاربران، اپراتورها را ملزم کرد این کدهای دستوری را ایجاد کنند."

بعد از ابلاغ اين مصوبه، کلیه اپراتورها موظف به ایجاد کدهای دستوری و اطلاع رسانی لازم به مشترکین گردیدند. در ادامه به نحوه غیر فعال سازی اینترنت آزاد در اپراتورهای مختلف می پردازیم:

 

 

نحوه غیر فعال سازی اینترنت آزاد در اپراتور همراه اول

 

بر اساس اعلام روابط عمومی اپراتور همراه اول مصرف مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول با نرخ آزاد به ازاء هر کیلو بایت، در سایت های داخلی منتخب 2/0 ریال و در سایر سایت ها 4/0 ریال محاسبه می گردد. این تعرفه برای مشترکین اعتباری به ازاء هر کیلو بایت در سایت های داخلی منتخب 3/0 ریال و در سایر سایت ها 6/0 ریال می باشد.

بنابراین مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول که بسته اینترنت نداشته و تمایل دارند تا مصرف اینترنت به صورت آزاد را نیز غیر فعال سازند؛ می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

1.     استفاده از کد دستوری

در این روش که یکی از سریع ترین و راحت ترین روش های غیر فعال سازی مصرف اینترنت به صورت آزاد می باشد، مشترکین  سیم کارت های دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول می توانند با شماره گیری کد دستوری # 113 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 113 مربع ) نسبت به این امر اقدام نمایند. پس از شماره گیری کد اعلام شده، پیامی مبنی بر این که " درخواست شما بررسی و نتیجه از طریق پیامک ارسال خواهد شد."  برای مشترک نمایش داده می شود. سپس پیامک دیگری ارسال می گردد که غیر فعال سازی موفق اینترنت تعرفه آزاد ( قطع مصرف آزاد )  را به اطلاع مشترک می رساند.

البته مشترکین می توانند هر گاه که تمایل دارند با شماره گیری کد دستوری # 114 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 114 مربع ) نسبت به وصل مجدد اینترنت تعرفه آزاد اقدام نمایند.

 

2.     استفاده از اپلیکیشن یا نسخه وب همراه من

در این روش لازم است مشترک بعد از وارد شدن به اپلیکیشن همراه من ( My Mci) ، در بخش خدمات، گزینه قطع و وصل تعرفه آزاد را انتخاب نماید. سپس در صفحه جدیدی که برایش باز می گردد، کلید کشویی را در حالت غیر فعال قرار دهد. پس از اتمام کار، پیامکی برای کاربر ارسال می گردد که غیر فعال سازی موفق اینترنت تعرفه آزاد را به اطلاع او می رساند.

در صورتی که مشترک تمایل داشته باشد تا نسبت به وصل مجدد اینترنت تعرفه آزاد اقدام نماید، باید همین مسیر را دوباره طی کرده و کلید کشویی را در حالت فعال قرار دهد. در این صورت نیز مشترک پیامک فعال سازی موفق اینترنت با تعرفه آزاد را دریافت خواهد کرد.

 

 

نحوه غیر فعال سازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور ایرانسل

 

مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل نیز برای قطع مصرف اینترنت آزاد می توانند از روش های زیر استفاده نمایند:

 

1.     استفاده از کد دستوری

این روش که از راحت ترین روش های غیر فعال سازی اینترنت برای مشترکین ایرانسل به شمار می آید، با استفاده از کدهای USSD امکان پذیر است و مشترکین باید کد دستوری # 3 * 2 * 3* 555 *  ( ستاره 555 ستاره 3 ستاره 2 ستاره 3 مربع ) را شماره گیری نمایند، سپس از مشترک خواسته می شود تا با ارسال عدد یک، فعال سازی طرح کنترل مصرف آزاد را تایید نماید. بعد از تایید مشترک، پیامی مبنی بر این که"  درخواست شما برای طرح کنترل مصرف آزاد اینترنت ثبت و با پیامک فعال می شود"  از سوی اپراتور برای مشترک به نمایش در می آید. سپس پیامک دیگری برای مشترک ارسال می گردد که فعال سازی این طرح را تایید می نماید.

در صورتی که مشترک تمایل دارد تا این طرح را غیر فعال سازد ( مصرف اینترنت به صورت آزاد) می تواند کد دستوری# 4 * 3* 555 ( ستاره 555 ستاره 3 ستاره 4 مربع ) را شماره گیری نماید.

 

2.     استفاده از اپلیکیشن ایرانسل من

مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می توانند در نسخه وب ایرانسل من ( My Irancell )، گزینه سایر را انتخاب نموده و در بخش طرح کنترل مصرف آزاد، این طرح را فعال نمایند. کاربرانی که از اپلیکیشن ایرانسل من (  My Irancell ) استفاده می کنند نیز باید روی لوگوی ایرانسل زده و سپس روی گزینه پرونده کلیک کرده و طرح کنترل مصرف آزاد را فعال نمایند. در پایان پیامی برای مشترک از سوی اپراتور مبنی بر این که"  درخواست شما ثبت شد. لطفا تا دریافت پیامک فعال سازی منتظر بمانید." برای مشترک ارسال می گردد.

کاربران توجه داشته باشند در صورت فعال سازی طرح محدود سازی ( قطع مصرف آزاد )، گزینه غیر فعال سازی برای مشترک نمایش داده می شود. بنابراین مشترک با انتخاب آن می تواند دوباره از امکان استفاده از اینترنت بدون بسته بهره مند گردد.  البته توجه به این نکته ضروری است که طرح فعال سازی یا غیر فعال سازی کنترل دیتا در ایرانسل محدودیت روزانه داشته و مشترک در هر روز تنها یک بار می تواند مصرف اینترنت آزاد را قطع یا وصل نماید.

 

 

نحوه غیر فعال سازی مصرف اینترنت آزاد در اپراتور رایتل

 

با توجه به قیمت به صرفه مصرف آزاد اینترنت آزاد برای مشترکین اپراتور رایتل، امکان غیر فعال سازی مصرف آزاد اینترنت برای مشترکین رایتل وجود ندارد.

از سال گذشته اینترنت آزاد برای مشترکین رایتل به ازای هر گیگابایت اینترنت 4 هزار تومان در نظر گرفته شده است که در مقایسه با تعرفه اپراتورهای همراه اول و ایرانسل، تعرفه بسیار مقرون به صرفه ای می باشد و خیال مشترکین این اپراتور را از مصرف اینترنت با تعرفه آزاد راحت می سازد.

با توجه به این که نرخ محاسبه تعرفه اینترنت آزاد برای مشترکین رایتل یک دهم تعرفه دو اپراتور دیگر است، عملا رایتلی ها نیازی به غیر فعال سازی مصرف آزاد دیتا ندارند، ولی در صورت تمایل می توانند از طریق تنظیمات تلفن همراه خود، محدودیتی برای مصرف داده تعیین نمایند تا در صورت عبور از سقف مشخص، مصرف اینترنت سیم کارت به صورت خودکار غیر فعال گردد. البته کاربران اپراتورهای دیگر نیز می توانند از این روش برای مدیریت مصرف اینترنت خود استفاده نمایند.

 

مشترکین کلیه اپراتورها توجه داشته باشند؛ فعال و غیرفعال سازی سرویس مصرف اینترنت آزاد در تمامی اپراتورها کاملا رایگان می باشد و در صورت غیر فعال سازی سرویس تعرفه آزاد، امکان استفاده از اینترنت برای مشترک وجود نداشته و تنها در صورت داشتن بسته با حجم اینترنت می تواند از اینترنت استفاده نماید.

کاربران کلیه اپراتورها در صورت بروز هرگونه مشکل در دریافت این خدمات، می توانند با واحد پشتیبانی اپراتورها تماس گرفته و مشکل خود را مطرح نمایند، البته امکان ثبت شکایت در سایت اپراتورها نیز وجود دارد. در صورت عدم رسیدگی و یا دریافت پاسخ مناسب به شکایت ثبت شده، سرشماره 195 مرجع رسیدگی به این مسائل می باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها که پاندمی کرونا دارد به اتمام می رسد و بسیاری از افراد قصد خرید سیم کارت یا وسایلی را دارند که به آنها نیاز مبرم دارند. این روز ها بازار سیم کارت اوضاع بسیار جالبی دارد و اپراتور ها در تلاش هستند که بتوانند بازار را به نفع خود کنند. یکی از این اپراتورها که در حال تلاش است اپراتور ایرانسل است . این روز ها اپراتور ایرانسل در تلاش است که با سرویس های بسیار عالی بازار را به نفع خود کند . ایرانسل که در تلاش است با طرح های نوآورانه باعث این شود که افرادی که سیم کارت نداشته و علاقه مند به خرید سیم کارت هستند بتوانند اپراتور ایرانسل را انتخاب کنند. سرویس جدید ایرانسل که باعث شگفتی بسیاری از افراد جامعه شده است  و باعث  این می شود که ایرانسل نسبت به بقیه رقبا جلوتر بیفتد این است که هنگام برقراری تماس با مخاطب خود، میزبان بوده و هزینه ی تماس برقرار شده از سوی مشترک مقصد را تقبل نمایند. 

سرویس میزبان در زمان هایی که کاربران اعتباری ایرانسل شارژ کافی برای برقراری ارتباط نداشته و به صورت اضطراری، نیاز به برقراری تماس با یکی از دوستانشان دارند، بسیار مفید و کاربردی می باشد. زیرا مشترک تنها با شماره گیری یک کد می تواند با مخاطب مورد نظر تماس گرفته و در صورت موافقت او مبنی بر میزبانی تماس، بدون پرداخت هزینه ای با آنها صحبت کند.

برای برقراری ارتباط از طریق سرویس میزبان، مشترکین ایرانسل، می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

 

 

1.     استفاده از پیش کد 704

 

در این روش، مشترک اعتباری یا دائمی ایرانسل؛ باید شماره مشترکی را که می خواهند هزینه مکالمه را پرداخت کند؛ با پیش کد 704 شماره گیری نماید. پس از آن سیستم با مشترک مورد نظر تماس گرفته و در صورت موافقت او مبنی بر پرداخت هزینه تماس، ارتباط برقرار می شود.

به عنوان مثال اگر شماره مورد نظر شما برای میزبانی شماره 09351111111 باشد، برای استفاده از این سرویس، کافیست با اضافه کردن پیش کد 704 به ابتدای شماره، با شماره 70409351111111 تماس بگیرید. بعد از تماس شما با استفاده از این پیش کد، مخاطب تماس به یک سیستم گویا متصل می گردد و پیغام زیر را دریافت می کند:

"این سرویس میزبان تماس است، در صورت موافقت هزینه آن بر عهده ی شما است، برای موافقت کلید 1 و برای لغو کلید 2 را انتخاب نمایید. "

بنابراین بعد از شنیدن این پیغام، مشترک مورد نظر میتواند در صورت تمایل برای برقراری ارتباط و تقبل هزینه تماس، عدد 1 را شماره گیری نموده؛ در غیر این صورت با شماره گیری عدد 2 ، تماس را قطع نماید.

 

 

2.     استفاده از کد دستوری # شماره مقصد با صفر * 704 *

 

استفاده از کد دستوری هم می تواند یک روش آسان و سریع برای استفاده از سرویس میزبان ایرانسل باشد. به عنوان مثال اگر شماره مقصد 09351111111 می باشد، برای درخواست میزبانی مشترک باید کد را به این صورت شماره گیری نماید:

# 09351111111 * 704 * ، سپس تلفن گویا با فرد مورد نظر تماس گرفته و در صورت موافقت او با برعهده گرفتن هزینه تماس، ارتباط برقرار می شود.

 

شرایط و نکات طرح میزبانی:

·        این سرویس برای کلیه مشترکین اعتباری ایرانسل به صورت پیش فرض فعال می باشد.

·        دریافت کننده و درخواست کننده این سرویس هر دو باید از مشترکین اپراتور ایرانسل باشند.

·        در این سرویس تماس گیرنده ( کاربر مبدا ) می تواند مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل یا سیم کارت اعتباری ایرانسل باشد ولی دریافت کننده تماس فقط مشترک اعتباری است.

·        در صورتی که سیم کارت مشترکین دریافت کننده یا درخواست کننده سرویس میزبان به صورت یک طرفه مسدود باشد، امکان استفاده از این سرویس وجود ندارد.

·        اگر دریافت کننده تماس از یکی از طرح های تخفیفی ایرانسل استفاده می کند، هزینه تماس بر اساس همان طرح و تعرفه تخفیفی محاسبه می گردد.

·        در صورتی که دریافت کننده تماس در وضعیت رومینگ باشد، تمام تعرفه های این سرویس بر همان اساس محاسبه می شود.

البته مشترکین ایرانسل می توانند با استفاده از کد دستوری # 704 * از جزئیات بیشتر این سرویس، ویرایش فهرست مجاز یا غیر مجاز و سایر امکانات سرویس میزبان اطلاع یابند.

 



:: بازدید از این مطلب : 178
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

در این سالها بعضی از افراد به دلیل داشتن چند شغل نیاز مبرم به چند سیم کارت دارند که بعد از مدتی ممکن است که دیگر نیازی به ان سیم کارت ها نداشته باشند.این روز ها سازمان تنظیم مقررات به افرادی که چند سیم کارت دارند اطلاع رسانی میکند تا بایت این نوع سیم کارت های به مشکل این افراد نخورند.ممکن استت برای مالکان صاحب سیم کارت مشکلاتی به وجود آورد که سازمان  تنظیم مقررات با روش های مختلف از این نوع قضیه جلوگیری میکند..این روزها دوباره برای بعضی از افراد از طریق سازمان تنظیم مقررات پیامکی ارسال شده است مبنی بر استفاده نکردن از آن سیم کارت  و اینکه چند سیم کارت به نام افراد می باشد. این افراد می توانند  برای غیر فعال کردن و مسدود سازی سیم کارت های خود اقدام کنند تا به مشکلی بر نخورند و برای خودشان دردسری ایجاد نشود که این کار بسیار جالب و خوب  و موثر بوده از سوی سازمان تنظیم مقررات

بنا به گزارش ایرنا، به تازگی پیامک هایی از سوی سازمان تنظیم مقررات به مردم ارسال گردیده است که آن ها را از تعداد سیم کارت هایی که به نامشان است، مطلع می کند. این اقدام که در راستای حمایت از حقوق مصرف کننده صورت پذیرفته؛ گامی است بسیار مهم در کاهش جرایمی که از سوی عده ای سودجو در فضای مجازی انجام می پذیرد. این افراد با استفاده از اسناد هویتی دیگران، اقدام به خرید سیم کارت کرده و با کمک آنها جرائم مختلفی را انجام می دهند که در نهایت مشکلات عدیده ای را برای صاحبان سیم کارت ایجاد می کند.

 

در همین مورد، پیمان قره داغی، مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی توضیح داد: " در گذشته مردم برای اطلاع از تعداد سیم کارت هایی که به نامشان ثبت شده، باید از طریق سرشماره  3000150 درخواست خود را ارسال و جوابش را دریافت می کردند. طبیعی است که بسیاری از مردم به دلیل عدم آگاهی از این روش ها، اطلاعی از این که چند سیم کارت به نامشان ثبت شده؛ ندارند. به همین دلیل سازمان تنظیم مقررات تصمیم گرفت از طریق سرشماره مشخص برای تمام کاربران اپراتورها، پیامک ارسال کرده و آنها را از مالکیت سیم کارت ها مطلع کنند."

از آنجا که در سال های اخیر جرایم سایبری و کلاهبرداری های اینترنتی و پیامکی به میزان قابل توجهی رشد داشته و این افراد تلاش می کنند تا با استفاده از روش های مختلف؛ اعتماد کاربران را جلب کرده و با اعمال فیشینگ به راحتی کلاهبرداری کنند، لازم است که علاوه بر کاربران، مسئولان امر نیز نسبت به این موضوع هوشیاری کامل داشته و با انجام محدودیت ها، شرایط را برای انجام چنین اعمال مجرمانه ای سخت تر کنند.

 

مدیر کل حفاظت از حقوق مصرف کننده سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در ادامه افزود: " اکنون در" درگاه ملی خدمات دولت هوشمند " نیز امکانی وجود دارد تا افراد ثبت نام کنند و با ورود به بخش خدمات مستقیم، خدمات امور عمومی را انتخاب کنند تا آنها را به سمت سرویس ها هدایت کند. در این مرحله می توانند با ورود به بخش تعداد خطوط مشترکین تلفن سیار و ثابت، از تعداد خطوط همراه و ثابتی که به نام آنها وجود دارد، مطلع خواهند شد."

سپس ایشان تاکید نمودند: " افرادی که از طریق پیامک ارسالی متوجه میشوند سیم کارت ثبت شده متعلق به آن ها نیست، باید با مراجعه به سایت اپراتورها، شماره کد دستوری و در برخی موارد مراجعه حضوری، سیم کارتی که به نامشان نیست را مسدود و یا مدیریت کنند. ما جلسات متعدی با تمام اپراتورها داشتیم تا آنها زیر ساخت مناسب برای این استعلام را مهیا کنند که این اتفاق نیز رخ داد. اکنون حتی نیاز به مراجعه حضوری برای مسدود سازی و مدیریت سیم کارت ها نیست و زیر ساخت مناسب برای انجام غیر حضوری این کار از طریق مراجعه به پورتال و تلفن های پشتیبانی مهیاست. همچنین اگر در مواردی خاص نیاز به مراجعه حضوری باشد، کاربران می توانند به عاملان فروش سیم کارت در سراسر کشور مراجعه کنند."

 

با توجه به این که کلاهبرداران مجبورند برای ادامه روند کلاهبرداری، همواره شماره های خود را تغییر دهند و برای ارسال پیامک از یک شماره ثابت استفاده نکنند، برای ادامه این روند آنها از لحظه ای غفلت و یا نا آگاهی دیگران سوء استفاده کرده و با خرید سیم کارت به نام دیگران، اقدام به ارتکاب جرم و تخلف می کنند که این جرایم به نام مالک سیم کارت ثبت می گردد. زیرا بر اساس قانون در صورت وقوع جرم با استفاده از سیم کارت مانند کلاهبرداری یا مزاحمت تلفنی، تنها مالک سیم کارت ( حتی اگر سیم کارت در تصرف وی نباشد) باید در مراجع قضایی حضور یافته و نسبت به جرم صورت پذیرفته؛ پاسخگو باشد.

قره داغی درباره سوء استفاده هایی که از طریق سیم کارت انجام می گیرد، توضیح داد: " اکنون یک سری پیامک های جعلی برای کاربران ارسال می شود که با کلیک روی آنها حساب افراد خالی شده و اصطلاحا فیشینگ صورت می گیرد. برای تحقیقات در خصوص این تخلف و تخلفات دیگر مانند مزاحمت تلفنی و اینترنتی، اولین اتهام متوجه صاحب سیم کارت است. "

 

ایشان در پاسخ به این سوال که با وجود سخت گیریهای زیادی که در شرایط کنونی برای دریافت سیم کارت وجود دارد، چگونه افراد سودجو می توانند با استفاده از اسناد هویتی دیگران، اقدام به خرید سیم کارت نمایند، گفت: " اکنون مدتی است که احراز هویت به صورت رمز یکبار مصرف ( OPT ) انجام می شود و قوانینی برای آن در نظر گرفته شده که نمی توان آن را دور زد. اما در گذشته که خرید سیم کارت با این میزان سخت گیری همراه نبود، افرادی از خلا قانونی سوء استفاده کردند و با استفاده از اسناد هویتی دیگران، سیم کارت هایی را با نام خود زدند که صاحب شان از آن خبر ندارند."

حال که با ارسال پیامک از سوی سازمان تنظیم مقررات، همه کاربران از تعداد سیم کارتی که به نامشان می باشد؛ آگاهی پیدا کردند لازم است مشترکین کلیه اپراتورها این پیامک را جدی گرفته و نسبت به مسدود سازی سیم کارت هایی که در تصرف آن نیست؛ اقدام نمایند.

 

برای این کار اپلیکیشن همراه من (my mci ) در همراه اول، اپلیکیشن ایرانسل من ( my irancell)  در ایرانسل و اپلیکیشن رایتل من ( my rightel) در رایتل، شاتل ( my shatel) و سامانتل ( my samantel ) آماده ارائه خدمات مبتنی بر مسدود سازی سیم کارت به مشترکین خود می باشند. مشترکین سیم کارت های مجازی تلفن همراه ( MVNO) مانند : های وب، آپ تل و لوتوس نیز می توانند با مراجعه به وب سایت اپراتور مربوطه و انتخاب یکی از گزینه های " عدم نیاز به سیم کارت" یا "عدم اطلاع از صدور سیم کارت " نسبت به سلب مالکیت سیم کارتی که در آن اپراتور به نامشان ثبت شده؛ اقدام نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 11 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور ایرانسل در این سالها توانسته با دادن اینترنت پرسرعت و عالی رضایت بسیاری از مخاطبانش را بدست آورد. ایرانسل در این سالها با دادن سرویس های  جذاب و جالب و با دادن هدایای بسیار جذاب و عالی و مقرون با صرفه توانسته رضایت بیشتر مخاطبانش را بدست آورد. این روز ها در بازار سیم کارت بیشترین تعداد سیم کارت های  اعتباری  فعال برای اپراتور ایرانسل است . در این میان برای کسانی که این نوع سیم کارت را دارند یک سختی وجود دارد و آن هم شارژ دوباره این نوع سیم کارت است که برای بسیاری از مردم  اذیت به وجود می آورد. این روز ها اپراتور ایرانسل در تلاش است که با راه کار های مختلف بتواند این دغدغه بزرگ را بر مخاطبانش حل بکند. ایرانسل در تلاش است که با دادن سرویس های مختلف در راستای تسهیل عملکرد و راحتی بیشتر مشترکین اعتباری این اپراتور صورت گرفته است، به روش های مستقیم و غیر مستقیم انجام می پذیرد:

 

1.     روش مستقیم

 

در این روش، تنها با وارد کردن شماره تلفن اعتباری، و انتخاب مبلغ شارژ، سیم کارت مورد نظر شارژ می گردد. برخی از اصلی ترین روش های شارژ مستقیم به شرح ذیل می باشد.

 

·        شارژ آنلاین

این روش یکی از آسان ترین و پرکاربردترین روش های شارژ مستقیم سیم کارت های اعتباری می باشد که به جز 9% مالیات بر ارزش افزوده هیچ هزینه اضافی به صورت حساب مشترک اضافه نمی شود. در این روش مشترک باید از بین گزینه های مختلف به نمایش درآمده، مقدار شارژ مورد نظر را انتخاب نموده و مبلغ شارژ را بدون کارمزد به صورت اینترنتی پرداخت کند، مبلغ مالیات هر گزینه مصوبه دولتی بوده و به صورت مستقیم به خزانه دولت واریز می شود.

 

·        اپلیکیشن ایرانسل من

برنامه پرکاربرد" ایرانسل من " به عنوان مرجع کلیه خدمات و سرویس های ایرانسل یکی از کاربردی ترین و مفیدترین اپلیکیشن های موجود در بازار می باشد. مشترکین اعتباری ایرانسل می توانند  با نصب این برنامه، به راحتی سیم کارت خود را شارژ نمایند.

 

·        کد خرید شارژ ایرانسل

استفاده از کد دستوری # 1 * یکی دیگر از روش های کاربردی خرید شارژ ایرانسل است که کاربران به راحتی می توانند با استفاده از این کد دستوری و انتخاب مبلغ مورد نظر، سیم کارتشان را به طور مستقیم شارژ کنند.

 

 

 

2.     کد رمز شارژ ایرانسل

 

در این روش که کاربر به صورت غیر مستقیم سیم کارت خود را شارژ می کند، زمانی مناسب است که مشترک می خواهد رمز شارژ ایرانسل را دریافت کرده و با کد ایرانسل برای شارژ، از آن استفاده نمایید. بعد از خرید کد رمز، مشترک می تواند به روش های مختلفی که در ادامه بیان خواهد شد، سیم کارت خود را شارژ کند.

 

انواع شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل:

بعد از خرید شارژ، نحوه شارژ سیم کارت اعتباری ایرانسل خصوصا برای کسانی که به تازگی سیم کارت این اپراتور را تهیه نموده اند، می تواند یک چالش بزرگ باشد. از آنجا که آشنایی با روش های مختلف شارژ سیم کارت می تواند در زمان نیاز بسیار کاربردی و مفید باشد، در این قسمت روش های مختلف شارژ ایرانسل را بررسی می کنیم:

 

·        شارژ عادی

در این روش که سیم کارت دقیقا به اندازه مبلغ شارژ خریداری شده، شارژ می گردد، مشترک باید با وارد کردن رمز خریداری شده با استفاده از کد"  # رمز شارژ 12 یا 16 رقمی * 141" سیم کارت خود را به صورت معمولی شارژ نماید.

 

·        شارژ اضطراری

این سرویس در شرایطی که شارژ اعتباری مشترک تمام شده باشد و مشترک بنا به هر دلیلی نمی تواند شارژ بخرد، یک راهکار اساسی و کاربردی است. تنها شرط لازم برای برخورداری از این سرویس این است که از عضویت مشترک در شبکه ایرانسل سه ماه گذشته باشد و ماهانه حداقل 10،000 تومان در این شبکه تراکنش انجام داده باشد.

مشترکین اعتباری ایرانسل برای دریافت شارژ اضطراری می توانند کد دستوری # 815 * را شماره گیری نمایند و یا وارد اپلیکیشن" ایرانسل من" شده و گزینه شارژ اضطراری را انتخاب نمایند. البته کاربران توجه داشته باشند، با اولین شارژ به ازاء هر 500 تومان شارژ اضطراری، علاوه بر مبلغ شارژ، 50 تومان کارمزد نیز از حساب کاربر کسر می گردد.

 

·        شارژ شگفت انگیز پلکانی

بر اساس اعلام روابط عمومی ایرانسل، مشترکین اعتباری این اپراتور می توانند در زمان خرید شارژ، با استفاده از این روش از 10% تا 30% اعتبار خود را افزایش دهند. این افزایش شارژ که تحت عنوان شارژ هدیه در اختیار مشترک قرار می گیرد از محدودیت زمانی برخوردار است و لازم است مشترک برای برای برقراری مکالمه، ارسال پیامک و پیام چند رسانه ای ایرانسلی یا استفاده از اینترنت از آنها استفاده نماید. البته توجه به این نکته هم الزامی است که هرچقدر مبلغ شارژ خریداری شده بیشتر باشد، علاوه بر افزایش مدت اعتبار، میزان اعتبار شارژ هدیه بالاتر خواهد رفت.

شارژ شگفت انگیز پلکانی به دو طریق صورت می پذیرد: شارژ شگفت انگیز مستقیم و شارژ شگفت انگیز عادی.

 

1.     شارژ شگفت انگیز مستقیم

در این روش که مبلغ شارژ هدیه به صورت مستقیم به اعتبار نهایی شارژ اضافه می شود و باید در بازه زمانی مشخصی مصرف گردد، میزان شارژ و مدت اعتبار آن بر اساس جدول ذیل می باشد:

 

 

نوع شارژ

میزان اصلی شارژ شگفت انگیز

میزان هدیه شارژ شگفت انگیز

اعتبار اصلی شارژ شگفت انگیز + هدیه

مدت اعتبار شارژ شگفت انگیز + هدیه

50,000 ريال

50,000 ريال

5,000 ريال

55,000 ريال

5 روز

100,000 ريال

100,000 ريال

15,000 ريال

115,000 ريال

7 روز

200,000 ريال

200,000 ريال

50,000 ريال

250,000 ريال

15 روز

300,000 ريال

300,000 ريال

90,000 ريال

390,000 ريال

20 روز

 

مبالغ ذکر شده در جدول با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

 

2.     شارژ شگفت انگیز عادی

شارژ شگفت انگیز عادی که نسبت به شارژ شگفت انگیز مستقیم از تنوع کمتری برخوردار است، یکی دیگر از روش های شگفت انگیز شارژ سیم کارت های اعتباری ایرانسل می باشد که مبلغ شارژ و مدت استفاده از آن مطابق جدول ذیل می باشد:

 

نوع شارژ

میزان اصلی شارژ شگفت انگیز

میزان هدیه شارژ شگفت انگیز

اعتبار اصلی شارژ شگفت انگیز + هدیه

مدت اعتبار شارژ شگفت انگیز + هدیه

50,000 ريال

45,872 ريال

4,587 ريال

50,459 ريال

5 روز

100,000 ريال

91,743 ريال

13,761 ريال

105,504 ريال

7 روز

200,000 ريال

183,486 ريال

45,872 ريال

229,358 ريال

15 روز

 

مبالغ ذکر شده در جدول یا احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

 

نکات و شرایط استفاده از شارژ شگفت انگیز

3.     اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز تنها برای سرویس های مکالمه، پیامک، پیام چند رسانه ای و اینترنت همراه قابل استفاده می باشد.

4.     امکان خرید بسته با اعتبار هدیه شارژ شگفت انگیز وجود ندارد.

5.     امکان استفاده از شارژ شگفت انگیز پلکانی در زمان رومینگ وجود ندارد.

6.     پس از پایان اعتبار شارژ شگفت انگیز، کاربر می تواند از طرح های تشویقی دیگر ایرانسل استفاده نماید.

7.     امکان برقراری تماس با مرکز تماس ایرانسل ( سرشماره 700) با شارژ شگفت انگیز وجود دارد.

 

مشترکین اعتباری ایرانسل برای برخورداری از شارژ شگفت انگیز باید برخلاف همیشه که کد شارژ را با استفاده از کد دستوری 141 وارد می کردند این بار از کد 144 استفاده نمایند.  نحوه ی وارد کردن  شارژ شگفت انگیز به این صورت می باشد:   # رمز شارژ 12 یا 16 رقمی * 144 *

 

شارژ شگفت انگیز ایرانسل مناسب کسانی است که در مدت زمان کوتاه نیاز به استفاده زیاد از مکالمه تلفن همراه دارند، زیرا بعد از شارژ سیم کارت به صورت شگفت انگیز، علاوه بر مبلغ شارژ، مبلغی هم به عنوان هدیه به کاربر تعلق می گیرد که می تواند باعث کاهش هزینه ها گردد. مشترکین می توانند با شماره گیری کد دستوری # 1 * 141 *  ( ستاره 141 ستاره 1 مربع ) از وضعیت باقی مانده شارژ خود آگاهی پیدا کنند.

علاوه بر موارد ذکر شده، اپراتور ایرانسل سرویس جدیدی را تحت عنوان سرویس اینترنت اضطراری، در اختیار مشترکینی قرار می دهد که نیاز فوری به اینترنت دارند. شرایط این سرویس کاربردی و مفید به شرح ذیل می باشد:

 

·        سرویس اینترنت اضطراری

بر اساس این سرویس، در مواقعی که حجم اینترنت مشترک به پایان رسیده و مشترک اعتبار کافی برای استفاده از اینترنت آزاد یا خرید بسته جدید را نداشته باشد؛ می تواند بدون نیاز به پرداخت آنی یک بسته اینترنت اضطراری با اعتبار یک روزه دریافت کند. هزینه این بسته اضطراری در شارژ بعدی به صورت خودکار از حساب مشترک کسر می گردد.

 

بسته های اینترنت اضطراری ایرانسل

بسته 

قیمت

10,000 ريال شارژ اضطراری

11,000 ريال

20,000 ريال شارژ اضطراری

22,000 ريال

50,000 ريال شارژ اضطراری

55,000 ريال

100,000 ريال شارژ اضطراری

110,000 ريال

 

در تمامی روش های ذکر شده، لازم است مشترک بعد از وارد کردن رمز، چند ثانیه ای منتظر بماند تا سیم کارت شارژ گردد. بنابراین اگر سیم کارت شارژ نشد و یا مشکلی در مراحل شارژ سیم کارت به وجود آمد، می توانید با شماره 700 از طریق خطوط ایرانسل و شماره گیری 09377000000 از طریق سایر خطوط با پشتیبانی ایرانسل تماس گرفته و مشکل خود را با کارشناسان این اپراتور در میان بگذارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 175
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اینترنت که در این چند سال بسیار مهم شده است به خصوص در زمان پانمی کرونا به خاطر دانش آموزان و دانشجویان و مشاغلی که باید در خانه می ماند و کار میکردند.درست در فروردین امسال بود که  خبری باعث شوکه مردم شد و آن هم گران شد بسته های اینترنت  توسط اپراتور های سیم کارت. بعد از اجرای این طرح مردم به دنبال راهکار هایی گشتند که بتوانند به درتی از اینترنت استفاده کنند و از سرویس ها و هدایایی که اپراتور ها می دهند استفاده کنند و بسیاری از مردم به دنبال این هستند که  هزینه اینترنت خود را کاهش بدهند. در این مدت اپراتور ها با طرح های بسیار جذاب و مقرون به صرفه ایی که گذاشتند باعث شده که   اکثر مردم از این سرویس های استفاده کنند . راهکار های بسیار مختلفی وجود دارد تا مردم بتوانند با رعایت کردن آنها بتوانند که بسته های اینترنت خود را به درستی  استفاده کنند و از آنها بهره مند شوند

همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور به منظور جلب رضایت بیشتر مشترکین طرح های تشویقی و خدمات مختلفی را در مناسبت های خاص در نظر گرفته که بر اساس آنها هدایایی به کاربران تعلق می گیرد که در بیشتر موارد اینترنت رایگان شامل آنها می شود. البته بعضی از طرح ها و خدماتی که در این مطلب بیان می شود، سالانه یا مناسبتی بوده و مشترک فقط یک بار در سال می تواند از آنها استفاده نماید ولی از آنجا که تنوع این خدمات کم نیست، به عنوان یک راهکار کاربردی برای کاهش هزینه های اینترنت در نظر گرفته می شود.

بنابراین اگر به دنبال ترفندهای دریافت حجم اینترنت به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه می گردید، ما را در این مطلب همراهی کنید.

 

 

 

·        خرید سیم کارت دائمی جوانان

 

یکی از راهکارهای بهره مندی از اینترنت رایگان، خرید سیم کارت دائمی جوانان می باشد که از اردیبهشت 1401 با 50% تخفیف به قیمت تنها 80 هزار تومان در اختیار جوانان 18 تا 30 ساله ای که تا کنون سیم کارت دائمی نداشتند، قرار می گیرد.

 

آنچه این خرید را هیجان انگیزتر و منحصر بفرد تر می سازد؛ بسته خوش آمد این سیم کارت می باشد که شامل:

 

·        10 گیگابایت اینترنت به مدت 30 روز که همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می شود.

·        10 گیگابایت اینترنت به مدت 4 ماه که به صورت خودکار در 4 ماه متوالی و از ماه دوم فعال سازی سیم کارت برای مشترک فعال می شود.

·        200 دقیقه مکالمهدرون شبکه و تلفن ثابت که از زمان فعال سازی به مدت 30 روز قابل استفاده می باشد.

·        20 دقیقه مکالمه خارج شبکه از زمان فعال سازی به مدت 30 روز قابل استفاده می باشد.

 

بر اساس این طرح، خرید و فعال سازی سیم کارت جوانان به ازای هر کد ملی تنها یک بار امکان پذیر است.

 

 

 

·        خرید سیم کارت دائمی

 

در طرح فروش سیم کارت های دائمی همراه اول، مشترکین می توانند ضمن بهره مندی از خدمات و سرویس های اپراتور همراه اول، از بسته خوشامد هدیه این خرید نیز بهره مند گردند.

 

سیم کارت دائمی فیروزه ای همراه اول با قیمت 14،000،000 ریال از بسته خوش آمد 180 گیگابایت اینترنت 6 ماهه ( هر ماه 30 گیگابایت )، بسته 6 ماهه هر ماه 1800 دقیقه مکالمه درون شبکه و 3000 پیامک برخوردار است.

 

سیم کارت دائمی زمردی همراه اول با قیمت 1،668،000 ریال از بسته خوش آمد 30 گیگابایت اینترنت یک ماهه، 50% تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه برخوردار می باشد.

 

سیم کارت دائمی عادی همراه اول با قیمت 1،308،000 ریال از بسته خوش آمد 30 گیگابایت اینترنت یک ماه، 50%  تخفیف مکالمه درون شبکه و 100 پیامک رایگان ماهیانه به مدت 6 ماه برخوردار می باشد.

 

 

 

·        نصب نسخه جدید اپلیکیشن همراه من

 

اپلیکیشن همراه من به عنوان یکی از پرکاربردترین اپ های موجود در بازار؛ مرجع خدمات غیر حضوری اپراتور همراه اول می باشد که خدمات کاربردی زیادی را در اختیار مشترکین همراه اول قرار می دهد.

 

کلیه مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول  و سیم کارت اعتباری همراه اول که دارای گوشی هوشمند هستند، می توانند با نصب نسخه ی جدید اپلیکیشن همراه من؛ علاوه بر بهره مندی از قابلیت ها و امکانات گسترده این اپ؛ بسته اینترنت 10 گیگابایت اینترنت رایگان سه روزه هدیه بگیرند.

 

 برای دریافت این هدیه لازم است؛ کاربر پس از نصب نسخه جدید همراه من، حالت پیشرفته اپلیکیشن را انتخاب نماید، در صفحه اصلی این اپ در قسمت" طرح تشویقی"؛  در صورتی که مشترک قبلا این هدیه را دریافت نکرده باشد، تب هدیه برایش به  نمایش در خواهد آمد. بعد از تایید این بخش، مشترکین می توانند در زمان دلخواه به این قسمت مراجعه کرده و آن را فعال نماید.

مشترکین توجه داشته باشند، هر کاربر فقط یک بار می تواند از این طرح استفاده نماید و نمی توان با حذف برنامه و نصب مجدد، دوباره از این طرح بهره مند گردید.

 

 

 

·        هدیه تولد

 

کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی (به جز مشترکین شرایط خاص و با بدهی معوقه)  و اعتباری ( به جز مشترکین با وضعیت قطع یک طرفه و دو طرفه و سلب امتیاز ) همراه اول می توانند در روز تولد خود یکی از سه مورد زیر را به عنوان هدیه از همراه اول دریافت نمایند:

 

·        24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه که با شماره گیری کد دستوری # 411 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 411 مربع ) فعال می گردد.

 

·        2 گیگابایت اینترنت رایگان یک روزه که با شماره گیری کد دستوری # 4121 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 4121 مربع ) فعال می گردد.

 

·        120 امتیاز باشگاه فیروزه ای ( معادل 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه + 200 مگابایت اینترنت ) که با شماره گیری کد دستوری # 413 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 413 مربع ) فعال می گردد.

 

توجه به این نکته ضروری است که امکان استفاده از این هدیه ها؛ فقط در روز تولد وجود داشته و مشترک باید در روز تولد نسبت به فعال سازی آنها اقدام نماید. البته اگر بسته فعال دارید، نگران نباشید، زیرا اولویت استفاده با بسته تولد مشترک می باشد.

 

 

 

·        دوشنبه سوری همراه اول

 

دوشنبه آخر هر ماه؛ همراه اول در طرح دوشنبه سوری خود هدایایی به مشترکین سیم کارت های دائمی، اعتباری و انارستان اعطا می کند که این هدیه شامل بسته های رایگان اینترنت  500 مگابایتی تا 100 گیگابایتی یک روزه ( از 5 صبح تا 17 عصر) و همچنین بسته مکالمه رایگان درون شبکه و ثابت از 10 تا 100 دقیقه می باشد که به صورت کاملا تصادفی و رندوم به کاربران اختصاص می یابد.

 

مشترکین برای دریافت این هدایا فقط کافی است؛ در روز دوشنبه پایان هر ماه کد دستوری # 64 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 64 مربع ) را شماره گیری نمایند تا مشمول این طرح گردند.

 

 

 

·        تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی

 

بر اساس این طرح، مشترکین اعتباری همراه اول می توانند بدون خرید سیم کارت جدید، سیم کارت اعتباری خود را به  سیم کارت های دائمی تبدیل کرده و نه تنها از خدمات بی نظیر مشترکین دائمی همراه اول بهره مند گردند بلکه از بسته خوش آمد تبدیل سیم کارت نیز استفاده نمایند.

 

هزینه تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی در حال حاضر با 30% تخفیف فقط 70،000 تومان بوده که 36،000 تومان این مبلغ بابت تضمین پرداخت در نظر گرفته می شود. علاوه بر این بسته خوش آمد سیم کارت جدید نیز که شامل 30 گیگابایت اینترنت به مدت یک ماه از زمان فعال سازی می باشد، به این مشترکین تعلق می گیرد.

 

 

 

·        تعویض سیم کارت به یوسیم ( USIM )

 

سیم کارت یوسیم، سیم کارتی است که امکان بهره مندی از اینترنت نسل 4 و 4.5 را برای کاربر فراهم می کند. بر اساس این طرح کلیه مشترکین سیم کارت های همراه اول می توانند در بازه زمانی این طرح، سیم کارت فعلی خود را با سیم کارت یوسیم تعویض نموده و علاوه بر اتصال به شبکه پرسرعت نسل 4 و 4.5 اینترنت همراه اول، از هدیه بسته اینترنت رایگان بهره مند شوند.

 

این هدیه برای مشترکین دائمی 20 گیگابایت و برای مشترکین اعتباری 15 گیگابایت در نظر گرفته شده است. دقت داشته باشید در صورت تعویض سیم کارت به یوسیم، شماره مشترک تغییر نمی کند و صرفا فناوری سیم کارت پیشرفته تر و به روز تر خواهد شد.

 

 

 

·        خرید سیم کارت دانشجو

 

متقاضیان سیم کارت های دانشجویی همراه اول باید با ارائه کارت ملی و کارت دانشجویی اقدام به خرید این سیم کارت با اعتبار اولیه 5،000 ریال نمایند. بسته خوشامد سیم کارت دانشجویی به شرح ذیل می باشد:

 

·        بسته اینترنت 5 گیگابایتی 5 ماهه که به صورت خودکار 5 ماه متوالی؛ هر ماه یک گیگابایت همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته 50 دقیقه مکالمه 30 روزه درون شبکه و ثابت که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته  50 پیامک 30 روزه که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        تخفیف تعرفه مکالمه و پیامک درون شبکه دانشجویی

 

بر اساس این طرح، برای هر دانشجو تنها یک بار امکان خرید سیم کارت دانشجویی وجود دارد.

 

 

 

·        خرید سیم کارت اعتباری

 

متقاضیان سیم کارت های اعتباری همراه اول می توانند در بازه این طرح تشویقی، با خرید این نوع سیم کارت که از 5،000 ریال اعتبار اولیه برخوردار بوده از بسته خوش آمد آن نیز بهره مند گردند: جزئیات این طرح شامل موارد ذیل می گردد:

 

·        بسته اینترنت 5 گیگابایتی 5 ماهه که به صورت خودکار 5 ماه متوالی؛ هر ماه یک گیگابایت همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته 50 دقیقه مکالمه 30 روزه درون شبکه و ثابت که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

·        بسته  50 پیامک 30 روزه که به صورت خودکار همزمان با فعال سازی سیم کارت فعال می گردد.

 

بر اساس این طرح کلیه کاربرانی که سیم کارت های اعتباری همراه اول با هر پیش شماره ای را با نام خود فعال نمایند، مشمول این طرح شده و می توانند از بسته خوش آمد گویی استفاده نمایند.

 

 

 

·        هدیه شارژ جوانان

 

 در طرح هدیه شارژ جوانان، کلیه مشترکین اعتباری همراه اول که زیر 25 سال سن دارند، علاوه بر دریافت شارژ مربوطه، یک بسته هدیه اینترنت مطابق جدول زیر دریافت می کنند:

 

 

مبلغ شارژ

حجم بسته های اینترنت

مدت اعتبار

زمان استفاده از بسته

50,000 ریال

300 مگابایت

یک روزه

6 صبح تا 12 ظهر

100,000 ریال

1 گیگابایت

سه روزه

6 صبح تا 12 ظهر

200,000 ریال

3 گیگابایت

سه روزه

6 صبح تا 12 ظهر

500,000 ریال

8 گیگابایت

هفت روزه

6 صبح تا 12 ظهر

1,00,000 ریال

20 گیگابایت

هفت روزه

6 صبح تا 12 ظهر

 

بر اساس جدول فوق هر چه مبلغ شارژ بیشتر باشد، حجم و مهلت استفاده از اعتبار بسته اینترنت بیشتر است. برای فعال سازی نیز لازم است مشترکین کد دستوری ( ستاره 1 ستاره 115 مربع ) # 115 * 1 * و # 1223 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1223 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

 

 

·        هدیه شتاب در پرداخت

 

مشترکین دائمی همراه اول که قبض پایان دوره خود را حداکثر تا ششم هر ماه به صورت غیر حضوری پرداخت نمایند، بر اساس طرح هدیه شتاب در پرداخت، میتوانند یکی از هدیه های ذکر شده در ذیل را انتخاب نمایند:

 

·        یک روز ( 24 ساعت ) مکالمه درون شبکه

·        2 گیگابایت اینترنت یک روزه

·        75 امتیاز باشگاه مشتریان با مهلت مصرف تا پایان ماه

 

مشترکین توجه داشته باشند هدیه مکالمه و یا اینترنت رایگان به صورت اتوماتیک فعال نشده و کاربر باید با شماره گیری کد دستوری آنها را فعال نمایند.

 

 

درخواست

کد دستوری

فعال سازی 24 ساعت مکالمه رایگان درون شبکه

# 1151 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1151 مربع )

فعال سازی 2 گیگا بایت اینترنت یک روزه رایگان

# 11521 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 11521 مربع)

فعال سازی 75 امتیاز باشگاه مشتریان با مهلت مصرف تا پایان همان ماه

# 1153 * 10 * ( ستاره 10 ستاره 1153 مربع )

 

 

البته اپراتور همراه اول هر ساله به مناسبت ایام و اعیاد مختلف ملی و مذهبی مانند دهه کرامت، دهه فجر، عید قربان، عید فطر، عید نوروز، نیمه شعبان، روز پدر و ..... اینترنت رایگان به مشترکین خود هدیه می دهند که برای بهره مندی از آنها لازم است به وب سایت همراه اول سری بزنید تا از نحوه فعال سازی بسته ها مطلع شوید.

 

همچنین همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور فعال در کشور که از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورها برخوردار می باشد، در بعضی شرایط خاص به گروه بخصوصی از مشترکین خود اینترنت رایگان بدون هزینه هدیه می دهد. برای مثال در شرایط پاندمی کرونا و غیر حضوری شدن مدارس، به دانش آموزان، اساتید و معلمان تا 20 گیگابایت اینترنت رایگان اهدا شد.

 

علاوه بر مواردی که ذکر شد، روش هایی وجود دارد که به مشترکین کمک می کند تا هزینه مصرف اینترنت خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. استفاده از طرح اینترنت همراهی همراه اول؛ یکی از همین روش های مقرون به صرفه ای است که مشترکین دائمی و اعتباری می توانند از آن استفاده نمایند. بر اساس این طرح، مشترک می تواند با شماره گیری کد دستوری # 62 * 100 *  ( ستاره 100 ستاره 62 مربع ) بسته ای اینترنت مخصوص به خود را رویت نموده و در صورت تمایل تایید نماید. این بسته که کاملا بر اساس الگوی مصرف کاربر بوده، برای هر مشترک متفاوت می باشد.

 

در پایان توصیه می شود تا مشترکین به صورت مداوم طرح ها و خدمات همراه اول را در وب سایت این اپراتور بررسی نمایید و یا با مراجعه به صفحه اخبار همراه اول، از آخرین اخبار این اپراتور آگاهی پیدا کرده و در صورت تمایل نسبت به فعال سازی طرح ها اقدام نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همیشه در فصل تابستان  به خاطر تعطیلی مدارس اینترنت بسیار مهم می شود. در این این چند سال اینترنت یکی از ارکان مهم بوده به خاطر پاندمی کرونا و اکثر مشاغل و دانشگاه و مدارس با اینترنت به فعالیت می پرداختند. این روز ها که اکثر مشاغل به کار خود برگشتند و پاندمی کرونا تقریبا تمام شده و اکثر مردم به روال عادی زندگی برگشتند . حال  اپراتور های سیم کارت در تلاش هستند که با دادن سرویس های عالی و هدایا ویژه رضایت مشتریان شان را بگیرند. در این میان اپراتور های فعالی بسیار کار راحتی دارند. یکی از این شرکت های اپراتور رایتل است. رایتل در این چند ماه با دادن سرویس های بسیار جذاب و جالب توانسته است که رضایت کسانی که سیم کارت های رایتل را دارند کسب کند.. رایتل در این تابستان در تلاش است که  سهم بزرگ تری را در بازار سیم کارت به دست آورد و با دادن سرویس های بسیار جذاب مخاطبانش را زیاد تر بکند

با شروع فصل تابستان و آغاز تعطیلات تابستانی که طبیعتا استفاده بیشتر از اینترنت را به دنبال خواهد داشت، اپراتورها را بر آن داشت تا با ارائه طرح ها و سرویس های متنوع، حس مثبتی در کاربران ایجاد کرده و زمینه ساز تابستانی متفاوت و هیجان انگیز باشند. در همین راستا اپراتور رایتل به عنوان اپراتور سوم و سراسری تلفن های همراه در ایران به منظور ایجاد رفاه بیشتر و بالا بردن سطح رضایتمندی مشترکین خود، با شروع فصل تابستان، هدایای جذابی را برای خانواده رایتل در نظر گرفته است.

 

بر اساس اعلام روابط عمومی رایتل، کاربران رایتل می توانند از اول تیرماه تا پایان شهریورماه 1401 یک روز در هفته از طریق طرح روزهای رایتلی، هدایای جذابی دریافت کنند. اپراتور رایتل که در اجرای طرح های مقرون به صرفه و جشنواره های هیجان انگیز، سابقه درخشانی دارد، جشنواره روزهای رایتلی خود را در بازه زمانی تابستان 1401 اجرا می کند و به مشترکین خود از 200 مگابایت تا 100 گیگابایت اینترنت هدیه می دهد.

 

شرایط و نکات طرح هدیه روزهای رایتلی:

 

·        تمامی مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی رایتل که سیم کارتشان فعال میباشد، می توانند در این جشنواره شرکت نمایند.

·        هدایا به شکل کاملا تصادفی به مشترکین رایتل تعلق می گیرد.

·        مهلت استفاده از تمامی بسته ها صرف 24 ساعت یا یک شبانه روز بعد از فعال سازی می باشد.

·        هر شماره رایتلی در طول هفته، تنها یک بار امکان استفاده از هدیه رایتل را خواهد داشت.

·        تا زمان منقضی شدن بسته دریافتی، امکان دریافت بسته مجدد وجود نخواهد داشت.

 

با توجه به این که شرط لازم و کافی برای بهره مندی از هدایای طرح روزهای رایتلی، فعال بودن سیم کارت می باشد، بنابراین لازم است کاربران سیم کارت های دائمی رایتل که به دلیل بدهی سیم کارتشان قطع می باشد، نسبت به پرداخت بدهی و فعال نمودن سیم کارت دائمی خود اقدام نمایند. مشترکین اعتباری رایتل نیز که سیم کارتشان به دلیل عدم وجود اعتبار ریالی، مسدود می باشد، باید نسبت به پرداخت بدهی اقدام نموده و یا با خرید شارژ نسبت به فعال سازی سیم کارت اقدام نمایند تا بتوانند از طرح تابستانی رایتلی ها استفاده نمایند.

 

به همین منظور کاربران سیم کارت دائمی رایتل و سیم کارت اعتباری رایتل می توانند با مراجعه به اپلیکیشن رایتل من و یا شماره گیری کد دستوری 211 از وضعیت سیم کارت خود آگاهی پیدا کنند. البته این امکان در سایت رایتل نیز وجود داشته و کاربران می توانند بعد از مراجعه به این وب سایت به آدرس www. Rightel. ir ، در صفحه استعلام وضعیت سیم کارت مراجعه نموده و وضعیت سیم کارت خود را پیگیری نمایند.

در نهایت مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری رایتل که از سیم کارت فعال این اپراتور استفاده می کنند، برای دریافت هدیه می توانند از طریق " اپلیکیشن رایتل من" اقدام نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

ایرانسل در این چند وقت با دادن سرویس های  بسیار مناسب توانسته بین کسانی که سیم کارت ایرانسل را دارند رضایت کسب کند . ایرانسل که در این چند سال به واسطه اینترنت بسیار عالی که دارد توانسته  است بین مردم محبوب شود و  بازار سیم کارت را تا حدودی برای خود بکند. ایرانسل این روز ها توانسته است با برگزاری جشنواره های بسیار جذاب و عالی بین کسانی که سیم کارت ایرانسل دارند محبوب تر شود و به طریقی بخواهد از اپراتور های دیگر با برگزاری این نوع جشنواره ها  از بقیه اپراتور ها در بازار سیم کارت جلوتر بزند. این روزها اپراتور ایرانسل جشنواره بسیار جذابی را شروع کرده که برای دارندگان سیم کارت  ایرانسل جذاب است . ایرانسل با دادن جوایز اعجاب انگیز به کسانی که در این  جشنواره شرکت کرده اند  می دهد که میتواند برای افراد شرکت کننده بسیار جذاب و جالب باشد  و در ادامه هم جشنواره هایی منحصر بفرد و بی نظیر را برنامه ریزی کند

 تابستان امسال نیز ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور جایزه ویژه ای برای شرکت کنندگان در جشنواره تابستانی خود در نظر گرفته است که این جشنواره را به یکی از فراموش نشدنی ترین رویدادهای سال تبدیل می کند. جشنواره تابستانی ایرانسل که در بازه زمانی 1 تیرماه  تا 31 شهریورماه  1401 اجرا می شود، شامل حال کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری ایرانسل می گردد.

 

جایزه هیجان انگیز جشنواره ایرانسل در تابستان امسال؛ شامل 50 بسته اینترنت 10،000 گیگابایتی برای 50 نفر می باشد که این بسته جایزه تا یک سال پس از زمان فعال سازی بسته، اعتبار خواهد داشت. البته با توجه به این که 10،000 گیگابایت اینترنت حتی در یک سال هم به راحتی تمام نمی شود، ایرانسل به برندگان این جشنواره، 3 سیم کارت جداگانه هدیه می دهد که جایزه جشنواره در این سه سیم کارت تقسیم می شود. بنابراین هر برنده جشنواره می تواند جایزه اش را با دو نفر از دوستان یا عزیزانش تقسیم کند و هر سه با هم در طول یک سال از این بسته فوق العاده ی هیجان انگیز بهره مند گردند.

 

برای شرکت در جشنواره کافیست مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل با انجام تراکنش های مختلف مانند خرید شارژ، خرید بسته های اینترنت و مکالمه، خرید انواع سیم کارت های ایرانسل، پرداخت قبض و .... امتیاز کسب نماند. هر 10،000 تومان تراکنش برابر با یک امتیاز بوده و هر چه امتیاز مشترک بالاتر رود، شانس برنده شدن در جشنواره نیز بیشتر می شود.

 

برای آنکه مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی ایرانسل یکی از برندگان این جشنواره باشند، باید تراکنش های خود را در بازه زمانی تابستان به روش های زیر انجام دهند:

 

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من # 45 *

·        مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل من

·        مراجعه به وب سایت ایرانسل

·        شماره گیری کدهای دستوری : # 5 * ، # 6 * ، # 7 * ، # 555 * ، # 55 * ، # 4444 *

 

شرکت کنندگان در جشنواره دقت نمایند که خرید از محصولات و خدمات دیجیتال"  اپلیکیشن ایرانسل من"  شامل این جشنواره نمی شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 182
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 6 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

یک جامعه اگر می خواهد پیشرفت کند باید به جوانان و دانشجویان اعتماد کند تا بتواند پیشرفت کند و بتواند روز های بهتری را برای جامعه در نظر بگیریم. این روز ها همراه اول در ادامه طرح ها و هدایا و سرویس های بسیار عالی و مقرون به صرفه طرحی را شروع به آغاز کرده که بسیار می تواند به صرفه برای جوانان و دانشجویان باشد. طرح جدید که هدیه اکادمی نام دارد مخصوص کسانی است که سیم کارت های دانشجویی وجوان همراه اول را دارند واز آنها استفاده می کنند .چند وقت پیش همراه اول طرحی را برای جوان گذاشته بود که بسیار جالب و جذاب بود و امروز دوباره طرحی را برای جوانان و دانشجویان گذاشته که بسیار مقرون به صرفه و هم جذاب است. طرح اکادمی همراه اول که از 1 تیر شروع به فعالیت کرده است و در این طرح می توانند350 هزار تومان اعتبار هدیه آکادمی همراه اول جهت ثبت نام در دوره های ممتاز آکادمی بهره مند گردند.

بر اساس این طرح متقاضیان سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت های دائمی جوانان همراه اول که برای اولین بار میخواهند نسبت به خرید این نوع سیم کارت اقدام نمایند؛ می توانند با مراجعه به مراکز فروش و خدمات همراه اول و فروشگاه های آنلاین همراه اول ( با ارسال رایگان ) نسبت به خرید سیم کارت اقدام نموده و علاوه بر دریافت هدیه آکادمی از سایر امتیازات و مزایای این سیم کارت ها بهره مند گردند.

برای استفاده از این اعتبار هم مشترکین سیم کارت اعتباری همراه اول دانشجویی و دائمی جوانان می توانند به سایت آکادمی همراه اول به آدرس  https://hamrah.academy مراجعه کرده و از این اعتبار برای خرید دوره ها و برنامه های آموزشی آکادمی همراه استفاده نمایند.

 

شرایط و ضوابط طرح:

·        اعتبار هدیه آکادمی قابل تبدیل به وجه نقد نمی باشد.

·        اعتبار هدیه آکادمی صرفا اعتباری است که در حساب کاربری متصل به سیم کارت های مشترکین اعتباری دانشجویی و دائمی جوانان بوده و قابل انتقال به فرد دیگر نیست.

·        اعتبار تخصیص داده شده در این طرح صرفا جهت خرید دوره های آکادمی همراه بوده و مشترک می تواند در تمامی بخش های آکادمی از آن استفاده نماید.

·        اعتبار آکادمی برای مشترکین جدید سیم کارت های اعتباری دانشجو و سیم کارت های دائمی جوانان حداکثر تا 4 روز پس از فعال سازی سیم کارت می باشد.

·        برای مشترکین فعلی سیم کارت های دانشجویی و جوانان، اعتبار 350 هزار تومانی به صورت خودکار پس از ثبت نام در سایت آکادمی همراه اول فعال می گردد.

 

مشترکین سیم کارت های اعتباری دانشجویی و سیم کارت دائمی همراه اول جوانان می توانند در بازه زمانی طرح، پاسخ سوالات خود پیرامون تخصیص و نحوه استفاده از اعتبار هدیه را از طریق پشتیبانی آنلاین سایت آکادمی همراه اول دریافت نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

این روز ها همراه اول به واسطه سرویس های بسیار عالی و هدایای بسیار جذابی که به مردم داده است دوباره در بازار سیم کارت بسیار محبوب شده است و خواهان بسیاری پیدا کرده است .یکی از پیش شماره های همراه اول که در این سالها بسیار محبوب بوده دوباره مورد استقبال گسترده عموم مردم قرار گرفته است .پیش شماره 0912 این روز ها بسیار مورد استقبال مردم گرفته و خیلی از مردم می خواهند  از این پیش شماره راداشته باشند. بسیاری از افراد به دنبال این پیش شماره با قیمت بسیار پایین و مقبول هستند که فضا را برای کلاهبردارن به راحتی باز می کند. پیش از خرید این سیم کارت باید حواسمان به شیادان و کلاهبرداران باید باشد که نتواند از ما سوء استفاده کنند. این کلاهبرداری با آگاهی بسیار جذاب به سراغ کسانی مایند که می خواهند این پیش شماره را داشته باشند و بعد از گرفتن  جلب رضایت شما به راحتی از شما کلاهبرداری می کنند

البته خریداران باید در هنگام خرید هر نوع سیم کارتی دقت لازم را داشته باشند، ولی چون سیم کارت های 0912 از ارزش ریالی بیشتری برخوردارند و تقاضا برای خرید آنها همیشه زیاد است، بازار این سیم کارت بیشتر مورد توجه کلاهبرداران و شیادان می باشد و خریداران این پیش شماره محبوب بیشتر در معرض کلاهبرداری قرار دارند.

 

خرید یک سیم کارت 0912، مانند خرید هر کالای دیگری احتیاج به صرف هزینه و زمان دارد و افراد باید در تمامی مراحل خرید دقت و تیزبینی لازم را داشته باشند. زیرا این روزها که بسیاری از افراد، سیم کارت های خود را به صورت آنلاین به فروش گذاشته اند، شرایط برای کلاهبرداران آسان تر شده و آنها می توانند بدون شناسایی شدن، اعتماد افراد را جلب کرده و افکار شوم خود را اجرایی کنند.

به همین خاطر لازم دانستیم تا برای آگاهی خریداران به نکات مهمی که باید در هنگام خرید سیم کارت به آنها توجه کنید، اشاره کنیم:

 

به طور کلی فروشندگان سیم کارت های 0912 به دو دسته تقسیم می شوند:

فروشندگان عادی

فروشندگان  حرفه ای سیم کارت

 

 

فروشنده عادی و نحوه کلاهبرداری:

 

فروشنده عادی، فردی است که بنا به هر دلیلی قصد فروش سیم کارت خود را دارد و تلاش کرده تا با آگهی شماره به صورت آنلاین نسبت به فروش آن اقدام نماید. این فروشندگان که معمولا به پول فروش این سیم کارت ها احتیاج داشته، سیم کارت خود را با قیمتی ارزان تر از ارزش واقعی قیمت گذاری می کنند تا سریعتر و راحت تر به پول برسند. ولی باید بپذیریم که بسیاری از کلاهبرداران نیز از همین شگرد استفاده می کنند و به بهانه این که به پول احتیاج دارند، قیمت سیم کارت را ارزان تر از قیمت واقعی اعلام می کنند تا این گونه جلب اعتماد کرده و در نهایت به هدف خود برسند.

 بنابراین توصیه می شود در صورت مواجه با چنین آگهی هایی بلافاصله نسبت به استعلام قیمت از مراکز معتبر مانند وب سایت رندباز که به عنوان مرجع قیمت گذاری سیم کارت های مختلف، مورد اعتماد حرفه ای های این حوزه می باشد، مراجعه کنید. بعد از استعلام قیمت در بخش تعیین قیمت سیم کارت 0912 در رندباز و اطمینان از ارزش گذاری، پیشنهاد می شود، برای انتقال سند و پرداخت قیمت سیم کارت حتما به یک دفتر پیشخوان دولت مراجعه کنید. زیرا تجربه ثابت کرده است؛ فروشنده ای که قصد کلاهبرداری داشته باشد به شما پیشنهاد فروش به صورت غیر حضوری را می دهد و یا از حضور در مراکزی که شما معرفی می نمایید، سرباز می زند.

 

 

فروشندگان حرفه ای سیم کارت و نحوه کلاهبرداری:

 

با توجه به این که سیم کارت های 0912 از همان روزهای آغازین حضور در شبکه ی ارتباطی کشور، از اعتبار و ارزش ریالی قابل توجهی برخوردار بودند، همواره افرادی هستند که در بازار نسبت به خرید و فروش این سیم کارت ها اقدام می کنند. البته کلاهبردارن از اسم و رسم این فروشندگان نیز برای رسیدن به اهداف خود استفاده می کنند و با اعلام آگهی یک شماره با قیمتی به مراتب پایین تر از قیمت بازار، مدعی می شوند که فروشنده حرفه ای سیم کارت بوده و تلاش می کنند تا با طبیعی جلوه دادن رفتار خود، اعتماد خریدار را جلب کرده و از این اطمینان سوء استفاده نماید.

در چنین شرایطی توجه به این نکته مهم ضروری است که بسیاری از فروشندگان سیم کارت 0912، خود شماره ای رند دارند که معمولا با آن سیم کارت ارتباطات خود را برقرار می سازند. با توجه به ارزش و قیمت بالای شماره های رند، کسی حاضر نمی شود با این شماره که قابل پیگیری بوده، کلاهبرداری کند. علاوه بر این آنها می دانند در صورت کلاهبرداری مجبور به خاموش کردن سیم کارت برای همیشه می باشند، که با در نظر گرفتن شرایط بسیار فوق العاده این سیم کارت ها کلاهبرداری با یک شماره رند 0912 اصلا منطقی نمی باشد. بنابراین اگر شماره فروشنده، یک شماره اعتباری می باشد، لازم است به عنوان خریدار کمی دقت و توجه خود را بیشتر کنید.

 

علاوه بر این فروشندگان سیم کارت های 0912 که در بازار خرید و فروش سیم کارت فعالیت دارند، معمولا افراد پر مشغله ای هستند که در طول روز باید به تلفن های زیادی که برای استعلام قیمت و موجودی تماس می گیرند، پاسخ دهند، به همین خاطر پیگیری خارج از حد معمول یک فروشنده می تواند زنگ خطری باشد، برای این که هشیارتر باشیم. زیرا پیگیری این که از بین صدها تماس برای خرید سیم کارت،کدام خریدار واقعی است و کدام غیر واقعی؟ کاری است بسیار وقت گیر و غیر طبیعی که معمولا فروشندگان سیم کارت از آن استفاده نمی کنند، بنابراین در صورت پیگیری غیرمعمول فروشنده، به عنوان خریدار، توصیه می شود بیشتر حواسمان باشد.

 

حتی اگر فروشنده تلاش کرد تا با ارسال پیامک و تماس های متعدد شما را به خرید و پرداخت هزینه ترغیب کند، لازم است محتاط تر از همیشه عمل کنید و حتما در مورد قیمت و مالکیت سیم کارت، استعلام نمایید. برای این کار هم کافی است از طریق پشتیبانی همراه اول و یا دفاتر پیشخوان دولت نسبت به وضعیت سیم کارت استعلام نمایید تا خریدی مطمئن و بی دردسر را پشت سر بگذارید.

 

 قبل از واریز وجه هم اصلا عجله نکنید. زیرا شاید رفتار فروشنده در زمان چت و پشت تلفن کاملا عادی باشد، ولی به محض درخواست قرار حضوری برای رد و بدل کردن اطلاعات و مدارک؛ نه تنها از این کار امتناع می نماید بلکه تلاش می کند تا شما را برای خرید غیر حضوری سیم کارت  مجاب نماید. مثلا با آوردن بهانه هایی مانند عدم حضور در کشور و ... تصویر مدارک را برای شما ارسال می کند و از شما می خواهد تا مبلغ مورد نظر را واریز کنید تا او سیم کارت را به آدرس شما ارسال نماید. بنابراین حتما قبل از خرید سیم کارت، با فروشنده قرار حضوری بگذارید و به هیچ وجه به صورت غیر حضوری اقدام به خرید سیم کارت نکنید.

 

در تمامی این موارد ذکر شده، امکان کلاهبرداری وجود داشته و تنها کسی که می تواند از وقوع آن جلوگیری نماید، خود شمایید. فقط کافی است گول آگهی های ارزان قیمت را نخورید و با اندکی صبر و حتی پرداخت هزینه ی بیشتر خریدی راحت و ایمن را تجربه کنید. زیرا قطعا خرید از فروشنده معتبر، ارزش صرف هزینه و وقت را داشته و شما را از دردسرهای بعدی نجات می دهد.

به هر حال اگر می خواهید یک خرید ارزان و بی دردسر را تجربه کنید، می توانید به وب سایت رندباز مراجعه کنید که به عنوان یک واسطه در طول سالها فعالیت تخصصی خود توانسته اعتماد هزاران خریدار و فروشنده را جلب کند. البته حتی در صورت خرید از رندباز هم باید به تمام موارد ذکر شده در بالا توجه کنید، تا دچار مشکل نشوید.

 

شایان ذکر است که تنوع سیم کارت های 0912 ارائه شده در رندباز بسیار بالاست و این پلتفرم تخصصی به شما این امکان را می دهد تا از بین هزاران شماره موجود، سیم کارت دلخواه خود را انتخاب نمایید و برای خرید نیز در این وب سایت دو نوع روش وجود دارد. در روش اول افراد یا فروشگاه هایی قرار دارند که خریدار باید به صورت مستقیم با شماره اعلامی فروشنده تماس گرفته و نسبت به خرید اقدام نماید که در این نوع معامله، رندباز تنها به عنوان واسطه عمل می کند و به هیچ وجه آنها را تضمین نمی نماید. ولی در روش دوم فروشگاه هایی هستند که مجهز به درگاه پرداخت آنلاین بوده و کاملا مورد تایید این وب سایت می باشند. خرید از این فروشگاه ها تضمینی بوده و وب سایت رندباز تمامی مراحل خرید و نقل و انتقالات را ضمانت می نماید.

 کلاهبرداران در کمین خریداران سیم کارت 0912



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

ایرانسل از سالی که شروع به فعالیت کرد تا به امروز زمان زیادی میگذرد و در حوزه سیم کارت جز محبوب ترین برند ها است .اپراتور ایرانسل در این سالها توانسته با بهره گیری از اینترنت پرسرعت توانسته جز محبوب ترین اپراتور شود. ایرانسل در سال جدید با تغییر رویکرد همراه بوده و با دادن سرویس های مناسب و بسته های اینترنت بسیار عالی و مقرون به صرفه در میان کسانی که سیم کارت های ایرانسلرا دارند ابزار رضایت کرده اند . ایرانسل این روزها جشنواره ایی را دارد برگزار می کند که بسیار برای کسانی که سیم کارت ایرانسل را دارند جذاب است. در جشنواره ی سکه بارون سوپر اپلیکیشن ایرانسل من شرکت کنند و از جوایز طلایی آن بهره مند گردند. این جشنواره از تاریخ 28 خرداد شروع به فعالیت کرده است و تا پایان تیر هم ادامه خواهد داشت. ایرانسل در این جشنواره به قید قرعه به کسانی که برنده بشوند ربع سکه طلا خواهند داد

برای شرکت در قرعه کشی لازم است مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و سیم کارت اعتباری ایرانسل ابتدا سوپر اپلیکیشن ایرانسل من را دانلود و سپس بر روی گوشی هوشمند خود نصب نمایند. در مرحله بعد کاربر باید به بخش سرویس طلایی ایرانسل من در قسمت خدمات ویژه مراجعه کرده و علاوه بر استفاده از خدمات، امتیاز کسب کرده و در قرعه کشی 30 ربع سکه بهار آزادی شرکت داده شوند. از جمله خدماتی که در بخش سرویس طلایی سوپر اپلیکیشن ایرانسل من موجود می باشد، می توان به اسنپ، اسنپ فود، اسنپ مارکت، اسنپ هتل، بیمه بازار، اسنپ اکسپرس، اعتبار بانکی، پیشواز، پستکس، بازیگوشی و اسنپ فلایت اشاره کرد.

 

مشترکین برای کسب امتیاز لازم است ضمن استفاده از سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، از خدمات ذکر شده در بخش سرویس طلایی این اپ استفاده نمایند. استفاده مشترک از هر کدام از این خدمات در بازه زمانی ذکر شده، برابر با یک امتیاز بوده و کاربر می تواند با کسب امتیاز بیشتر، شانس خود را برای برنده شدن در جشنواره را افزایش دهد.

 

این جشنواره که با هدف کمک به رشد و توسعه ی کسب و کارهای دیجیتال، امکان حضور این کسب و کارها را در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من، فراهم نموده است فرصتی است برای صاحبان مشاغل دیجیتالی تا در یکی از پر بازدیدترین اپلیکیشن های ایرانی دیده شوند. بنابراین صاحبان کسب و کار در صورت تمایل می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر و یا ثبت درخواست معرفی خدماتشان در سوپر اپلیکیشن ایرانسل من به وب سایت ایرانسل به آدرس irancell.ir/ p /292874/p  مراجعه نمایند.

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 تير 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

همراه از زمانی که شروع به فعالیت کرد تا به امروز زمان زیادی می گذرد و توانسته در حوزه سیم کارت جز سرآمد ها بشود . در این چند سال اخیر سیم کارت های همراه اول  همیشه جز بیشترین خرید و فروش در بازار سیم کارت بوده اند اما یکی از خط های اپراتور همراه اول بسیار متفاوت بوده و بسیاری از افراد خواهان این سیم کارت بوده اند . این سیم کارت که 0912 است بسیار علاقه مند و طرفدار در حوزه سیم کارت دارد و متقاضی برای این سیم کارت بسیار بالا است. این سیم کارت جز گرانترین سیم کارت های همراه اول در بازار است . این سیم کارت در بازار بسیار محبوب بوده و با رقم های بسیار جالبی به خرید و فروش می رسد .همراه در تلاش است که بتواند سیم کارت های 0912 با رقم های بسیار معقول جابجا شود و برای همین با این نوع سیم کارت 

با رقم های بسیار جالب سیم کارت تولید می کند

در حال حاضر سیم کارت های 0912 از بیشترین اعتبار نسبت به سایر سیم کارت ها در بازار برخوردارند و همین امر باعث شده تا تقاضا برای خرید شماره های قدیمی تر و رند این پیش شماره بسیار بالا باشد. با توجه به این که در بازار همواره رابطه مستقیمی بین عرضه و تقاضا وجود داشته و در صورت عدم عرضه ی کافی یک کالا، قیمت آن افزایش می یابد، سیم کارت های  0912  همراه اول که بسیار محبوب و پرطرفدار هستند، در حال حاضر گران ترین سیم کارت های موجود در بازار می باشند. به طوری که شماره های رند و کد های یک تا چهار این پیش شماره با رقم های گاها نجومی به فروش می رسند.

با این وجود کم نیستند افرادی که به دنبال استفاده از مزایای سیم کارت های 0912 همراه اول بوده و نمی توانند مبلغ گزافی برای خرید این سیم کارت ها بپردازند. به همین خاطر ما تصمیم گرفتیم در این مطلب همه اطلاعاتی که این افراد برای خرید سیم کارت 0912 ارزان نیاز دارند را در اختیارشان قرار دهیم.

 

 

سیم کارت های ارزان 0912 کدامند؟

 

با توجه به شرایط بازار خرید و فروش سیم کارت در ایران، همه ما می دانیم که قیمت سیم کارت های رند و کدهای قدیمی تر 0912 بسیار زیاد بوده و تقریبا هر کسی امکان خرید این نوع سیم کارت را ندارد. ولی اگر به خاطر مصرف شخصی، قصد خرید سیم کارت 0912 را دارید، می توانید با کمی صرف وقت، یک سیم کارت ارزان و دائمی 0912 را پیدا کنید که مانند همه کدهای این پیش شماره از ارزش و اعتبار خوبی هم برخوردار باشد.

در بین سیم کارت های 0912، سیم کارت های غیر رند و کارکرده این پیش شماره با کدهای 7 و 8 با زنگ خور بالا از قیمت مناسب تری برخوردار هستند. ولی ارزان ترین قیمت سیم کارت های 0912 متعلق به سیم کارت های کد صفر و کد نه این پیش شماره می باشد که به راحتی قابل خریداری است. از آنجا که مدت زمان زیادی از عرضه ی این سیم کارت ها نمی گذرد، شماره های صفر و کارنکرده این پیش شماره ها در بازار یافت می شوند که نه تنها به خاطر زنگ خورهای مداوم، کلافه کننده نخواهد بود، بلکه از همان ابتدا شماره شما محسوب می شوند.

 

 

مزایای خرید سیم کارت های ارزان 912

 

مزایای خرید یک سیم کارت 0912 بر کسی پوشیده نیست و همین امر سبب گردیده تا بسیاری از صاحبان مشاغل در شهرهای مختلف برای اعتبار بخشیدن به کسب و کار خود به دنبال خرید سیم کارت های رند و کد پایین 0912 باشند که  از قیمت بسیار بالایی هم برخوردارند. البته خرید یک سیم کارت 0912 ارزان برای استفاده های شخصی و حتی تجاری هم می تواند مزایای فراوانی داشته باشد که به آن اشاره می کنیم:

 

·        تنوع در شماره

با توجه به این که سیم کارت کد صفر 0912 و سیم کارت کد نه 0912، به تازگی وارد بازار شدند، از تنوع و گستردگی بسیار زیادی برخوردار بوده که به خریدار حق انتخاب بهتر و بیشتری از جهت فراوانی و انتخاب شماره می دهند. به طوری که خریدار می تواند با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر، شماره های رند این کدها را انتخاب نموده و از آنها برای رونق بخشیدن به کسب و کار استفاده نماید.

 

·        عدم تفاوت در خدمات

 همراه اول به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور در کشور، در حال حاضر از بیشترین تعداد مشترک در بین اپراتورها برخوردار بوده و خدماتی که به مشترکین سیم کارت های اعتباری و دائمی خود ارائه می دهد در بسیاری از شرایط کاملا برابر بوده و تفاوت زیادی در ارائه خدمات و امکانات برای سیم کارت های مختلف این اپراتور وجود ندارد.

البته کیفیت خدمات و سرویس های دریافتی برای کلیه سیم کارت های 0912 در سراسر کشور کاملا یکسان است و هیچ تفاوتی بین سیم کارت های ارزان و یا سیم کارت های لوکس و گران این اپراتور وجود ندارد.

 

·        صفر بودن سیم کارت

این سیم کارت ها که اخیرا به بازار عرضه شدند، سیم کارت های صفر و کار نکرده ای هستند که بسیار برای مصارف شخصی، خصوصا سیم کارت اولی ها مناسب می باشد. زیرا نه تنها کلیه خدمات همراه اول را ارائه می دهد بلکه به خاطر کار نکرده بودن، زنگ خور و مزاحمت برای مشترک نخواهند داشت.

 

·        ارزان بودن

مهمترین مزیت خرید این سیم کارت ها، قیمت ارزان آنها می باشد که این امکان را به خریدار می دهد با پرداخت هزینه ای بسیار کمتر، مالک یک سیم کارت دائمی همراه اول شده و از کلیه خدمات این اپراتور بهره مند گردد. ضمن این که هزینه تماس، پیامک و اینترنت در سیم کارت های ارزان کد صفر و نه 0912، نسبت به سیم کارت اعتباری همراه اول کمتر می باشد.

به طور کلی سیم کارت های کد صفر و یا کد 9 همراه اول، که دارای پیش شماره 0912 می باشند، مانند بقیه پیش شماره های این سیم کارت معتبر بوده و فرد می تواند با پرداخت هزینه ای به مراتب کمتر از این ارزش و اعتبار بهره مند گردد. البته با در نظر گرفتن این موضوع که سیم کارت های عرضه شده کد صفر و نه دائمی می باشند، قیمت این سیم کارت ها مانند روال گذشته روز به روز بیشتر شده و افراد می توانند به عنوان سرمایه گذاری نیز اقدام به خرید این سیم کارت ها نمایند.

 

شاید این روزها که مراکز خرید و فروش سیم کارت بسیار زیاد شده، انتخاب یک مرکز معتبر که دارای مجوز رسمی بوده و خیال خریدار را از جانب قیمت راحت نماید، بسیار کار سخت و پر دردسری باشد. زیرا در این حوزه نیز مانند هر بازار دیگری کلاهبرداران و شیادانی حضور دارند که از لحظه ای غفلت خریدار سوء استفاده کرده و ضررهای مالی فراوانی را به آنها تحمیل می کنند. به همین خاطر توصیه می شود به هیچ وجه به خاطر قیمت ارزان یک سیم کارت، بلافاصله به افراد اعتماد نکرده و حتما بعد از استعلام قیمت از مراکز معتبر خرید و فروش سیم کارت نسبت به خرید اقدام نمایید.

 

البته خرید از وب سایت های معتبر و تخصصی مانند رند باز که از سابقه درخشان و خوبی نیز در این زمینه برخوردارند و مورد توجه و اعتماد حرفه ایهای این بازار می باشند، فرصتی است مغتنم که به شما کمک می کند تا با خیالی آسوده خریدی راحت و بی دردسر را تجربه کنید. زیرا در حال حاضر با توجه به اعتباری که رندباز در بازار خرید و فروش سیم کارت ایران کسب نموده است، به شما این امکان را می دهد تا با مراجعه به این وب سایت، به راحتی شماره های مختلف را از نظر پیش شماره، کد، قیمت و... بررسی نموده و در نهایت شماره ای را که از همه نظر مورد تایید تان می باشد را انتخاب نمایید و در یک فضای کاملا ایمن نسبت به خرید سیم کارت اقدام کنید.

 

رندباز با روزانه هزاران بازدید کننده، مرجع حضور خریداران و فروشندگانی است که در بازار سیم کارت ایران به دنبال قیمت های واقعی و منصفانه می باشند. به همین خاطر در این وب سایت خریداران می توانند هم سیم کارت های غیر رند و کارکرده 0912 که از قیمت مناسبی برخوردار هستند را انتخاب نمایند و هم سیم کارت های کد صفر یا نه 0912 که در وضعیت کنونی اقتصادی کشور مقرون به صرفه تر هستند.

بنابراین اگر قصد خرید سیم کارت های 0912 ارزان را دارید، با مراجعه به وب سایت رند باز  به آدرس https://www.rondbaz.com/  به راحتی می توانید شماره ای که مد نظرتان است را بیابید. زیرا در این وب سایت حق انتخاب زیادی برای خریدار وجود داشته و آنها می توانند با مقایسه قیمت ها و شرایط فروش، اقدام به خرید بهترین و اقتصادی ترین سیم کارت نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 174
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 تير 1401 | نظرات ()