نوشته شده توسط : rondbaz

در این روز ها که اکثره مردم شریف کشوره عزیزمان ایران نیازمند به دریافت وام هستند ولی بخاطر شرایط سخت وام گرفتن مانند داشتن دسته چک حضور حداقل دو ضامن و شرایط های دیگر برای دریافت وام نمیتوانند اقدام کنند اپراتور همراه اول برای دوستانی که سیم کارت های 912 همراه اول را دارند شرایطی محیا کرده که در سریع ترین زمان ممکن و با راحت ترین روش وام دریافت کنند برای بسیاری از دوستان سوال پیش می آید که مبلغ وام چقدر است یا برای اقدام گرفتن وام چه شرایطی باید داشته باشند مبلغ وام بستگی به قیمت سیم کارت شما دارد که با قیمت سیم کارت شما محاسبه میشود برای دریافت و یا اقدام وام شما سیم کارت و سند سیم کارت به همراه کارت شناسایی به دفتر های پیشخوان و نمایندگی های همراه اول مراجعه می کنید مسئولین به شما شرایط را می گویند و در صورت رضایت شما مراحل قانونی را طی میکنید و با گرو گذاشتن سیم کارتتان وام را دریافت می کنید لازم به ذکر است که شما بعد از واریز اخرین قسط وام سیم کارت را از نمایندگی دریافت می کنید.خصوصا این که چندی پیش خبر تخصیص وام به سیم کارت از سوی رئیس کل بانک مرکزی، علی صالح آبادی، بسیاری از افراد را ترغیب نمود تا در مورد چند و چون این نوع وام ها اطلاعاتی کسب کنند.

دریافت وام تنها با گرو گذاشتن سیم کارت یکی از بهترین فرصت هایی است که مالکان سیم کارت می توانند از آن استفاده کنند و بدون معرفی ضامن یا ودیعه پول، خیلی سریع وام دریافت کنند. ولی آیا شرایط و ویژگی های این وام به همین راحتی که در آگهی ها بیان می شود؛ است و یا پشت این ویترین زیبای تبلیغات، هزار دردسر تازه و مشکل جدید نهفته است؟

اگر از آن دست افرادی هستید که این آگهی ها توجهتان را جلب کرده، تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید تا بتوانید در مورد گرفتن یا نگرفتن این نوع وام تصمیم درستی بگیرید:

 

چرا به سیم کارت وام تعلق می گیرد؟

از آنجا که در کشور ما سیم کارت به عنوان یک کالای سرمایه ای در نظر گرفته می شود که مانند همه کالاهای موجود در کشور، تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز، تورم و مسائل دیگر قرار دارد، ارزش ریالی آن روز به روز بیشتر می شود؛ به طوری که قیمت برخی سیم کارت های رند یا سیم کارت دائمی 0912 همراه اول در طول سی سال فعالیت این اپراتور افزایش قابل توجهی داشته است. 

همین ارزش ریالی سبب گردیده تا از سوی بعضی مراکز خرید و فروش سیم کارت، طرح وام فوری سیم کارت تنها با گرو گذاشتن سند سیم کارت مطرح گردد که با استقبال خوبی نیز مواجه گردید.

 

چه کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند؟

در حال حاضر تنها کسانی می توانند وام سیم کارت دریافت کنند که مالک سیم کارت دائمی 0912 همراه اول باشند. سیم کارت دائمی 0912 همراه اول به عنوان اولین سیم کارت های عرضه شده در کشور در طول سی سال فعالیت این اپراتور، هم از نظر ارزش و جایگاه اجتماعی و هم از نظر ریالی روند صعودی قابل توجه ای را دنبال کرده است؛ به طوری که در بازار سیم کارت ایران به محض عرضه شدن به فروش می رسند.

به همین خاطر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912 و شماره های رند می توانند از شرایط استثنایی وام سیم کارت استفاده کنند.

 

شرایط تخصیص وام فوری به سیم کارت دائمی 0912

درست است که در حال حاضر تنها مالکان سیم کارت دائمی 0912  همراه اول می توانند وام دریافت کنند؛ ولی باید بدانید در کنار شرایط آسان و راحت دریافت وام، نکات مهم دیگری نیز وجود دارد که توجه به آنها الزامی است.

از آنجا که برای دریافت وام فوری سیم کارت، تنها سند سیم کارت لازم است، به همین خاطر سیم کارت مورد نظر باید شرایط ویژه ای داشته باشد که بهتر است؛ پیش از اقدام به درخواست وام به آن توجه کنید. شرایطی مانند:

·        سیم کارت مورد نظر نباید در بیست روز گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام ) تعویض شده باشد.

·        سیم کارت نباید در یک ماه گذشته ( قبل از تاریخ درخواست وام )  تغییر مالکیت داشته باشد.

·        سیم کارت نباید قطع باشد. قطع بازداشت و قطع قضایی سیم کارت مانع از تخصیص وام به سیم کارت می شود.

·        سیم کارت نباید در حالت تقسیط باشد.

·        مشترک نباید به اپراتورهای ایرانسل و رایتل ترابرد داشته باشد.

·        ارائه سیم کارت فیزیکی در زمان درخواست وام سیم کارت الزامی است.

 

مدارک لازم جهت دریافت وام سیم کارت دائمی 0912 چیست؟

در صورتی که مالک سیم کارت های دائمی 0912 همراه اول و یا شماره رند هستید و از شرایط لازم برای دریافت وام بهره مندید، مدارک لازم برای دریافت وام به شرح ذیل می باشد:

1.      اصل و کپی کارت ملی مالک

2.      آخرین قبض پرداخت شده یا نشده و یا صورت حساب میان دوره که نشان دهد از آن زمان تا روز درخواست وام، قبض جدیدی صادر نشده است.

3.      سیم کارت فعال در گوشی هوشمند جهت شناسایی مالکیت

4.      حضور مالک سیم کارت دائمی 0912

 

مراحل انجام کار برای تخصیص وام فوری سیم کارت

حال اگر همه شرایط لازم را داشتید، برای دریافت وام باید مراحل زیر را طی کنید:

1.      تماس با کارشناسان واحد قیمت گذاری سیم کارت در نمایندگی های معتبر

2.      آماده سازی مدارک مورد نیاز برای دریافت وام سیم کارت

3.      تعیین وقت قبلی برای مراجعه به منظور دریافت تسهیلات

4.      حضور در دفتر مورد نظر و انجام امور اداری

 

نحوه تعیین قیمت سیم کارت دائمی 0912 برای تخصیص وام چگونه است؟

از آنجا که تعیین قیمت سیم کارت 0912 کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد؛ شرکت هایی که در زمینه پرداخت وام فوری سیم کارت مشغولند، معمولا نرم افزار قیمت گذاری سیم کارت دارند که قیمت سیم کارت را مشخص می کند. البته در این مراکز کارشناسانی حضور دارند که به صورت تخصصی در این زمینه به شما مشاوره می دهند. بعد از مشخص شدن قیمت سیم کارت معمولا به هر مالک 80 درصد قیمت سیم کارت به عنوان مبلغ وام پرداخت می گردد.

البته توصیه می شود قبل از حضور در این مراکز، نسبت به قیمت حدودی سیم کارت خود آگاهی داشته باشید.

 

نحوه باز پرداخت اقساط چگونه است؟

با توجه به این که در این وام، مبلغی که به هر مالک پرداخت می گردد؛ فرق می کند؛ شرایط بازپرداخت وام نیز با هم فرق دارد. ولی به طور کلی بسته به توافق بین وام گیرنده و وام دهنده مدت زمان اقساط می تواند بین 4 تا 12 ماه باشد که این عدد بر اساس مقدار وام دریافتی و توافق انجام شده فی مابین مالک سیم کارت و وام دهنده، متغیر می باشد.

 

مزایای وام سیم کارت دائمی 0912

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 که از شرایط استثنایی و راحتی برخوردار است، علاقه مندان زیادی دارد که تمایل دارند به هر طریق از این شرایط استفاده نمایند. به طور کلی مزایای دریافت این وام را می توان در موارد ذیل خلاصه نمود:

·        یکی از مهم ترین مزیت های این وام، فوری بودن آن می باشد؛ به طوری که بلافاصله بعد از ارائه مدارک لازم، وام در عرض یک یا دو ساعت به حساب شما واریز می گردد.

·        وام فوری سیم کارت دائمی 0912 پیچیدگی های دریافت وام های رایج بانکی را نداشته و مالک سیم کارت دائمی 0912، بدون معرفی ضامن و یا ارائه چک و سفته می تواند تا 80  درصد ارزش سیم کارت را وام بگیرد.

·        سیم کارتی که با ارائه آن وام دریافت کردید، نه تنها از دسترس خارج نشده بلکه نزد شما می ماند و شما می توانید همچنان از سیم کارت خود استفاده نمایید.

·        دریافت وام سیم کارت، تاثیری در ارزش ریالی سیم کارت ندارد. زیرا مالک 80 درصد مبلغ سیم کارت را دریافت می کند و سیم کارت را به عنوان رهن در گرو می گذارد که این امر هیچ تاثیری در قیمت سیم کارت ندارد.

 

معایب وام سیم کارت دائمی 0912

قطعا دریافت وام از طریق گرو گذاشتن سند سیم کارت دائمی 0912، به همان اندازه که می تواند راحت و آسان باشد؛ از معایبی نیز برخوردار است که توصیه می شود؛ حتما قبل از اقدام به این کار به آنها توجه کنید:

·        در این نوع وام، مانند همه وام های بانکی دریافت کننده وام باید تا پایان اقساط مبلغی را به عنوان سود ماهانه پرداخت نماید. البته سودی که بابت دریافت وام در طول دوره اقساط پرداخت می گردد، همواره از افزایش قیمت سیم کارت دائمی 0912 کمتر می باشد.

·         وام سیم کارت معمولا برای سیم کارت های دائمی 0912 با ارزش ریالی بالای 20 میلیون تومان می باشد و همه شماره های این پیش شماره را شامل نمی شود.

·        با توجه به این که در زمان اخذ وام، مالکیت سیم کارت دائمی 0912 از نام مالک خارج می شود امکان دارد این امر سبب بروز مشکلاتی در سیستم بانکی ( رمز پویا ) گردد. البته این مورد فقط در مورد حساب هایی که بعد از وام افتتاح شده باشند؛ صادق است.

 

وام فوری سیم کارت دائمی 0912 مناسب چه کسانی است؟

در هر صورت اگر به عنوان مالک سیم کارت دائمی 0912 تمایل دارید از این شرایط ویژه استفاده نمایید؛ توصیه می شود قبل از هر اقدامی به این نکته توجه کنید که مهم ترین وجه ضمان این وام سیم کارت 0912 می باشد و در صورت عدم پرداخت اقساط سیم کارت سلب مالکیت می شود؛ بنابراین توصیه می شود تنها در صورتی که شرایط پرداخت اقساط را دارید؛ از این وام استفاده کنید.

 

وام فوری سیم کارت بگیرم یا نه؟

وام فوری سیم کارت در صورتی که در یک مرکز معتبر و با سابقه انجام گیرد؛ می تواند گره گشای مشکلات افراد باشد. زیرا مالک سیم کارت بدون از دست دادن سیم کارت، تنها با گرو گذاشتن سند، امکان استفاده از خدمات سیم کارت را دارد؛ در عین حال با دریافت 80 درصد مبلغ سیم کارت می تواند مشکلات خود را حل و فصل نماید.

البته در این بین به علت استقبال افراد از این نوع وام، بسیاری از کلاهبرداران و متخلفان با درج آگهی های تقلبی مشکلات زیادی را برای مالکان سیم کارت به وجود آورند که نشان می دهد هر مرکزی قابل اعتماد نبوده و لازم است تنها به مراکزی مراجعه نمایید که به عنوان نماینده اپراتور همراه اول در حال فعالیت می باشند و از پروانه کسب و سابقه درخشان برخوردارند. بنابراین اکیدا توصیه می گردد؛ برای دریافت وام، به شرکت ها و نمایندگی های معتبر که مجوزهای لازم را داشته باشند؛ مراجعه نمایید و برای این کار تنها قرار داد دو برگی را که از قبل مطالعه نمودید؛ امضا نمایید. 

درست است که این وام از شرایط راحت برخوردار بوده و بعد از دریافت وام سیم کارت همچنان در نزد وام گیرنده باقی می ماند؛ ولی به این نکته هم توجه کنید که در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط امکان از دست دادن سیم کارت وجود دارد.  پس برای این که هم بتوانید از سیم کارت خود استفاده کنید و هم یک وام فوری و راحت دریافت کنید قبل از اقدام به این کار دقت کافی داشته باشید و همه جوانب احتیاط را رعایت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

امروزه اکثره مردم پیر و جوان از اینترنت استفاده میکنند و اینترنت بحث بزرگی در دنیا است ولی خب در کشورمان خیلی از دوستان با سرعت کم اینترنت مواجه میشوند و این موضوع برایشان اذیت کننده است ولی اپراتور رایتل که سومین اپراتور رایج کشور است و از سال 1386 شروع بکار کرده و در این سال ها در تلاش های زیادی برا پشتیبانی قوی برای مشتریانش بوده با طراحی سیم کارت اعتباری طرح انرژِی توانسته اینترنتی پرسرعت با آنتن دهی بالای سیم کارت در هر نقطه از کشور در اختیار مشتریان گذاشته که غیر از این کاربرد کاربرد های رایگان فراوانی دارد.اپراتور رایتل خدمات بسیار بالایی دارد برای مثال دوستانی که  تمایل به خرید سیم کارت دارند میتوانند به صورت حضوری و غیر حضوری سیم کارت خریداری کنند. کسانی که میخواهند از طریق حضوری خریداری کنند می توانند با مراجعه به نمایندگی های سیم کارت رایتل سیم کارت دلخواهشان را بخرند ولی عزیزانی که شرایط خرید حضوری را دارند با وارد شدن به سایت رایتل میتوانند سیم کارتشان را خریداری کرده و جلوی درب منزل تحویل بگیرند.

سیم کارت اعتباری طرح انرژی رایتل چیست؟

با توجه به این که استفاده از اینترنت و دنیای گسترده ی آن، به قدری برای همگان جذاب و شگفت انگیز است که تقریبا همه اقشار جامعه از پیر و جوان گرفته تا کارگر و تحصیل کرده، به فراخور کار و علاقمندی خود از آن استفاده می کنند؛ دریافت خدمات و امکانات مورد نیاز در این خصوص یکی از اصلی ترین دغدغه های کاربران می باشد.

قطعا سرعت اینترنت برای انجام کلیه کارها، یکی از اصلی ترین و مهم ترین آیتم های مورد نظر در زمان انتخاب اپراتور مورد نظر می باشد زیرا سرعت و کیفیت اینترنت نه تنها کمک می کند تا کارها راحت تر انجام شود؛ بلکه دسترسی به خدمات را نیز تسهیل می بخشد. به همین خاطر اپراتور رایتل در طرح انرژی خود پیشنهاد می دهد کاربران برای افزایش سرعت اینترنت در گام نخست سیم کارت خود را تغییر دهند و از سیم کارت اعتباری طرح انرژی این اپراتور استفاده نمایند.

 

ویژگی های سیم کارت اعتباری طرح انرژی رایتل چیست؟

بر اساس این طرح افراد با خرید سیم کارت های اعتباری رایتل تحت عناوین E10،  E20و  E40 علاوه بر دریافت به صرفه ترین و ارزان ترین سیم کارت اعتباری کشور، می توانند شماره سیم کارت را نیز به صورت دلخواه انتخاب نمایند. البته توجه به این نکته نیز الزامی است که علاقمندان بعد از ثبت نام و خرید این سیم کارت های اقتصادی، یک سیم کارت دیگر به عنوان هدیه دریافت می کنند.

با توجه به این که این سیم کارت ها هر کدام از شرایط و ویژگی های مخصوص به خود برخوردارند؛ بهتر است کاربران ابتدا نسبت به این شرایط آگاهی پیدا کرده و سپس نسبت به خرید بهترین و مقرون به صرفه ترین سیم کارت اقدام نمایند:

 

1.     سیم کارت اعتباری  E10

سیم کارت اعتباری طرح اعتباری E10 به عنوان اقتصادی ترین سیم کارت ارائه شده در طرح انرژی رایتل، با قیمت استثنایی تنها 100،000 ریال در اختیار علاقمندان قرار می گیرد و از ویژگی های زیر برخوردار است:

·        3 گیگابایت اینترنت همراه به مدت یک ماه

·        30 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        30 پیامک درون و برون شبکه به مدت یک ماه

·        اعتبار 30،000 ریالی اولیه

شایان ذکر است این سیم کارت تنها از طریق وب سایت رایتل و فروشگاه های رایتل به فروش می رسد.

 

2.     سیم کارت اعتباری E20

دومین سیم کارت ارائه شده در طرح انرژی، سیم کارت اعتباری E20 می باشد که با قیمت تخفیفی 200،000 ریال از بسته خوش آمد زیر برخوردار می باشد:

·        6 گیگابایت اینترنت همراه به مدت سه ماه ( 3 دوره سی روزه – هر دوره 2 گیگابایت )

·        60 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        60 پیامک درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        اعتبار اولیه 200،000 ریالی فقط دوره سی روزه ابتدایی

 

3.     سیم کارت اعتباری E40

سیم کارت اعتباری E40 به عنوان سومین سیم کارت ارائه شده در طرح انرژی از قیمت 400،000 ریالی و هدایای ویژ زیر برخوردار می باشد:

·        14 گیگابایت اینترنت همراه به مدت سه ماه ( 4  گیگابایت دوره سی روزه – 5 دوره سی روزه هر دوره 2 گیگابایت )

·        140 دقیقه مکالمه درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        140 پیامک درون و برون شبکه فقط دوره سی روزه ابتدایی

·        اعتبار اولیه 400،000 ریالی فقط دوره سی روزه ابتدایی

 

نکات و قوانین مهم:

·        قیمت های اعلام شده برای سیم کارت های اعتباری طرح انرژی رایتل با احتساب 9% مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        اعتبار روزهای بسته های خوش آمد از زمان اولین استفاده از سیم کارت می باشد. بدیهی است در صورت پایان یافتن اعتبار زمانی، هدایا قابل استفاده نخواهندبود.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین در اپراتور رایتل به ترتیب از بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها برخوردار هستند.

·        در صورت اتمام هر یک از خدمات بسته های آغازین ( تماس صوتی، حجم ترافیک عادی، حجم ترافیک ساعات افت مصرف، پیامک و ... ) مشترک می تواند از سایر خدمات تا پایان مهلت اعتبار زمانی بسته استفاده نمایید.

·        پس از اتمام بسته های آغازین، مشترک می تواند از بسته های مصرفی که شامل بسته های اینترنتی، مکالمه و پیامک می شود؛ برای کاهش هزینه های ارتباطی خود استفاده نماید.

·        مشترکین رایتل می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من نسبت به مشاهده و اطلاع دقیق از حجم و مدت زمان اعتبار هدایای این سیم کارت ها اقدام نمایند.

·        هزینه استفاده از خدمات تماس صوتی و پیامک در حالت رومینگ ملی برای کاربران سیم کارت های اعتباری طرح انرژی مطابق تعرفه عادی شبکه های رایتل می باشد.

 

روش های خرید سیم کارت اعتباری طرح انرژی رایتل

اگر تمایل دارید در راستای کاهش هزینه های اینترنت از سیم کارت اعتباری رایتل استفاده کنید؛ روش های خرید این سیم کارت های اعتباری به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه غیر حضوری به وب سایت رایتل

·        مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

به طور کلی مشخصات و ویژگی های خدمات و طرح های منحصر بفرد و جذاب رایتل در سایت این اپراتور موجود می باشد و علاقمندان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت رایتل به ادرس rightel.ir نسبت به کسب اطلاعات بیشتر اقدام نمایند. ضمن این که شماره تماس 200 برای خطوط رایتلی و شماره 09202000000 از سایر خطوط به عنوان پل ارتباطی با کارشناسان این اپراتور آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و مسائل کاربران می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل

بر اساس این طرح خریداران سیم کارت دائمی ایرانسل با خرید یک سیم کارت با پیش شماره ویژه و خاطره انگیز 0935 و پیش شماره های دیگر نه تنها می توانند از بسته های متنوع این نوع سیم کارت ها لذت ببرند؛ بلکه امکان شرکت در قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل را نیز داشته و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

مزایای خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

در حال حاضر این سیم کارت دائمی ایرانسل تنها با قیمت 60  هزار تومان قابل خریداری می باشد و از بسته خوش آمد زیر برخوردار است:

·        20 گیگابایت اینترنت هدیه با اعتبار 6 ماه

·        900 دقیقه مکالمه رایگان با تمام خطوط داخلی کشور به مدت 6 ماه

·        900 پیامک رایگان به تمام خطوط داخلی کشور با اعتبار  6 ماه

·        6 ماه مکالمه نیم بها به تمام خطوط داخلی کشور ( دقیقه ای 30 تومان )

البته بنا بر اعلام روابط عمومی اپراتور ایرانسل تمام خریداران سیم کارت دائمی ایرانسل، علاوه بر برخورداری از امکانات فوق در قرعه کشی 200 میلیون تومانی ایرانسل شرکت داده شده و می توانند یکی از 10 برنده خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

نحوه خرید سیم کارت دائمی ایرانسل

اگر تمایل دارید که سیم کارت دائمی ایرانسل را تهیه نموده و در جشنواره 2 میلیارد ریالی این اپراتور شرکت کنید و یکی از 10 برنده خوش شانس این قرعه کشی باشید؛ می توانید با استفاده از روش های زیر نسبت به خرید سیم کارت اقدام نمایید:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        مراجعه به فروشگاه اینترنتی ایرانسل من

·        مراجعه به نمایندگی های فروش ایرانسل در سراسر کشور

·        تماس با شماره 600  از خطوط ایرانسل و شماره 09366000000 از سایر خطوط

 

نکات و شرایط مهم:

·        دریافت سیم کارت دائمی ایرانسل تنها برای متقاضیان بالای 18 سال امکان پذیر است.

·        آبونمان سیم کارت های دائمی ایرانسل برای روزهای فعال می باشد و این مبلغ در حال حاضر برای یک دوره کامل 15،000 ریال می باشد.

·        در حال حاضر دوره پرداخت صورت حساب سیم کارت های دائمی ایرانسل دو ماهه می باشد. ( دوره پرداخت از ابتدای ماه فرد تا انتهای ماه زوج بعدی محاسبه می شود )

·        در صورتی که مشترک به صورت اینترنتی و با استفاده از خدمات فروشگاه ایرانسل اقدام به خرید سیم کارت کرده باشد؛ باید توجه کند صحت و مسئولیت کلیه اطلاعات ثبت نامی و مدارک ارسالی و تطابق با مشخصات هویتی اشخاص کاملا بر عهده خود مشترک است و هر گونه پیامد احتمالی متوجه خود شخص می شود.

·        در صورتی که مشترک سیم کارت دائمی ایرانسل بدهی خود را به مدت یک سال از زمان مسدودیت خط، پرداخت نکند، مطابق با شرایط ذکر شده در قرارداد مشترکین دائمی و مصوبه شماره 3 جلسه 207 کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تخلیه خط انجام شده و امتیاز سیم کارت سلب می گردد.

·        ارائه کد پستی 10 رقمی صحیح مطابق با نشانی در زمان ثبت نام الزامی می باشد.

 

در حال حاضر امکان ارسال عادی ( 7 روز کاری ) یا تحویل سریع سیم کارت وجود دارد که لازم است؛ مشترک در زمان ثبت نام نوع تحویل سیم کارت را انتخاب نماید. البته در هر صورت در هنگام مراجعه مامور تحویل سفارش، فردی که سیم کارت به نامش ثبت شده باید حضور داشته و یکی از مدارک شناسایی معتبر و یک نسخه کپی از فرم ثبت نام را به مامور ارائه کند.

با توجه به این که سیم کارت های دائمی ایرانسل به علت ارائه خدمات و سرویس های خاص از سیم کارت های پرطرفدار ایرانسل می باشد؛ در حال حاضر این سیم کارت ها تحت عناوین مختلف و با هدایای بخصوص در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. بنابراین اگر به وب سایت ایرانسل مراجعه نمایید؛ علاوه بر پیش شماره های فوق، سیم کارت دائمی 0900 ایرانسل تحت عناوین سیم کارت دائمی 0900 تک ستاره ، دو ستاره، سه ستاره، چهار ستاره، پنج ستاره و شش ستاره در دسترس علاقمندان می باشد و آنها در صورت تمایل می توانند بسته به نیاز و سلیقه خود از بین شماره های دائمی قابل ارائه، شماره ای متناسب با نیاز و بودجه خود تهیه نموده و از آن استفاده نماید.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

اپراتور رایتل دوباره با یک قرعه کشی جذاب همه مشتریان را شگفت زده کرد این قرعه کشی مختص به 150 نفر است که  شرایطش بدینگونه است هکسی سیم کارت طرح جوان خریداری کند به صورت خودکار اسمش در قرعه کشی 100 گیگابایت یکساله رایتل ثبت میگردد خیلی از دوستان به علت نداشتن اطلاع کافی به دفتر پیشخوان ها مراجعه میکنند ولی در خرید سیم کارت طرح جوان ناموفق هستند و این موضوع یک دلیل بیشتر ندارد و این دلیل این است که اینگونه افراد شرایط سنی را ندارند حداقل سن برای خرید سیم کارت طرح جوان 18 سال است و حداکثر سن 29 سال است . ما سه روش را میتوانیم برای خرید این سیم کارت به شما معرفی کنیم اولی مراجعه به یکی از نمایندگان رایتل است دومین موردمراجعه به فروشگاه های رایتل است و سومین مرود که یکی از راحت ترین روش هاست مراجعه به سایت اصلی رایتل است که ما سومین روش را به مشتریانی که وقت خرید حضوری دارند یا به یکسری علت ها نمیتوانند به صورت حضوری برای خرید مراجعه کنند بسیار پیشنهاد میکنیم.

در حال حاضر این شرایط خاص و ویژه در خصوص سیم کارت اعتباری طرح جوان می باشد که نه تنها از قیمت استثنایی برخوردار است؛ بلکه کلیه خریداران این سیم کارت در قرعه کشی هیجان انگیز 100 گیگابایت اینترنت یکساله شرکت داده خواهند شد.

 

قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله رایتل چیست؟

با فرا رسیدن فصل پاییز، اپراتور رایتل یکی از هیجان انگیزترین و جذاب ترین قرعه کشی های خود را اجرا می کند. بر اساس این طرح کلیه کسانی که از اول مهرماه 1402 تا پایان این ماه نسبت به خرید سیم کارت اعتباری جوان این اپراتور اقدام نمایند؛ علاوه بر قیمت استثنایی این سیم کارت در قرعه کشی 150 بسته اینترنت 100 گیگابایتی یکساله رایتل شرکت داده خواهند شد و می توانند یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی باشند.

 

 شرایط شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت یکساله

بر اساس اعلام اپراتور رایتل متقاضیان شرکت در این قرعه کشی هیجان انگیز می توانند از یکم تا 30 مهرماه 1402 با خرید سیم کارت اعتباری جوان، یکی از 150 برنده خوش شانس 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله این اپراتور شوند.

 

چه کسانی می توانند در طرح جوان اپراتور رایتل شرکت کنند؟

به طور کلی تمامی جوانان 18 تا 29 ساله، دانشجویان، طلاب و فراگیران علوم دینی در صورت تمایل می توانند در طرح سیم کارت اعتباری جوان رایتل شرکت نمایند و تنها با پرداخت 20 هزار تومان این سیم کارت فوق العاده را دریافت نمایند.

 

ویژگی سیم کارت طرح جوان رایتل

سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل علاوه بر قیمت تخفیفی  20 هزار تومانی، از بسته آغازین به شرح ذیل برخوردار است:

·        25 گیگابایت اینترنت پرسرعت 3 ماهه

·        به مدت یک سال هر جمعه 200 مگابایت اینترنت هدیه

·        3000 دقیقه مکالمه درون شبکه به مدت سه ماه

·        پیامک درون شبکه نامحدود به مدت سه ماه

البته این سیم کارت علاوه بر بسته آغازین فوق، از هدایای سه ماهه ( سه دوره 30 روزه ) نیز برخوردار است که به شرح ذیل می باشد:

·        دوره اول: 2+15 گیگابایت اینترنت شبانه

·        دوره دوم و سوم : 2 گیگابایت اینترنت 7 روزه + 2 گیگابایت شبانه

 

نکات و شرایط مهم:

·        مهلت استفاده از 2 گیگابایت اینترنت ساعت های عادی مصرف هر یک از هدایای 30 روزه دوم و سوم در طرح جوان، 7 روز ابتدای هر دوره می باشد و با اتمام این مهلت 7 روزه، مصرف اینترنت مشترک به صورت تعرفه عادی یا در صورت خرید بسته های مصرفی اینترنت، مطابق تعرفه بسته خریداری شده، محاسبه می شود.

·        در صورتی که مصرف هر یک از سرویس ها در طول سی روز به سقف مورد نظر نرسد؛ میزان حجم باقیمانده قابل انتقال به دوره بعد نخواهد بود.

·        در حال حاضر ساعت های افت مصرف در اپراتور رایتل از 2 الی 7 صبح می باشد. البته امکان دارد این ساعت به منظور تأمین بهترین کیفیت قابل ارائه در شبکه رایتل تغییر یابد که در آن صورت به مشترکین اطلاع رسانی خواهد شد.

·        مدت اعتبار بسته آغازین، از زمان ثبت نام سیم کارت شروع و محاسبه خواهد شد. شایان ذکر است پس از اتمام مدت اعتبار، هدایای مذکور قابل استفاده نخواهد بود.

·        قیمت سیم کارت در این طرح با احتساب مالیات بر ارزش افزوده می باشد.

·        مشترکین رایتل می توانند با نصب اپلیکیشن رایتل من، از حجم و مدت زمان اعتبار هدایا مطلع گردند.

·        تمامی مشترکین سیم کارت اعتباری رایتل، مشمول دریافت یک عدد سیم کارت اعتباری هدیه خواهند شد که برای کسب اطلاعات در خصوص فرایند دریافت سیم کارت هدیه، می توانند به صفحه طرح سیم کارت هدیه رایتل مراجعه فرمایند.

·        بسته های هدیه و بسته های آغازین به ترتیب دارای بالاترین اولویت استفاده نسبت به سایر بسته ها هستند. به همین خاطر در صورت تمایل به خرید بسته جدید به تاریخ انقضای بسته مصرفی خود توجه داشته باشید.

 

نحوه خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل

در صورتی که تمایل دارید با خرید سیم کارت اعتباری طرح جوان رایتل، شانس خود را برای شرکت در قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنید، روش های دریافت این سیم کارت به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه حضوری به یکی از نمایندگان فروش و خدمات رایتل

·        مراجعه حضوری به فروشگاه های رایتل

·        خرید غیر حضوری از طریق وب سایت رایتل به آدرس Rightel.ir

البته مشترکین توجه داشته باشند؛ در صورت خرید غیر حضوری، هزینه ارسال سیم کارت 364،000 ریال می باشد.

 

نحوه دریافت سیم کارت جوان برای مشتریان تجاری

در صورتی که سازمان ها و دانشگاه ها تمایل داشته باشند که سیم کارت اعتباری جوان را تهیه کنند؛ می توانند از روش های زیر جهت خرید آن اقدام نمایند:

1.      ارسال درخواست کتبی به نشانی پستی، دورنما یا نشانی پست الکترونیک: خیابان ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان استاد نجف دریابندری ( ارمغان غربی )، تقاطع مهرداد، پلاک 8

دورنما: 26214696-021

کد پستی: 1967863131

پست الکترونیک: b2b sales@rightel.ir

2.      مراجعه به فروشگاه مرکزی، با به همراه داشتن نامه درخواست خرید و نامه معرفی نماینده

البته بهتر است متقاضیان قبل از مراجعه حضوری، با برقراری تماس با مرکز خدمات مشتریان رایتل از مدارک و شرایط خرید به طور کامل اطلاع پیدا کنند.

کلیه علاقمندان شرکت در طرح قرعه کشی 100 گیگابایت اینترنت رایگان یکساله برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند از خطوط رایتلی با شماره 200 و از سایر خطوط با شماره 09202000000 تماس گرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایند. به طور کلی مشخصات و ویژگی های خدمات و جشنواره های منحصر بفرد و جذاب با هدایای خاص و ویژه رایتل در سایت این اپراتور موجود می باشد و علاقمندان می توانند در صورت تمایل با مراجعه به وب سایت رایتل به ادرس rightel.ir  نسبت به کسب اطلاعات و شرکت در آن اقدام نمایند.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز



:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

امروزه سه اپراتور رایج کشور که  ایرانسل رایتل و همراه اول نام دارد با خدمات بالایی برای مشتریان عزیز برخوردار است همانطور که میدانیم اپراتور ها در ایام ها یک سری تدارک یا خدمات رایگان برای مشتریان  عزیزمان انجام میدهند که ما میخواهیم برای شما دوستان خدمات همراه اول را ارائه دهیم چند  نمونه از این خدمات در ولادت پیامبر اکرم و امام صادق ( ع ) می باشد که این خدمات یکسری هدایا است که این هدایا شامل بسته ویژه  همراه اول تخفیف در بسته های اینترنتی و غیره است . هدایای هفته اول ایام وحدت شامل مواردی همچو 180 دقیقه مکالمه درون شبکه و 3 گیگ اینترنت همراه میشود . همانطور که گفتیم همراه اول جزو اپراتور های خوبی است که میتوان با خرید خط های 912 اش سرمایه گذاری کرد و سود خوبی را دریافت کرد . همانطور که میدانید امروزه رایج ترین خط و پر فروش ترین و گران ترین خط 912 است که برای همراه اول است پس میتوان گفت اپراتور همراه اول میتواند معتبر ترین اپراتور و مناسب ترین اپراتور برای سرمایه گذاری است.

هدیه اپراتور همراه اول به مناسبت هفته وحدت

اپراتور همراه اول به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و ولادت امام جعفر صادق ( ع ) مانند هر سال بسته ترکیبی ویژه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی خود در نظر گرفته است که این هدایا همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

بسته ویژه همراه اول به مناسبت هفته وحدت

بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز هفته وحدت بسته تشویقی ویژه ای از سوی بزرگترین اپراتور فعال در کشور برای کاربران سیم کارت همراه اول در نظر رفته شده که مختص این هفته بوده و همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت ( 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول ) در دسترس مشترکین قرار می گیرد.

این هدایا که در حد فاصل 6 مهرماه 1402 تا 11 مهرماه در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول قرار می گیرد؛  تنها در این بازه زمانی قابل فعال سازی بوده و با شرایط استثنایی و قیمت تخفیفی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

هدایای هفته وحدت همراه اول شامل چه مواردی می شود؟

بسته تشویقی ویژه هفته وحدت همراه اول که در راستای تقریب و نزدیک شدن بیشتر مذاهب اسلامی طراحی شده، شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و 3 گیگابایت اینترنت همراه می شود که تنها 3 روز اعتبار داشته و با قیمت تخفیفی  12 هزار تومان در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول قرار می گیرد.

البته بسته ترکیبی در نظر گرفته شده برای مشترکین سیم کارت انارستانی همراه اول متفاوت است و شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و یک گیگا بایت اینترنت همراه می باشد. بسته ترکیبی ویژه مشترکین انارستانی دارای اعتبار سه روزه بوده و با قیمت استثنایی سه هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت در اپراتور همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول که تمایل دارند در بازه زمانی اجرای این طرح بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت خود را فعال نمایند؛ می توانند از روش های زیر برای این کار استفاده نمایند:

·        مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

·        مراجعه به اپلیکیشن پرکاربرد همراه من

·        شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )

البته مشترکین انارستانی باید برای فعال سازی هدیه ترکیبی ویژه هفته وحدت خود کد دستوری  # 6671 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 6671 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

هدیه اپراتور ایرانسل به مناسبت هفته وحدت

اپراتور ایرانسل به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق ( ع ) هدیه و تخفیف ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه و تخفیف که شامل مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه می شود؛ همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل قرار می گیرد.

 

بسته ترکیبی تخفیفی ایرانسل در هفته وحدت شامل چه مواردی است؟

به گزارش روابط عمومی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در بازه زمانی 6 تا 11 مهرماه 1402 از بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه این اپراتور استفاده نمایند.

·        بسته ترکیبی ایرانسل در هفته وحدت

این بسته ترکیبی ویژه که شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی می باشد؛ پس از فعال سازی تنها 7 روز اعتبار دارد و با قیمت تخفیفی 28 هزار تومان در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

در صورتی که به عنوان مشترک ایرانسل تمایل دارید از این بسته ترکیبی استفاده نمایید؛ نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 5 * ( ستاره 5 مربع )

البته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل توجه داشته باشند که در صورت تمایل در بازه زمانی اجرای طرح می توانند این بسته را به دفعات خریداری نموده و فعال کنند.

·        هدیه مکالمه 50 + 5 ایرانسل در هفته وحدت

یکی دیگر از هدایای در نظر گرفته شده برای هفته وحدت، هدیه مکالمه 50 + 5 می باشد که بر اساس آن کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از تاریخ 6 تا 11 مهرماه 1402 می توانند با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل برای فعال سازی این بسته هیجان انگیز می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

با توجه به این که هدایا و بسته های تخفیفی ویژه تنها در ایام هفته وحدت ( 6 تا 11 مهرماه 1402 ) اعتبار خواهند داشت؛ مشترکین سیم کارت های همراه اول و سیم کارت ایرانسل تنها در این بازه زمانی می توانند نسبت به فعال سازی هدایا و بسته های ترکیبی اقدام نموده و بعد از این مدت، امکان دسترسی به آنها از طریق روش های ذکر شده؛ وجود نخواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : rondbaz

امروزه سه اپراتور رایج کشور که  ایرانسل رایتل و همراه اول نام دارد با خدمات بالایی برای مشتریان عزیز برخوردار است همانطور که میدانیم اپراتور ها در ایام ها یک سری تدارک یا خدمات رایگان برای مشتریان  عزیزمان انجام میدهند که ما میخواهیم برای شما دوستان خدمات همراه اول را ارائه دهیم چند  نمونه از این خدمات در ولادت پیامبر اکرم و امام صادق ( ع ) می باشد که این خدمات یکسری هدایا است که این هدایا شامل بسته ویژه  همراه اول تخفیف در بسته های اینترنتی و غیره است . هدایای هفته اول ایام وحدت شامل مواردی همچو 180 دقیقه مکالمه درون شبکه و 3 گیگ اینترنت همراه میشود . همانطور که گفتیم همراه اول جزو اپراتور های خوبی است که میتوان با خرید خط های 912 اش سرمایه گذاری کرد و سود خوبی را دریافت کرد . همانطور که میدانید امروزه رایج ترین خط و پر فروش ترین و گران ترین خط 912 است که برای همراه اول است پس میتوان گفت اپراتور همراه اول میتواند معتبر ترین اپراتور و مناسب ترین اپراتور برای سرمایه گذاری است.

هدیه اپراتور همراه اول به مناسبت هفته وحدت

اپراتور همراه اول به مناسبت میلاد پیامبر اسلام و ولادت امام جعفر صادق ( ع ) مانند هر سال بسته ترکیبی ویژه ای برای مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی خود در نظر گرفته است که این هدایا همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

بسته ویژه همراه اول به مناسبت هفته وحدت

بنا به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، به مناسبت آغاز هفته وحدت بسته تشویقی ویژه ای از سوی بزرگترین اپراتور فعال در کشور برای کاربران سیم کارت همراه اول در نظر رفته شده که مختص این هفته بوده و همزمان با فرا رسیدن هفته وحدت ( 12 ربیع الاول تا 17 ربیع الاول ) در دسترس مشترکین قرار می گیرد.

این هدایا که در حد فاصل 6 مهرماه 1402 تا 11 مهرماه در دسترس کلیه مشترکین سیم کارت دائمی، اعتباری و انارستانی همراه اول قرار می گیرد؛  تنها در این بازه زمانی قابل فعال سازی بوده و با شرایط استثنایی و قیمت تخفیفی در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

 

هدایای هفته وحدت همراه اول شامل چه مواردی می شود؟

بسته تشویقی ویژه هفته وحدت همراه اول که در راستای تقریب و نزدیک شدن بیشتر مذاهب اسلامی طراحی شده، شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و 3 گیگابایت اینترنت همراه می شود که تنها 3 روز اعتبار داشته و با قیمت تخفیفی  12 هزار تومان در اختیار مشترکین سیم کارت دائمی همراه اول و اعتباری همراه اول قرار می گیرد.

البته بسته ترکیبی در نظر گرفته شده برای مشترکین سیم کارت انارستانی همراه اول متفاوت است و شامل 180 دقیقه مکالمه درون شبکه ( همراه اول و تلفن ثابت ) و یک گیگا بایت اینترنت همراه می باشد. بسته ترکیبی ویژه مشترکین انارستانی دارای اعتبار سه روزه بوده و با قیمت استثنایی سه هزار تومان در اختیار علاقمندان قرار می گیرد.

 

نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت در اپراتور همراه اول

مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری همراه اول که تمایل دارند در بازه زمانی اجرای این طرح بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت خود را فعال نمایند؛ می توانند از روش های زیر برای این کار استفاده نمایند:

·        مراجعه به فروشگاه آنلاین همراه اول

·        مراجعه به اپلیکیشن پرکاربرد همراه من

·        شماره گیری کد دستوری # 67 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 67 مربع )

البته مشترکین انارستانی باید برای فعال سازی هدیه ترکیبی ویژه هفته وحدت خود کد دستوری  # 6671 * 100 * ( ستاره 100 ستاره 6671 مربع ) را شماره گیری نمایند.

 

هدیه اپراتور ایرانسل به مناسبت هفته وحدت

اپراتور ایرانسل به مناسبت بزرگداشت هفته وحدت و گرامیداشت ولادت پیامبر اکرم و امام جعفر صادق ( ع ) هدیه و تخفیف ویژه ای برای مشترکین خود در نظر گرفته است. این هدیه و تخفیف که شامل مکالمه رایگان ایرانسلی و بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه با تخفیف ویژه می شود؛ همزمان با فرارسیدن هفته وحدت در دسترس مشترکین سیم کارت دائمی ایرانسل و اعتباری ایرانسل قرار می گیرد.

 

بسته ترکیبی تخفیفی ایرانسل در هفته وحدت شامل چه مواردی است؟

به گزارش روابط عمومی اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال در کشور، همزمان با فرارسیدن هفته وحدت تمامی مشترکین سیم کارت دائمی و سیم کارت اعتباری ایرانسل می توانند در بازه زمانی 6 تا 11 مهرماه 1402 از بسته ترکیبی اینترنت و مکالمه این اپراتور استفاده نمایند.

·        بسته ترکیبی ایرانسل در هفته وحدت

این بسته ترکیبی ویژه که شامل 7 گیگابایت اینترنت و 7 ساعت مکالمه درون شبکه ایرانسلی می باشد؛ پس از فعال سازی تنها 7 روز اعتبار دارد و با قیمت تخفیفی 28 هزار تومان در دسترس مشترکین قرار خواهد گرفت.

در صورتی که به عنوان مشترک ایرانسل تمایل دارید از این بسته ترکیبی استفاده نمایید؛ نحوه فعال سازی بسته ترکیبی ویژه هفته وحدت ایرانسل به شرح ذیل می باشد:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 5 * ( ستاره 5 مربع )

البته مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل توجه داشته باشند که در صورت تمایل در بازه زمانی اجرای طرح می توانند این بسته را به دفعات خریداری نموده و فعال کنند.

·        هدیه مکالمه 50 + 5 ایرانسل در هفته وحدت

یکی دیگر از هدایای در نظر گرفته شده برای هفته وحدت، هدیه مکالمه 50 + 5 می باشد که بر اساس آن کلیه مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل از تاریخ 6 تا 11 مهرماه 1402 می توانند با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، 50 دقیقه بعدی همان مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند.

مشترکین سیم کارت دائمی و اعتباری ایرانسل برای فعال سازی این بسته هیجان انگیز می توانند از روش های ذیل استفاده نمایند:

·        مراجعه به سوپر اپلیکیشن ایرانسل من

·        شماره گیری کد دستوری # 2 * 1 * 4444 * ( ستاره 4444 ستاره 1 ستاره 2 مربع )

با توجه به این که هدایا و بسته های تخفیفی ویژه تنها در ایام هفته وحدت ( 6 تا 11 مهرماه 1402 ) اعتبار خواهند داشت؛ مشترکین سیم کارت های همراه اول و سیم کارت ایرانسل تنها در این بازه زمانی می توانند نسبت به فعال سازی هدایا و بسته های ترکیبی اقدام نموده و بعد از این مدت، امکان دسترسی به آنها از طریق روش های ذکر شده؛ وجود نخواهد داشت.

 

منبع : سایت خرید و فروش سیم کارت رندباز





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 آبان 1402 | نظرات ()